بررسی استایل متین ستوده؛ خوش‌پوشی فکر شده یک هنرپیشه قدبلند

متین ستوده بازیگر جوان و خوشپوش ایرانی است که این روزها شاهد حضور فعال او در چند برنامه و سریال مربوط به شبکه نمایش خانگی هستیم. بنابراین تصمیم گرفتیم نگاهی به استایل و لباس‌های متین ستوده بیاندازیم. با منومد همراه باشید تا ببینیم روش این بازیگر برای داشتن ظاهر خوب چیست.

متین ستوده را بیشتر بشناسید

متین ستوده در ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد. پدر او اصالتا اهل خرم‌آباد بوده و  خودش نیز همواره با افتخار به اصالتش اشاره می‌کند. این بازیگر  در دانشگاه مدیریت بازرگانی خوانده اما آن را نیمه‌ کاره رها کرده است. متین ستوده بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با حضور در سریال «عملیات ۱۲۵» شروع کرد اما با نقش‌آفرینی در «لیسانسه‌ها» بود که به شهرت رسید و شناخته شد.

این بازیگر با ۱۷۶ سانتی‌متر قد، یکی از بازیگران بلند قد خانم ایرانی به شمار می‌رود. قد بلند متین ستوده بر انتخاب‌هایش برای استایل نیز تاثیرگذار بوده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

ترکیب مشکی و زرشکی

همه ما می‌دانیم یکی از بهترین رنگ‌هایی که می‌توان کنار رنگ مشکی به کار برد، رنگ قرمز است. اما اگر می‌خواهید نتیجه‌ای بهتر بگیرید باید ترکیب مشکی و زرشکی را امتحان کنید، مانند آنچه در استایل متین ستوده می‌بینیم.

در تصویر بالا او کتی به رنگ مشکی را با دامنی پلیسه از جنس ساتن زرشکی هماهنگ کرده و نتیجه خوب به نظر می‌رسد. شما هم می‌توانید پاییز و زمستان امسال این فرمول شامل کت، دامن میدی و بوت را در استایل خود به کار ببرید.

لباس با دامن فون

متین ستوده با دامن فون
متین ستوده با دامن فون

متین ستوده قد بلندی دارد و همین ویژگی باعث می‌شود دامن با برش فون بر تن او بسیار زیبا دیده شود. این مدل دامن در عین راحتی و جذب نبودن، کمر را باریک‌تر و پایین‌تنه را موزون‌تر نشان می‌دهد.

تصویر بالا مربوط به حضور این بازیگر در جشن حافظ است این استایل که مورد توجه و تحسین عموم قرار گرفت از پیراهنی با بالاتنه زرشکی و دامن مشکی‌رنگ تشکیل می‌شود. پارچه مناسب و دوخت تمیز آن باعث شده نتیجه بسیار شیک به نظر برسد و البته متین ستوده با بستن روسری به شیوه‌ای مناسب کمک کرده تا زیبایی لباس کاملا به چشم بیاید.


حتما بخوانید: بررسی استایل بازیگران در جشن حافظ ۱۴۰۰

علاقه به رنگ سبز

متین ستوده با مانتوی سبز

رنگ دیگری که به تکرار در استایل متین ستوده می‌بینیم سبز است و طیف‌های مختلف سبز در میان انتخاب‌های او به چشم می‌خورند. تصویر بالا را ببینید که چطور رنگ سبز روشن و کرم به زیبایی در یک استایل به کار رفته‌اند. همانطور که می‌بینید او به شلوارهای واید نیز علاقه دارد. برای داشتن یک استایل شیک با این مدل مانتوهای کتی، بهترین گزینه شلوار واید است. خانم ستوده اینجا لوفری کرم و نوک‌ تیز پوشیده که کاملا منطبق با دیگر اجزای استایل او هستند.

صندل و کفش‌های بدون پاشنه

متین ستوده با صندل
متین ستوده با صندل

قد بلند این بازیگر احتمالا مهمترین دلیل علاقه وافر او به استفاده از کفش‌ها و صندل‌ها بدون پاشنه است. در تصویر بالا او را با استایلی ساده و شیک و صندلی تابستانی می‌بینید. متین ستوده در موقعیت‌های دیگر نیز با لوفر، صندل گلادیاتوری، اسنیکر ساده و بوت با پاشنه بسیار کوتاه حاضر شده و به نظر می‌رسد نمی‌خواهد بیش از این قد بلند دیده شود.

محبوب‌ترین صندل‌های زنانه مناسب مهمانی

سفید و سورمه‌ای

متین ستوده در اکران فیلم مسخره باز

استایل متین ستوده در مراسم اکران فیلم «مسخره‌ باز» نیز مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت. او مانتویی از جنس حریر و تور بر تن داشت و زیر آن یک شلوار واید سورمه‌ای و شومیزی سفید بر تن داشت. ترکیب رنگ‌های سفید و سورمه‌ای این استایل با همراهی جزئیات طلایی‌رنگ و کمربند چرم، نتیجه‌ای زیبا و شیک ایجاد کرده بود.

