ست کردن کفش آکسفورد برای خانم‌ها و آقایان

ست کردن کفش آکسفورد به استایل شخصی شما و مناسبت‌هایی بستگی دارد که برای آن لباس انتخاب می‌کنید. ما برای ست کردن کفش آکسفورد پیشنهادهای جذابی برای‌تان نوشته‌ایم.قبلا برای‌تان درباره ویژگی‌های کفش آکسفورد گفته‌ایم و دیگر می‌دانید دقیقا کفش آکسفورد چیست. حالا ببینید برای ست کردن کفش آکسفورد چه پیشنهادهایی وجود دارد. مطمئن باشید با چند دست از لباس‌های توی کمدتان می‌توانید این مدل کفش را هماهنگ کنید. با من‌ومد باشید.

ست کردن کفش آکسفورد برای استایل مردانهست کردن کفش مردانه

کفش آکسفورد مردانه در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود، مثل قهوه‌ای، سرمه‌ای، خاکستری، زرشکی و مشکی. رنگ‌های دیگری هم پیدا می‌کنید، اما محبوب‌ترین رنگ‌ها مشکی و قهوه‌ای هستند. این کفش‌ها اغلب از جنس چرم و گاهی جیر تهیه می‌شوند. جیرهای روشن را روزهای بهاری بپوشید. تابستان می‌توانید سراغ آکسفورد سفید بروید. تیره‌ترها هم بمانند برای روزهای سرد سال.

برای استایل کژوال ممکن است هر رنگی را انتخاب کنید. اما گزینه‌های رسمی همان مشکی و قهوه‌ای خواهند بود. برای ست کردن کفش آکسفورد با کت و شلوار تاکسیدو، به هیچ رنگی جز مشکی فکر نکنید.

روزهایی هست که می‌خواهید راحت و سبک لباس بپوشید. جین جذب مشکی و تی‌شرت راحت و قشنگ؛ در این روزها آکسفورد را دم دست بگذارید. اگر هوا متغیر است، کاپشن چرم همراه داشته باشید. به این ترتیب هم لباس راحتی به تن دارید، هم خاص پوشیده‌اید.

از آن زمانی که کفش آکسفورد را مناسب استایل خیلی رسمی می‌دانستند، خیلی گذشته. حالا می‌توانید جینی را که پایینش را تا زده‌اید، با یک جفت آکسفورد ست کنید. روی جین پولوشرت بپوشید و شیک به‌نظر برسید. آکسفورد مدل زین یا بال پرنده مناسب استایل کژوال هستند.

کفش آکسفورد با استایل کژوال

شلوار کتان گزینه‌ دیگری‌ است که خیلی خوب با کفش آکسفورد ست می‌شود. بلوز ساده یقه اسکی و پالتوی کوتاه را با آن امتحان کنید. با این استایل می‌توانید دانشگاه یا سر کار بروید. یادتان باشد این کفش‌ها گزینه راحتی برای دانشجویان آکسفورد بوده‌اند، چرا برای شما کار نکنند؟

اکسسوری‌هایی مثل کلاه برت و بافت، کیف دستی و شال گردن با این مدل کفش هماهنگ می‌شوند.

پرفروش‌ترین کفش‌های آکسفورد مردانه را ببینید

استایل مناسب محل کار

کفش آکسفورد مناسب محل کار

برای این‌که در محیط کار ظاهر آراسته‌ای داشته باشید، دست‌تان باز است. کیف دستی چرم را با کفش آکسفورد قهوه‌ای روشن ست کنید. شلوار کتان سرمه‌ای را با ژاکت جلو باز به همین رنگ کنار هم بگذارید. پیراهن آبی روشن دارید یا سفید؟ هر دو مناسبند. می‌ماند پالتوی نوک‌مدادی بلند و جذاب‌تان. کلاه زمستانی شیک استایل شما را کامل می‌کند. کت اسپورت هم گزینه مناسبی به‌نظر می‌رسد. فقط به‌خاطر داشته باشید سراغ شلوارک نروید. شلوارک یکی از لباس‌هایی‌ است که هر کار کنید با کفش آکسفورد ست نمی‌شود که نمی‌شود.

