کیف توته چیست؟ چطور آن را به‌درستی ست کنیم؟

کیف‌ها از محبوب‌ترین و پرکاربرد‌ترین آیتم‌های دنیای مد به حساب می‌آیند. به راحتی می‌توان حدس زد که همه شما حداقل یک عدد از این مدل اکسسوری‌های کاربردی و پرطرفدار را در کمدتان دارید. در غیر این‌صورت، حداقل سلبریتی‌های متعددی را دیده‌اید که از انواع مدل‌های آن استفاده می‌کنند. بنابراین خوب است یکی از رایج‌ترین انواع کیف را بهتر بشناسید. در این مطلب، می‌خواهیم برایتان بگوییم کیف توته چیست؟ و چگونه می‌توان آن را به زیباترین شکل ممکن با آیتم‌های دیگر ست کرد. با ما در «منومد» همراه باشید.

کیف توته چیست؟

کیف توته چیست؟
کیف توته یک اکسسوری محبوب، زیبا، ساده و جادار است که در اندازه‌ها، جنس‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شود./ عکس از: Edward-Berthelot

کیف توته (Tote) یک اکسسوری ساده و بسیار کاربردی است که درست مانند دیگر مدل‌های کیف برای حمل وسایل شخصی و همچنین، زیباتر کردن استایل مورد استفاده قرار می‌گیرد. هرچند که این کیف‌ها بدنه و ساختار ساده‌ای دارند، اما این سایز بزرگ و جادار بودن آن‌هاست که توته را از دیگر انواع این اکسسوری متمایز می‌کند. البته نداشتن زیپ هم به‌خودی خود مزیت مهمی به حساب می‌آید. بله درست فهمیدید، این محصول زیبا معمولا فاقد زیپ است و تنها به وسیله دو بند نسبتا بلند بر روی شانه یا در دست قرار می‌گیرد. جادار بودن کیف توته از جمله ویژگی‌هایی است که آن را به یک آیتم پرفروش و ترندی تبدیل کرده است. امروزه، بسیاری از برترین برندهای دنیا این کیف را در انواع رنگ‌ها، اندازه‌ها و طرح‌ها و همچنین، با استفاده از متریال متنوع تولید می‌کنند.

تاریخچه کیف توته چیست؟

تاریخچه کیف توته چیست؟
در این تصویر، نخستین کیف توته ساخت برند L.L. Bean Inc را مشاهده می‌کنید./ عکس از: Kenzieleatheredinburgh.com

برای آشنایی با تاریخچه کیف توته لازم است به قرن هفدهم میلادی سفر کنیم. در آن زمان، واژه (Tote) به‌معنای حمل کردن بود. با گذشت یک قرن، این کلمه به‌تدریج برای توصیف کیف‌های ساده‌ای مشابه با آن‌چه در تصویر می‌بینید به‌کار رفت. اما پس از مدت‌ها، یعنی در سال ۱۹۴۴ میلادی، این برند آمریکایی ال.ال.بین (L.L.Bean) بود که برای نخستین بار کیف‌های توته را طراحی و در سطح تجاری به بازار عرضه کرد. بدیهی است طرح اولیه این محصول با آن‌چه امروز از این اکسسوری کاربردی می‌شناسیم تفاوت قابل توجهی داشته است. جالب است بدانید، این نوع کیف در ابتدا به منظور حمل و جا به‌جایی یخ تولید شد. ظاهر مستطیلی، ساختار حجیم و جنس برزنتی آن به مصرف‌کننده این امکان را می‌داد تا به آسانی یخ را از اتومبیل خود به خانه حمل کند.

