بررسی استایل سلنا گومز؛ ستاره دوست‌داشتنی پاپ چه می‌پوشد؟

بررسی استایل سلبریتی‌های خوش‌پوش و صاحب سبک تا اندازه زیادی الهام‌بخش است و به شما این انگیزه را می‌دهد تا در انتخاب پوشش خود جسارت بیش‌تری را به‌کار گیرید. با دقت در سبک لباس پوشیدن این افراد، به‌تدریج استایل منحصر به‌فرد و محبوب‌تان را پیدا می‌کنید. در این مقاله، قصد داریم استایل سلنا گومز، یکی از مشهورترین ستاره‌های پاپ حال حاضر جهان را بررسی کنیم. با ما در «منومد» همراه باشید.

سلنا گومز کیست؟

سلنا گومز کیست؟
سلنا گومز یکی از محبوب‌ترین خوانندگان پاپ به‌ویژه در بین جوانان و نوجوانان است./ عکس از: Jon-Kopaloff

پیش از بررسی استایل سلنا گومز خوب است او را بهتر بشناسید. سلنا ماری گومز، خواننده و بازیگر اصالتا مکزیکی، در سال ۱۹۹۲ در ایالت تگزاس متولد شد. شاید عموم مردم سلنا را از طریق دنیای موسیقی و به‌عنوان یک خواننده بشناسند. اما جالب است بدانید، در ابتدا حرفه اصلی این هنرمند بازیگری بوده است. او در سن بسیار کم وارد دنیای سینما شد و هنوز هم پس از گذشت این همه سال همچنان این حرفه را ادامه می‌دهد.

نگاهی کوتاه به کارنامه هنری سلنا گومز

نگاهی کوتاه به کارنامه هنری سلنا گومز
سلنا از کودکی در محبوب‌ترین سریال‌های مخصوص بچه‌ها و نوجوانان نقش‌آفرینی کرده و در دوران جوانی هم به یکی از خواننده‌های محبوب تبدیل شده است./ عکس از: Frazer-Harrison

گذشته از استایل سلنا گومز، آثار او همیشه مورد توجه بسیاری از مخاطبان بوده است. او برای نخستین بار درست زمانی که تنها ۸ سال داشت در سریال کودکانه «بارنی و دوستان» (barney and friends) نقش‌آفرینی کرد. سلنا که در مدت زمان کوتاهی به یک ستاره دیزنی تبدیل شد، شهرت‌اش را تا اندازه زیادی مدیون این شبکه تلویزیونی است. شبکه دیزنی ستاره‌های زیادی را پرورش داد و سلنا گومز فقط یکی از آن‌هاست. به این ترتیب، او فعالیت‌اش را با موسسه دیزنی ادامه داد و در دوران نوجوانی هم در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی نقش‌آفرینی کرد.

شخصیت «الکس روسو» در سریال جادوگرهای محله «ویورلی» یکی از مهم‌ترین و به‌یاد ماندنی‌ترین نقش‌هایی است که او به ایفای آن پرداخته است. گومز برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ و زمانی که تنها ۱۷ سال داشت به دنیای موسیقی قدم گذاشت. او به‌همراه چند هنرمند و نوازنده دیگر گروه selena & the scenes را راه‌اندازی کرده و سه آلبوم اول خود را در سبک پاپ منتشر کرد. با وجود سن کم و تجربه اندکی که در این زمینه داشت، آلبوم‌های او موفقیت چشمگیری کسب کردند.

در سال ۲۰۱۳، نخستین آلبوم سولو و منفرد سلنا با نام stars dance منتشر شد و در صدر جدول آلبوم‌های برتر بیلبورد قرار گرفت. این دوران، اوج شکوفایی حرفه‌ای سلنا به حساب می‌آید. با فاصله دو سال، این هنرمند جوان و دوست‌داشتنی آلبوم revival را هم منتشر کرد و بعد از اجرای تور جهانی آن، به مدت پنج سال هیچ آلبومی منتشر نکرد و تنها تعداد محدودی تک آهنگ ارائه کرد.

