بررسی استایل کیرا نایتلی؛ سفیر عطر و جواهر شنل چه می‌پوشد؟

اغلب افراد خوش‌پوش علاوه بر استفاده از خلاقیت ذاتی‌شان، تلاش می‌کنند با استایل سلبریتی‌های شیک‌پوش آشنا شوند و در صورت امکان از آن‌ها الهام بگیرند. کیرا نایتلی هم یکی از هنرپیشه‌های محبوبی است که استایل‌اش از جذابیت خاصی برخوردار است. در این مطلب، قصد داریم به بررسی استایل کیرا نایتلی بپردازیم و با نحوه لباس پوشیدن او در شرایط گوناگون آشنا شویم. پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

کیرا نایتلی کیست؟

کیرا نایتلی کیست؟
کیرا نایتلی یک سلبریتی بریتانیایی است که به‌خاطر استعداد بازیگری و همچنین، افکار مترقی و روشنفکرانه‌اش از محبوبیت جهانی برخوردار است./ عکس از: Tim-P.-Whitby

پیش از بررسی استایل کیرا نایتلی، خوب است مختصری درباره او و فعالیت‌های‌اش بدانید. کیرا کریستینا رایتون نایتلی یک هنرپیشه بریتانیایی است که در سال ۱۹۸۵ در حومه لندن متولد شده و در طول دوره فعالیت‌اش تا به امروز، کارنامه هنری درخشانی را ثبت کرده است. «کیرا» در فیلم‌های مستقل، سریال‌های درام و همچنین، بلاک‌باسترهای فراوانی نقش‌آفرینی کرده و جوایز متعددی را به‌خود اختصاص داده است. بلاک‌باستر به فیلم‌های پرفروشی گفته می‌شود که به‌ویژه در تابستان و فصل تعطیلات اکران می‌شوند و موفقیت گیشه را به‌همراه دارند.

والدین کیرا نایتلی که خود بازیگر و نمایشنامه‌نویس بودند، از همان نخستین سال‌های کودکی او را با دنیای تئاتر و باله آشنا کردند. به این ترتیب، زمانی که فقط ۶ سال داشت به‌تدریج در تبلیغات و فیلم‌های تلویزیونی ظاهر شد. در همان سال، «کیرا» به بیماری دیسلکسیا (Dyslexia) یا خوانش‌پریشی مبتلا شد. این بیماری، یکی از رایج‌ترین اختلالات آموزشی است که موجب می‌شود فرد به شکل قابل توجهی در زمینه‌های خواندن، نوشتن، تشخیص چهره و بسیاری موارد دیگر دچار مشکل شود. اما تلاش والدین او سرانجام به نتیجه رسید و بیماری‌اش درمان شد؛ چنان‌که در سن ۱۴ سالگی، موفق شد در اپیزود اول «جنگ ستارگان» نقش کوچکی را دریافت کند.

با این حال، موفقیت اصلی کیرا نایتلی زمانی اتفاق افتاد که از سال ۲۰۰۳ میلادی در سری فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» در نقش «الیزابت سوان» بازی کرد و به شهرت جهانی رسید. به این ترتیب، کم‌کم نقش‌های پیچیده‌تری هم به او پیشنهاد شد. تا جایی که در سال ۲۰۰۵ با بازی در فیلم پرطرفدار «غرور و تعصب» و همچنین، در سال ۲۰۱۲ با ایفای نقش در فیلم «آناکارنینا» جایگاه ویژه‌ای را در دنیای فیلم و سریال به خود اختصاص داد. از ابتدای فعالیت تاکنون، کیرا نایتلی در فیلم‌های زیادی نقش‌آفرینی کرده و همچنان در حال تکمیل کارنامه درخشان‌اش است.

در مجموع، او یک سلبریتی روشنفکر، امروزی، با فرهنگ و متفکر است که از قضا استایل خوبی هم دارد. محبوبیت و شهرت «کیرا» به اندازه‌ای است که برند شناخته شده و معتبری مانند شَنِل (Chanel) او را به‌عنوان سفیر و مدل عطر و جواهرات‌اش معرفی کرده است. بنابراین، این روزها سبک پوشش این سلبریتی محبوب و با استعداد بیش از هر زمان دیگری به در مرکز توجه رسانه‌ها قرار دارد.

