بررسی استایل امیلیا کلارک؛ زیباترین استایل‌های هنرپیشه دوست‌داشتنی

امیلیا کلارک یکی از بازیگران جوان و بااستعداد بریتانیایی است که به‌خاطر بازی زیبایش در فیلم «بازی تاج و تخت»، او را بیشتر با عنوان مادر اژدها می‌شناسند. این بازیگر چهره‌ای طبیعی و جذاب و استایلی قابل‌توجه دارد. در این مطلب استایل امیلیا کلارک را در زیبایی و مد بررسی می‌کنیم.

زندگی‌نامه مختصری از امیلیا کلارک

زندگینامه امیلیا کلارک

امیلیا کلارک (Emilia Clarke) در ۲۳ اکتبر ۱۹۸۶ در لندن انگلستان به دنیا آمد و در حومه آکسفورد شایر بزرگ شد. نام کامل او امیلیا ایزابل یوفمیا رز کلارک است؛ ولی او را میلی صدا می‌کنند. پدرش پیتر، یک مهندس صدا در تئاتر و مادرش جنیفر تاجر بود.

علاقه امیلیا به بازیگری از سه‌سالگی و با دیدن محل کار پدرش در پشت‌صحنه تئاتر موزیکال کلاسیک آغاز شد. همراهی با پدرش در بسیاری از سفرهای دیگر به سالن‌های تئاتر، شیفتگی او را به سینما عمیق‌تر کرد.

امیلیا در مدرسه سنت آنتونی و سنت ادواردز در آکسفورد تحصیل کرد. وقتی ۱۰ساله بود، پدرش او را با خود برای تست بازیگری برای فیلم « خداحافظ دختر» پیش نیل سایمون برد. بعدها برای تکمیل مهارت‌های خود در اجرا، آواز خواندن و نواختن گیتار را هم یاد گرفت. پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان، در «مرکز هنرهای دراماتیک سنت مارتینز» لندن پذیرفته شد که بازیگران مشهوری مانند تام هاردی، کالین فِرث و مایکل فسبندر هم از آنجا فارغ‌التحصیل شده‌اند. او همزمان با ادامه تحصیلات خود، در پشت‌صحنه بسیاری از اجراهای مدرسه شروع به کارآموزی کرد.

در سال ۲۰۱۰، امیلیا نقش مهم‌تری برای بازی در فیلم تلویزیونی ترسناک/ علمی‌تخیلی حمله تریاسه‌ای (Triassic Attack) به دست آورد. با وجود این کارهای تلویزیونی، امیلیا مجبور بود برای تأمین زندگی‌اش روزهایی را که فیلمبرداری نداشت کار کند. بااین‌حال، موفقیت بزرگ او زمانی به دست آمد که از شبکه HBO برای سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، با او تماس گرفتند و گفتند آیا حاضر است برای این سریال تست بدهد؟ کلارک بلافاصله قبول کرد. قسمت جالب ماجرا اینجاست که قرار بود کلارک همان روز برای کار به یک شرکت کترینگ (خدمات پذیرایی) مراجعه کند. این دختر باهوش بلافاصله با شرکت خدماتی تماس گرفت، بهانه مریضی آورد و در عوض، رفت تا برای نقش مادر اژدها تست بدهد!

نقش دنریس تارگرین؛ موفق‌ترین نقش امیلیا کلارک

نقش‌های مهم امیلیا کلارک
امیلیا کلارک به نقش دنریس تارگرین در بازی تاج و تخت

تست موفقیت‌آمیز بود و امیلیا را برای نقش دنریس تارگرین پذیرفتند؛ نقشی که برای او شهرتی جهانی به ارمغان آورد. بازی تاج و تخت براساس مجموعه رمان جورج آر آر مارتین ساخته شد و یک موفقیت عظیم بود. این سریال ۸ فصل داشت و در ماه مه ۲۰۱۹ به پایان رسید. میلیون‌ها نفر در سراسر جهان این سریال را تماشا می‌کردند.

