بررسی استایل آناهیتا افشار؛ علاقه به پترن گلدار و رنگ جذاب مشکی

آناهیتا افشار را بسیاری با نقش دخترک سر به هوای سریال سه در چهار به خاطر می‌آورند. اما او این سال‌ها کم کارتر شده و با وسواس بیشتری نقش‌هایش را انتخاب می‌کند. پخش نمایش خانگی «مگه تموم عمر چندتا بهاره؟» بهانه‌ای شد تا به بررسی استایل این بازیگر بپردازیم. از شما نیز دعوت می‌کنیم تا پایان این مطلب با منومد همراه شوید.

آناهیتا افشار را بیشتر بشناسید

آناهیتا افشار ۷ مرداد سال ۱۳۶۵ به دنیا آمده و زادگاه او هشترود از توابع آذربایجان شرقی است. او دیپلم نقاشی دارد و بازیگری را با نقش‌های فرعی در سریال‌هایی همچون «خانه به دوش» و «متهم گریخت» شروع کرده است. سریال «سه در چهار» به کارگردانی مجید صالحی باعث شد آناهیتا افشار بین مردم شناخته شود. این بازیگر در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی متعددی بازی کرده اما می‌گوید هنوز هم مردم او را با کاراکتر مرضیه در سریال سه در چهار به یاد می‌آورند.

آناهیتا درباره کم کار شدنش می‌گویید پس از بازی در فیلم سینمایی «پل خواب» تصمیم گرفته تا در انتخاب نقش‌هایش سختگیری بیشتری به خرج بدهد و برخی پیشنهادها را به‌دلیل دوست نداشتن فیلمنامه‌‌ کار رد کرده است.

آناهیتا افشار چه می‌پوشد

حالا نوبت آن است که به بررسی استایل آناهیتا افشار بپردازیم و ببینیم این بازیگر چه اصولی برای انتخاب لباس دارد. در ادامه برخی نکات جالب درباره سبک لباس پوشیدن او را به شما خواهیم گفت.

آناهیتا افشار در جشنواره فیلم بوسان

کت و شلوار جین

این استایل خانم افشار مربوط به زمانی است که فیلم «هفت و نیم» در جشنواره فیلم بوسان حضور پیدا کرده بود. بگذارید از نقطه ضعف این استایل شروع کنیم؛ کت و شلوار جین. به طور کلی شلوار جین گزینه مناسبی برای حضور در یک مراسم جهانی محسوب نمی‌شود، اما مدل مام حتی کژوال‌تر است.

نیم‌بوت توری و شال زیبای او که رنگ و لعابی از پوشش شرقی دارند، به درستی انتخاب شده‌اند. شومیز سفیدی که زیر کت پوشیده می‌توانست به همراه یک شلوار پارچه‌ای استایلی بهتر باشد و با جزئیاتی مانند اکسسوری‌ها یا یک جلیقه کار شده تکمیل شود.

فرش قرمز جشنواره بوسان

 این شومیزهای جذاب را ببینید

پیراهن ساتن مشکی

این پیراهن انتخاب آناهیتا برای مراسم اصلی جشنواره بوسان بود. پیراهنی از جنس ساتن با آستین‌های کلوش و دنباله‌دار و چین‌های ریز فراوان در دامن و سر آستین لباس. جزئیاتی مانند کمربند و کیف دستی طلایی توانسته‌اند استایل را هیجان‌انگیزتر کنند. از طرفی روسری کوچک توری و گل سر کارشده و ظریفش بسیار زیبا هستند. اما انتخاب مدلی با چین کمتر، آستین‌های جمع‌تر یا دامن بلندتر می‌توانست نتیجه بهتری داشته باشد.

آناهیتا افشار در سی و پنجمین جشنواره فجر

لباس‌های مخمل

در سال‌های اخیر بازیگران خانم ایرانی تمایل زیادی به پوشیدن لباس‌هایی با جنس مخمل نشان داده‌اند. این پارچه در گذشته مختص ثروتمندان و خانواده‌های اشرافی بوده و هنوز هم می‌تواند جلوه‌ای گرانقیمت و خاص به استایل شما ببخشد.

در تصویر بالا اوتفیت آناهیتا افشار را در جشنواره فجر سال ۱۳۹۴ می‌بینید، زمانی که فیلم «پل خواب» در این مراسم حضور پیدا کرده بود. او یک پیراهن مخمل سبز بر تن دارد که در قسمت پیش سینه‌ آن پارچه‌ای با نقوش ترمه به کار رفته و آویزی فلزی به آن دوخته شده است. آستین‌های این پیراهن مدل کلوش دارند و آناهیتا آنها را روی آستین پالتوی خود برگردانده تا استایلی خاص‌تر ایجاد کند. پالتو فوتر، شال مشکی و بوت چرم مشکی دیگر اجزای این استایل هستند و به جرات می‌توان گفت این یکی از چشم‌نوازترین استایل‌های آناهیتا افشار بوده است.

