کت بلیزر چیست و چطور آن را ست کنیم؟ (برای خانم‌ها و آقایان)

ممکن است لباس‌های مختلفی در کمد لباس‌تان باشد. اما هماهنگ کردن آنها سخت به‌نظر برسد. خوبی کت بلیزر این است که با لباس‌های مختلفی ست می‌شود و به‌درد محل کار، مهمانی یا کاربرد روزمره می‌خورد. برای رسیدن به پاسخ کت بلیزر چیست، به خواندن ادامه دهید.

کت بلیزر همیشه پای ثابت کمد شیک‌پوش‌ها بوده. اما چند سالی‌ست که طرفدار بیشتری پیدا کرده. تعجبی هم ندارد. لباسی کاربردی و قشنگ که با تکه‌های مختلفی راحت ست می‌شود. چه چیزی بهتر از این؟

ما در «منومد» برای‌تان تعریف می‌کنیم کت بلیزر چیست و چطور آن را ست کنیم.

هم آقایان می‌توانند کت بلیزر مردانه بخرند و هم خانم‌ها می‌توانند با کت بلیزر استایل جذابی بسازند.

کت بلیزر چیست؟کت بلیزر چیست

معروف شدن کت بلیزر از روزی آغاز شد که در ۱۸۳۷ ملکه ویکتوریا برای بازدید از کشتی و خدمه کشتی بلیزر راهی شد.

کاپیتان کشتی که خیلی دلش می‌خواست کشتی و کارکنانش بدرخشند، کاری کرد همه‌ کارکنان کت سرمه‌ای بپوشند. این کت دو ردیف دکمه داشت و دو لبه‌ آن کاملا روی هم می‌آمد.

این طراحی با نام بلیزر گره خورد. و کت بلیزر به کمد آدم‌ها راه پیدا کرد. امروز خانم و آقا کت بلیزر را برای استایل کژوال و روزمره انتخاب می‌کنند. عکس‌های زیادی از ستاره‌های هالیوود در کت بلیزر می‌شود دید.

معمولا رنگ دکمه‌های کت طلایی یا نقره‌ای‌ست و تو چشم می‌زند. برش کت ساده است. خلاصه مصداقی‌ست از شیک و ساده. اگر می‌خواهید در استایل روزمره راحت و شیک باشید، این کت را در نظر بگیرید.

خانم‌ها چطور می‌توانند کت بلیزر را ست کنند؟

۱- کت بلیزر گشاد با جین جذبکت بلیزر چیست

شاید فکر کنید کت گشاد استایل دلربایی نمی‌سازد. اما این‌طور نیست. دکمه‌های بلیزر را ببینید و ببینید چقدر شیک می‌شوید. شرطش این است که جین کاملا جذب به پا کنید. اگر کفش یا چکمه پاشنه‌بلند به آن اضافه کنید، دیگر حرف ندارید.

۲- کت بلیزر روی بلوز بافتکت بلیزر چیست

ترکیبی کاربردی برای روزهای پاییزی؛ بلوز بافت زیر کت بلیزر! هم گرم و نرم است و هم جلوه زیبایی دارد. تناسب رنگ را رعایت کنید. روی بافت رنگی و شلوغ،‌ کت ساده بپوشید. روی بافت ساده با رنگ خنثا،‌ به کت چهارخانه فکر کنید.

۳- بلیزر و تاپ مشکیکت بلیزر چیست

اگر قرار است نیمه‌رسمی و شیک به‌نظر برسید، کت را با تاپ مشکی و کفش پاشنه‌بلند مشکی ست کنید. جین جذب می‌تواند استایل شما را بجا و جذاب کامل کند.

۴- کت و دامن کوتاهکت بلیزر چیست

خنکی هوا کسی را مجبور نمی‌کند دامن‌هایش را در چمدان بگذارد. در روزهای پاییزی هم می‌توانید دامن بپوشید. دامن کوتاه با تی‌شرت، بلیزر و نیم‌چکمه ترکیبی عالی می‌سازد. بلیزر گشادی انتخاب کنید که یک سایز بزرگ‌تر باشد.

۵- بلیزر با تی‌شرت و دستمال گردنکت بلیزر چیست

گاهی هم می‌توانید استایل ماکسیمال را انتخاب کنید. تی‌شرت راه‌راه، کت بلیزر چهارخانه، دستمال گردن طرح‌دار و بوت بالای زانو! چرا که نه؟ اگر پالت رنگ خنثا داشته باشید، از شلوغی رنگ‌ها در امان می‌مانید. درعوض توجه‌ها به تنوع نقش‌ونگار در استایل شما جلب می‌شود.

۶- بلیزر و شلوارک جینکت بلیزر چیست

تی‌شرت طرح‌دار و شلوغ‌تان را بیاورید. بلیزر چهارخانه روی آن بپوشید. نیازی به بستن دکمه‌های کت ندارید. آن را با شلوارک جین ست کنید. روزهای نسبتا گرم یا معتدلی که می‌خواهید شیک بپوشید، به چنین ترکیبی نیاز دارید.

