بررسی استایل هیلی بیبر؛ سوپرمدل محبوب چه می‌پوشد؟

کم‌تر کسی وجود دارد که به موضوعات مرتبط با مد و فشن علاقه‌ای نداشته باشد و تغییر و تحولات آن را دنبال نکند. در عین حال، اغلب افراد درباره سبک پوشش سلبریتی‌های مشهور و چهره‌های محبوب‌شان هم کنجکاوی نشان می‌دهند. هیلی بیبر (Hailey Bieber) هم جزو افراد شناخته‌شده‌ای است که به دلایل گوناگون مورد توجه نسل جوان است. به همین دلیل، در این مطلب قصد داریم استایل هیلی بیبر را بررسی کنیم. با «منومد» همراه باشید.

هیلی بیبر کیست؟

هیلی بیبر کیست؟
هیلی بیبر یک سوپر مدل زیبای آمریکایی است که در اصل با نام خانوادگی بالدوین شناخته می‌شود و پس از ازدواج با جاستین بیبر فامیلی او را گرفته است./ عکس از: Rich-Fury

پیش از بررسی استایل هیلی بیبر خوب است او را بیش‌تر و بهتر بشناسید. هیلی رود بالدوین (Hailey Rhode Baldwin) یک سوپرمدل آمریکایی است که در سال ۱۹۹۶ در شهر توسان ایالت آریزونا به‌دنیا آمد. مادرش یک برزیلی از تبار ایتالیایی و پرتغالی و پدرش ترکیبی از تبارهای انگلیسی، ایرلندی، اسکاتلندی، فرانسوی و آلمانی است. بنابراین، به جرات می‌توان هیلی را یک جهان‌وطن به حساب آورد. همان‌طور که احتمالا متوجه شده‌اید، نام خانوادگی هیلی در اصل «بالدوین» است.
او پس از ازدواج با خواننده محبوب نسل جوان «جاستین بیبر»، فامیلی همسرش را گرفت. در سال ۲۰۱۴ میلادی، هیلی پس از امضای قراردادی با آژانس Ford Models وارد دنیای مدلینگ شد و طولی نکشید که عکس او بر روی جلد مجله ووگ و بسیاری دیگر از نشریات مطرح روز جهان پدیدار شد و با برندهای مشهوری مانند ماری کلیر، تامی هیلفیگر و رالف لورن همکاری کرد. او همچنین، سابقه حضور در برخی از مشهورترین برنامه‌های تلویزیونی و موزیک‌ویدیوها را نیز در کانامه‌اش دارد.

ویژگی‌های استایل هیلی بیبر چیست؟

هیلی بیبر با استایل مونوکروم
هیلی بیبر با استایل مونوکروم، عکس از: Marc Piasecki

استایل هیلی بیبر را به‌طور عمده می‌توان غیر رسمی و اسپورت دانست که اغلب با عناصر و اکسسوری‌های سبک Y2K (ترندهای رایج در اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی) ترکیب می‌شود. او در مواقع عادی معمولا با کراپ تاپ، شلوار جین گشاد، تی‌شرت‌های گرافیکی و کت‌های اورسایز دیده می‌شود. با این حال، در مراسم و رویدادهای رسمی او عمدتا از استایل الگانت و مینیمال پیروی می‌کند.

با بررسی سبک و سیاق لباس پوشیدن هیلی متوجه می‌شوید که او خصوصا به استایل مونوکروم علاقه ویژه‌ای دارد. در مجموع، سبک لباس پوشیدن هیلی الگویی مناسب برای افرادی است که به رنگ‌های خنثی و آیتم‌های بیسیک علاقه دارند. این سوپر مدل خوش‌پوش معمولا از برندهای معتبری مانند ایو سن لوران و بوتگا ونتا خرید می‌کند. با این حال، شما با روش‌های به مراتب مقرون به‌صرفه‌تری هم می‌توانید استایل او را بازسازی کنید.


حتما بخوانید: مهم‌ترین آیتم‌های بیسیک که باید در کمد هر خانمی باشند

آیتم‌های پر تکرار استایل هیلی بیبر کدام‌ها هستند؟

آیتم‌های پر تکرار استایل هیلی بیبر کدام‌ها هستند؟
هیلی بیبر با استایل مونوکروم و آیتم های ساده با رنگ های غالبا خنثی در هر مناسبتی به زیبایی جلب توجه میکند./ عکس از: NurPhoto

• کت‌وشلوار

استایل هیلی بیبر

کت‌وشلوارهای هم‌رنگ از آیتم‌های ضروری کمد هیلی بیبر به حساب می‌آیند. کافی است به آرشیو عکس‌های او سری بزنید تا مجموعه قابل توجهی از تصاویر هیلی را در حالی ببینید که کت‌وشلوار صورتی، خاکستری، بژ و قهوه‌ای به‌تن کرده است. او به‌طور معمول این آیتم را با کفش اسنیکر ست می‌کند.

