مهم‌ترین آیتم‌های بیسیک که باید در کمد هر خانمی باشند

احتمالا شما هم لباس‌ها و اکسسوری‌هایی دارید که با ترندهای متغیر سال‌های مختلف ارتباطی ندارند و فراتر از زمان و مکان در کمدتان جا خوش کرده‌اند تا در شرایط گوناگون به فریادتان برسند. این آیتم‌های بیسیک معمولا سال‌ها شما را در محافل گوناگون همراهی می‌کنند و همیشه در لیست خریدتان خودنمایی می‌کنند. یعنی، به‌محض این‌که احساس می‌کنید کهنه یا مستعمل شده‌اند دوباره و چندباره خریدشان را تجدید می‌کنید. چرا که در هر شرایطی به‌دردتان می‌خورند و همیشه مکمل استایل‌های مختف‌تان هستند. در این مطلب، قصد داریم این آیتم‌های بیسیک (Basic) و در عین حال ضروری را مرور کنیم. پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

ضروری‌ترین آیتم‌های بیسیک کمد خانم‌ها کدام‌ها هستند؟

ضروری‌ترین آیتم‌های بیسیک کمد خانم‌ها کدام‌ها هستند؟
در کمد هر خانمی باید آیتم‌های بیسیک خاصی وجود داشته باشند که به راحتی با سایر لباس‌ها و استایل‌ها ست شوند./ عکس از: Kintarapong

۱. پالتوی کلاسیک

پالتوی کلاسیک
پالتوی کلاسیک با انواع استایل‌های رسمی، مدرن و اسپورت ست می‌شود./ عکس از: minianne

یک پالتوی کلاسیک پشمی ترجیحا به رنگ خنثی از ضروری‌ترین آیتم‌های بیسیک است که باید در کمد هر خانمی وجود داشته باشد. این لباس گرم و دوست‌داشتنی معمولا بلند است و ارتفاع آن حداقل تا زیر زانو می‌رسد و به‌سادگی با انواع استایل‌های رسمی، مدرن و اسپرت ست می‌شود. البته، افرادی که در نواحی گرمسیری زندگی می‌کنند کم‌تر به این لباس نیاز دارند. اما به‌هر حال این دوستان هم ممکن است در روزهای سرد سال به مناطق سردسیر سفر کنند. بنابراین، باور کنید هر فردی به این آیتم نیاز خواهد داشت.

محبوب‌ترین مدل‌های پالتو زنانه

۲. پافر

پافر
پاهر همراه با شلوار جین، لگینگ، جاگر یا هر شلوار کژوال دیگری ظاهر خوشایندی را ایجاد می‌کند./ عکس از: AnnaZhuk

پافرها در اصل، کاپشن‌های پفی و بی‌نهایت شیک و راحتی هستند که در انواع آستین‌دار و بدون آستین وجود دارند و به‌سادگی می‌توان آن‌ها را با هر لباسی ست کرد. بنابراین، در هنگام پوشیدن این کاپشن‌های گرم و نرم اصلا نیازی نیست ذهن‌تان را مشغول کنید. کافی است آن را به‌همراه شلوار جین، لگینگ، جاگر یا هر شلوار کژوال دیگری بپوشید و از برازندگی ظاهرتان لذت ببرید. زیر پافر هم بسته به سلیقه می‌توانید بلوز یقه اسکی، پلیور، سویشرت و حتی کت به تن کنید.

انواع پافر زنانه اینجاست

۳. کت چرم

کت چرم
کت چرمی را می‌توان با انواع پیراهن زنانه، تی‌شرت‌های نخی، شومیزهای ابریشمی و پیراهن آکسفورد پوشید./ عکس از: Dream_Art

کم‌تر کسی وجود دارد که یک کت چرمی کوتاه را دوست نداشته باشد و فایده داشتن آن را نداند. این آیتم جذاب را به‌راحتی می‌توان با انواع پیراهن زنانه، تی‌شرت‌های نخی، شومیزهای ابریشمی، پیراهن آکسفورد، انواع پلیورها و جامپرهای پشمی، شلوار جین و شلوار کتان ست کرد. این آیتم جذابیت خیره‌کننده‌ای را برایتان ایجاد می‌کند و ظاهرتان را چشمگیرتر از هر زمان دیگری نمایش می‌‌دهد. دوست‌داران طبیعت و حیوانات هم خوب است بدانند که این روزها، اغلب برندها برای دوخت چنین محصولاتی از چرم وگان استفاده می‌کنند. بنابراین، با خیال راحت می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید و از استایل منحصر به‌فردتان لذت ببرید.

