۱۵ ایده جذاب برای ست کردن شومیز سفید

ست کردن شومیز سفید با انواع لباس‌ها ممکن است و جالب‌ترین بخش داستان هم این است که با اغلب لباس‌ها هم، استایل و تیپ شیک و خاصی می‌آفریند. پس بیایید با هم مروری داشته باشیم بر ست‌کردن آن در تیپ‌های مختلف.

ست کردن شومیز سفید؛ راه‌ها و ایده‌ها

قبول کنید که کمد لباس‌هایتان بدون وجود شومیزی سفید، چیزی کم دارد. رنگ سفید و مدل شومیز در کنار هم ترکیب برنده‌ای می‌سازند که امکان استفاده در استایل‌های مختلف را دارد. پس با خرید یک لباس ساده، امکان تدارک‌دیدن تیپ‌های مختلف رسمی، نیمه‌رسمی و غیررسمی را برای خودتان فراهم می‌کنید.

شومیز سفید در تمام فصل‌ها هم کاربرد دارد. بهار و تابستان را با خنکی دلربایش همراهی‌تان می‌کند و در فصل‌های دیگر با همراهی‌کردن انواع کت، جلیقه، ژاکت و…، در استایلتان خوش می‌نشیند. اگر نامش را به لباسی برای تمام فصول تغییر بدهیم، واقعا حق گفته‌ایم. در ادامه ایده‌های مختلف ست کردن شومیز سفید را با هم مرور می‌کنیم.

۱. ست کردن شومیز سفید با دامن گل‌دار

ست کردن شومیز سفید
شومیز سفید و دامن گل‌دار

برای اینکه شومیز سفید را در استایلی به‌شدت راحت بپوشید، یک دامن گل‌دار کم دارید. دامنی گل‌دار و خنک برای روزهای تابستانی و بهاری تهیه و شومیز را با آن ست کنید. ترکیب راحت و نیمه‌رسمی این استایل باعث می‌شود که دیگر تا مدت‌ها طرف لباس‌های دیگر نروید. چون خیلی ساده، هم شما را خوش‌تیپ و شیک می‌کند و هم استایلی است راحت.

البته برای انتخاب طرح دامن، دستتان باز است. به‌جای دامن گل‌دار می‌توانید به‌سراغ دامن‌های ساده یا رنگی هم بروید. اما سفیدی شومیز در کنار لطافت دامنی با گل‌های متنوع استایل زیبایی برایتان خواهد ساخت. در انتخاب دامن و طرح‌های آن، هم سلیقه‌تان شرط است و هم مدل بدنتان. پس به این دو نکته هم دقت کنید.

 ۲. ست کردن شومیز سفید با شلوار جین

ست کردن شومیز سفید
شومیز سفید و شلوار جین

وقتی شومیز سفید دست شلوار جین را می‌گیرد، استایلتان در جاده زیبایی‌ها به حرکت درمی‌آید. قبول کنید که شومیز سفید و شلوار جین از آن ترکیب‌های زیبا هستند.  چنین ترکیب‌هایی همیشه و برای هرکس جذاب از کار درمی‌آیند.

هر مدلی از شومیز با هر مدلی از جین‌ها ست می‌شود. دیگر این سلیقه و مدل اندامتان است که دو مورد مناسب برای قرارگرفتن در کنار هم را تعیین می‌کند. جین هم مانند شومیز همیشه مُد است و وجودش در کمد ضرورت دارد.

۳. شومیز در همراهی با مانتوی کتی به‌رنگ خنثی

ست کردن شومیز سفید
شومیز سفید در کنار کت‌وشلوار به رنگ خنثی

شما می‌توانید کت‌وشلواری به‌رنگ خنثی هم داشته باشید و آن را با شومیز سفیدتان ست کنید. این ترکیب بسیار شیک است و در موقعیت‌های رسمی و نیمه‌رسمی می‌تواند همان استایلی باشد که شما را زیبا و چشمگیر می‌کند.

کت‌وشلوارهای اورسایز هم چندسالی است که در دنیای مدوفشن پرطرفدار شده‌اند. استفاده از شومیزی سفید در کنار آن‌ها می‌تواند گزینه خوبی برای خوش‌استایل‌ترشدن باشد. البته مدل‌های دیگر کت‌وشلوار هم بنا به تناسبی که با اندامتان دارند، در کنار شومیز سفید خوب از کار درمی‌آیند. این بخش کار، انتخاب خودتان است.


حتما بخوانید: چطور با مانتو کتی یک استایل جذاب بسازیم؟

۴. ست کردن شومیز با پیراهن ساده و نخی

ست کردن شومیز سفید
شومیز و پیراهن

شومیز سفیدتان را روی پیراهنی نخی و ساده بپوشید. چنین استایلی جان می‌دهد برای گذراندن روزهای گرم تابستانی یا زمانی که دوست دارید از باد بهاری بیشتر بهره ببرید. پیراهن‌های ساحلی در همراهی با شومیزی سفید، گزینه‌هایی برای فصل‌های گرم سال هستند.