تاکید بر آرایش چشم‌ها

آرایش متین ستوده

بیشتر ما در یکی از این دو دسته قرار می‌گیریم: افرادی که هنگام آرایش بیشتر برای چشم‌ها زمان می‌گذارند یا افرادی که بیشتر بر آرایش لب‌های خود تاکید دارند. متین ستوده را می‌توان در گروه اول جای داد.
او بیشتر مواقع بر آرایش چشم‌هایش تاکید دارد و با سایه‌های مختلف زیبایی آن‌ها را بیشتر به رخ می‌کشد. از طرفی پیشانی بلند و حالت کشیده ابروهایش کمک می‌کنند تا فضای بیشتری برای پرداختن به چشم‌ها داشته باشد.

گردنبند رولباسی

متین ستوده با گردنبند رولباسی

تقریبا در همه استایل‌های رسمی و هنگام حضور در مراسم‌ها، متین ستوده از گردنبند رولباسی به عنوان یک اکسسوری مهم استفاده می‌کند. تصویر بالا را ببینید، به نظر می‌رسد او این گردنبند طلایی که فردی را در حال سماع نشان می‌دهد، را خیلی دوست دارد و آن را بارها بر گردنش دیده‌ایم.

این اکسسوری به ویژه در استایل‌هایی با لباس‌ پوشیده، نتیجه‌ی زیبایی دارد. اگر شما هم دوست دارید از آن استفاده کنید، قد زنجیر را طوری در نظر بگیرید که آویز کمی پایین‌تر از خط سینه قرار بگیرد و به خوبی دیده شود.

پیراهن به جای مانتو

متین ستوده با پیراهن

خانم ستوده پوشیدن پیراهن‌های بلند را بر مانتو ترجیح می‌دهد. او بارها برای حضور در مراسم‌ها، پیراهن پوشیده و بیشتر مواقع نیز این پیراهن‌ها شخصی‌دوزی‌ شده‌اند. این استایل متین ستوده مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. پیراهنی مشکی از جنس ساتن ضخیم که دوخت تمیز و ایستایی شیکی دارد. روی سینه، کمر و بالای دامن این لباس با گل‌های برجسته تزئین شده و طبق معمول ترکیب زرشکی و مشکی به خوبی نتیجه داده است.

متین ستوده با پیراهن خالدار

اینجا هم متین ستوده را با یک پیراهن زیبا از پارچه‌ای خال‌خالی می‌بینیم. او برای تکمیل این استایل از گردنبند مورد علاقه‌اش، کمربندی با سگک طلایی و کیف دوشی با جزئیات و زنجیر طلایی استفاده کرده است. یک نکته جالب درباره استایل متین ستوده این است که او از موهای خود مانند یک اکسسوری استفاده می‌کند. تقریبا همیشه بخشی از موهای خود را حالت می‌دهد و مانند یک اکسسوری زیبا به رخ می‌کشد.

چند مدل پیراهن زنانه در دیجی‌استایل ببینید

پترن‌های گلدار

لباس‌هایی با گل‌های برجسته یا پارچه‌هایی با طرح گل‌گلی جایگاه ویژه‌ای در استایل متین ستوده دارند. البته او در گذشته بیشتر از این طرح‌ها استفاده می‌کرد و این روزها استایل او مینیمال‌تر است. برای مثال این تصویر او را با پیراهنی زیبا نشان می‌دهد که بالاتنه آن گلدار و دامن آن ساده است. بالا بودن دوخت کمر پیراهن، او را کشیده‌تر نشان می‌دهد. ترکیب رنگی استایل دوست‌داشتنی است و شال و جزئیات دیگر به خوبی انتخاب شده‌اند. تغییر کوچکی که می‌توانست این استایل را بهتر کند، استفاده از یک کیف کلاچ ظریف به جای کیف بزرگ بود.

او می‌داند این پارچه‌ها را چطور در استایل خود به کار ببرد که نتیجه بی‌نظم و شلوغ نشود. همانطور که در تصاویر می‌بینید معمولا پارچه‌های پر از طرح و نقش را در ترکیب با پارچه‌ای ساده استفاده می‌کند. البته در استایل بالا بهتر بود از کیف و کفش قهوه‌ای چرم استفاده نمی‌شد، زیرا با دیگر اجزا همخوانی ندارند.

استایل زمستانی متین ستوده

تا اینجا تمام استایل‌هایی که بررسی کردیم از لباس‌های بهاری و تابستانی تشکیل شده بودند. اما این بازیگر زمستان‌ها حتی خوش‌استایل‌تر است. در این تصویر او را با یک ترنچ کت به رنگ سبز زیتونی و روسری رنگارنگ ساتن می‌بینید. از ما می‌شنوید ترنچ کت، کاربردی‌ترین و شیک‌ترین آیتم کمد لباس شما در فصل سرما است و نباید از آن غافل شد.

این هم یک استایل گرم و زیبای دیگر با کاردیگان اورسایز و دامن پلیسه پشمی. کاردیگان‌ها امسال حسابی ترند شده‌اند و می‌توانید آنها را با شلوار و دامن ترکیب کنید و استایل‌های متفاوتی بسازید.

مدل‌های زیبای بارانی زنانه را ببینید

نوبت شماست

سپاسگزاریم که تا پایان بررسی این مطلب همراه ما بودید. حالا در بخش نظرات برای ما بگویید کدام استایل را بیشتر دوست داشتید؟ چه نکاتی از لباس پوشیدن این بازیگر را می‌توانید در استایل خودتان به کار ببندید؟


در ادامه بخوانید: ۱۰ پیشنهاد جذاب و زیبا برای ست کردن دامن پلیسه
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.