بررسی استایل و لباس‌های فرشته حسینی؛ پوششی خاص و منحصر‌به‌فرد

نام فرشته حسینی را این روزها زیاد می‌شنویم؛ بازیگری جوان و پرشور که سختی‌های مهاجر بودن نتوانسته جلوی درخشش استعدادش را بگیرد. استایل فرشته نیز مانند خودش دوست‌داشتنی و تازه است. برای آشنا شدن با استایل فرشته حسینی با منومد همراه باشید.

فرشته حسینی اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۶ در تهران به دنیا آمد. او در مصاحبه‌های خود اشاره کرده که از دوران دبستان به بازیگری علاقه داشته و بازیگری را ابتدا با تئاتر شروع کرده است. اولین کار سینمایی‌اش مستند «من یک بازیگر شادم» در سال ۱۳۹۴ بود و فیلم «رفتن» را می‌توان سکوی پرتاب او دانست. «رفتن» توانست نامزد جایزه اسکار ۲۰۱۶ شود و فرشته حسینی جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم مراکش را برای نقش‌آفرینی در این فیلم گرفت.

انتخاب‌های مینیمال در استایل فرشته حسینی

فرشته حسینی در جشنواره فجر
فرشته حسینی در جشنواره فجر

فرشته حسینی محدود به یک استایل خاص نیست و از جشنواره‌ها تا زندگی روزمره رنگ‌ها و سبک‌های مختلفی را بر تن او می‌بینیم. اما نقاط اشتراک تمام انتخاب‌های او را می‌توان در چند کلمه بیان کرد: سادگی، رهایی، جوانی و دوست داشتن خود.

در یکی از روزهای جشنواره فجر ۹۸ او با یک پیراهن لنین کرم‌رنگ به همراه کت اسپرت سبز دریایی حضور یافت. شال ساده و لگینگ او هر دو به رنگ سبز سدری بودند و ترکیب رنگی مینیمالی به استایلش می‌بخشیدند. همانطور که در تصویر می‌بینید تمام آیتم‌های پوشش او از جنس نخ هستند که متریال محبوب مینیمال‌ پسندان است. انتخاب کفش کانورس برای این استایل مناسب به نظر می‌رسد و نمادی از راحتی و جوانی محسوب می‌شود.

حس رهایی در استایل فرشته حسینی

فرشته حسینی در اکران «یلدا»
فرشته حسینی در اکران «یلدا»

گرچه فرشته حسینی از ابتدا نیز با آرایش‌های سنگین و استایل پر زرق و برق دیده نشده اما این روزها او را در اوج سادگی می‌بینیم. لباس‌هایی آزاد و ساده و چهره‌ای بدون آرایش یا با آرایش بسیار ملایم و طبیعی. از این نظر فرشته می‌تواند الهام‌بخش نسل جوان باشد تا خودشان را همانطور که هستند دوست بدارند.

در اکران فیلم «یلدا» که در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد فرشته حسینی یک شومیز مشکی و یک شلوار سبز رنگ از بالا گشاد بر تن داشت. کتانی، شال و کیفی کوچک مشکی‌رنگ استایل او را تکمیل می‌کرد. نقطه عطف این استایل ساده موهای تراشیده او بود که جلوه‌ای از اعتماد به نفس و مدرنیته در زن‌ها محسوب می‌شود. فرشته با جزئیاتی مانند گوشواره‌هایی با نگین سبزرنگ و خط چشمی به رنگ سبز این استایل را از یکنواختی درآورده بود.

جسارت در انتخاب‌های جدید

جشنواره فیلم فجر
جشنواره فیلم فجر

فرشته حسینی زندگی پر فراز و نشیبی داشته و به گفته خودش از دوران کودکی برای رسیدن به خواسته‌هایش با سختی‌های زیادی دست و پنجه نرم کرده است. شاید همین موارد او را به دختر قوی امروز تبدیل کرده که از قضاوت دیگران نترسد و آنطور که دوست دارد عمل کند.

برای مثال این استایل فرشته در جشنواره فجر با بازخوردهای گوناگونی همراه بود. شومیز مشکی و شلوار پارچه‌ای خاکستری رنگ به همراه یک پالتو بلند مشکی انتخاب‌هایی کم ریسک به نظر می‌رسند. اما استفاده از کلاه بانی (beanie) سبز رنگ برای پوشاندن موها و بوت‌های مشکی با لژ سبز رنگ چیزی است که در این استایل توجه ما را جلب می‌کند. در نهایت آنچه می‌بینیم دختری با صورت گشاده و استایلی مدرن است که به راحتی در برابر دوربین‌ها لبخند می‌زند و فارغ از نظر دیگران آنچه را دوست دارد، می‌پوشد.

شما هم می‌توانید از کلاه‌ بانی با رنگ‌های مختلف در استایل زمستانی خود استفاده کنید. آنها از ترند‌های سال‌های اخیرند. بوت‌های ساده که به شکل چکمه‌های قدیمی هستند و در هر دو جنس چرم و پلاستیک تولید می‌شوند نیز انتخاب بامزه و راحتی برای استایل‌های راحتی مدرن محسوب می‌شوند، گرچه ممکن است در کشور ما کمی عجیب به نظر برسند.