مدل‌های کت چرم زنانه

۴. کت جین

کت جین
کت جین تقریبا با هر لباسی زیبا می‌شود./ عکس از: Dziggyfoto

کت جین یکی از پرطرفدارترین آیتم‌های بیسیک است که به‌سادگی می‌توان آن را با هر لباسی ست کرد. کافی است این آیتم محبوب را با انواع لباس‌های بهاره و پاییزه بپوشید و تفاوت را مشاهده کنید.

مدل‌های کت جین را ببینید

۵. هودی (Hoodie)

هودی
هودی را می‌توانید با شلوارک، دامن کوتاه، دامن بلند، شلوار جین، جاگر یا لگینگ ست کنید./ عکس از: Pilipeichenko

احتمالا همه شما با مزایای وجود یک یا چند هودی گرم، ساده و کاربردی در کمد لباس‌تان آشنایی دارید. هودی را می‌توانید با شلوارک، دامن کوتاه، دامن بلند، شلوار جین، جاگر یا  لگینگ ست کنید. به‌علاوه، می‌توانید از هودی به‌عنوان ژاکت هم استفاده کنید و آن را روی تی‌شرت، تاپ و لباس‌های دکلته یا آستین حلقه‌ای بپوشید و هر وقت خواستید دربیاورید و به زیبایی دور کمرتان ببندید یا روی شانه‌هایتان بیاندازید و آستین‌هایش را گره بزنید. باور کنید، شیک‌پوشی نیازی به صرف هزینه بالا ندارد. کافی است آیتم‌های بیسیک ضروری را در کمدتان داشته باشید و در هنگام پوشیدن آن‌ها کمی خلاقیت به‌خرج بدهید.

انواع مدل‌های هودی زنانه

۶. سویشرت (Sweater)

سویشرت
سویشرت را هم درست مثل هودی می‌توانید با انواع دامن‌ها و شلوارها ست کنید./ عکس از: Rohappy

سویشرت هم درست مانند هودی یکی از آیتم‌های بیسیک و ضروری هر کمدی است و می‌تواند استایلی کژوال، زیبا و در عین حال راحت را برای شما ایجاد کند. این روزها، اغلب سویشرت‌ها با استفاده از الیاف نخ و پنبه درست می‌شوند. اما انواع پشمی (بافتنی) آن هم وجود دارد. در اغلب موارد، این آیتم به‌صورت یقه گرد یا یقه هفت و جلو بسته طراحی می‌شود؛ با این حال، انواع زیپ‌دار و دکمه‌دار آن هم در بازار موجود است. جالب است بدانید، این آیتم کاربردی را هم درست مثل هودی می‌توانید با انواع دامن‌ها و شلوارها ست کنید و یک استایل مدرن و متفاوت‌ را ارئه دهید.

انواع سوییت‌شرت زنانه

۷. پلیور بافتنی

پلیور بافتنی
پلیور بافتنی یکی از آیتم‌های بیسیک کمد هر خانمی است که با انواع شلوار، دامن و پیراهن ترکیب زیبایی را ایجاد می‌کند./ عکس از: Yuricazac

پلیورهای بافتنی زیبا هم با طرح‌های متنوع از ضروری‌ترین آیتم‌های بیسیک هر کمدی به حساب می‌آیند. شما به‌سادگی می‌توانید پلیور پشمی خود را با انواع شلوارها بپوشید یا با دامن و پیراهن زنانه بلند و کژوال ست کنید.