با اینکه سال‌ها از پخش آن سریال می‌گذرد و امیلیا در نقش‌های متعددی ظاهر شده است، خیلی‌ها هنوز دوست دارند او را کالیسی، مادر اژدها و دنریس خطاب کنند. حتی یک بار که امیلیا برای تماشای یک مسابقه ورزشی در سالن حضور یافته بود، یکی از افرادی که لباس عروسکی به تن داشت و در کنار زمین قدم می‌زد، ناگهان او را شناخت و درست مانند یارانِ دنریس تارگرین در فیلم، جلوی امیلیا کلارک زانو زد. امیلیا مات و مبهوت فقط می‌خندید!

باز شدن راه‌های موفقیت

فیلم‌های موفق کلارک
من پیش از تو، محصول ۲۰۱۶

بعد از بازی تاج و تخت که امیلیا شهرت فراوانی به دست آورده بود، به‌سرعت پروژه‌ها و پیشنهادهای جدید دریافت کرد. او در سال ۲۰۱۹ گفت این شانس بزرگی بوده است که توانسته در این سریال فوق‌العاده در نقش شخصیتی به یاد ماندنی حضور یابد. بااین‌حال، در یک پادکست فاش کرد که برای فیلمبرداری صحنه‌هایی که باید برهنه می‌شد احساس فشار می‌کرده است. به همین دلیل، نقش آناستازیا استیل را در سه‌گانه پنجاه طیف خاکستری (50 Shades of Grey) نپذیرفت و این نقش به داکوتا جانسون رسید. امیلیا با رد کردن آن فیلم، برای نقش سارا کانر دربرابر آرنولد شوارتزنگر در فیلم ترمیناتور جنسیس در سال ۲۰۱۵ انتخاب شد.

از جذاب‌ترین فیلم‌های امیلیا کلارک می‌توان به کمدی سیاه «دام همینگوی» در کنار جود لا، «کریسمس پیشین» در کنار هنری گلدینگ و درام عاشقانه «من پیش از تو» با بازی سم کلفلین اشاره کرد:

فیلم‌های موفق کلارک
کریسمس پیشین؛ محصول ۲۰۱۹

دوران سخت بیماری

امیلیا زمانی که در سریال بازی تاج و تخت بازی می‌کرد، دو بار به آنوریسم (تورم سرخرگ مغزی) مبتلا شد. اولی پس از پایان فصل ۱ رخ داد و به جراحی اضطراری نیاز داشت. این بیماری طوری او را ضعیف و ناتوان کرد که نمی‌توانست در فصل دوم که تولید آن آغاز شده بود حضور یابد. به هر حال کار ادامه یافت و او فصل دوم را با خستگی شدید بازی کرد تا اینکه پس از انتهای فصل دوم تحت عمل پیچیده‌تری قرار گرفت. چهره‌اش لاغر و شکسته شده بود و دردهای وحشتناکی داشت.

او در مقاله‌ای در نیویورکر در سال ۲۰۱۹، نوشت که در تاریک‌ترین روزهای زندگی‌اش به سر می‌برد و حتی به خودکشی فکر می‌کرد. حتی مطمئن نبود که به‌دلیل این بیماری زنده خواهد ماند یا نه. به هر حال، این دختر قوی، توانست سلامتی‌اش را به دست آورد.

نکات مهم استایل امیلیا کلارک

امیلیا کلارک در طراحی استایل خود قوانینی دارد:

۱. طرح لباس باید سیلوئت اندام را نشان دهد نه اینکه آن را پنهان کند

استایل امیلیا کلارک
اولین اکران فیلم «ترمیناتور جنسیس» در لس‌آنجلس؛ سال ۲۰۱۵

امیلیا بر این باور است که طرح لباس باید به‌خوبی سیلوئت اندام را به نمایش بگذارد نه اینکه آن را پنهان کند. برای مثال، جهت راه‌راه‌های این لباس از جنس پارچه ارگانزا که از مجموعه پاییز/ زمستان ۲۰۱۵ رزی آسولین (Rosie Assoulin) انتخاب شده است، به‌شیوه‌ای قرار گرفته است که طرح کلی اندام را نشان می‌دهد. جواهرات امیلیا از برند دلفینا دلترز هستند.