مدل‌های کت و شلوار زنانه در دیجی‌استایل

• بلوز یقه اسکی

هیلی بیبر با بلوز یقه اسکی
عکس از: Jackson Lee

 

هیلی بیبر یکی از هواداران جدی بلوزهای یقه اسکی است. واقعیت این است که این آیتم به طرز چشمگیری به او می‌آید و گردن و ساختار صورت او را خوش‌فرم‌تر از همیشه نشان می‌‌دهد. کمد هیلی مملو از بلوزهای یقه اسکی متنوعی است که با استفاده از پارچه‌های پشمی یا ظریف‌تر تولید شده‌اند و بسته به فصل با لباس‌های گوناگون ست می‌شوند.

چند مدل یقه اسکی زنانه ببینید

• پیراهن‌های برش‌دار

هیلی بیبر با پیراهن
عکس از: Daniele Venturelli

هیلی عاشق پوشیدن پیراهن‌های برش‌دار زیبایی است که به شکل چشمگیری بر قامت‌اش می‌نشینند و ترکیب خوشایندی را ایجاد می‌کنند. البته، هر کسی که مانند این سوپر مدل محبوب اندام متناسبی داشته باشد احتمالا دوست دارد برای یک‌بار هم که شده چنین پیراهن‌هایی را به‌تن کند. این لباس‌های خوش‌فرم معمولا توسط مطرح‌ترین طراحان جهان ارائه شده‌اند.

• کاردیگان

کاردیگان
عکس از: AnSyvanych

کاردیگان‌ها از آیتم‌های ضروری هیلی بیبر به حساب می‌آیند. او کاردیگان را با انواع و اقسام لباس‌ها از کراپ تاپ و شلوار جین گرفته تا پیراهن رسمی ست می‌کند. واقعیت این است که هیلی برای خوش‌تیپ بودن نیازی به سعی و تلاش زیادی ندارد. یعنی، هر آیتمی را که انتخاب کرده و به‌تن کند نهایتا زیبا به‌نظر می‌رسد.

• شلوار جین

هیلی بیبر با شلوار جین

هیلی یکی از هواداران جدی شلوار جین فاق بلند است. او که معمولا از برند Levi’s خرید می‌کند با پوشیدن شلوار جین راسته، مام فیت، واید، اسکینی و حتی کارگو به استایل‌اش حال‌وهوای متنوعی می‌بخشد. بسته به موقعیت و روحیه‌اش، او این آیتم را با اسنیکرز، کفش پاشنه‌دار، صندل یا لوفر ست می‌کند.

شلوار جین‌های زنانه با فاق بلند

• کیف‌های رنگارنگ

هیلی بیبر با کیف‌های رنگارنگ

وقتی پای انتخاب کیف به میان می‌آید، هیلی هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد. از قرار معلوم او به این اکسسوری علاقه ویژه‌ای دارد. خصوصا در هنگام انتخاب رنگ و سایز این آیتم، او با گشاده‌دستی تمام رفتار می‌کند. کافی است به عکس‌های هیلی نگاه کنید؛ به سادگی متوجه می‌شوید که او مجموعه متنوعی از کیف‌های توته، میکرو، کلاچ، بولینگ و حتی انواع کوله‌پشتی را در کمدش دارد.

• کراپ تاپ

کراپ تاپ
عکس از: misuma

کراپ تاپ هم یکی از آیتم‌های ضروری کمد هیلی بیبر است. او که اندام متناسبی دارد در زندگی روزمره بارها و بارها از این آیتم استفاده کرده است. او این آیتم را معمولا با انواع شلوار جین فاق بلند، شلوار کارگو و شلوار کوتاه ست می‌کند.