انواع پلیور زنانه اینجاست

۸. پیراهن زنانه مشکی

پیراهن مشکی زنانه

یک پیراهن جذاب و مشکی زنانه را می‌توان از ضروری‌ترین آیتم‌های بیسیک کمد هر خانمی به حساب آورد. یادتان باشد، منظورمان از پیراهن مشکی زنانه یک لباس شب بسیار رسمی نیست؛ بلکه، پیراهنی ساده و شیک با قد کوتاه یا متوسط است که در موقعیت‌ها و شرایط گوناگون بتوان از آن استفاده کرد. چنین پیراهنی به‌سادگی با انواع کفش‌های پاشنه‌بلند، پاشنه سه سانتی، صندل‌های تخت و حتی با کفش ورزشی ست می‌شود. از سوی دیگر، می‌توانید آن را با کت چرم یا کت جین بپوشید و سلیقه منحصر به‌فردتان را به رخ بیننده بکشید.

انواع پیراهن زنانه اینجاست

۹. پیراهن اسلپ رنگی

پیراهن اسلپ رنگی
پیراهن اسلپ رنگی ظاهری نرم و ابریشمی دارد و در همه ساعات روز و در اغلب مراسم می‌توان آن را پوشید.

اسلپ نوعی پارچه خنک با بافتی ساده است که معمولا از الیاف نخ و پنبه تولید می‌شود و ظاهری نرم و ابریشمی دارد. این پارچه‌ها در انواع رنگ‌ها تولید می‌شوند و برای تهیه انواع پیراهن‌های تابستانی رنگارنگ، زیبا و در عین حال، راحت به‌کار می‌روند. کافی است یک یا چند پیراهن اسلپ رنگی را در کمدتان داشته باشید تا بتوانید آن‌ها را در کلیه ساعات روز و در اغلب مناسبت‌ها به تن کنید.

۱۰. شلوار کرپ مشکی

شلوار کرپ مشکی
یک شلوار کرپ مشکی را بسته به موقعیت می‌توان با انواع شومیز، تاپ و کت ست کرد.

یک شلوار کرپ مشکی مخصوصا اگر فاق بلند و پاچه گشاد باشد به عصای دست یک خانوم امروزی تبدیل می‌شود. اگر یکی از این شلوارهای کاربردی را در کمدتان داشته باشید، بسته به موقعیت و سلیقه می‌توانید آن را با یک شومیز ابریشمی و رسمی، شومیز نخی و کژوال، تی‌شرت، تاپ، کت جین، کت چرمی و شومیز حریر ست کنید. با این آیتم محدودیت پوشیدن کفش هم نخواهید داشت. یعنی، به‌سادگی می‌توانید آن را با کفش پاشنه بلند رسمی، لوفر، صندل تخت، صندل پاشنه بلند و حتی کفش‌های اسنیکر و اسپورت هم ست کنید.

انواع شلوار مشکی زنانه

۱۱. شلوار جین اسکینی (Skinny)

شلوار جین اسکینی (Skinny)
شلوار جین اسکینی با انواع استایل‌ها و اندام‌ها سازگاری دارد./ عکس از: PeopleImages

شلوار جین اسکینی با استفاده از پارچه کشی تولید می‌شود و حالتی چسبان دارد. این شلوارها از محبوب‌ترین آیتم‌های بیسیک هر کمدی به حساب می‌آیند و با استایل‌ها و اندام‌های مختلف سازگاری دارند. یک شلوار جین اسکینی به‌سادگی با یک جفت بوت رسمی، بوت غیر رسمی، چکمه بلند، کفش اسپورت، کت جین، انواع شومیز در انواع جنس و طرح و همچنین، با انواع تی‌شرت و تاپ ست می‌شود و در کلیه فصول سال قابل استفاده است.

انواع شلوار جین زنانه اینجاست

۱۲. شلوار جین راسته

شلوار جین راسته
شلوار جین راسته هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد.

شلوار جین راسته هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد و می‌توان آن را با انواع نیم‌تنه، تی‌شرت‌های ساده یا طرح‌دار، پلیور، سویشرت، بلوز یقه اسکی، تاپ و انواع کت بلیزر، جیر، چرمی و جین ست کرد.


حتما بخوانید: کت بلیزر چیست و چطور آن را ست کنیم؟ (برای خانم‌ها و آقایان)

۱۳.شلوار کتان

شلوار کتان
شلوار کتان یک آیتم بسیار پرکاربرد است که با هر بلوز و تاپی می‌توان آن را پوشید.