این ترکیب هم برای مسافرت گزینه مناسبی است و هم در صورت انتخاب پیراهن بلند، امکان پوشیدنش در خیابان مقدور است. برای فصل‌های سردتر سال چندان نمی‌توان روی ترکیب شومیز و پیراهن حساب کرد.

۵. شومیز سفید و شلوارهای گشاد

ست کردن شومیز سفید
شومیز سفید و شلوار گشاد

ست کردن شومیز سفید با شلوارهای گشاد هم از بهترین راه‌های ورود به مسیر خوش‌استایلی است. این مدل هم در حالت رسمی و هم غیررسمی جذاب می‌شود. اگر می‌خواهید که به یک مجلس و مهمانی رسمی بروید، باید شلواری پارچه‌ای انتخاب کنید و آن را با شومیزی اتوشده ست کنید.

اگر هم می‌خواهید که در موقعیتی نیمه‌رسمی یا غیررسمی شومیزتان را با شلوار بپوشید، انتخاب‌های متعددی از جمله جین‌های بَگی در کنار شومیز می‌تواند گزینه موردنظرتان باشد. شومیز را درون شلوار بگذارید و خوش‌تیپ‌تر شوید.

۷. ست کردن شومیز سفید با شلوار اسکینی

شومیز سفید با شلوار اسکینی
شومیز سفید با شلوار اسکینی

شومیزهای سفید با شلوار مشکی ترکیب رنگی دیدنی پیدا می‌کنند. کنار هم قرارگرفتن دو رنگ متضاد همیشه در توصیه کارشناس‌های مدوفشن وجود داشته و دارد. اما توصیه جذاب‌تری هم داریم.

شلوار مشکی اسکینی را با شومیزی سفید بپوشید. شومیزتان را هم اورسایز (oversized) انتخاب کنید. این ترکیب مجموعه‌ای از تضادها را در کنار هم می‌چیند که در نهایت استایلی چشم‌نواز برایتان می‌سازند. می‌توانید به‌جای شلوار مشکی اسکینی از لگ‌ها هم استفاده کنید.

۸. پوشیدن شومیز سفید زیر پولیور

ست کردن شومیز سفید
شومیز سفید زیر پولیور

یکی از جذاب‌ترین استایل‌ها با شومیز سفید زمانی شکل می‌گیرد که آن را زیر پولیور یا ژاکت می‌پوشید. این استایل برای فصل‌های پاییز و زمستان بسیار مناسب است.

هم می‌توانید شومیز را داخل شلوار بگذارید و هم می‌توانید اجازه بدهید که بلندی پایین شومیز از زیر پولیور یا ژاکتتان بیرون بزند. این استایل شیک و جذاب است. بیرون‌ماندن یقه‌های شومیز سفید از پولیور در هر رنگی تیپ خوبی برایتان به‌همراه می‌آورد.

۹. ست کردن شومیز سفید با کت بلیزر

ست کردن شومیز سفید
شومیز سفید و بلیزر

کت‌های بلیزر هم از آن مدل‌های شیک و مجلسی هستند که اتفاقا برای مراسم نیمه‌رسمی هم کاربرد دارند. پوشیدن شومیزی سفید زیر کت بلیزر مطابق عکس بالا به خوش‌تیپ‌شدن شما حسابی کمک می‌کند.

شلوارتان هم می‌تواند ست همان کت باشد یا حتی می‌توانید دامن بپوشید. انتخاب دامن و شلوار غیرِسِت با پارچه کت هم انتخاب خوبی خواهد بود. فقط باید به تناسب جنس و رنگ پارچه کت با دامن یا شلوار دقت داشته باشید.

۱۰. پوشیدن شومیز سفید روی تی‌شرت یا تاپ

ست کردن شومیز سفید
شومیز سفید روی تاپ

اگر به‌دنبال این هستید که استایلی اسپورت و در عین‌حال شیک و امروزی داشته باشید، شومیز سفیدتان را با دکمه‌های باز روی تی‌شرت یا تاپ بپوشید. این گزینه از سال‌های پیش در دنیای مد وجود داشته و توصیه می‌شده است. اما هنوز هم امروزی و شیک به‌نظر می‌رسد.

برای زیر شومیز دستتان کاملا باز است. تاپی ساده یا رنگی انتخاب کنید. حتی می‌توانید به سراغ مدل‌های طرح‌دار هم بروید. انتخاب با شماست. البته دقت کنید که اگر شومیز ظریف است و حالت آزادی ندارد، بهتر است که زیر آن، تاپ بپوشید و نه تی‌شرت.

۱۱. ست کردن شومیز سفید با جلیقه بلند یا کوتاه

شومیز سفید
شومیز سفید و جلیقه

یکی از شیک‌ترین استایل‌‌ها با شومیز سفید، استفاده از جلیقه است. جلیقه بلند یا کوتاه با شومیز سفید ترکیب خوبی درست می‌کند. بستن یا بازگذاشتن دکمه‌های بالا به‌عهده خودتان است.