سیر تحول استایل سلنا گومز

سیر تحول استایل سلنا گومز
استایل سلنا گومز هم درست مانند هر فرد دیگری با گذشت زمان پخته‌تر و جا افتاده‌تر شده است./ عکس از: Axelle-Bauer-Griffin

استایل سلنا گومز از همان ابتدا مورد توجه دوستداران فشن و منتقدان دنیای مد بوده است. او که همواره جزو سلبریتی‌های خوش‌پوش بوده در تمام مدت عمرش به‌طور تمام‌وکمال جلوی دوربین بزرگ شده و در طول زمان بار ها سبک پوشش‌اش را عوض کرده است. سلنا که در ابتدا نوجوانی ترندی و آمریکایی بود، آرام آرام به یک ستاره جذاب و اغواگر و منبع الهامی برای مردمان خوش‌پوش تبدیل شد. برای آشنایی با استایل این هنرمند، لازم است سبک پوشش او را طی سال‌های فعالیت حرفه‌ای و برهه‌های اساسی زندگی بررسی کنیم.

استایل سلنا گومز در سریال جادوگرهای محله ویویرلی

استایل سلنا گومز در سریال جادوگرهای محله ویویرلی

به جرات می‌توان نقش‌آفرینی در این سریال را نخستین گامی دانست که در مسیر بلوغ حرفه‌ای سلنا برداشته شده است. به همین دلیل، خوب است بررسی استایل سلنا گومز را از همین جا شروع کنیم. در این سریال، سلنا گومز لباس‌ها و سبک پوشش خود را تحت نظر استایلیست‌های کارآزموده انتخاب می‌کرد. در عین حال، به اقتضای کاراکترش دامنه انتخاب لباس برای او محدود بود. با این حال، استایل‌های او در این سریال همچنان از شخصیت خود او در آن دوران الهام می‌گرفتند. در این سریال، سلنای واقعی و «الکس» نقاط مشترک زیادی داشتند. هر دوی آن‌ها نوجوان بودند و سلایق‌شان تا حدود زیادی شبیه به هم بود. چنان‌که، برخی از آیتم‌هایی که الکس روسو به‌تن می‌کرد همان‌هایی بودند که سلنا در زندگی شخصی خود بارها مورد استفاده قرار می‌داد. برخی از این آیتم‌ها عبارتند از:

• شلوارهای فاق کوتاه

شلوارهای فاق کوتاه

در اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی شلوارهای فاق کوتاه از ترندی‌ترین آیتم‌ها به حساب می‌آمدند. ممکن است حالا به عقب نگاه کرده و از این موضوع تعجب کنید. اما شلوارهای فاق کوتاه و به‌ویژه جین، ترندی‌ترین شلوارهایی بودند که در آن دوران می‌توانستید به پا کنید. سلنا نیز این نکته را خوب می‌دانست. در طول این سریال، او معمولا شلوارهای جین فاق کوتاه و عموما اسکینی به پا میکرد. رنگ این جین‌ها نیز معمولا مشکی یا آبی تیره بود.

• لگینگ

لگینگ

ممکن است اکنون در قوانین نانوشته استایلینگ لباس، به‌پا کردن لگینگ به‌غیر از مواقع ورزش خطای بزرگی به حساب بیاید. اما زمانی وجود داشت که اوضاع اصلا این‌طور نبود. در ابتدای دهه ۲۰۰۰ میلادی، پوشیدن لگینگ در استایل‌های خیابانی نه تنها بد نبود، بلکه گاهی جذاب هم به حساب می‌آمد. در این سریال، سلنا بارها از لگینگ‌های رنگارنگ برمودا استفاده کرده است.

• تونیک

تونیک

یکی دیگر از آیتم‌هایی که امروزه نه تنها ترندی نبوده بلکه مورد قضاوت منتقدین هم قرار می‌گیرند، تونیک‌ها هستند. تونیک پیراهن کوتاهی است که بیش‌تر شبیه یک بلوز بلند به‌نظر می‌رسد. این تونیک‌ها معمولا با شلوار های برمودا یا عادی ست می‌شدند. ست کردن یک تونیک رنگی با یک شلوار برمودا را می‌توان رایج‌ترین استایل سلنا گومز در سریال جادوگر‌های محله ویویرلی به حساب آورد.