شلوارهای کتان هم از پرکاربردترین آیتم‌هایی هستند که می‌توانند با هر بلوز و تی‌شرت و تاپی ست شوند. به‌ویژه یک شلواز کتان بژ یا خاکی رنگ می‌تواند جلوه‌ای زیبا و در عین حال، کژوال را برایتان ایجاد کند.

۱۴. شلوار لگینگ

شلوار لگینگ
پوشیدن شلوار لگینگ با یک جفت اسنیکر زیبا استایل بسیار راحت و چشمگیری را ایجاد می‌کند.

شلوار لگینگ مخصوصا اگر فاق بلند باشد در هر شرایطی قابل استفاده است. برخلاف تصور رایج، پوشیدن این آیتم تنها به زمان حضور در باشگاه بدنسازی و یوگا محدود نمی‌شود. در هنگام پیاده‌روی یا موقع انجام خریدهای روزمره می‌توانید این آیتم بسیار کاربردی را با یک جفت کفش اسنیکر زیبا ست کرده و راحتی را به شکل تمام‌وکمال تجربه کنید.

مدل‌های لگ زنانه اینجاست

۱۵. پیراهن آکسفورد

پیراهن آکسفورد
پیراهن آکسفورد در محل کار، جمع‌های دوستانه، خرید و گشت‌وگذار در شهر کاربرد دارد./ عکس از: ARTEM-VARNITSIN

پیراهن آکسفورد یکی از ضروری‌ترین آیتم‌های بیسیک است که می‌توان آن را در محل کار، جمع‌های دوستانه، خرید و گشت‌وگذار در شهر به‌کار برد. این لباس در هر شرایطی به شما کمک می‌کند استایلی جذاب و در عین حال، راحت داشته باشید. پیراهن آکسفورد را به‌سادگی می‌توانید با یک کت بلیزر، کت‌ودامن کرپ یا یک دست کت‌وشلوار جین ست کنید؛ یا آن را با یک شلوار کتان، شلوار جین، شلوار چرم، انواع دامن و انواع کفش بپوشید. از سوی دیگر، پوشیدن این پیراهن بر روی یک لباس تابستانی آستین حلقه‌ای یا رکابی می‌تواند ظاهر فریبنده‌ای را برایتان ایجاد کند. در این صورت، بسته به سلیقه می‌توانید دکمه‌های جلوی پیراهن آکسفوردتان را باز یا بسته نگه‌دارید و پایین آن را با ظرافت گره بزنید.

۱۶. تی‌شرت ساده

تی‌شرت ساده
یک تی‌شرت ساده خوش‌فرم با انواع کت، شلوار، دامن و کیف و کفش ست می‌شود.

کم‌تر کسی وجود دارد که با مزایای وجود تی‌شرت ساده یقه‌گرد در کمد لباسش آشنایی نداشته باشد. کافی است چنین تی‌شرتی را در بین لباس‌هایتان داشته باشید تا نگرانی ست کردن انواع و اقسام آیتم‌ها را کنار بگذارید. یک تی‌شرت خوش‌فرم به‌سادگی با انواع کت، شلوار، دامن و کیف و کفش ست می‌شود و علاوه بر ایجاد استایلی راحت، ظاهر زیبا و در عین حال، ساده‌ای را به‌وجود می‌آورد. صد البته که انتخاب رنگ این آیتم به سلیقه شما بستگی دارد. با این حال، خوب است بدانید تی‌شرت‌های سفید و مشکی از پرکاربردترین انواع این لباس به حساب می‌آیند.

مدل‌های تیشرت زنانه اینجاست

۱۷. کیف کلاسیک کراس بادی (Crossbody) یا رودوشی

کیف کلاسیک کراس بادی (Crossbody) یا رودوشی
کیف کلاسیک کراس بادی در اغلب مراسم اعم از رویدادهای رسمی، میهمانی‌های خانوادگی، جمع‌های دوستانه، خرید و گشت‌وگذار کاربرد دارد.