آشنایی با مهم‌ترین فعالیت‌های غیر سینمایی کیرا نایتلی

آشنایی با مهم‌ترین فعالیت‌های غیر سینمایی کیرا نایتلی
کیرا نایتلی سالهاست در زمینه اطلاع‌رسانی درباره موضوعات محیط زیستی و روش‌های بهبود وضعیت پناهندگان فعالیت می‌کند.

استایل کیرا نایتلی هم درست مانند دیگر افراد از شخصیت منحصر به‌فرد او و رویکردش نسبت به زندگی سرچشمه می‌گیرد. جالب است بدانید، این هنرمند توانا علاوه بر فعالیت در دنیای سینما به انجام امور بشردوستانه زیادی نیز علاقه دارد. از این میان، می‌توان به حمایت‌اش از موسسه غیر انتفاعی WaterAid اشاره کرد که در زمینه تامین آب آشامیدنی سالم در نقاط محروم جهان فعالیت می‌کند. این فمینیست محبوب، در سال‌های اخیر به شکل قابل توجهی در حوزه آگاهی‌رسانی درباره محیط زیست و مشکلات پناهندگان هم فعال بوده است.

ویژگی استایل کیرا نایتلی چیست؟

ویژگی استایل کیرا نایتلی چیست؟
استایل کیرا نایتلی ترکیبی از سبک پوشش کلاسیک و مدرن است که به‌شیوه‌ای بسیار شیک و زنانه ارائه می‌شود./ عکس از: James-Devaney

استایل کیرا نایتلی را می‌توان الگانت، زنانه، ساده و بسیار نمادین توصیف کرد. این سلبریتی توانمند انگلیسی همواره در عین لوکس بودن، برازندگی و زیبایی از ظاهری صمیمی، دوستانه و جذاب برخوردار بوده است.


حتما بخوانید: استایل الگانت چیست؟ چطور به‌درستی آن را بپوشیم؟

آیتم‌های ضروری استایل کیرا نایتلی در روزهای سرد سال چیست؟

آیتم‌های ضروری استایل کیرا نایتلی در روزهای سرد سال چیست؟
استایل کیرا نایتلی در روزهای سرد سال از آیتم‌های ساده‌، شیک و در عین حال، راحتی تشکیل می‌شوند.

• کلاه بینی ساده (Beanie Hat)

کلاه بینی ساده (Beanie Hat)

 

کلاه‌های بینی ساده یکی از ضروریات استایل کیرا نایتلی هستند که از شروع پاییز تا پایان زمستان از آن‌ها استفاده می‌کند. با نگاه کردن به تصاویر این هنرپیشه مشهور به‌سادگی می‌توان دید که بیش از هر چیز به آرامش و راحتی‌اش اهمیت می‌دهد و آیتم‌هایی را به‌تن می‌کند که احساس خوبی را در او ایجاد کنند.

انواع کلاه بافتنی زنانه اینجاست

• جلیقه بافتنی طرح‌دار

جلیقه بافتنی طرح‌دار
عکس از: Streetstyleshooters

جلیقه‌های بافتنی طرح‌دار از زمان‌های قدیم مورد توجه افراد خوش‌پوش بوده‌اند. در سال‌های اخیر، توجه بسیاری از سلبریتی‌ها به‌طور ویژه به این آیتم جلب شده و اغلب آن‌ها را می‌توان دید که با انوع‌واقسام این پلیورهای بی‌آستین و یقه هفت در مقابل دوربین‌ها ظاهر می‌شوند. به شما هم پیشنهاد می‌کنیم حداقل یکی از این جلیقه‌های خوش‌آب و رنگ را تهیه کرده و بسته به تمایل با پیراهن، شلوار یا حتی دامن ست کنید.

• پالتوی کلاسیک

پالتوی کلاسیک

 

پالتوهای کلاسیک با یقه‌های بزرگ و پارچه کشمیر از آیتم‌های زمستانی پر کاربردی هستند که در استایل کیرا نایتلی جایگاه ویژه‌ای دارند. این پالتوها را می‌توان با شلوار جین، دیگر لباس‌های اسپورت یا با پیراهن ست کرد. «کیرا» پالتوهای کلاسیک‌اش را با کفش اسنیکر، کفش ورزشی، بوت‌های رسمی و غیر رسمی می‌پوشد. در مجموع، استایل این هنرپیشه محبوب علاوه بر شیک بودن حس صمیمی بودن را منتقل می‌کند.