اگر محیط کار شما لباس رسمی‌تری می‌طلبد، کارتان ساده‌تر است. کفش آکسفورد با همه رنگ کت و شلواری ست می‌شود. یک جفت کفش مشکی با بیشتر لباس‌ها سازگار است. کفش‌های قهوه‌ای روشن و تیره را هم با خیال آسوده با کت‌ شلوارهای ساده و چهارخانه ست کنید.

مدرن بودن به معنی تکراری پوشیدن نیست. سراغ کت و شلوار خاکستری بروید. پیراهن سفید را بردارید و کفش آکسفورد قهوه‌ای روشن انتخاب کنید. با این ست شیک می‌توانید مهمانی یا قرار کاری را برگزار کنید. می‌دانید که برای رفتن به جشن عروسی می‌توانید روی آکسفوردهای قشنگ‌تان حساب باز کنید. همراه با کفش آکسفورد کراوات یا پاپیون انتخاب کنید. البته بهتر است آکسفورد پنجه کلاهی یا ساده را برای مناسبت رسمی بردارید.

سه پیشنهاد مردانه را برای ست کردن کفش آکسفورد ببینیدکفش آکسفورد

درست است که این استایل کفش رسمی به‌نظر می‌رسد. اما می‌توانید نوع بال پرنده دو رنگ آن را با استایل کمی اسپورت‌تر ست کنید. در این ست آکسفورد بال پرنده از دو رنگ سرمه‌ای و قهوه‌ای روشن انتخاب شده. همین ترکیب رنگ در بالاتنه ادامه پیده کرده. کت قهوه‌ای روشن با بافت سرمه‌‌ای کاملا هماهنگ با کفش به‌نظر می‌رسند. پیراهن مردانه سفید و آبی متناسب با بافت انتخاب شده. و اما جین‌! ست کردن کفش آکسفورد با جین کمی جسارت می‌خواهد و نمی‌تواند استایل همیشگی باشد. اما در این ترکیب متناسب و جذاب به‌نظر می‌رسد.ست کردن آکسفورد

این استایل رسمی برای مهمانی، جشن عروسی یا قرارهای کاری مناسب به‌نظر می‌رسد. درواقع جایگاه اصلی کفش آکسفورد همین‌جاست. همین‌قدر رسمی و جذاب. یک دست کت و شلوار کلاسیک به‌رنگ سرمه‌ای روشن، کراوات به همین رنگ در کنار پیراهن سفید کلاسیک حسابی غوغا می‌کند. اما هیچ‌کدام بدون یک خرید کفش آکسفورد پنجه کلاهی کامل نخواهد بود.کفش آکسفورد

استایل کژوال کاری برای مصاحبه، جلسه یا روزهای عادی کاری مناسب است. آکسفورد قهوه‌ای عسلی خیلی عالی با رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای و خاکستری هماهنگ می‌شود. پوشیدن بافت ظریف روی پیراهن چهارخانه، شما را از استایل رسمی و تکراری دور می‌کند.

ست کردن کفش آکسفورد برای استایل زنانهست کردن کفش آکسفورد

کفش زنانه آکسفورد بیشتر به رنگ‌های سفید، مشکی و قهوه‌ای در بازار پیدا می‌شود. اما محدودیت رنگی وجود ندارد. احتمالا رنگ‌های شادتری هم خواهید دید. ترکیب سرمه‌ای با سفید، مشکی و سفید و قهوه‌ای در کنار سفید، در طراحی آکسفوردهای بال پرنده و زین دیده می‌شود.