وجود یک کیف کلاسیک رودوشی در کمدتان به برطرف کردن بسیاری از نگرانی‌ها در زمینه استایل کمک می‌کند. کیف‌های کراس‌بادی معمولا از ابعاد کوچکی برخوردارند و بند بلندی دارند که اجازه می‌دهد آن‌ها را به‌صورت مستقیم یا چپ‌وراست روی شانه بیاندازید. استفاده از این نوع کیف، آزادی‌عمل مصرف‌کننده را بیش‌تر می‌کند. خصوصا یک کیف رودوشی مشکی را به‌سادگی می‌توان با انواع لباس‌ها ست کرد و در شرایط گوناگون اعم از مراسم رسمی، میهمانی‌های خانوادگی، جمع‌های دوستانه، خرید و گشت‌وگذار به‌کار برد.

مدل‌های کیف کراس بادی اینجاست

۱۸. کیف دستی چرمی

کیف دستی چرمی
کیف دستی چرمی به برازنده‌تر شدن استایل‌تان کمک می‌کند.

کیف دستی چرمی هم یکی دیگر از آیتم‌های بیسیک است که باید در کمدتان داشته باشید. به‌ویژه یک کیف دستی بژ یا قهوه‌ای یا حتی مشکی می‌تواند با بسیاری از لباس‌هایتان ست شود و برازندگی شما را دو چندان کند.

 

کیف‌های دستی زنانه را ببیند

۱۹. کفش پاشنه بلند کلاسیک

کفش پاشنه بلند کلاسیک
کفش پاشنه بلند کلاسیک هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد./ عکس از: sankai

کم‌تر خانمی وجود دارد که حداقل یک جفت کفش پاشنه بلند کلاسیک مشکی یا بژ در کمدش نداشته باشد. مدل‌های کلاسیک این نوع کفش هیچ‌وقت از مد نمی‌افتند و با توجه به بالا نبودن موارد استفاده و وابسته نبودن آن‌ها به ترندهای جدید، سالیان سال می‌توانید از همان‌هایی که دارید استفاده کنید.

انواع پاشنه بلند مشکی

۲۰. نیم‌بوت

نیم بوت زنانه

نیم‌بوت هم یکی از آیتم‌های بیسیک مهمی است که باید در هر کمدی وجود داشته باشد. رنگ مشکی و قهوه‌ای این نوع کفش از کاربرد بیش‌تری برخوردار است و با اغلب لباس‌ها و استایل‌ها هماهنگی دارد. این روزها، پوشیدن نیم‌بوت با انواع پیراهن‌های زنانه هم رایج است.

مدل‌های نیم‌بوت زنانه اینجاست

۲۱. کفش لوفر

کفش لوفر
کفش لوفر دارای طراحی مینیمال است و با لباس‌های کژوال و رسمی سازگاری دارد.

کفش لوفر یکی از کاربردی‌ترین و شیک‌ترین کفش‌هایی است که از طراحی مینیمالی برخوردار است و در شرایط مختلف با انواع لباس‌ها اعم از رسمی و کژوال ست می‌شود.

محبوب‌ترین کالج‌های زنانه اینجاست

۲۲. اسنیکر سفید

اسنیکر سفید
اسنیکر سفید را تقریبا با هر لباسی می‌توانید بپوشید./ عکس از: Ales_Utovko

وقتی صحبت از ضروری‌ترین آیتم‌های بیسیک هر کمدی به میان می‌آید لازم است از اسنیکرهای سفید و زیبا هم یادی بشود. این کفش‌های راحت، کاربردی و زیبا را می‌توانید با انواع لباس‌های ورزشی، جاگر، جامپسوت، شلوارهای کتان، پارچه‌ای، جین، لباس‌های بلند و کوتاه زنانه و شلوارک و دامن ست کنید.

۲۳. کفش ورزشی

کفش ورزشی
کفش ورزشی یکی از ضروری‌ترین آیتم‌های بیسیک هر کمدی است و باید از طراحی و کفی مناسبی برخوردار باشد./ عکس از: gradyreese

ساختار کفش ورزشی معمولا با اسنیکرهای معمولی تفاوت دارد. کفش‌های ورزشی قاعدتا باید از طراحی و کفی مناسبی برخوردار باشند تا سلامت پاها و ستون فقرات را در هنگام پیاده‌روی، دویدن و ورزش کردن تامین کنند. بنابراین، علاوه بر اسنیکرهای راحت لازم است حداقل یک جفت کفش ورزشی عالی هم در کمد لباس‌تان داشته باشید تا در زمان ورزش و پیاده‌روی به دادتان برسند. طبیعی است که این کفش‌ها را می‌توانید در شرایط عادی هم بپوشید. خوب است بدانید، هر نوع لباس کژوالی را به‌سادگی می‌توانید با این کفش‌ها ست کنید.