۲. ایجاد تعادل در لباس بسیار مهم است

لباس امیلیا از برند دیور
جشن سالانه Actors Fund سال ۲۰۱۳

امیلیا کلارک می‌داند چطور باید در استایل خود تعادل ایجاد کند. برای نمونه، لباسی که این بازیگر بریتانیایی از برند دیور به تن دارد، با تزئینات کریستالی درخشان پوشیده شده است که کمی شلوغ به نظر می‌رسد. به همین دلیل، امیلیا با کمترین اکسسوری و موهای دم‌اسبی با آرایش کم‌رنگ آن را ست کرد تا در کل استایلش تعادل برقرار شود.

۳. کد لباس نباید باعث شود استایل شخصی خود را کنار بگذارید

استایل شخصی به کد لباس ترجیح دارد
مراسم مت گالا سال ۲۰۱۳

ازنظر امیلیا کلارک، رعایت کدهای لباس نباید باعث شوند استایل شخصی خودتان را فراموش کنید. امیلیا این لباس قرمز را که به‌شدت خیره‌کننده بود، در مراسم مت گالا با درس‌کدهای سخت‌گیرانه‌اش پوشید. لباس را برند رالف لورن برایش طراحی کرده بود که امیلیا آن را با اکسسوری‌های جذاب و یک گوشواره صلیبی از برند فرد لیتون (Fred Leiton) ست کرد.

۴. گاهی اوقات استایل هرچه ساده‌تر باشد بهتر است

گاهی استایل هرچه ساده‌تر بهتر
اولین اکران فصل سوم سریال بازی تاج و تخت شبکه HBO در لس‌آنجلس

گاهی اوقات استایل شلوغ و پیچیده هیچ جذابیتی ندارد و این را امیلیا کلارک خوب می‌داند. او فکر می‌کند بعضی وقت‌ها لازم است یک استایل مینیمال و ساده داشته باشید. این لباس او از برند ویکتوریا بکهام کاملا شیک و زیبا به نظر می‌رسد و گویای آن است که گاهی استایل ساده بهترین انتخاب است.

یکی از ویژگی‌های امیلیا این است که وقتی لزومی نداشته باشد، از اکسسوری‌های زیاد استفاده نمی‌کند. او گردنبند، دستبند یا گوشواره‌های استیتمنت را فقط برای مواقعی کنار می‌گذارد که لباس‌هایش بسیار ساده هستند و لازم است در استایلش تعادل برقرار کند. در سایر  موارد، او اکسسوری‌های کمتر و ساده‌تر را ترجیح می‌دهد.

۵. گاهی استایل خود را ۱۸۰ درجه تغییر دهید

تغییر کامل استایل
هفته مد پاریس، ۲۰۱۶

امیلیا کلارک گاهی به‌طور کامل استایل زنانه خود را تغییر می‌دهد. برای نمونه، در هفته مد پاریس در نمایش مد کریستین دیور در بهار ۲۰۱۶، امیلیا کلارک یک دست کت و دامن شیک از دیور پوشید و رژلب خود را قرمز پررنگ انتخاب کرد.


حتما بخوانید: همه چیز درباره آرایش با رژ قرمز

۶. لباس شما باید با شخصیت شما همخوانی داشته باشد

لباس باید با شخصیت همخوانی داشته باشد
مراسم امی سال ۲۰۱۲

امیلیا بر این باور است که لباس باید با شخصیت شما هماهنگ باشد. کیت یانگ، استایلیست امیلیا، در توصیف او می‌گوید که حس او از استایل زنانه و جالب است. لباس بنفش و سفید گلدوزی‌شده او از مجموعه ۲۰۱۳ برند شنل این حس را به‌خوبی نشان می‌دهد.

۷. انتخاب رنگ‌های خنثا هرگز اشتباه نیست

استایل با رنگ‌های خنثا
مراسم جشنواره کن ۲۰۱۸

به‌نظر امیلیا، انتخاب رنگ‌های خنثا در استایل هرگز اشتباه نیست. او این لباسش را که از رنگ‌های خنثا تشکیل شده است، در جشنواره کن پوشید. این لباس کاملا با رنگ موهایش مطابقت داشت.