مدل‌های پالتو بلند زنانه را ببینید

• بلوز یقه اسکی

 

بلوز یقه اسکی
عکس از: J.-Vespa

استایل کیرا نایتلی در فصل سرد شامل مجموعه‌ای از بلوزهای یقه اسکی با رنگ‌های خنثی است که با دیگر آیتم‌های زمستانی به زیبایی ترکیب شده‌اند. پوشیدن این لباس، ظاهر برازنده و بسیار شکیلی را برای شما ایجاد می‌کند. در صورت تمایل، درست مانند «کیرا» می‌توانید این بلوزهای خوش‌فرم را با کت بلیزر پشمی، پلیور، ژاکت یا جلیقه بافتنی و پالتوی کشمیر ست کنید.


حتما بخوانید: اصول آرایش به سبک فرانسوی؛ چطور مثل زنان فرانسوی زیبا و شیک آرایش کنیم؟

• شلوار بگی

شلوار بگی

شلوار بگی هم یکی از آیتم‌های پر تکراری است که در استایل کیرا نایتلی به چشم می‌خورد. او این شلوارها را با انواع بوت، لوفر، اسنیکر، ترنچ کت (بارانی) و دیگر کت‌های پاییزه یا زمستانی ست می‌کند. شلوار بگی را بسته به جنس پارچه‌اش می‌توان در هر فصلی مورد استفاده قرار داد. این نوع شلوار را می‌توانید با شومیزهای ابریشمی و کاملا رسمی، تی‌شرت یا حتی بلوز یقه اسکی بپوشید و از استایلی شیک و زیبا بهره‌مند شوید.

• بوت Dr. Martens مدل چلسی

بوت Dr. Martens مدل چلسی

استایل کیرا نایتلی در روزهای سرد سال با بوت چلسی از برند Dr. Martens تکمیل می‌شود. دوام، زیبایی و راحتی از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات این برند است. بوت چلسی یکی از پر طرفدارترین کفش‌هایی است که به دلیل نوع قالب و پنل‌های کشی موجود در دو طرف آن به شکل قابل توجهی راحت است و با انواع لباس‌ها ست می‌شود.

انواع مدل‌های نیم‌بوت زنانه اینجاست

• شال گردن

شال گردن

شال گردن‌های رنگی بافتنی یا کشمیر از اصلی‌ترین آیتم‌های استایل کیرا نایتلی در فصل سرما به حساب می‌آیند. کافی است به آرشیو تصاویر او نگاه کنید تا بتوانید حدس بزنید که احتمالا تعداد بسیار زیادی از این شال گردن‌ها را در کمد لباس‌های‌اش دارد و هر یک از آن‌ها را بسته به موقعیت با یکی از پالتوها، کت‌ها و کلاه‌های بی‌شمارش ست می‌کند.

آیتم‌های ضروری استایل کیرا نایتلی در زندگی روزمره

آیتم‌های ضروری استایل کیرا نایتلی در زندگی روزمره
کیرا نایتلی در زندگی روزمره هم درست مانن رویدادهای رسمی فردی شیک پوش و صمیمی است.

• پیراهن میدی

پیراهن میدی

استایل کیرا نایتلی در طول زندگی روزمره هم ترکیبی از سبک‌های کلاسیک و مدرن است. این هنرپیشه توانا به پیراهن‌های میدی علاقه بسیار زیادی دارد. در بسیاری از مواقع، او حتی در کوچه و خیابان و برای انجام کارهای روزمره هم یکی از همین پیراهن‌های زیبا را به‌تن می‌کند.

محبوب‌ترین پیراهن‌های زنانه دیجی‌استایل

• کت جین

کت جین

کت جین یا پیراهن‌های دکمه‌داری که از پارچه جین ظریف درست شده‌اند از کاربردی‌ترین آیتم‌هایی هستند که در استایل کیرا نایتلی جا خوش کرده‌اند. او این کت‌ها و پیراهن‌ها را با شلوار جین و کفش اسنیکر یا لوفر (کالج) ست می‌کند.

• شلوار کتان

شلوار کتان

شلوار کتان در رنگ‌های مختلف هم از آن دسته آیتم‌های پر کاربردی است که در بسیاری از مواقع توسط «کیرا» مورد استفاده قرار می‌گیرد. او این شلوارها را با تاپ‌های آستین حلقه‌ای، تی‌شرت‌های گشاد، شومیز، کمربند چرمی و کفش لوفر ست می‌کند.