طولی نکشید که این آیتم به وسیله‌ای پرکاربرد، سودمند و اساسی در تک‌تک خانه‌ها تبدیل شد و جای خودش را در زندگی روزمره بسیاری از خانواده‌ها باز کرد. حدود دو دهه بعد، یعنی در سال‌های ۶۰ میلادی، کیف توته دیگر به یکی از اکسسوری‌های جدی دنیای فشن تبدیل شده بود. به این ترتیب، تولیدکنندگان علاوه بر رعایت الگوی ساده و کلاسیک توته در هنگام طراحی و دوخت آن ظرافت بیش‌تری به‌خرج می‌دادند و علاوه بر کاربرد بر زیبایی ظاهری آن هم تمرکز داشتند. بنابراین، در فاصله زمانی اندکی استفاده از رنگ‌ها و متریال‌های متنوع و جدید به همه این امکان را می‌داد که با هر سلیقه‌ای به‌راحتی کیف توته دلخواه‌شان را خریداری کنند و از استایل تازه خود لذت ببرند. در نهایت، این آیتم به‌عنوان جایگزینی مناسب، جادار و مستحکم برای دیگر انواع کیف‌های دستی شناخته شد. طبیعتا، کاربردی و شیک بودن این محصول از عوامل تاثیرگذار در محبوبیت آن بوده است.

طولی نکشید که شهرت روزافزون و محبوبیت گسترده کیف‌های توته توجه معروف‌ترین طراحان دنیای فشن از جمله بانی کشین (Bonnie Cashin) را به این محصول جلب کرد. به این ترتیب، این طراحان تصمیم گرفتند نسخه منحصر به‌فرد خودشان را از این اکسسوری طراحی و ارائه کنند. این‌گونه بود که پای این آیتم شیک و پرطرفدار به هفته‌های مد سراسر جهان باز شد. گفتنی است بخش قابل توجهی از محبوبیت این آیتم مدیون خانم‌های خانه‌دار دهه ۵۰ است. آن‌ها با کمک این اکسسوری به راحتی خرید کرده و به امور روزانه خود رسیدگی می‌کردند.

نام نخستین برند‌های لوکس تولیدکننده کیف توته چیست؟

نام نخستین برند‌های لوکس تولیدکننده کیف توته چیست؟
در این تصویر، مدل مشهور نائومی کمبل (Naomi Campbell) را می‌بینید که در کالکشن پاییزه برند مارک جیکوبز حاضر شده است./ عکس از: Larissa Hofmann

• Bonnie Cashin Designs Inc

Bonnie Cashin Designs Incبانی کشین از پیشگامان صنعت مد آمریکا و از تاثیرگذارترین تولیدکنندگان لباس‌های ورزشی این کشور از نخستین طراحانی بود که متوجه محبوبیت گسترده این محصول در بین بانوان شد. در سال ۱۹۶۹ میلادی، این برند با ارائه نسخه منحصر به‌فرد خودش از کیف‌های توته طیف علاقه‌مندان به این اکسسوری را گسترده‌تر کرد. این کیف‌ها با رنگ‌های روشن و دیزاین جسورانه تولید شده و با نام کشین کری توت (Cashin Carry Tote) روانه بازار شدند. از همان ابتدا، فروش بسیار بالای این محصول بسیاری را متحیر کرد. جالب است بدانید، کشین نهایتا به یکی از اولین طراحان برند پرآوازه کوچ (Coach) تبدیل شد و هنوز که هنوز است این برند ،کیف‌های توته‌ای را تولید می‌کند که از نسخه اصلی کشین کری توت الهام گرفته‌اند.

• هرمس (Hermes)

هرمس (Hermes)
عکس از: Edward Berthelot

وقتی صحبت از کیف‌های توته به میان می‌آید، نمی‌توان به برند لوکس هرمس و توته‌های معروف آن با عنوان کیف بیرکین (Birkin) اشاره‌ای نکرد. این محصول شیک، نه تنها از نمادین‌ترین انواع توته به حساب می‌آید بلکه یکی از مهم‌ترین آثار خلق شده در صنعت فشن است. داستان به وجود آمدن بیرکین در سال ۱۹۸۴ میلادی و از دو مسافر هواپیمایی شروع می‌شود که از پاریس به مقصد لندن سفر می‌کردند. در این پرواز، جین بیرکین (Jane Birkin) بازیگر و خواننده انگلیسی-فرانسوی در کنار جین لویی دوماس (Jean-Louis Dumas) طراح و مدیر اجرایی برند هرمس نشست. در طول سفر، جین بیرکین که در آن زمان به‌تازگی مادر فرزند شده بود برای دوماس گفت که به‌دنبال کیف مناسبی می‌گردد تا بتواند وسایل مورد نیاز فرزندش را به‌راحتی در آن جا کند.