استایل مشکی

رنگ مشکی

مشکی، غالب‌ترین رنگ در میان استایل‌های رسمی آناهیتا افشار است و تقریبا هشتاد درصد مواقع با این رنگ در موقعیت‌های رسمی دیده می‌شود. البته برخلاف تصور، غالب بودن رنگ مشکی استایل او را یکنواخت نکرده است. آناهیتا از استعداد خوبی برای ایجاد تنوع در استایل خود برخوردار است و هربار با به کارگرفتن اکسسوری‌ها و جزئیات رنگی، ظاهری جذاب و متفاوت خلق می‌کند.

آناهیتا افشار با کت اورسایز

کت اورسایز

این کت و شلوار مشکی که او برای حضور در خانه سینما بر تن دارد نیز از شیک‌ترین استایل‌های اوست و اصول فشن در آن رعایت شده است. کت اورسایز و شلوار پیله‌دار او به خوبی بر تنش نشسته‌اند و پارچه گل‌دار شومیز، استایل را از یکنواختی درآورده است. فاق بلند شلوار، آزاد بودن مدل آن و بزرگی سگک کمربند در کنار هم باعث شده‌اند پاها کشیده‌تر به نظر برسند. کیف کلاچ ساده به همراه کفش نوک تیز او، آیتم‌هایی هستند که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتند.

استایل بوهو

چند مدل کت زنانه زیبا ببینید

نشانه‌های سنتی در استایل مدرن

یکی از مواردی که استایل آناهیتا افشار را خاص و دلنشین می‌کنند، استفاده از المان‌های سنتی در ترکیبی مدرن و به روز است. او به‌خوبی می‌توانند لباس‌های مدرن و حتی کژوالش را با به کار بردن یک آیتم ایرانی، برای خود شخصی‌سازی کند. برای مثال اینجا او مانتوی بلند عبایی را به همراه دامن پوشیده که یک ترکیب راحت و تابستانی می‌سازند. با استفاده از شالی با نقوش سنتی ایرانی و رنگ‌های زنده که آن را به سبک گلابتونی بندری‌ها بر سر و شانه‌های خود پیچیده، یک استایل منحصر به فرد و دوست‌داشتنی خلق کرده است.

اینجا می‌توانید جزئیات طرح و رنگ شال او را بهتر ببینید.

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

شلوار واید

آناهیتا افشار را بیشتر مواقع با دامن یا شلوارهای واید می‌بینیم. حتی شلوارهای جین او هم مام، راسته یا بگی هستند. به نظر می‌رسد او هیچ علاقه‌ای به شلوارهای جذب یا جین اسکینی نداشته باشد. اگر می‌خواهید شیک‌تر به نظر برسید، پیشنهاد می‌کنیم شما هم دور شلوارهای خیلی جذب را خط بکشید و شلوارهای راسته یا واید را جایگزین آنها کنید. همانطور که می‌بینید شلوار واید حتی در ترکیب با کت نیز بسیار زیباست.

ششمین جشنواره فیلم شهر

پترن گل گلی

طرح‌های گل‌دار، چه گل‌های ریز و دوخته شده بر پارچه و چه آنهایی که بخشی از نقش خود پارچه هستند، پترن محبوب آناهیتا افشار به شمار می‌روند. مانند همین استایل که یک جلیقه با گل‌های درشت و رنگ‌های گرم را با شومیز، مانتو و شلوار مشکی ساده ترکیب کرده و نتیجه‌ای جذاب و چشمگیر گرفته است. رنگ قرمز رژ لب او نیز همخوانی خوبی با گل‌های قرمز لباس دارند.

این هم مثالی دیگر از به کار بردن پترن گلدار در استایل رسمی. بدون این شال با گل‌های درشت قرمز، چیزی در این استایل کم بود.

رنگارنگ و راحت

برخلاف موارد رسمی، این بازیگر در زندگی روزمره انتخاب‌هایی رنگارنگ، راحت و بی‌تکلف دارد. رنگ‌های شاد و روشن، انتخاب‌های فانتزی و برش‌های آزاد، اصول استایل روزمره آناهیتا افشار هستند. او همچنین جسارت فراوانی برای امتحان کردن ترندهای روز دارد.

نوبت شماست

خوشحالیم که تا پایان این مطلب با ما همراه شدید و گزارش ما از استایل آناهیتا افشار را خواندید. در بخش نظرات برایمان بنویسید کدام لباس این بازیگر را بیشتر دوست داشتید؟ کدام یک از اصول لباس‌پوشیدن او می‌تواند به شما برای خوش‌پوش شدن کمک کند؟


در ادامه بخوانید: ست کردن گردنبند مروارید با لباس با روش‌هایی زیبا و چشم‌نواز
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.