• کت چرم

کت چرم

کیرا نایتلی هم درست مانند بسیاری دیگر از سلبریتی‌ها عاشق کت‌های چرمی است. او بارها و بارها در استایل روزانه‌اش از این آیتم استفاده کرده است. به شما هم پیشنهاد می‌کنیم حداقل یکی از این آیتم‌های پرطرفدار را در کمدتان داشته باشید. برای استایل کردن این آیتم نیازی نیست زحمت زیادی به خودتان بدهید. چرا که یک کت چرمی با اغلب لباس‌ها هماهنگی دارد و ترکیب چشم‌نوازی را ایجاد می‌کند.

• شلوار جین مدل بوی فرند

شلوار جین مدل بوی فرند
شلوار جین بوی فرند هم یکی از اجزا جدایی‌ناپذیر استایل کیرا نایتلی است. این مدل شلوار سال‌هاست که به‌دلیل راحتی فوق‌العاده از محبوبیت زیادی برخوردار است. اصطلاح بوی فرند برای شلوارهایی به‌کار می‌رود که فاق بلند و نسبتا گشادی دارند. قد این مدل شلوار معمولا بلندتر از حالت عادی در نظر گرفته می‌شود. به‌همین دلیل، اغلب هواداران در هنگام پوشیدن این آیتم پاچه‌های‌اش را تا می‌زنند. کیرا نایتلی این مدل شلوار جین را با آیتم‌هایی به رنگ خنثی ست می‌کند.

انواع شلوار جین فاق بلند اینجاست

استایل کیرا نایتلی در رویدادها و مراسم رسمی

استایل کیرا نایتلی در رویدادها و مراسم رسمی
استایل کیرا نایتلی در رویدادها و مراسم رسمی بسیار چشمگیر، الگانت، زنانه و در عین حال، راحت و بی‌تکلف است./ عکس از: Gareth-Cattermole

• هفته مد نیویورک، ۲۰۲۲

هفته مد نیویورک، 2022
عکس از: Kristy Sparow

استایل کیرا نایتلی در هفته مد نیویورک ۲۰۲۲ کاملا خیره‌کننده بود. در این مراسم، او یک پیراهن مخمل مشکی از برند شنل را به‌تن کرده بود. این لباس مخمل با قطعاتی از پارچه دانتل و پاپیون سیاه تزئین شده بود. لباس کیرا نایتلی در این رویداد یادآور استایل دوشیزگان فرانسوی در دهه‌های ۲۰ و ۳۰ میلادی بود. او این پیراهن زیبا را با کفش‌های پاشنه‌دار مدل «مری جین»، عینک آفتابی مدل بامپر (Bumper) و موهای ژولیده ست کرده بود و کاملا شیک، مدرن و ساده به‌نظر می‌رسید.


حتما بخوانید: همه چیز درباره کفش مری جین، این کلاسیک دوست‌داشتنی را دریابید

• دریافت نشان افتخار از شاهزاده چارلز در کاخ باکینگهام، ۲۰۱۸

دریافت نشان افتخار از شاهزاده چارلز در کاخ باکینگهام، 2018
عکس از: WPA-Pool

در این مراسم، استایل کیرا نایتلی از یک دامن بژ از مجموعه لباس‌های بهار ۲۰۱۷ برند شنل، یک کمربند چرمی پهن به رنگ صورتی کم‌رنگ، یک پیراهن سفید با پاپیون مشکی و یک کلاه قایقرانی (Boater) تشکیل شده بود. جنس دامن «کیرا» از پارچه توئید بود و کل این مجموعه با رنگ پوست او هماهنگی قابل توجهی داشت. این لباس زیبا و راحت با کفش جالبی ست شده بود. این کفش ترکیبی از صندل، بوت و متشکل از چرم با جزئیات توری بود.

استایل کیرا نایتلی در برخی از رویدادهای سینمایی

استایل کیرا نایتلی در برخی از رویدادهای سینمایی
در رویدادهای سینمایی، کیرا نایتلی به‌طور معمول با لباس‌های کم‌نظیری از بهترین برندها ظاهر می‌شود که متناسب با فضای فیلم یا مراسم انتخاب شده‌اند./ عکس از: Pascal-Le-Segretain

• مراسم فرش قرمز فیلم آنا کارنینا (Anna Karenina)، لس آنجلس

مراسم فرش قرمز فیلم آنا کارنینا (Anna Karenina)، لس آنجلس
عکس از: Jeff-Kravitz

در مراسم نخستین اکران فیلم آنا کارنینا در لس آنجلس، کیرا نایتلی یک پیراهن دکلته ماکسی سبز کم‌رنگ از جنس ساتن مرغوب به‌تن کرده بود. پایین دامن و روی سینه این لباس با برش‌ها و قطعاتی به شکل گل و گیاه تکه‌دوزی شده و دنباله مجزایی، پشت آن را زینت می‌بخشید و تا روی زمین ادامه داشت. «کیرا» این لباس را با کفش‌های پاشنه‌دار و ساده‌ای ست کرده بود.