۸. ریسک‌کردن بخشی از بازی استایل است

ریسک‌کردن بخشی از استایل است
هجدهمین جوایز سالانه انجمن بازیگران سینما در سال ۲۰۱۲

امیلیا می‌گوید گاهی باید در استایل ریسک‌پذیر بود. این لباس مشکی و سفید از برند شنل که امیلیا آن را روی فرش قرمز پوشید، با آن شانه‌های ساختار یافته، کمربند تزئین‌شده و دامن طبقه‌ای، انتخاب جسورانه‌ای بود.

برخی از زیباترین استایل‌های امیلیا کلارک

در این بخش برخی از بهترین لباس‌های امیلیا کلارک را در مراسم‌ها بررسی می‌کنیم.

لباس قرمز از برند دولچه اند گابانا

استایل ۱

استایل امیلیا کلارک در سال ۲۰۱۹ در مراسم تأثیرگذارترین افراد سال مجله تایم (TIME) شامل لباسی تمام‌قرمز بود که او را به عروسک‌های باربی شبیه کرده بود. لباس توری قرمزرنگ او از برند دولچه اند گابانا بود و موهایش را به صورت باب کوتاه کرده بود.

لباس ارغوانی از مزون والنتینو

استایل ۲

امیلیا برای اولین نمایش فیلم «کریسمس گذشته» در شهر نیویورک، این لباس ارغوانی درخشان را از برند والنتینو پوشید. کفش‌ها، گوشواره‌ها و حتی ناخن‌هایش با لباس هماهنگ بود که تحسین همه را برانگیخت.

لباس توری برای گلدن گلاب

استایل ۳

امیلیا در مراسم جوایز گلدن گلوب برای مراسم بعد از مهمانی HBO، این لباس میدی توری به رنگ بژ را پوشید که منحنی‌های اندام او را به زیبایی نشان می‌داد. این لباس دارای طرح‌های گلدار برجسته‌ای بود که زیبایی آن را دو چندان کرده بود.

لباس تابستانی آبی رنگ برای برنامه زنده

استایل ۴

امیلیا کلارک برای حضور در برنامه صبح بخیر آمریکا در مه سال ۲۰۱۶، یک لباس تابستانی به رنگ آبی روشن از برند روکساندا انتخاب کرد. او این پیراهن میدی را با کفش‌های بژ ست کرد و هیچ اکسسوری جز یک گوشواره نداشت.

لباس مشکی از برند الکساندر مک‌کوئین

استایل ۵

کلارک در مارس ۲۰۱۵، در اولین اکران فصل پنجم سریال بازی تاج و تخت با لباسی تمام‌مشکی ظاهر شد که از برند الکساندر مک‌کوئین بود. این لباس به‌زیبایی با موهای تیره و محکم‌جمع‌شده امیلیا هماهنگی داشت. تنها اکسسوری امیلیا یک النگوی پهن طلا بود و گردنبند هم نداشت.

لباس صورتی از برند کلوئه

استایل ۶

امیلیا کلارک در اولین نمایش فیلم «من پیش از تو» در نیویورک در مه ۲۰۱۶، این لباس صورتی رنگ‌پریده از برند کلوئه را پوشید که طراحی پیچیده‌ای داشت.

لباس چهارخانه از بوتگا ونتا

استایل ۷

امیلیا در مراسم فتوکال فیلم «من پیش از تو» در مه ۲۰۱۶، لباسی از برند بوتگا ونتا (Bottega Veneta) پوشید. این لباس طرحی چهارخانه داشت و امیلیا آن را با کفش‌های قرمز ساده ست کرد. هیچ اکسسوری خاصی در استایل او دیده نمی‌شود.

لباس گرادیانی امیلیا

استایل ۸

امیلیا کلارک در آوریل ۲۰۱۶ این لباس را به تن داشت که از برند الکساندر مک‌کوئین بود. این لباس از بالاتنه مشکی شروع می‌شد و پس از رنگ خاکستری در وسط، به‌تدریج در پای دامن به رنگ سفید می‌رسید.