• کت تدی اورسایز

هیلی بیبر با کت تدی

بعید است تصاویر هیلی بیبر را با آن کت‌های تدی متنوع‌اش ندیده باشید. او مجموعه کاملی از این آیتم را در انواع و اقسام رنگ‌ها دارد و آن‌ها را به زیبایی با طیف گسترده‌ای از لباس‌ها و اکسسوری‌ها ست می‌کند. برای مثال، ممکن است در تصویری او را ببینید که کت تدی زیبایی به رنگ بژ را به سبک مونوکروم با یک هودی، شلوار جاگر و کفش اسنیکر ست کرده است. از سوی دیگر، می‌توانید هیلی را با یک کت تدی مشکی، پیراهن ماکسی و بوت‌ چرمی بلند مشاهده کنید.

• کت بلیزر

هیلی بیبر با کت بلیزر
عکس از: Jeremy Moeller

کت بلیزر به‌ویژه اگر اورسایز باشد از محبوب‌ترین آیتم‌های کمد هیلی بیبر به حساب می‌آید. او این آیتم را با طیف گسترده‌ای از آیتم‌ها مانند شلوار جین، شلوار رسمی، کراپ تاپ، برالت، لباس مینی، سویشرت، بلوز یقه اسکی و شلوار کوتاه ست می‌کند.

• کت چرمی اورسایز

هیلی بیبر با کت چرم
هیلی بیبر با کت چرم

هیلی از طرفداران پر و پا قرص انواع کت‌های چرم است. از کت بایکر گرفته تا بلیزر و ترنچ کت چرمی در کمد او پیدا می‌شود. مطابق معمول، او این آیتم‌ها را به زیبایی با انواع استایل‌ها اعم از خیابانی و الگانت ست کرده و ظاهر جذاب و خیره‌کننده‌ای برای خودش ایجاد می‌کند. برای تکمیل این استایل، هیلی بیبر از کفش اسنیکر، انواع بوت، کفش پاشنه‌دار و کفش لوفر استفاده می‌کند.

چند مدل کت چرم زنانه زیبا ببینید

• کت جین

هیلی بیبر با کت جین
عکس از: Alo Ceballos

کمد هیلی بیبر شامل مجموعه قابل توجهی از انواع مدل‌های کت جین است که به‌طور معمول، آن‌ها را با سبک‌های گوناگون شلوار جین ست می‌کند. این ترکیب زیبا، تصویر خیره‌کننده و صمیمانه‌ای را از این سوپر مدل محبوب ارائه می‌دهد.

بررسی استایل هیلی بیبر در برخی از رویدادهای اجتماعی و فرش قرمزها

بررسی استایل هیلی بیبر در برخی از رویدادهای اجتماعی و فرش قرمزها
استایل هیلی بیبر در رویدادهای اجتماعی و بر روی فرش قرمزها همیشه نظر مخاطبان و رسانه‌ها را به خود جلب کرده است./ عکس از: Charley-Gallay

• مراسم بزرگداشت هنر و سینما در موزه هنرهای لس‌آنجلس، سال 2021

هیلی بیبر در مراسم بزرگداشت هنر و سینما در موزه هنرهای لس‌آنجلس
هیلی بیبر در مراسم بزرگداشت هنر و سینما در موزه هنرهای لس‌آنجلس

در این رویداد، هیلی با پوشیدن یک پیراهن ماکسی یقه هفت و آستین بلند از برند ایو سن لوران همه نگاه‌ها را به خود خیره کرد. این لباس که به زیبایی بر اندام او نشسته بود با النگوهای بزرگ طلایی ست شده و استایل هیلی بیبر را به شکلی ساده، صمیمی و الگانت به‌تصویر می‌کشید. این سوپر مدل خوش‌پوش با یک شینیون ساده و آرایش سبک فرانسوی استایل‌اش را تکمیل کرده بود.

• بیست و هفتمین مراسم سالیانه گرامیداشت تلاش زنان، سال 2021

هیلی بیبر در رویداد مجله Elle
هیلی بیبر در رویداد مجله Elle

این رویداد که هر ساله با میزبانی مجله معتبر Elle در هالیوود برگزار می‌شود در بیست و هفتمین دوره خود هیلی بیبر زیبا را هم در فهرست میهمانان خود قرار داده بود. در این مراسم، هیلی یک کت‌ودامن مشکی برش خورده از برند معتبر Miu Miu را به‌تن داشت. این لباس دارای یقه بزرگ و سفید رنگی بود که چهره هیلی را با آرایش مینیمال به زیبایی در بر می‌گرفت. او این استایل را با پوشیدن کفش‌های پاشنه‌دار کلاسیک تکمیل کرده بود.