حتما بخوانید: انواع کلاه بافت زنانه؛‌ کلاه‌های جذاب زمستانی را بشناسید

شیک و ساده با ترکیب سفید و مشکی

فرشته حسینی در فرش قرمز فجر
فرشته حسینی در فرش قرمز فجر

گفتیم که استایل فرشته را نمی‌توان به راحتی در یک کتگوری دسته‌بندی کرد. این بازیگر می‌تواند در مواقع لزوم شیک و کلاسیک هم به نظر برسد. همانطور که در فرش قرمز سی و هشتمین جشنواره فجر حاضر شد: شلوار گشاد کوتاه با پارچه پشمی جناغی، شومیز سفید، کت بلند مشکی و کفش‌ آکسفورد.

ترکیب رنگ‌های سفید و مشکی برای چنین مراسمی مناسب بوده و فرشته حسینی نیز به زیبایی این استایل زمستانی را هماهنگ کرده است.

به رخ کشیدن اصالت در فرش قرمز

فرشته حسینی با لباس افغان
فرشته حسینی با لباس افغان

انتخاب فرشته حسینی برای حضور در فرش قرمز جشنواره فیلم مراکش لباس سنتی مجلسی زنان افغان بود. این لباس از پیراهنی با دامن چین‌دار و شلوار گشاد با دمپای تنگ تشکیل می‌شود. دوخت‌های سنتی افغان مانند خامک‌دوزی و آینه‌دوزی این لباس را تزئین می‌کرد. فرشته از شالی با دست‌دوزی‌های سنتی و زیورآلات افغان برای تکمیل این استایل استفاده کرده بود. آرایش ساده او برای لباسی با جزئیات فراوان بسیار مناسب بود و استفاده از یک رژ لب قرمز، شادابی را به چهره‌اش بخشیده بود.

مونوکروم‌های شیک و زیبا

فرشته حسینی در جشنواره فیلم مراکش
فرشته حسینی در جشنواره فیلم مراکش

نمونه‌های استایل مونوکروم با رنگ‌های سفید و مشکی را در موقعیت‌های مختلف بر تن فرشته حسینی دیده‌ایم، اما آنچه می‌خواهیم در این بخش به آن اشاره کنیم انتخاب‌های زیبای او برای جشنواره مراکش هستند. در تمام شب‌های این مراسم فرشته حسینی انتخاب‌های بسیار زیبایی داشت که نمی‌توان به سادگی از آنها گذشت. یکی از این استایل‌ها از شومیز با یقه کراواتی، دامن بلند با کمر کرستی و یه سربند قرمزرنگ تشکیل می‌شد. ترکیب‌های مونوکروم قد را بلندتر و اندام را کشیده‌تر نشان می‌دهند.

فرشته حسینی در اختتامیه جشنواره مراکش
فرشته حسینی در اختتامیه جشنواره مراکش

پیراهن و سربند طلایی رنگ فرشته حسینی انتخابی مناسب برای شبی بودند که او جایزه بهترین بازیگر زن را برنده شد. بالاتنه این لباس از گیپور پرکار و دامن آن از ساتن ساده بود. آرایش او مانند شب‌های دیگر ملایم بود و رژ لب قرمز رنگش مانند همیشه تنها بخش پررنگ آرایش محسوب می‌شد. فرشته پشت دست‌های خود را به رسم زنان افغان با نقوش حنا تزئین کرده بود.

ساعت کاسیو همراه همیشگی فرشته

جشنواره فیلم فجر
جشنواره فیلم فجر

به نظر می‌رسد این ساعت مچی فلزی کاسیو، اکسسوری مورد علاقه فرشته حسینی باشد زیرا آن را دفعات متعددی در دست او دیده‌ایم. این ساعت که یکی از طراحی‌های قدیمی کاسیو است در چند سال گذشته مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و به عنوان یک آیتم محبوب نوستالژیک به استایل‌ جوانان برگشته است.

قیمت ساعت‌های نوستالژیک کاسیو

کیف‌ کلاچ ساده

فرشته حسینی با کیف کلاچ
فرشته حسینی با کیف کلاچ

در استایل‌ فرشته حسینی خبری از کیف‌ دستی‌های بزرگ نیست. او در بیشتر مواقع از کیف‌های کلاچ تخت و بسیار ساده استفاده می‌کند. این کیف‌ها معمولا از پارچه‌های طرح‌دار یا گل‌دار دوخته شده‌اند و در استایل ساده او جلب توجه می‌کنند. گاهی اوقات نیز کیف‌های کوچک دوشی زنجیردار را بر دوش او می‌بینیم که برای حمل کلید و کارت اعتباری کاربردی هستند.

عینک‌های آفتابی متفاوت

فرشته حسینی با عینک بیضی شکل
فرشته حسینی با عینک بیضی شکل

این بازیگر در انتخاب عینک آفتابی سراغ مدل‌های جدید و ترندها می‌رود. با توجه به فرم صورت و گونه‌‌های استخوانی‌اش معمولا بیشتر مدل‌ها نیز بر صورتش به خوبی می‌نشینند. او را بارها با عینک‌های گربه‌ای و مربعی دیده‌ایم و عینک مورد علاقه‌اش این روزها این مدل بیضی با فریم زاویه‌دار است. عینک‌های کشیده و بیضی‌شکل از ترندهای جدید هستند و سلبریتی‌هایی مانند کندال جنر نیز از آنها استفاده می‌کنند.

مدل‌های جذاب عینک آفتابی

امیدواریم از بررسی استایل فرشته حسینی لذت برده باشید. استایل این بازیگر را می‌پسندید؟ کدام یک از اصول استایل او برای شما جالب‌تر بود؟


در ادامه بخوانید: چطور عینک آفتابی مناسب فرم صورتمان بخریم؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.