لباس خالخالی از برند میو میو

استایل ۹

امیلیا این لباس خالخالی میو میو (Miu Miu) را برای مهمانی ونیتی فر در سال ۲۰۱۶ پوشید که استایلی زنانه و بسیار جذاب به او می‌بخشید. لباس ماکسی بود و دامن کلوش داشت. املیا این لباس را با کیف کلاچ مشکی ست کرد. سبک گوشواره‌های او برای مطابقت با پارچه پولکادات لباسش، از توپک‌های قشنگی تشکیل شده بود.

لباسی از برند مایکل کورس

استایل ۱۰

امیلیا کلارک برای مراسم Independent Spirit Awards لباسش را از برند مایکل کورس انتخاب کرد. او در این لباس شیک و دوست‌داشتنی به نظر می‌رسید. این لباس کاملا دخترانه بود و یقه و سرآستین‌های آن سفید بودند که با کفش‌های سفید او هماهنگی داشتند.

لباس پر آذین با تم اجرام آسمانی

استایل ۱۱

یکی از زیباترین لباس‌های امیلیا کلارک، لباسی است که در مراسم مت گالا در سال ۲۰۱۸ که با تم «اجرام آسمانی: مد و تخیل کاتولیک» بود، پوشید. این لباس پرآذین را برند دولچه و گابانا برایش طراحی کرد. امیلیا موهایش را به‌رنگ بسیار روشن درآورد و تاجی زیبا روی سرش گذاشته بود. گوشواره‌های استیتمنت و آرایش تند با رژگونه صورتی پررنگ، او را شبیه یک ملکه نشان می‌داد. میکاپ و استایل موهای امیلیا از نمای نزدیک:

میکاپ و آرایش موهای امیلیا کلارک

 

لباس امیلیا در جشن خیریه

استایل ۱۲

امیلیا در ژانویه ۲۰۱۸ در مراسم جشن خیریه شان پن در لس‌آنجلس، یک پیراهن و دامن ماکسی کاملا قرمزرنگ پوشیده بود که سه دکمه روی درز دامن آن دیده می‌شد و برای هماهنگ‌کردن با آن یک کلاچ قرمز به دست داشت.

لباس پولکادات از برند پرادا

استایل ۱۳

امیلیا این لباس پولکادات مشکی را از برند پرادا، برای مهمانی بعد از مراسم اسکار ۲۰۱۶ پوشید. لباس یقه گرد و آستین بلند بود و امیلیا آن را با صندل‌های نقره‌ای ست کرد. جواهرات او شامل گوشواره و انگشترهایی ظریف از طلای سفید بودند که با کفش و پولک‌های روی لباس هماهنگی داشتند.

لباس کلارک برای افتتاحیه نمایشگاه لویی ویتون

استایل ۱۴

امیلیا در مراسم افتتاحیه Louis Vuitton Series 2 در فوریه ۲۰۱۵ در لس‌آنجلس، لباسی چرمی و براق از لویی ویتون پوشید. او با این استایل ثابت کرد لباس‌های چرمی لویی ویتون به همان اندازه لباس‌های چرمی طراح معروف لباس، نیکلاس گسکیه زیبا هستند. در این مراسم کفش‌های امیلیا هم بسیار مورد توجه قرار گرفت:

کفش‌های امیلیا کلارک در مراسم لویی ویتون

استایل امیلیا کلارک در عروسی کیت هرینگتون

استایل ۱۵

امیلیا کلارک در عروسی کیت هرینگتون، بازیگر جان اسنو در بازی تاج و تخت، و رز لسلی که او هم از بازیگران همین سریال بود، لباس مجلسی پنل‌دار با طرح برگ پوشید و با یک کت گشاد پاستلی روی آن ست کرد. یک کیف بزرگ سفید و کفش به رنگ بژ، استایل او را تکمیل می‌کرد. این مراسم در سال ۲۰۱۸ در اسکاتلند برگزار شد.