• گردنبندهای زیاد

گردنبندهای زیاد

گردنبند یکی از اکسسوری‌هایی بود که سلنا در این دوره به وفور استفاد می‌کرد. او معمولا گردنبندهای‌اش را به صورت لایه لایه به‌کار می‌برد. یعنی، زنجیرهای مختلف با ارتفاع‌های گوناگون را در کنار هم به گردن می‌انداخت. این نوع استایل کردن گردنبند هنوز هم کاربرد دارد.

گردنبندهای زیبای نقره را ببینید

• شال گردن

شال گردن

استفاده از شال گردن یکی دیگر از ترندهایی بود که سلنا نیز در آن زمان از آن پیروی می‌کرد. این شال گردن‌ها به اقتضای فصل از پارچه‌های مختلفی تشکیل می‌شدند. با این حال، برخلاف انتظار، رایج‌ترین انواع این آیتم شال‌های حریر یا نخی بودند که با فصول گرم سال تناسب داشتند.

استایل سلنا گومز در آلبوم stars dance و آغاز استقلال او در موسیقی

سلنا گومز در دوران انتشار آلبوم stars dance که اولین آلبوم منفردش بود به اوج شهرت و محبوبیت خود رسید. او که در آن زمان تازه به سنین جوانی پا گذاشته بود، صاحب سبک شده و در همه جنبه‌ها از جمله استایل و موسیقی و هنر، حرف تازه‌ای برای گفتن داشت. سلنا در این دوران استایل‌های بسیار زیبایی را به‌نمایش گذاشت. از آن جمله، می‌توان موارد زیر را برشمرد:

• مراسم اهدای جوایز VMA سال ۲۰۱۳

 

سلنا گومز در مراسم اهدای جایزه VMA

استایل سلنا گومز در این مراسم یکی از محبوب‌ترین سبک‌های پوشش او در طول زندگی حرفه‌ای‌اش به حساب می‌آید. او با پوشیدن یک پیراهن ماکسی به رنگ سورمه‌ای از برند مشهور ورساچه و ست کردن آن با یک برالت به رنگ لباس‌اش همه چشم‌ها را به خود خیره کرده بود. او این پبراهن را که در یک سو چاک بلندی داشت به‌همراه کفش‌های پاشنه‌دار و نوک تیز سورمه‌ای رنگی استایل کرده بود. آرایش او در این مراسم ساده و مینیمال بود و با یک رژلب تیره رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفته بود. سلنا در این شب درست مانند یک ستاره پر نور می‌درخشید.


حتما بخوانید: همه چیز درباره اصول آرایش مینیمال؛ یک میکاپ شیک و جذاب

• موزیک ویدیوی ترانه come & get it

موزیک ویدیوی ترانه come & get it

ترانه come & get it که به جرات یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین آثار سلنا به حساب می‌آید، هفته‌ها در صدر جدول بهترین تک آهنگ‌های بیلبورد قرار دا‌شت. سلنا در موزیک ویدیوی این ترانه استایل‌های زیبا و متنوعی را به‌نمایش گذاشت. یکی از بهترین نمونه‌های آن یک پیراهن بلند مشکی است که از یک دامن حریر و یک بالاتنه برالت (Bralette) مانند تشکیل شده بود. برالت که برخی آن را نیم‌تنه می‌نامند نوعی سوتین بسیار راحت و ظریف است که از انواع پارچه‌های توری، دانتل، نخی یا چرمی تولید می‌شود و فاقد کاپ فرم‌دهنده و فنر است. کافی است به تصاویر آن دوران نگاه کنید تا متوجه شوید که این تاپ‌های توری و جذاب جای خاصی در استایل او داشتند. رژلب قرمز هم در اغلب مواقع، مکمل بسیاری از استایل‌های این ستاره محبوب بوده است.