گول ظاهر کلاسیک این کفش را نخورید. احتمالا با بیشتر لباس‌هایی که در کمد دارید، ست می‌شود. اگر کت و شلوارک دارید، با خیال راحت سراغ آکسفورد بروید. شلوارک ساده را همراه با شومیز و کت ساده به تن کنید. بعد آکسفوردها را از کمد بیرون بیاورید. با یا بدون جوراب‌شلواری، از نتیجه‌ خوب این استایل مطمئن باشید.ست کردن کفش آکسفورد

مینی‌ژوپ یکی از گزینه‌هایی‌ است که می‌تواند با خیال آسوده با انواع آکسفورد ست کنید. دامن کوتاه تابستانی به رنگ سفید، شومیز رنگی و یک جفت آکسفورد سفید کلاسیک همان چیزی‌ است که استایل شما را خاص می‌کند. شاید روی شومیز کت ساده و کوتاهی بپوشید و یک ترکیب به‌یاد ماندنی بسازید.

گزینه‌ بعدی پیراهن است. پیراهن تابستانی شما با پوشیدن کفش آکسفورد و به دست گرفتن یک کیف مناسب، ظاهر رسمی‌تری به خودش می‌گیرد. تا فصل گرما تمام نشده، به پوشیدن شلوار خاکی و تی‌شرت سفید هم فکر کنید. کفش و کیف قهوه‌ای عسلی کامل‌کننده‌ این ترکیب خواهد بود.

کت و شلوار کژوال را با کفش آکسفورد ست کنید. شلوار جذب کوتاه، شومیز و کت اسپورت بلند ترکیب خیلی خوبی‌ برای پوشیدن این سبک کفش به‌حساب می‌آید.

استایل مناسب محل کار

بعضی‌ها لباس کارشان را با این سبک کفش رسمی‌تر می‌کنند.

کفش آکسفورد برای استایل رسمی

 

مانتوی راسته جلو بسته همراه با شلوار جذب می‌تواند کنار کفش آکسفورد پنجه کلاهی یا بال پرنده قرار گیرد. ممکن است نخواهید تا این حد رسمی باشید. در این صورت، مانتوی جلو باز را شوار جذب امتحان کنید. در فصل سرما مانتوی بافت ظریف یا کت بلند را با شلوار جذب بپوشید. یک جفت آکسفورد بال پرنده یا زین کنارش قرار دهید و از نتیجه لذت ببرید.

سه پیشنهاد زنانه را برای ست کردن کفش آکسفورد ببینیدست کردن کفش آکسفورد

کفش آکسفورد زنانه با شلوار جذب ترکیب قشنگی می‌شود. در این پیشنهاد، آکسفورد بال پرنده سیاه و سفید در کنار شلوار جذب مشکی قرار گرفته. شومیز جلو باز سفید انتخاب خیلی خوبی‌ است. برای اینکه تبدیل به ترکیب سفید و مشکی نشوید،‌ آن را با پالتو یا مانتوی خاکستری ست کنید.ست کردن کفش آکسفورد

ست کردن کفش آکسفورد با دامن، نتیجه دلربایی دارد. در این تصویر یک جفت آکسفورد مدل زین با جوراب کوتاه ست شده. رنگ مشکی براق دامن میدی در هماهنگی با رنگ کفش انتخاب شده. درنهایت بلوز کمی گشاد و کت مشکی این استایل را کامل کرده. این سبک کژوال برای مهمانی عصر، متفاوت و قشنگ به‌نظر می‌رسد.ست کردن کفش آکسفورد

نظرتان درمورد این استایل شیک و ساده چیست؟ ست کردن این استایل خیلی راحت است. به‌درد محل درس و کار و خرید روزمره هم می‌خورد. رنگ کرم کفش با پالتوی یقه‌دار ست شده. انتخاب شلوار جین آن را به کژوال نزدیک کرده. زیر پالتو یا مانتو، از بلوزهای مختلفی می‌توانید استفاده کنید. هم‌رنگ با کیف‌دستی، هم‌رنگ با کفش، یا رنگ متضادی که به این استایل جان ببخشد.

محبوب‌ترین کفش‌های آکسفورد زنانه را ببینید

شما کفش آکسفورد را می‌پسندید؟ برای چه مناسبت‌هایی از آن استفاده می‌کنید؟ کاری، روزمره یا رسمی؟


در ادامه بخوانید: همه نکات درباره کفش آکسفورد؛ این کفش همیشه جذاب
منبع outfittrends.com ties.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.