استایل فرانسوی شیک امیلیا

استایل ۱۶

امیلیا کلارک برای مراسم فتوکال فیلم «سولو: داستان جنگ ستارگان» در جشنواره کن در مه ۲۰۱۸، یک لباس رکابی چهاردکمه با جیب‌هایی که هریک شش دکمه داشتند با یک شلوار کاپری مشکی جذاب پوشید. او برای تکمیل استایل شیک فرانسوی خود، از کفش‌های گلدار استفاده کرد.

لباس صورتی روشن از برند بالمین

استایل ۱۷

امیلیا در مراسم اسکار ۲۰۱۹ این لباس مجلسی ماکسی پولک‌دار از برند بالمین را به تن داشت که به رنگ صورتی روشن بود. برای تکمیل این لباس، امیلیا از یک دستبند، انگشتر و گوشواره‌های آویز نقره‌ای استفاده کرد که برای رنگ روشن لباس، مناسب بودند.

لباس دانتل برای مراسم امی

استایل ۱۸

برای مراسم امی ۲۰۱۸، کلارک لباسی از برند دیور پوشید که از جنس دانتل و تور بود و طراحی پیچیده‌ای داشت. بالاتنه لباس ساده بود؛ ولی دامن لباس حریر بود و طرح آن از پنل‌هایی مشکی و گلدار به‌صورت یک در میان تشکیل می‌شد.

لباس قرمز برای مراسم بفتا

استایل ۱۹

در مراسم بفتا سال ۲۰۱۶ در لندن، استایل امیلیا کلارک شامل یک لباس قرمز جسورانه از برند ویکتوریا بکهام بود. امیلیا این لباس را با یک کلاچ قرمز و صندل‌های به همان رنگ ست کرد. یک انگشتر استیتمنت نقره‌ای هم روی انگشت اشاره امیلیا می‌درخشید.

لباس توری میدی با گل‌های درشت

استایل ۲۰

امیلیا در مهمانی HBO برای بعد از مراسم گلدن گلاب ۲۰۱۶، لباسی به رنگ روشن به تن داشت که روی آن را با گل‌های پررنگ و مشخصی به رنگ سفید و قرمز تزئین کرده بودند. زمینه لباس کرم رنگ بود و حریری به‌رنگ خنثا به‌صورت چروک روی آن وصل شده بود.

چند مدل پیراهن زنانه مناسب مهمانی اینجاست

کت و شلوار برنزی اورسایز در لندن

استایل ۲۱
عکس برگرفته از وب‌سایت: دیلی میل

استایل امیلیا کلارک در تبلیغات مربوط به فیلم «کریسمس گذشته» در لندن، شامل کت‌وشلوار برنزی‌رنگ گشاد با کفش‌های بژ پاشنه‌بلند بود. امیلیا زیر آن یک تاپ مشکی پوشید که با دکمه‌های بزرگ و مشکی کت هماهنگی داشت.

لباسی از برند جیام‌باتیستا والی

استایل ۲۲

در ۱۳ فوریه ۲۰۱۶ در مراسم مهمانی بعد از جایزه لانکوم بفتا در پاریس، امیلیا کلارک با پیراهنی از برند جیامباتیستا والی (Giambattista Valli) ظاهر شد که دامن آن با گل‌های زیادی تزئین شده بود. او این پیراهن را با کفشی مشکی از برند پرادا تکمیل کرد.

کت و شلوار از برند استلا مک‌کارتنی

استایل ۲۳

در ۱۲ آوریل ۲۰۱۶، در مراسم کمپانی برادران وارنر در لس‌آنجلس، امیلیا کلارک یک کت‌وشلوار نارنجی چشمگیر از برند استلا مک‌کارتنی پوشید. کفش او طراحی جالبی داشت و به‌طور کلی استایلش موردتوجه بسیاری از حاضران قرار گرفت.

پیراهن ساده از برند پرونزا شولر

استایل ۲۴

در مراسم گلدن گلاب سال ۲۰۱۴ امیلیا کلارک این لباس بدون بند شگفت‌انگیز را از برند پرونزا شولر (Proenza Schouler) پوشید. جلوی دامن لباس چاک‌دار بود و سایر قسمت‌های آن کاملا ساده بودند. امیلیا این لباس را با کفش‌های مشکی و یک کلاچ روشن ست کرد. زیورآلات او شامل سه النگوی پهن طلایی و انگشترهای ظریف بودند.