طراح توانمند و سرشناس هرمس سریعا شروع به طراحی کیفی کرد که علاوه بر شیک و زیبا بودن، کاملا ساده، بزرگ و جادار بود. این همان چیزی بود که فردی مانند جین برکین دنبال‌اش می‌گشت. این آیتم که نام خانوادگی Jane Birkin را به خود گرفت، در مدت کوتاهی به معروف‌ترین کیف توته در سراسر دنیا تبدیل شد. حتی امروز هم دوست‌دارن کیف‌های بیرکین برای خریداری آن باید از مدت‌ها قبل سفارش خود را ثبت کنند و در لیست انتظار باقی بمانند. نهایتا هم این افراد با پرداخت مبالغ بسیار گزاف و سرسام‌آوری کیف‌های مشهور برند هرمس را تهیه می‌کنند. به این ترتیب، کیف‌های مینیمال و ساده توته در تحولی عظیم به لوکس‌ترین بوتیک‌های جهان راه پیدا کردند.

دلیل ترند شدن دوباره کیف توته چیست؟

دلیل ترند شدن دوباره کیف توته چیست؟

مدت‌هاست کیف‌های بسیار کوچکی که با نام میکرو یا مینی بگ شناخته می‌شوند پا به دنیای مد گذاشته و توجه برند‌های مطرح دنیا را به خود جلب کرده‌اند. این ترند همه‌گیر قطعا منحصر به‌فرد بوده و طرفداران فراوانی دارد. با این حال، استفاده از این اکسسوری‌های بسیار کوچک همواره محدودیت‌های بسیار زیادی را برای مصرف‌کنندگانش ایجاد کرده است. پس از اتمام دوران قرنطینه ناشی از شیوع بیماری کرونا و با بازگشت افراد به محیط کار و دنیای بیرون از خانه، کیف توته دوباره جای خودش را در دل کسانی باز کرد که پیش از این از مینی بگ استفاده می‌کردند. چرا که دوران طولانی‌مدت خانه‌نشینی رویکرد اغلب افراد را نسبت به زندگی تغییر داده و آن‌ها را به استفاده از آیتم‌های ساده‌تر، کاربردی‌تر و راحت‌تر ترغیب کرده بود. به این ترتیب، تعداد قابل توجهی از برند‌های لوکس و صاحب نظران دنیای مد باز هم این اکسسوری دوست‌داشتنی را در فهرست تولیدات‌شان قرار دادند و نسخه‌های منحصر به‌فرد و تازه‌ای از آن را روانه بازار کردند.


حتما بخوانید: مینی بگ چیست؟ روش استایل کردن این ترند مینیاتوری

انواع مدل‌های کیف توته چیست؟

همانطور که گفتیم کیف‌های توته در انواع اندازه‌ها، جنس‌ها و طرح‌های گوناگون به بازار عرضه می‌شوند. همین امر باعث شده دوست‌داران این آیتم، متناسب با سلیقه خاص خود و سبک‌وسیاق محبوب‌شان به راحتی شانس استفاده از آن را داشته باشند. با توجه به طراحی کاربردی، جادار بودن و همچنین، قابلیت حمل آسان، این محصول را می‌توان در هنگام خرید، ورزش، فعالیت‌های حرفه‌ای و حتی در ساحل به‌همراه داشت. برخی از محبوب‌ترین مدل‌های کیف توته عبارتند از:

• کیف‌ توته برزنتی (Canvas Tote Bags)

کیف‌ توته برزنتی (Canvas Tote Bags)
این روزها، کیف توته برزنتی را در کمد هر فردی می‌توان پیدا کرد. این نوع کیف، مدت‌هاست جایگزین کیسه‌های پلاستیکی خرید شده است./ عکس از: anadola.com

کیف‌های‌ برزنتی توته را می‌توان نخستین انواع این اکسسوری محبوب به حساب آورد. امروزه، شما به سادگی می‌توانید این آیتم‌های پر کاربرد را از اغلب فروشگاه‌ها و حتی بوتیک‌های معتبر خریداری کنید. توته‌های برزنتی کنونی در انواع رنگ‌ها، ابعاد و طرح‌ها قابل دستیابی هستند. سادگی این نوع کیف موجب گستردگی کاربرد آن می‌شود. برای تهیه کیف‌های برزنتی توته معمولا از پارچه‌های کتان و لینن استفاده می‌شود. به همین دلیل، این محصول بسیار سبک بوده و در عین حال می‌تواند وسایل زیادی را در خودش جا دهد. از آن‌جا که چنین پارچه‌هایی دوست‌دار طبیعت به حساب می‌آیند، بسیاری از افراد آن را جایگزین مناسبی برای کیسه‌های خرید پلاستیکی می‌دانند.