• مراسم فرش قرمز فیلم آنا کارنینا (Anna Karenina)، لندن

مراسم فرش قرمز فیلم آنا کارنینا (Anna Karenina)، لندن
عکس از: Dave-J-Hogan

در مراسم فرش قرمز فیلم آنا کارنینا در لندن، استایل کیرا نایتلی بار دیگر خبرساز شد. او که در پیراهن حریر صورتی رنگ از برند شنل می‌درخشید، نظر همه حاضران را به خود جلب کرد. سراسر این پیراهن ماکسی و زیبا با گل‌های برجسته‌ای از جنس پارچه خود لباس تزئین شده بود. «کیرا» کمربند نقره‌ای رنگی را هم با پیراهن‌اش ست کرده و از این طریق، جلوه آن را چند برابر کرده بود.

• مراسم فرش قرمز فیلم بدرفتاری (Misbehaviour)

مراسم فرش قرمز فیلم بدرفتاری (Misbehaviour)
عکس از: David-M.-Benett

استایل کیرا نایتلی در مراسم اکران اولیه فیلم «بدرفتاری» مانند همیشه تماشایی بود. در این رویداد، او پیراهن سفید رنگی از برند شنل را به تن کرده بود که به‌طور کامل از جنس تور بود و با شنل کوتاهی از جنس دانتل با گل‌های برجسته تکمیل شده بود. یک کمربند سفید با سگک نقره‌ای و گوشواره‌های زیبایی پوشیده از سنگ برلیان این استایل را کامل می‌کردند.

• مراسم فرش قرمز فیلم فندق‌شکن (Nutcracker)

مراسم فرش قرمز فیلم فندق‌شکن (Nutcracker)
عکس از: David-Parry

در این رویداد سینمایی هم «کیرا» با پیراهنی ماکسی از برند شنل ظاهر شد که از تور سفید با جزئیات طلایی تشکیل شده بود. طراحی این پیراهن با طراحی آف شولدر با استایل کیرا نایتلی و شخصیت منحصر به‌فرد او هماهنگی جالبی داشت. یک روبان پهن صورتی روی کمر این پیراهن بسته شده و در پشت آن به شکل پاپیون بزرگی خودنمایی می‌کرد. یک جفت صندل نقره‌ای پاشنه‌دار این استایل رویایی را تکمیل می‌کرد. آرایش صورت و مدل موهای «کیرا» این شکوه و زیبایی را دوچندان کرده بودند.

• مراسم فرش قرمز فیلم کولت (Colette)، لس‌آنجلس

مراسم فرش قرمز فیلم کولت (Colette)، لس‌آنجلس
عکس از: Axelle

در این رویداد، کیرا نایتلی با یک پیراهن ماکسی چشمگیر از برند شنل ظاهر شد که از پارچه‌ای نازک با جزئیاتی درخشان تشکیل شده بود. طراحی این لباس زیبا به‌گونه‌ای بود که گویی «کیرا» یک دامن کوتاه پرزدار را روی پیراهن بلند اصلی به‌تن کرده بود. این هنرپیشه محبوب در این مراسم با آرایش فرانسوی کلاسیک ظاهر شد و موهای‌اش را به شکل ساده‌ای روی شانه‌ها رها کرد. او برای تکمیل این استایل از کفش‌های ایتالیایی پاشنه بلند نقره‌ای با آستر چرمی استفاده کرده بود.

• مراسم فرش قرمز فیلم کولت (Colette)، لندن

مراسم فرش قرمز فیلم کولت (Colette)، لندن
عکس از: John-Phillips

در این مراسم، استایل کیرا نایتلی بار دیگر خبرساز شد و نگاه اهالی مد و فشن را به خود خیره کرد. در این رویداد، او پیراهن بلندی را به‌تن کرده بود که بالاتنه آن از پارچه‌ای نقره‌ای تشکیل شده بود که قطعات سنگ‌دوزی‌شده، پولک‌دوزی شده و ملیله‌دوزی شده آن را زینت می‌بخشد. دامن پر چین و ماکسی از جنس کرپ و حریر هم این استایل را تکمیل می‌کرد.