انواع کفش ورزشی زنانه اینجاست

۲۴. صندل

صندل
صندل یک کفش تابستانی راحت و کاربردی است که استایل شما را جذاب‌تر می‌کند.

صندل‌ها از ضروری‌ترین کفش‌های تابستانی هستند که علاوه بر راحتی، استایل جذاب‌تان را تکمیل می‌کنند. اغلب خانم‌ها بسته به سلیقه حداقل یک جفت صندل پاشته تخت یا پاشنه بلند را در کمدشان دارند. این آیتم ساده و در عین حال، زیبا را می‌توان با هر لباسی ست کرد.

مدل‌های صندل زنانه را ببینید

 ۲۵. ترنچ کت (Trench Coat)

 ترنچ کت (Trench Coat)
ترنچ کت (Trench Coat) یکی از پرطرفدارترین‌ و کاربردی‌ترین انواع بارانی است./ عکس از: SHansche

ترنچ کت نوعی بارانی کلاسیک و بسیار محبوب است که می‌تواند با استفاده از پارچه‌های ضد آب نخی، پنبه‌ای، پشمی، کتانی یا چرم و گاباردین دوخته شود. این نوع بارانی به‌طور معمول آستردار است اما انواع بدون آستر آن هم وجود دارد. این لباس پرطرفدار برای اولین بار در خلال جنگ جهانی اول توسط برند «بربری» به‌منظور استفاده افسران و سربازان در جبهه جنگ تولید شد. به همین دلیل، نسخه‌های ابتدایی آن به رنگ خاکی طراحی شده بودند. امروز هم دقیقا همان رنگ و همان مدل اولیه این نوع بارانی از پرطرفدارترین‌ها به حساب می‌آید.

انواع بارانی زنانه اینجاست

۲۶. مانتوی عبایی ساده

مانتوی عبایی ساده
مانتوی عبایی ساده با انواع کفش و استایل‌های مختلف هماهنگی دارد.

مگر می‌شود درباره آیتم‌های بیسیک و ضرورت‌های کمد لباس خانم‌ها صحبت کرد و حرفی از مانتوی عبایی ساده به‌میان نیاورد. این مانتوهای راحت با جنس‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند و در کلیه فصول سال می‌توانند رفیق شفیق‌تان باشند. برای مثال یک مانتوی عبایی ساده تابستانی را می‌توانید با کفش اسنیکر، کفش اسپورت، صندل تابستانی و کفش پاشنه بلند یا حتی لوفر ست کنید. مانتوهای عبایی ساده با پارچه‌های بافت ظریف را هم می‌توانید با یک جفت نیم‌بوت یا چکمه زیبا همراه کنید.

انواع مدل مانتو اینجاست

۲۷. عینک آفتابی

عینک آفتابی
عینک آفتابی از آفتاب سوختگی و خشکی چشم و همچنین، از تخریب ماکولا جلوگیری می‌کند./ عکس از: soup__studio

یک عینک آفتابی با کیفیت هم از مهم‌ترین آیتم‌های بیسیک است که باید در هر کمدی وجود داشته باشد. استفاده از عینک آفتابی علاوه بر ایجاد ظاهری جذاب و اسرارآمیز به سلامت چشم‌هایتان کمک می‌کند. خوب است بدانید، به‌کار بردن این نوع عینک حتی در روزهای ابری هم ضرورت دارد؛ چرا که از خشکی چشم و تخریب ماکولا (یا لکه زرد؛ همان قسمت حساس به نور شبکیه است که مسئولیت دید مستقیم و واضح را به عهده دارد) جلوگیری می‌کند.

مدل‌های عینک آفتابی زنانه اینجاست

۲۸. کت بلیزر

کت بلیزر
کت بلیزر در کمد هر فرد شیک‌پوشی پیدا می‌شود.