• کیف توته کنفی (Jute Tote Bags)

کیف توته کنفی (Jute Tote Bags)
سالیان سال است که کیف‌های توته کنفی یا حصیری همراه خوبی برای گردش‌های تابستانی در سواحل دریا بوده‌اند.

همانطور که از اسم‌اش پیداست، این کیف از جنس کنف یا حصیر بافته شده است. یکی از نکات مثبت این محصول قیمت مناسب آن است. با این حال، این نوع کیف توته به‌اندازه دیگر مدل‌های آن مستحکم نیست. اما یکی از بهترین گزینه برای روزهای گرم تابستان و به‌ویژه گردش‌های ساحلی به حساب می‌آید.

• کیف توته چرمی (Leather Tote Bags)

کیف توته چرمی (Leather Tote Bags)
کیف توته چرمی، شیک‌ترین نوع این اکسسوری پرطرفدار است که تقریبا با هر استایلی ست می‌شود./ عکس از: Edward-Berthelot

کیف توته چرمی یکی از پرطرفدارترین مدل‌هایی است که همواره توجه بسیاری از برندهای لوکس را به خودش جلب کرده و پای این محصول را به لوکس‌ترین بوتیک‌های دنیا باز کرده است. استفاده از چرم برای خلق این محصول، ظاهر شیک و دوام بالای آن را چندین برابر کرده است. این نوع کیف Tote برای طرفداران سبک مینیمال گزینه بسیار مناسبی به حساب می‌آید. این اکسسوری زیبا از آن دسته کیف‌هایی است که هرگز از مد نمی‌افتد. درواقع، به جرات می‌توان گفت که هر کسی باید حداقل یکی از این آیتم‌ها را در کمدش داشته باشد.

• کیف توته نمدی (Felt Tote Bag)

کیف توته نمدی (Felt Tote Bag)
یکی از زیباترین مدل‌های کیف توته نمدی متعلق به برند مشهور کلوئه است./ عکس از: Mytheresa

ساختار نمدی این مدل از کیف‌های توته، آن را به گزینه مناسبی برای فصل زمستان تبدیل کرده است. این آیتم ماندگاری بسیار بالایی دارد و در فصول سرد سال استایل متفاوت و شیکی را برای شما ایجاد می‌کند.

• کیف توته رافیا (Raffia Tote Bag)

کیف توته رافیا (Raffia Tote Bag)
کیف توته رافیا از جمله مدل‌های بسیار محبوبی است که به شدت مورد استقبال دوست‌داران مد و فشن قرار گرفته است./ عکس از: Jeremy-Moeller.jpg

کیف‌های توته رافیا آیتم‌های سبک، ساده و چشم‌نوازی هستند که استایل تابستانی شما را به‌زیبایی تکمیل می‌کنند. این کیف مینیمال حتی توجه برندهای لوکس را هم به خودش جلب کرده و به نظر می‌رسد که قرار است برای مدتی طولانی همچنان در مرکز توجه آن‌ها باقی بماند.

در هنگام خرید کیف توته باید به چه نکاتی توجه کرد؟

در هنگام خرید کیف توته باید به چه نکاتی توجه کرد؟
عکس از: Streetstyleshooters

نوع متریال استفاده شده برای ساخت کیف‌های توته نامحدود است؛ از چرم گرفته تا پلی‌استر، پلاستیک، برزنت، لینن و کاموا همگی در تولید این اکسسوری محبوب کاربرد دارند و هر یک زیبایی و سبک منحصر به‌فردی را ایجاد می‌کنند. تنوع این محصول به‌اندازه‌ای زیاد است که با اطمینان تمام می‌توان گفت برای هر سلیقه‌ای یک کیف توته جذاب وجود دارد. بنابراین، شما هم به‌راحتی می‌توانید بسته به کاربرد، فصل و سلیقه خاص‌تان یکی از این کیف‌ها را انتخاب کرده و استایل خود را با آن تکمیل کنید. در هنگام خرید این آیتم، پیشنهاد می‌کنیم مدل و جنسی را انتخاب کنید که به راحتی با استایل‌های متفاوت ست می‌شود. به این ترتیب، می‌توانید آن را برای مدت‌ طولانی و با انواع لباس‌ها مورد استفاده قرار دهید.