• مراسم فرش قرمز فیلم اسرار رسمی (Official Secrets)

مراسم فرش قرمز فیلم اسرار رسمی (Official Secrets)
عکس از: David-M.-Benett

این مراسم درست پس از به دنیا آمدن فرزند دوم «کیرا» و در خلال جشنواره فیلم لندن برگزار شد. در این رویداد سینمایی، کیرا نایتلی پیراهن میدی زیبایی از برند «سیمون روشا» را به‌تن داشت. با توجه به علاقه وافر این سلبریتی دوست‌داشتنی به تور و دانتل احتمالا می‌توانید حدس بزنید که این پیراهن هم از پارچه‌ای بسیار ظریف تشکیل شده و با آستین‌های پفی قشنگی تکمیل شده بود.

• اکران ویژه فیلم عواقب (The Aftermath)، نیویورک

اکران ویژه فیلم عواقب (The Aftermath)، نیویورک
عکس از: Nicholas-Hunt

در این مراسم هم کیرا نایتلی مطابق سلیقه معمول‌اش یک پیراهن توری زیبا را به‌تن داشت. پشت این لباس میدی سبز رنگ و چشمگیر از کمر تا زیر باسن با چین‌های کوتاه و بلندی تزئین شده بود و دنباله آن به صورت ماکسی تا پاشنه پا ادامه پیدا می‌کرد. پارچه بالاتنه این لباس به نسبت آستین‌ها و دامن اندکی کم‌رنگ‌تر بود.

• فرش قرمز فیلم عواقب (The Aftermath)

فرش قرمز فیلم عواقب (The Aftermath)
عکس از: Karwai-Tang

در مراسم فرش قرمز فیلم عواقب، کیرا نایتلی با پوشیدن یک پیراهن ارگانزا و ابریشمی به رنگ مشکی بار دیگر نگاه‌ها را به خود خیره کرد. دامن این لباس لباس زیبا به‌صورت چند طبقه طراحی شده و روی کمر لباس با جزئیات نقره‌ای تزئین شده بود. «کایرا» برای تکمیل این استایل با شکوه، یک گل‌سر جواهر را در قسمت چپ موهای‌اش نصب کرده بود.

نقش زیورآلات در استایل کیرا نایتلی

نقش زیورآلات در استایل کیرا نایتلی
عکس از: Gareth-Cattermole

انتخاب نوع زیورآلات و هماهنگی آن‌ها با لباس و مدل مو به شکل قابل توجهی در تعیین سبک پوشش تاثیرگذار است. طبیعتا استایل کیرا نایتلی هم از این قاعده مستثنا نیست. همان‌طور که پیش‌تر هم گفتیم، این سلبریتی پر طرفدار عنوان مدل جواهرات برند شنل را هم به خود اختصاص داده است. بنابراین، او در بسیاری از رویدادها و مراسم رسمی از زیورآلات این برند معتبر استفاده می‌کند. آیتم‌های زیر از رایج‌ترین زیورآلاتی هستند که به‌طور معمول چهره و اندام زیبای این هنرپیشه با استعداد را زینت می‌بخشند:

• گوشواره‌ با آویز مروارید یا سنگ‌های قیمتی
• دستبند برلیان یا مروارید
• گوشواره‌های میخی طلا، برلیان، مروارید و دیگر سنگ‌های قیمتی
• انگشتر برلیان
• گردنبند برلیان

زیورآلات زیبای مروایدی را ببینید

سخن آخر

در این مطلب، تلاش کردیم استایل کیرا نایتلی را بررسی کرده و این سلبریتی محبوب را به خلاصه‌ترین شکل ممکن به شما معرفی کنیم. درباره استایل «کیرا» چه فکر می‌کنید؟ استایل کدام‌یک از هنرپیشگان غیر ایرانی را بیش‌تر می‌پسندید؟ دوست دارید درباره کدام سلبریتی‌ها بیش‌تر بدانید؟ ممنون می‌شویم، دیدگاه‌های خود را در بخش «نظرات کاربران» با ما و دیگر خوانندگان به‌اشتراک بگذارید.


در ادامه بخوانید: مروری بر تاریخچه مروارید؛ قدیمی‌ترین گوهر لوکس دنیا
منبع www.vogue.com www.elle.com zoomboola.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.