این استایل می‌تواند در موقعیت‌های مختلف مناسب باشد. برای مثال، شومیزی سفید و جلیقه‌ای بلند را برای پوشیدن در خیابان انتخاب کنید. می‌توانید جلیقه‌ای کوتاه، شلواری گشاد و شومیزی سفید را هم برای مهمانی‌ها سِت کنید. در هر حال، ترکیب جلیقه و شومیز را از دست ندهید.

۱۲. شومیز سفید با شلوار سرهمی

ست کردن شومیز سفید
شومیز سفید و شلوار سرهمی

شومیز سفید با شلوار سرهمی هم استایل قشنگی ایجاد می‌کند. شلوارهای سرهمی انتخاب همه نیستند. چون پوشیدنشان با محدودیت‌های همراهتان می‌کند و روی هم رفته لباس راحتی نیستند.

اگر شکم یا سینه‌تان بزرگ باشد، این شلوارها به‌خوبی روی اندامتان نمی‌نشینند. در هر حال، اگر قصد پوشیدن این شلوارها را دارید، زیر آن‌ها شومیزی سفید بپوشید و حسابی شیک شوید.

۱۳. ست کردن شومیز سفید زیر سارافون

ست کردن شومیز سفید
شومیز سفید و سارافون

سارافون‌ها هم از آن لباس‌های متنوعی هستند که در انواع استایل‌ها کاربرد دارند. با پوشیدن شومیز سفید زیر آن‌ها، حتی می‌توانید سِتی مناسب برای بیرون هم تدارک ببینید.

پوشیدن شومیز سفید زیر سارافونی بلند فکر خوبی است. قد سارفون می‌تواند کوتاه هم باشد. در آن‌صورت، نیاز به پوشیدن شلوار هم دارید. در عکس بالا، سارافونی بلند در کنار شومیز و بوت سِت شده است.

۱۴. پوشیدن شومیز سفید گره‌دار با شلوار مام‌استایل

ست کردن شومیز سفید
شومیز سفید گره‌خوردن با شلوار مام استایل

شلوار مام‌استایل بسیار جذاب و پرطرفدار است. این شکل از شلوار روی تن بیشتر افراد خوب می‌نشیند. با تهیه چنین مدلی از شلوار در کنار شومیز سفید بسیار شیک می‌شوید.

یکی از روش‌های خوش‌استایل‌ترشدن در استفاده از شومیز سفید، گره‌زدن آن است. شومیز را روی شکم گره بزنید و حالت جذاب‌تری به ناحیه کمر بدهید. اگر کمرتان گود است و لاغراندام هستید، این حرکت برایتان بسیار مناسب خواهد بود.

شلوارهای جین مام استایل را ببینید

۱۵. استفاده از دستمال گردن در کنار شومیز سفید

ست کردن شومیز سفید
شومیز سفید و دستمال گردن

شومیز سفید ساده است و ظرفیت قرارگرفتن در کنار اکسسوری‌های مختلف را دارد. یکی از اکسسوری‌های مناسب برای ست‌کردن با شومیز، دستمال‌گردن است.

دستمال‌گردن‌ها هم در این روزهای دنیای مد بسیار ترند (trend) شده‌اند. پوشیدن رنگی از دستمال‌گردن که دوست دارید در کنار شومیز استایلتان را خاص می‌کند. انتخاب رنگ و طرح دستمال با خودتان است؛ تمام رنگ‌ها و طرح‌ها در کنار شومیز سفید خوب از کار درمی‌آیند.

انواع دستمال گردن را ببینید

۱۶. پوشیدن شومیز سفید با کمربند

ست کردن شومیز سفید
شومیز سفید با کمربند

استفاده از کمربند برای شومیز سفید هم ایده خوبی است. کمربندی پهن یا نازک انتخاب کنید و آن را روی شومیز ببندید. زمانی که قد شومیز بلند است، این ایده جذاب از کار درمی‌آید.

می‌توانید شومیز و کمربند را با شلوار یا دامن ست کنید. دامن کوتاه با شومیز ترکیب خوبی است. شلوار چسبان یا لگ هم گزینه دیگرتان است. شما کدام را انتخاب می‌کنید؟

در آخر

ست کردن شومیز سفید تنوع زیادی دارد. با هر سلیقه و اندامی می‌توانید از این لباس در استایلتان بهره ببرید. جذابیت آن در چندکاره‌بودنش هم هست. یعنی شما می‌توانید با یک عدد شومیز سفید مناسب، استایل‌های متعددی داشته باشید.

این شومیزهای جذاب را ببینید

از کدام گزینه بیشتر خوشتان آمد؟ شما هم پیشنهادی برای ست‌کردن شومیز سفید دارید؟ ما را هم در جریان بگذارید.


در ادامه بخوانید: ۱۵ پیشنهاد خرید شومیز زنانه از برندهای ایرانی؛ مدل‌هایی شیک و جذاب
منبع stylist.co.uk dresslikeaparisian.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.