کت بلیزر یکی از ضروری‌ترین آیتم‌هایی است که در کمد هر فرد شیک‌پوشی پیدا می‌شود. شما به‌سادگی می‌توانید کت بلیزر محبوب‌تان را با شلوار جین، تی‌شرت، تاپ، یپراهن آکسفورد، دامن، شلوارک و بسیاری آیتم‌های دیگر ست کنید.

انواع مدل‌های کت زنانه اینجاست

۲۹. بلوز یقه اسکی

بلوز یقه اسکی
بلوز یقه اسکی یکی از شیک‌ترین آیتم‌های بیسیک است./ عکس از: visualspace

بلوز یقه اسکی یکی از آیتم‌های بیسیک و کاربردی است که بسته به جنس تنوع بالایی دارد و با استفاده از الیاف پشمی، نخی و پنبه‌ای در انواع رنگ‌ها تهیه می‌شوند. یک بلوز یقه اسکی را می‌توان با کت بلیزر، کت جین، کت چرم و انواع شلوارها و دامن‌ها ست کرد.

پرفروش‌ترین مدل‌ها یقه‌اسکی

۳۰. انواع تاپ

انواع تاپ
تاپ یک آیتم ضروری است که با انواع کت، شلوار و دامن می‌تواند پوشیده شود.

کم‌تر خانمی وجود دارد که قدر تاپ‌های مختلف و رنگارنگش را نداند و گاه‌وبی‌گاه برای خرید مدل‌های جدید آن اقدام نکند. فارغ از مدل یا رنگ، این آیتم کوچک و بسیار کاربردی همیشه می‌تواند با انواع کت‌، شلورا، دامن و کفش‌های مختلف ست شود و هر بار استایل متفاوتی را برایتان ایجاد کند.

مدل‌های جذاب تاپ اینجاست

۳۱. شال کشمیر ساده

شال کشمیر ساده
شال کشمیر ساده یکی از بهترین گزینه‌هایی است که در روزهای سرد سال می‌تواند مکمل یک پالتوی زیبا باشد.

شال کشمیر ساده به‌ویژه اگر از رنگ خنثی برخوردار باشد یکی از بهترین گزینه‌هایی است که در روزهای سرد سال می‌تواند با انواع کت‌ها، پافر، پالتوهای زمستانی و بارانی‌های زیبا ست شود و به استایل‌تان جلوه‌ای زیبا ببخشد.

 

۳۲. شال نخی ساده

شال نخی ساده
شال نخی ساده با مانتوی عبایی و هر نوع مانتوی دیگری ست می‌شود.

شال‌های نخی ساده را می‌توان در انواع رنگ‌ها تهیه کرد. این اکسسوری بیسیک و در عین حال، ضروری با انواع مانتوها و شومیزها ست می‌شود و استایل تابستانی شما را خوش آب و رنگ‌تر می‌کند.

انواع مدل‌های شال و روسری

۳۳. کمربند چرمی ساده

کمربند چرمی ساده
کمربند چرمی ساده می‌تواند یک استایل معمولی را ارتقا ببخشد.

یک کمربند چرمی ساده یکی از آیتم‌های بیسیک و مهمی است که می‌تواند یک استایل معمولی را به شکلی باور نکردنی ارتقا بخشد. کافی است شلوار جین راسته یا اسکینی یا حتی شلوار کرپ یا کتان خود را با یک کمربند مناسب ست کرده و تفاوت را احساس کنید.

انواع مدل‌های کمربند زنانه اینجاست

سخن آخر

در این مطلب، تلاش کردیم ضروری‌ترین آیتم‌های بیسیکی را به شما معرفی کنیم که در کمد هر خانومی باید وجود داشته باشند. طبیعتا، بسته به سلیقه، موقعیت اجتماعی و اقتصادی یا شرایط جغرافیایی محل زندگی خودتان می‌توانید آیتم‌های دیگری را هم به این فهرست اضافه کنید. خوشحال می‌شویم بدانیم شما داشتن کدام اکسسوری‌ها و لباس‌هایی را از دیگر اقلام ضروری‌تر می‌دانید. لطفا دیدگاه‌هایتان را در بخش «نظرات کاربران» با ما و سایر خوانندگان به‌اشتراک بگذارید.


در ادامه بخوانید: لباس‌های شب زنانه همیشه مد کدامند؟
منبع www.elle.com www.vogue.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.