در عین حال، طول بند کیف هم از جمله مواردی است که برحسب ضرورت باید در نظر داشته باشید. کیف‌هایی که بند بلندی دارند معمولا به‌سادگی بر روی شانه قرار می‌گیرند و استفاده از آن‌ها راحت‌تر است. این در حالی است که برخی از افراد ترجیح می‌دهند کیف‌های توته دسته کوتاه‌شان را در دست بگیرند. همچنین، خوب است در هنگام تهیه این نوع کیف به تعداد جیب‌های داخلی و در مواردی، جیب‌های خارجی آن هم دقت کنید. به این ترتیب، می‌توانید مطمئن باشید که کیف محبوب‌تان برای قرار دادن اشیا کوچک‌تر هم جای مخصوصی دارد.

روش نگهداری از کیف‌ توته چیست؟

روش نگهداری از کیف‌ توته چیست؟
عکس از: Edward-Berthelot

• برخی از افراد با آویختن اکسسوری‌های گوناگون، کیف‌های توته برزنتی خود را زیباتر می‌کنند. اگر شما هم از این گروه هستید، لازم است قبل از شست‌و شوی کیف‌تان آویزهای آن را جدا کنید.
• اگر کیف توته برزنتی شما دارای طرح، رنگ و نقش‌ونگار خاصی است، پیش از شست‌وشو حتما از ثبات رنگ‌ها مطمئن شوید. برای این منظور، کافی است بخش کوچکی از کیف را خیس کرده و ببینید رنگ و طرح آن تغییری می‌کند یا خیر. اگر تفاوتی را مشاهده کردید، بهتر است از خشکشویی کمک بگیرید.
• پیش از به‌کار بردن هر ماده شوینده و پاک‌ کننده‌ای، ابتدا آن را روی یک بخش کوچک و مخفی کیف توته امتحان کنید. با انجام این کار، می‌توانید از آسیب‌های احتمالی به بافت و ساختار کیف جلوگیری کنید.
• در بسیاری از موارد، با استفاده از یک محلول شوینده رقیق شده و یک برس یا مسواک نرم می‌توانید لکه‌های ایجاد شده بر روی کیف‌تان را پاک کنید. اگر تردید دارید، بهتر است انجام این کار را به خشکشویی بسپارید.

حضور کیف توته در کالکشن‌های جدید برند‌های لوکس

حضور کیف توته در کالکشن‌های جدید برند‌های لوکس
در این تصویر، یکی از آخرین مدل‌های کیف توته از تازه‌ترین کالکشن پاییزه برند تام براون را می‌بینید./ عکس از: Arturo-Holmes

در سال‌های اخیر، استفاده از محصولات بازیافتی و دوست‌دار محیط زیست بیش از پیش رواج پیدا کرده است. در حال حاضر، کیف‌های توته برزنتی با تمام سادگی‌اش جایگزین کیسه‌های پلاستیکی شده و کم‌کم به بخش جدایی‌ناپذیری از فرآیند خرید تبدیل شده‌اند. به این ترتیب، ظاهرا این نوع کیف برای مدتی طولانی در دنیای مد حضور خواهد داشت. پس، تعجب‌آور نیست که بسیاری از برند‌های های-فشن بخش قابل توجهی از کلکسیون خود را به گونه‌های لوکس و مجلل این آیتم اختصاص داده‌اند. برخی از تازه‌ترین نمونه‌های کیف‌های توته بهترین برندها عبارتند از:

• برند مارک جیکوبز (Marc Jacobs)

برند مارک جیکوبز (Marc Jacobs)
عکس از: Edward-Berthelot

مارک جیکوبز در سال ۲۰۱۹ میلادی با تولید محصولی به نام «The Tote Bag» علاقه‌مندان به کیف‌های توته را خوشحال و راضی کرد. کیف توته برزنتی برند مارک جیکوبز در مقایسه با دیگر توته‌های مشابه از ساختار مستحکم‌تر و ظاهر شکیل‌تری برخوردار است. قیمت مناسب، کیفیت بالا و ماندگاری زیاد همگی از دلایل مهمی هستند که به افزایش محبوبیت این محصول کمک می‌کنند.