محبوب‌ترین رژلب‌های جامد دیجی‌کالا

استایل سلنا گومز در مواقع عادی و زندگی روزمره

استایل سلنا گومز در مواقع عادی و زندگی روزمره
عکس از: Bauer-Griffin

استایل سلنا گومز در مراسم مهم و فرش قرمزها همیشه تماشایی بوده است. اما سلیقه خوب او در انتخاب لباس تنها به جشنواره‌ها و مراسم رسمی خلاصه نمی‌شود. به جرات می‌توان گفت که این هنرمند مردمی و دوست‌داشتنی در استایل‌های روزمره‌اش هم دقت خاصی به‌کار می‌برد و بسیار نکته‌سنج است. برای مثال، در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ استایل خیابانی او عموما از آیتم‌های زیر تشکیل می‌شد:

• کت بلیزر

کت بلیزر
عکس از: Amanda-de-Cadenet

سلنا یکی از معدود افرادی است که با اعتماد به‌نفس تمام کت‌های بلیزر کلاسیک را با آیتم‌های مدرن ست کرده و جلوه‌ای زیبا، شیک و منحصر به‌فرد را ایجاد می‌کند. در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴، او بارها با بلیزرهای رنگارنگ و متنوعی دیده شد که با شلوار یا شلوارک جین همراه شده و ترکیبی از استایل روزمره، شیک و کلاسیک را نمایش می‌‌داد.

چند مدل کت رسمی زنانه ببینید

• نیم بوت

نیم بوت همواره بخش جدایی‌ناپذیری از استایل سلنا گومز بوده است. به‌ویژه در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴، او در تابستان و زمستان، با انواع و اقسام لباس‌ها و استایل‌ها از نیم بوت استفاده می‌کرد. این نیم بوت‌ها در انواع رنگ‌ها و مدل‌ها در استایل خیابانی سلنا خودنمایی می‌کردند. این هنرمند خوش‌سلیقه و شیک‌پوش، نیم بوت‌های معروف‌اش را با شلوارک، شلوار جین، دامن‌های کوتاه و بلند و انواع پیراهن ست می‌کرد.

• شلوار اسکینی

شلوار اسکینی
عکس از: Bauer-Griffin

در این برهه زمانی، شلوارهای اسکینی بارها و بارها در استایل سلنا گومز دیده شدند. این مدل شلوار که پاهای کشیده این ستاره را به‌خوبی به‌نمایش می‌گذاشتند، مکمل مناسبی برای استایل خیابانی او بودند. سلنا در بسیاری از مواقع، این شلوارها را با بلوزهای گشاد ست می‌کرد.

• پایین تنه طرح‌دار و شلوغ

پایین تنه طرح‌دار و شلوغ
عکس از: Neil-Mockford

سلنا علاقه خاصی به شلوارها و دامن‌هایی داشت که از پارچه‌های شلوغ و طرح‌دار تشکیل شده بودند. او به‌خصوص از شلوارهای پاچه گشاد پارچه‌ای و دامن‌های بلند طرح‌دار استفاده کرده و معمولا آن‌ها را با بالاتنه‌های ساده استایل می‌کرد.

استایل سلنا گومز در آلبوم revival، بازگشت به دنیای هالیوود

استایل سلنا گومز در آلبوم revival، بازگشت به دنیای هالیوود
عکس از: Scott-Legato

پس از گذشت ۵ سال از آخرین فعالیت‌های هنری، سرانجام سلنا گومز با انتشار آلبوم revival به دنیای شهرت بازگشت. او با این آلبوم و آرت ورک جنجالی‌اش تمام حواس‌ها را به خودش معطوف کرد. در این دوران، یعنی در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶، استایل سلنا گومز در اوج زیبایی و محبوبیت بود. تا اندازه‌ای که سبک لباس پوشیدن او چه در مواقع عادی و روزمره و چه در مراسم مختلف، همیشه زبان‌زد خاص و عام بود. پیراهن‌ها و پوشاکی که این هنرمند در تور جهانی این آلبوم به‌تن کرد تا همین امروز از محبوب‌ترین لباس‌های پرفورمنس او به حساب می‌آیند. برخی از مهم‌ترین عناصر استایل او در این دوران عبارتند از:

• شلوار جین

شلوار جین
عکس از: Robert-Kamau

در این دوران، سلنا ثابت کرد که پوشیدن شلوار جین چقدر می‌تواند در خوب جلوه دادن استایل موثر باشد. او با به‌تن کردن شلوار جین‌های پاره و زاپ‌دار پوششی کژوال و اسپرت را در معرض دید قرار می‌داد. این جین‌ها معمولا به رنگ روشن بوده و فاق نسبتا بلند یا متوسط داشتند.