پیراهن شنلی از برند دونا کارن

استایل ۲۵

یکی از باشکوه‌ترین لباس‌های امیلیا کلارک این لباس شنل‌دار از آتلیه دونا کارن (donna karan) بود که در سال ۲۰۱۵ آن را در مراسم فرش قرمز جوایز انجمن بازیگران سینما پوشید. گوشواره‌های آویز او اشکی و بسیار بلند بودند که با گردن بلندش تناسب داشت. دستبند و انگشتر او از نوع استیتمنت با طرح پولکادات بودند.

دامن پولکادات و جامپر راه‌راه

استایل ۲۶

یک جامپر راه‌راه مشکی‌وسفید با پاپیون مشکی و دامن میدی پولکادات مشکی، استایلی بود که امیلیا کلارک با آن در مراسم فتوکال فیلم «سولو: داستان جنگ ستارگان» در لندن، به تاریخ مه ۲۰۱۸، شرکت کرد. او برای تکمیل استایلش، کفش‌های ساده مشکی و سفید نوک‌تیز پوشید. این استایل دو رنگ سیاه‌وسفید به او جذابیت زیادی بخشیده بود.

پیراهن اوت کوتور از برند دیور

استایل ۲۷

یکی دیگر از لباس‌های شیک امیلیا کلارک در جشنواره کن ۲۰۱۸ بود که در آن، یک پیراهن توری بنفش تیره با طرح اوت کوتور از برند دیور پوشیده بود. این پیراهن مدل آف شولدر بود و بند آن دور گردن حلقه می‌شد. گوشواره‌های استیتمنت امیلیا شبیه خورشید بودند:

گوشواره‌های خورشید

کت‌وشلوار بژ برای مجله ونیتی فر

استایل ۲۸
عکاس: کریگ مک‌دین

امیلیا کلارک در مصاحبه‌ای با مجله ونیتی فر، با کت‌وشلواری به رنگ بژ از برند مایکل کورس حضور یافت. این عکس در نیویورک گرفته شده است. تی‌شرت و کفش امیلیا در این استایل، هر دو به رنگ خنثا در نظر گرفته شده‌اند که کت و شلوار را تکمیل می‌کند. سنجاق سینه او را برند تیفانی اند کو طراحی کرده است.

چند مدل کت رسمی زنانه ببینید

لباس آبی‌وسفید از برند ورساچه

استایل ۲۹

در سپتامبر ۲۰۱۳ که مراسم فتوکال «دون همینگوی» در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو برگزار شد، امیلیا کلارک یک کراپ آبی‌رنگ با دامن سفید پوشید که با کفش‌های سفید ست شده بود. این لباس او بسیار جذاب و شیک و مینیمال بود و برند ورساچه آن را طراحی کرده بود.

لباس رومی براق از برند کلوین کلاین

استایل ۳۰

امیلیا در ژانویه ۲۰۱۴، برای جوایز انجمن بازیگران سینما لباس رومی براقی پوشید که طراح آن برند کلوین کلاین بود. او این لباس را با کیف کلاچ مشکی و دستبند نقره‌ای ست کرد.

لباس مشکی از برند بالنسیاگا

استایل ۳۱

امیلیا کلارک در مارس ۲۰۱۴ در مهمانی اسکار مجله ونیتی فر، این لباس مشکی جذاب را از برند بالنسیاگا پوشید و آن را با یک کلاچ به‌رنگ خنثا و دستبند نقره‌ای و یک گوشواره ظریف ست کرد.