• مراسم مت گالا، سال 2021

مراسم مت گالا، سال 2021
یقه پیراهن هیلی بیبر در این مراسم بی‌اندازه باز بود. به همین دلیل ترجیح دادیم تصویر چهره او را در این رویداد برایتان انتخاب کنیم./ عکس از: ANGELA-WEISS

در این دوره از مراسم با شکوه و پر مخاطب مت گالا، هیلی بار دیگر پیراهنی را از برند ایو سن لوران به‌تن داشت. بالاتنه این پیراهن ماکسی به زیبایی برش خورده و حاشیه آن با سنگ‌دوزی نقره‌ای رنگ و جذابی تزئین شده بود.

• مراسم مت گالا، سال 2019

هیلی بیبر در مت گالا ۲۰۱۹

استایل هیلی بیبر در این رویداد چشمگیرتر از همیشه بود. او که پیراهن ماکسی و دنباله‌داری از برند Alexander Wang را به‌تن داشت، موهای‌اش را به سادگی دم اسبی کرده و چشم‌های‌اش را به سبک گربه‌ای آراسته بود. این لباس یقه ایستاده خیره‌کننده دارای آستین‌های بلند و ساده‌ای بود. با این حال، پشت آن به زیبایی برش خورده و کاملا باز بود و با اندام تراشیده هیلی هماهنگی قابل توجهی داشت.

• مراسم اهدای جوایز Daily Front Row’s Fashion Media، سال 2018

هیلی بیبر

در این رویداد که در نیویورک برگزار می‌شد، هیلی بیبر یک لباس سفارشی از برند تامی هیلفیگر را به‌تن داشت. پارچه این پیراهن رکابی سبز رنگ تماما سنگ‌دوزی شده بود و درخشش خیره‌کننده‌ای داشت. آرایش مینیمال و مدل موی ساده هیلی در ترکیب با این استایل دیدنی بود و زیبایی نچرال او را به رخ بیننده می‌کشید.

• مراسم اهدای جوایز بلبورد، سال 2018

مراسم اهدای جوایز بیلبورد، سال 2018
عکس از: Bauer-Griffin

در این دوره از مراسم بیلبورد، هیلی یک پیراهن دراپه زیبا از برند Alexandre Vauthier را به تن داشت. پارچه این لباس بژ لمه‌دار بوده و با رنگ پوست هیلی بیبر و فرم اندام‌اش ترکیب خیره‌کننده‌ای را به‌وجود آورده بود.

• فرش قرمز فستیوال فیلم کن، سال 2018

هیلی بیبر در فستیوال فیلم کن، سال ۲۰۱۸

در فرش قرمز مراسم فستیوال فیلم کن، هیلی بیبر با پیراهن دکلته‌ای از برند روبرتو کاوالی بار دیگر خوش درخشید. پارچه این پیراهن به‌طور کامل با سنگ‌دوزی درخشان و گل‌های برجسته صورتی رنگ تزئین شده و اندام هیلی را به شکل کلاسیکی در برگرفته بود. در این مراسم، هیلی با آرایش موی شینیون و دستبند جواهرنشانی از برند شوپارد باز هم ثابت کرد که از سلیقه منحصر به‌فردی برخوردار است.

• مراسم مت گالا، سال 2018

هیلی بیبر در مت گالا ۲۰۱۸

در این رویداد، هیلی بیبر با پیراهن ماکسی و دنباله‌داری از برند تامی هیلفیگر نگاه‌ها را به خودش خیره کرد. این لباس آبی کم‌رنگ با آستین‌های دراپه، استایل دکلته، یقه هفت و چاک بلندی که در سمت چپ دامن‌اش داشت هیلی را به شکلی افسانه‌ای زیبا نشان می‌داد. در این رویداد، هیلی بیبر استایل خود را با استفاده از تاج موی گل‌آرایی شده تکمیل کرده بود.

• مراسم The American Meme Premiere، سال 2018

هیلی بیبر در مراسم The American Meme Premiere

در این فستیوال که در شهر نیویورک برگزار شد، هیلی بیبر یکی از زیباترین لباس‌های کوتور برند زهیر مراد را به تن داشت. این پیراهن دانتل قرمز رنگ با یقه ایستاده و طراحی زیبا اندام کشیده و منحصر به‌فرد هیلی را با شکوه تمام به نمایش می‌گذاشت. پشت این لباس به‌طور کامل باز بوده و با استفاده از بندهای ضربدری تزئین شده بود.