• بادی سوت

بادی سوت

بادی سوت، که در زبان عامیانه به آن «بادی» هم گفته می‌شود از دیگر آیتم‌های ضروری کمد سلنا در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ بوده است. او در استایل‌های روزمره و حتی در پوشش رسمی از انواع‌واقسام این بادی سوت‌ها استفاده می‌کرد. این آیتم به دلیل خوش‌فرم بودن استایل را جذاب‌تر جلوه می‌دهد. شما می‌توانید یک بادی زیبا را به تنهایی با شلوار، شلوارک یا دامن ست کرده یا آن را با یک کت زیبا همراه کنید.

محبوب‌ترین بادی‌های زنانه را ببینید

• موهای صاف

موهای صاف
عکس از: Bauer-Griffin

موهای بلند و صاف از دیگر عناصر استایل سلنا گومز در این برهه از زندگی او بوده است. او در بیش‌تر اجراها و هنگام حضورش در فرش قرمزها موهای‌اش را لخت و صاف در اطراف‌اش رها می‌کرد. البته، در برخی از مصاحبه‌ها سلنا اعتراف کرد که بخش قابل توجهی از این موهای پر پشت و استثنایی، اکستنشن بوده و موهای طبیعی خودش این چنین بلند و بی‌نقص نیست. در هر صورت، این مدل مو قطعا در زیبایی استایل او تاثیرگذار بوده است.

• رنگ قرمز

رنگ قرمز
عکس از: Allen-Berezovsky

در این دوران، استفاده از رنگ قرمز به شکل قابل توجهی در زیبایی و جذابیت استایل سلنا گومز تاثیرگذار بود. در طول این سال‌ها، این هنرمند خوش‌پوش به وفور از این رنگ استفاده می‌کرد. کافی است به عکس‌های او نگاه کنید تا ببینید از لاک ناخن گرفته تا لباس‌های رسمی و روزمره، کیف یا حتی جزییات کوچک استایل او عموما به رنگ قرمز بوده یا حداقل یک آیتم سرخ در آن‌ها گنجانده شده است. احتمالا شما هم شنیده‌اید که رنگ قرمز نمایان‌گر شهامت و جسارت است. شاید به همین دلیل است که استایل سلنا گومز در این برهه زمانی حس جسارت، اغواگری و شجاعت را به بیننده القا می‌کردند.


حتما بخوانید: روانشناسی رنگ قرمز؛ نماد عشق و اشتیاق

• جسارت

جسارت
عکس از: Bauer-Griffin

خصوصا در این بازه زمانی جسارت یکی از مهم‌ترین عناصر استایل سلنا گومز بوده است. به گفته خود سلنا، او در این دوران بیش از هر زمان دیگری با خودش راحت بوده و در انتخاب سبک پوشش‌اش صادقانه و صمیمانه رفتار کرده است. صداقت، شهامت و اعتماد به‌نفس از مهم‌ترین عواملی است که استایل شما را دلنشین، زیبا و منحصر به‌فرد جلوه می‌دهد.

دوران پس از revival، سختی‌های زندگی

دوران پس از revival، سختی‌های زندگی
عکس از: Dimitrios Kambouris

مدتی پس از انتشار آلبوم revival، سلنا تور جهانی خود را به‌خاطر انبوه فشارهای روانی و مشکلات شخصی‌اش نیمه‌کاره رها کرد. او که مدت‌ها با افسردگی و اختلال اضطراب حاد دست‌وپنجه نرم کرده بود، مجبور شد تن به جراحی پیوند کلیه بدهد. سلنا در اغلب سال‌های زندگی با بیماری بسیار سخت و در عین حال، کمتر شناخته شده «لوپوس» دست به گریبان بود. نهایتا، این ستاره زیبا، صمیمی و دوست‌داشتنی تصمیم گرفت نقاب‌های بی‌عیب‌ونقص هالیوودی‌اش را کنار بگذارد و طرفداران‌اش را به دنیای شخصی و پر فراز و نشیب‌اش راه دهد. پس از گذشت ۵ سال، بالاخره سلنا آلبوم rare را در سبک پاپ منتشر کرد و دوباره به دنیای موسیقی بازگشت.