سایر استایل‌های مجلسی امیلیا کلارک

لباس‌های مجلسی امیلیا کلارک بسیار متنوع دارند و هرکسی با هر سلیقه‌ای می‌تواند از آنها ایده بگیرد. برخی دیگر از استایل‌های او را با هم ببینیم:

لباس آبی و سفید از برند ویکتوریا بکهام

ایده ۱
مراسم جایزه سالانه AFI ژانویه ۲۰۱۴

لباس توری مشکی از برند دولچه اند گابانا

ایده ۲
مهمانی بعد از افتتاحیه تئاتر صبحانه در تیفانی در نیویورک

لباس مجلسی زمردی از برند دولچه اند گابانا

ایده ۳

پیراهن آفشولدر میدی با طرح‌های گلدار مشکی و نارنجی

ایده ۴
مراسم جوایز پرستار سال لندن

سارافون ساده مشکی از جنس بافتنی با یقه هفت

ایده ۵
برنامه تلویزیونی جیمی فالن ، ۲۱ مه ۲۰۱۸

بلیزر خاکستری با تاپ گیپور

ایده ۶

دامن ای‌لاین راه‌راه با تاپ مشکی و کفش‌های سفید

ایده ۷
مهمانی در تالار Sirius XM برای فیلم سولو

کت‌وشلوار سرمه‌ای راه‌راه در برنامه جیمی فلن

ایده ۸

دامن چرم و لباس بافتنی تیره در مهمانی چای مراسم بفتا

ایده ۹

لباس کشباف قرمز دکمه‌دار با دامن همرنگ

ایده ۱۰

لباس بلند گلدار مشکی با صندل‌های تزئین‌شده

ایده ۱۱

 

استایل امیلیا کلارک با لباس‌های خیابانی

امیلیا کلارک استایل خیابانی خود را معمولا از لباس‌های راحت ولی شیک انتخاب می‌کند. برخی از بهترین استایل‌های خیابانی او عبارت‌اند از:

۱. کت زیتونی همراه با شلوار جین تنگ، یک جفت نیم بوت برنزه و عینک آفتابی مد روز:

استایل خیابانی ۱

۲. کفش‌های جیر و شلوار جین تنگ، با کاپشن بمبر رنگ روشن و کلاه قهوه‌ای روشن:

استایل خیابانی ۲

۳. یک پیراهن گلدار با کاپشن چرم و عینک دودی. کفش‌های مشکی و یک کیف به‌ رنگ گل‌بهی تند از رنگ‌های موردعلاقه امیلیا برای استایل خیابانی:

استایل خیابانی ۳

۴. یک شلوار جین که لبه آن را تا زده است، با یک بلیزر خاکستری تیره و یک تاپ رکابی خاکستری روشن به همراه یک جفت کفش بژ:

استایل خیابانی ۴

۵. یک کت زیتونی با شلوار جین تنگ و چکمه‌های چرمی قهوه‌ای که آن را با عینک آفتابی تیره و یک کیف راه راه بزرگ ست کرده است در خیابانی در شرق لندن:

استایل خیابانی ۵

۶. تیپ تمام مشکی با کت شطرنجی ریز:

استایل خیابانی ۶

۷. یک مانتوی سفید بلند با تاپ زیتونی و شلوار جین گشاد:

استایل خیابانی ۷

۸. مانتوی نارنجی با شلوار جین مام استایل به همراه بلوز یقه‌اسکی ارغوانی و اسنیکرهای سفید:

استایل خیابانی ۸

سخن پایانی

در این مطلب درباره استایل امیلیا کلارک از لباس‌های مجلسی گرفته تا لباس‌های استایل خیابانی او را بررسی کردیم. لباس‌های امیلیا بسیار خاص و متنوع انتخاب می‌شوند. او قوانین خاص خودش را درباره لباس پوشیدن دارد و آنها را رعایت می‌کند تا استایل شخصی خود را به نمایش بگذارد. از نظر او هیچ کد لباسی نباید باعث شود علاقه شخصی شما در لباس‌پوشیدن محو شود. او همه انواع رنگ‌ها را امتحان می‌کند و از جسارت در انتخاب لباس باکی ندارد. بااین‌حال، آرایش موها و میکاپش اغلب ساده است.

درباره استایل امیلیا کلارک چه نظری دارید؟ آیا لباس‌هایش را می‌پسندید؟ خوشحال می‌شویم دیدگاه‌هایتان را با ما به اشتراک بگذارید.


در ادامه بخوانید: کیف سفید را چطور ست کنیم؟ ایده‌هایی شیک و چشم‌نواز
منبع harpersbazaar elle usmagazine
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.