• برند ایو سن لوران (Yves Saint Laurent)

برند ایو سن لوران (Yves Saint Laurent)
عکس از: Jeremy-Moeller

در سال‌های اخیر، محبوبیت کیف توته به‌اندازه‌ای افزایش پیدا کرده که برندهای بسیار معتبری مانند ایو سن لوران هم نتوانسته‌اند از تولید آن چشم‌پوشی کنند. کیف توته برند افسانه‌ای YSL که با یک لوگوی فلزی بزرگ و زیبا تزئین شده است از همان لحظه ورود به بازار همه نگاه‌ها را به خودش خیره کرد. طولی نکشید که سلبریتی‌هایی مانند بلا حدید (Bella Hadid)، زوئی کراویتز (Zoe Kravitz)، آنجلینا جولی (Angelina Jolid)، دوآ لیپا (Dua Lipa) و هیلی بیبر (Hailey Bieber) این آیتم زیبا را به‌عنوان یکی از پر تکرارترین اکسسوری‌های‌شان انتخاب کردند. فرقی نمی‌کند که مینیمالیست باشید یا ماکسیمالیست، به هر حال کیف توته‌ای با این حال‌وهوا یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید آن را با هر استایلی ست کنید.

• دیور (Dior)

دیور (Dior)
عکس از: Edward-Berthelot

بسیاری از صاحب‌نظران فشن، توجه دوباره برند لوکس دیور به کیف توته را عامل اصلی بازگشت این ترند همه‌گیر به دنیای مد می‌دانند. این برند لوکس فرانسوی و بسیار محبوب برای تولید کیف توته‌اش با نام The Book Tote از متریال ترکیبی بسیار سبک و ضدآب استفاده کرده است. بخش داخلی این کیف پرطرفدار از چرم ساخته شده؛ این در حالی است که بدنه خارجی آن برزنتی است و تنها در قسمت‌هایی با پارچه چرمی پوشیده شده است. در سال ۲۰۱۸، برند دیور با معرفی این محصول دوباره نظر مصرف‌کنندگان را به کیف‌های توته جلب کرد. این آغاز ترندی بود که در فاصله بسیار اندکی برند‌های دیگر هم از آن الگوبرداری کردند.
خوب است بدانید که برندهای بوتگا وتنا (Bottega Vetena)، ولنتینو (Valentino)، فندی (Fendi)، د رو (The Row)، ژاکموس (Jacquemus) و ژیوانشی (Givenchy) نیز همگی نسخه منحصر به‌فرد خودشان را از این آیتم طراحی کرده و در کلکسیون‌های اخیرشان به نمایش گذاشتند.

روش‌های استایل کردن کیف توته چیست؟

روش‌های استایل کردن کیف توته چیست؟
عکس از: Streetstyleshooters

• از رنگ‌های شاد و جسورانه استفاده کنید

از رنگ‌های شاد و جسورانه استفاده کنید
عکس از: Christian-Vierig

استفاده از رنگ‌های شاد و جسورانه می‌تواند استایل شما را متحول کند. برای مثال، با الگوبرداری از برند شنل می‌توانید در استایل روزمره خود از انواع رنگ‌ها استفاده کرده و نگران هماهنگی آن‌ها با هم نباشید. از سوی دیگر، می‌توانید همه چیز را از نظر رنگ با هم ست کرده و تنها یک کیف توته صورتی رنگ را به این ترکیب اضافه کنید. انتخاب این استایل بسیار ساده نشان‌دهنده اعتماد به‌نفس و جسارت شما خواهد بود.