درس‌های ساده و کاربردی که می‌توان از استایل سلنا گومز گرفت

استایل سلنا گومز
عکس از: James Devaney

۱. طرح‌ها و پارچه‌های مختلف را با هم ترکیب کنید

ترکیب طرح‌ها و پارچه‌های مختلف یکی از دشوارترین و پیچیده‌ترین تکنیک‌هایی است که در حوزه استایلینگ کاربرد دارد. تشخیص این‌که چه ترکیباتی در کنار هم نتیجه مطلوبی ایجاد می‌کنند اصلا کار ساده‌ای نیست. سلنا از معدود افرادی است که این کار را به‌خوبی انجام می‌دهد. او نه تنها به ترکیب طرح‌های متفاوت در یک استایل علاقه‌مند است، بلکه از تلفیق پارچه‌های متنوع نیز لذت می‌برد. برای مثال، می‌توان به استایل سلنا گومز در مراسم مت گالای سال ۲۰۱۶ اشاره کرد. در این رویداد، او پیراهنی به‌تن کرد که از مجموعه پارچه‌های کاملا بی‌ربطی تشکیل شده بود. بخشی از این پیراهن از جنس چرم و بخش دیگر آن پارچه‌ای بود. در عین حال، این هنرمند خوش‌ذوق به طرفداران مد یاد می‌دهد که تلفیق طرح‌ها و پارچه‌ها لزوما نباید خیلی شلوغ و چشمگیر باشد و تنها متناسب بودن آن‌ها با یکدیگر کفایت می‌کند.

۲. با به‌کارگیری اندکی ذوق و قریحه، استایل ساده و بیسیک خود را متحول کنید

کافی است به استایل سلنا گومز در دوران‌های مختلف توجه کنید تا مطمئن شوید که او استاد ایجاد تحول و رنگ و بو بخشیدن به سبک‌های ساده است. او که معمولا در استایل‌اش از آیتم‌های بیسیک استفاده می‌کند، یک زیرساخت یا بستر مینیمال را برای پوشش‌اش در نظر می‌گیرد. سپس، با اضافه کردن حداقل یک آیتم قابل توجه، استایل خود را از سبک مینیمال خارج کرده و حال‌وهوای منحصر به‌فردی را به آن می‌بخشد. برای مثال، در استایلی ساده که از یک دامن جین و بلوز سفید تشکیل شده، او با به پا کردن کفش‌های طلایی و متالیک ناگهان سبک و سیاق لباس پوشیدن را عوض کرده و به آن جلوه چشمگیری می‌بخشد.

۳. به جزئیات دقت کنید

با نگاه کردن به استایل سلنا گومز می‌توان فهمید که او به خوبی از اهمیت جزئیات و روش به‌کارگیری آن‌ها در سبک پوشش‌اش آگاهی دارد. سلنا به سادگی و با مهارت تمام می‌تواند یک استایل ساده و حتی ظاهرا حوصله سر بر را به یک سبک جذاب تبدیل کند. این کار تنها با استفاده از آیتم‌های کوچکی امکان‌پذیر است که با اندکی سلیقه و ذوق در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. در این میان، حتی توجه به تزئینات ریز و درشت روی لباس‌ها، دقت به برش‌ها و نوع دوخت و انتخاب اکسسوری مناسب می‌تواند استایل‌تان را از این رو به آن رو کند.

سخن آخر

پس از بررسی استایل سلنا گومز می‌توان فهمید که این هنرمند محبوب در طی سال‌ها سیری تکاملی را تجربه کرده است. او چه در انتخاب نحوه پوشش و چه سبک هنری‌اش، همیشه در حال تغییر و بهبود بوده است. به خاطر داشته باشید، این یک ویژگی قابل احترام است. گومز یکی از ستاره‌هایی است که می‌تواند الهام‌بخش دوست‌داران دنیای مد و فشن باشد. جسارت و عمل‌گرایی او را به‌سادگی می‌توان در استایل‌اش هم دید. نظر شما در مورد سبک‌وسیاق لباس پوشیدن سلنا گومز چیست؟ آیا شما هم فکر می‌کنید استایل او به‌تدریج شیک‌تر و کاربردی‌تر شده است؟ دوست دارید درباره استایل کدام یک از سلبریتی‌ها بیش‌تر بدانید؟ لطفا نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذراید.


در ادامه بخوانید: لباس‌های شب زنانه همیشه مد کدامند؟
منبع www.elle.com www.teenvogue.com stealherstyle.net
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.