• مراسم iHeartRadio Music Awards، سال 2۰18

مراسم iHeartRadio Music Awards، سال 2۰18
عکس از: Bauer-Griffin

در این رویداد هم هیلی بیبر یکی از لباس‌های زیبای برند زهیر مراد را به‌تن داشت. این جامپسوت درخشان با پولک‌ها و ملیله‌های براق یکی از بهترین آیتم‌های کالکشن بهار 2۰۱8 زهیر مراد به حساب می‌آمد. رنگ طلایی و منحصر به‌فرد این لباس به شکل چشمگیری با رنگ مو و پوست هیلی هماهنگی داشت.

• مراسم Vanity Fair، سال 2018

مراسم Vanity Fair، سال 2018
عکس از: George-Pimentel

هیلی بیبر با پوشیدن لباس متالیکی از برند ورساچه، در این دوره از مراسم Vanity Fair توجه رسانه‌ها را به خودش جلب کرد. این پیراهن با برخورداری از بالاتنه برش خورده و چاک بلندی که در سمت راست دامن آن تعبیه شده بود و همچنین، با دراپه‌های زیبایی که در ناحیه باسن قرار داشت زیبایی اندام هیلی بیبر را دو چندان می‌کرد.

• مراسم Brit Awards، سال 2018

مراسم Brit Awards، سال 2018
عکس از: JMEnternational

در مراسم فرش قرمز این رویداد، هیلی بیبر با پیراهن مشکی و آبی رنگ از برند رالف لورن حضور یافت. این لباس که به کلکسیون پاییزه این برند تعلق داشت با پارچه براق و پولک‌دوزی شده و به شکلی طراحی شده بود که انحنای اندام هیلی را به زیبایی به نمایش بگذارد.

• مراسم amfAR گالا، سال 2018

مراسم amfAR گالا، سال 2018
عکس از: Michael-Stewart

در این رویداد، هیلی با لباس سفید رنگ و آستین بلندی از مجموعه 2۰۱7 برند روبرتو کاوالی حاضر شد. پشت این پیراهن کاملا باز بود و پارچه آن به‌طور کامل به صورت نقش برجسته گل‌دوزی شده بود. هیلی بیبر برای تکمیل این استایل هم آرایش مینیمال و مدل موی ساده را انتخاب کرده بود.

• مراسم amfAR گالا، سال 2017

مراسم amfAR گالا، سال 2017
عکس از: Michael-Stewart

این دوره از مراسم amfAR در شهر میلان کشور ایتالیا برگزار شد. برای شرکت در این رویداد اجتماعی و هنری، هیلی یک پیراهن ماکسی، دکلته و سنگ‌دوزی شده به رنگ سبز را برگزید. این لباس از برند Missoni بوده و با سادگی استایل، آرایش مینیمال و دیگر ویژگی‌های شخصیتی هیلی هماهنگی دلنشینی داشت.

مدل مانیکور ناخن‌های هیلی بیبر چیست؟

مدل مانیکور ناخن‌های هیلی بیبر چیست؟

ناخن‌های هیلی بیبر معمولا به شکل هلالی و نیمه بلند مانیکور می‌شوند. او در اغلب مواقع، ناخن‌های خود را ژلیش کرده و برای آراستن آن از لاک پایه خنثی و پوششی از پودر کروم استفاده می‌کند. به این ترتیب، ناخن‌های هیلی بیبر معمولا با طیف رنگ‌های گوناگون به صورت مرواریدی، سایه-روشن و درخشان به‌نظر می‌رسند.

سخن آخر

در این مطلب، ضمن بررسی استایل هیلی بیبر در رویدادهای مهم اجتماعی و همچنین در زندگی روزمره تلاش کردیم شما را با پیشینه این سوپر مدل محبوب بیش‌تر آشنا کنیم. نظر شما چیست؟ آیا سبک لباس پوشیدن هیلی را می‌پسندید؟ اگر می‌توانستید، چه چیزی را در استایل او تغییر می‌دادید؟ دوست دارید سبک و سیاق لباس پوشیدن کدام سلبریتی‌ها را برایتان بررسی کنیم؟ خوشحال می‌شویم دیدگاه‌هایتان را در بخش «نظرات کاربران» با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.


در ادامه بخوانید: بررسی استایل سلنا گومز؛ ستاره دوست‌داشتنی پاپ چه می‌پوشد؟
منبع en.wikipedia.org www.thezoereport.com www.wmagazine.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
۱ دیدگاه
  1. نسرین می‌گوید

    کاش عکس هاشونو میگذاشتید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.