• استایل مونوکروم را امتحان کنید

استایل مونوکروم را امتحان کنید
عکس از: Christian-Vierig

با استفاده از استایل مونوکروم و کیف توته محبوب‌تان می‌توانید سبک‌وسیاق شیکی را برای خودتان ایجاد کنید. استایل تک‌رنگ معمولا اندام شما را کشیده‌تر و ظریف‌تر نشان می‌دهد. در این نوع استایل، هیچ محدودیتی برای انتخاب کیف توته وجود ندارد و هر مدلی می‌تواند ایده‌آل باشد.

• استایل تابستانه را فراموش نکنید

استایل تابستانه را فراموش نکنید
کیف‌های توته حصیری از برند ژاکموس به زیبایی با پیراهن‌ها و استایل‌های تابستانی ست می‌شوند./ عکس از: Edward-Berthelot

کیف‌های توته به‌ویژه انواع کنفی آن معمولا به‌عنوان کیف تابستانی شناخته می‌شوند. گرچه با توجه مدل‌های متنوعی که وجود دارد، این اکسسوری در تمام فصول قابل استفاده است. با این حال، پارچه‌های کتان، لینن و بافت‌های حصیری بیش‌تر از هرچیز، یادآور روزهای گرم تابستان هستند. برای ست کردن چنین استایلی، کافی است یک پیراهن تابستانی زیبا را به‌تن کرده و آن را با صندل‌های راحت و چشم‌نواز و یک کیف توته حصیری همراه کنید.

• استایل مینیمال را جدی بگیرید

استایل مینیمال را جدی بگیرید
عکس از: Edward-Berthelot

اگر از علاقه‌مندان استایل مینیمال هستید، توصیه می‌کنیم حتما استفاده از کیف‌های توته چرمی را در برنامه روزانه‌تان بگنجانید. به این ترتیب، استایلی شیک و زیبا خواهید داشت. خبر خوب این است که این کیف‌ها به‌سادگی با شلوار جین و کت بلیزر هم ست می‌شوند و ترکیب بسیار چشمگیری را برایتان به‌وجود می‌آورند.

چند مدل کیف توته در دیجی‌استایل ببینید

کدام سلبریتی‌ها از کیف‌های توته استفاده میکنند؟

«مایلی سایرس»، «مگان مارکل»، «ریانا»، «ایسپ راکی»، «آنجلینا جولی» و «جنیفر لوپز» تنها چند تن از سلبریتی‌های مشهوری هستند که به استفاده از کیف توته علاقه دارند.

کدام سلبریتی‌ها از کیف‌های توته استفاده میکنند؟
ایسپ راکی، رپر مشهور و صاحب سبک کیف زیبای بیرکین را برای استایل خیابانی خود انتخاب کرده است.
کدام سلبریتی‌ها از کیف‌های توته استفاده میکنند؟
در این تصویر، آنجلینا جولی برای تکمیل استایل مونوکروم و مینیمال خود کیف توته را انتخاب کرده است.
کدام سلبریتی‌ها از کیف‌های توته استفاده میکنند؟
در این عکس، ریانا را در حال خارج شدن از فرودگاه می‌بینید. او یک کیف توته از برند دیور را در دست گرفته است.

محبوب‌ترین کیف‌های رودوشی دیجی‌استایل

سخن آخر

در این‌جا برایتان گفتیم که کیف توته چیست؟ تاریخچه آن کدام است؟ و چگونه می‌توان آن را به زیبایی با دیگر آیتم‌ها ست کرد؟ همان‌طور که اشاره کردیم، کیف توته آیتم پرکاربردی است که در گذر زمان دچار تحولات نسبتا زیادی شده است. این آیتم همواره مورد پسند سلبریتی‌ها، دوست‌داران مد و حتی مدافعان محیط زیست بوده است. نظر شما چیست؟ آیا شما هم از این اکسسوری محبوب استفاده می‌کنید؟ آن‌ها را چگونه ست می‌کنید؟ خوشحال می‌شویم دیدگاه‌هایتان را در بخش «نظرات کاربران» با ما و دیگر خوانندگان در میان بگذارید.


در ادامه بخوانید: بررسی استایل مگان مارکل؛ دوشس جسور ساسکس چه می‌پوشد؟
منبع www.voguescandinavia.com www.harpersbazaar.com www.harpersbazaar.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.