۷- بلیزر و یقه اسکیکت بلیزر چیست

تی‌شرت ساده یقه‌اسکی‌تان را با بلیزر چهارخانه هماهنگ کنید. گوشواره بلند و چشمگیری پیدا کنید. بهتر است بقیه‌ تکه‌های لباس ساده باشد.

۸- کت بلیزر همراه تاپ ابریشمیکت بلیزر چیست

زمانی که هوا معتدل است، دست‌تان برای انتخاب لباس باز است. می‌توانید تاپ ابریشمی را با کت بلیزر و شلوار جین جذب ست کنید. کفش پاشنه‌دار انتخاب کنید و کیف خوشگل به‌دست بگیرید.

۹- بلیزر و استایل مونوکرومکت بلیزر چیست

حالا که می‌بینیم کت بلیزر چیست و چطور می‌توانیم آن را ست کنیم، به راه دیگری هم فکر کنید. سرتاپا مشکی باشید و کت رنگی انتخاب کنید. استایل مونوکروم موردپسند خیلی‌هاست. ساده‌ترین راهش هم استایل تمام مشکی‌ست. بلوز، شلوار، کیف و کفش مشکی بردارید. حالا با کت بلیزر چهارخانه استایل‌تان را کامل کنید.


حتما بخوانید: استایل سرمه‌‌ای را چطور حرفه‌ای ست کنیم؟

۱۰- بلیزر و شومیزکت بلیزر چیست

بیشتر خانم‌ها یکی، دو شومیز در کمدشان دارند. شومیز سفید را با کت بلیزر آبی و جین آبی ست کنید. پیشنهاد دیگر این است که بلیزر آبی را با شلوار کتان سفید هماهنگ کنید.

۱۱- بلیزر و پیراهنکت بلیزر چیست

پیراهن گل‌دار، پرنقش‌ و نگار یا ساده با کت بلیزر بپوشید. کت بلیزر کامل‌کننده‌ پیراهن می‌شود. طرفداران استایل مینیمالیست،‌ پیراهن ساده را با کتی که پارچه‌ بدون نقش دارد، هماهنگ می‌کنند.

آقایان چطور می‌توانند کت بلیزر را ست کنند؟کت بلیزر چیست

بلیزر مردانه با پارچه‌های مختلفی طراحی می‌شود. معمولا رنگ آن به سرمه‌ای، مشکی و بژ محدود است. کت‌های لینن جان می‌دهند برای روزهای گرم تابستان.

بلیزر پشمی دلگرمی روزهای سرد سال است. بهتر است از رنگ‌های سرمه‌ای و خاکستری انتخاب کنید. این کت را با کفش ورزشی یا نیم چکمه ست می‌کنید.

بلیزر نخی مناسب هوای متعدل یا گرم است. کت راحت و سبکی که مراقب خوش‌تیپی شماست.

۱- کت بلیزر همراه شلوار جین

کت بلیزر و شلوار جین

ست کردن کت بلیزر با جین، ترکیب جذاب و هوشمندانه‌ای‌ست. با چنین استایلی می‌توانید به مهمانی بروید، شام را در رستوران بخورید یا با دوستان‌تان قرار بگذارید.

کت مشکی همراه با شلوار جنین مشکی کمی امروزی‌تر است. اگر آن را همراه جین سرمه‌ای و آبی بپوشید، استایل کلاسیک‌تری خواهید داشت. زیر کت ممکن است تی‌شرت، پولوشرت، یا پیراهن بپوشید.

۲- کت بلیزر به‌اضافه شلوار کتانکت بلیزر چیست

کت بلیزر در کنار شلوار کتان گزینه خوب و راحتی‌ست. به آن تی‌شرت اضافه کنید و کفش ورزشی بپوشید. شلوار کتان سفید، کفش ورزشی سفید، تی‌شرت راه‌راه سفید و سرمه‌ای و کت بلیزر کلاسیک سرمه‌ای را امتحان کنید.

تی‌شرت سفید را با شلوار خاکی همراه کنید و روی آن بلیزر سرمه‌ای بپوشید. شاید هم بلیزری از پارچه‌ طرح‌دار روی پیراهن یقه مردانه و شلوار طوسی یا آبی به تن کنید.

۳- ترکیب بلیزر و پولوشرت

کت بلیزر چیست

آنهایی که همیشه دوست دارند شیک به‌نظر برسند، کت بلیزر را با پولوشرت ست می‌کنند. پولوشرت سفید، شلوار خاکی و بلیزر طوسی؛ شاید هم پولوشرت سرمه‌ای، شلوارک رنگی و بلیزر سرمه‌ای.

۴- بلیزر با استایل رسمیکت بلیزر چیست

تصور نکنید بلیزر را فقط با کفش اسپورت و تی‌شرت می‌شود پوشید. می‌توانید آن را با پیراهن و کراوات هماهنگ کنید. عموما شلوار را از رنگ متضاد انتخاب می‌کنند. مثل کت سرمه‌ای و شلوار بژ یا خاکی.

شما کت بلیزر را با چه لباس‌هایی ست می‌کنید؟


در ادامه بخوانید: در مصاحبه کاری چه بپوشیم؟ مخصوص خانم‌ها
منبع theeverygirl.com dmarge.com sumissura.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.