زیباترین استایل‌های زنانه با کوله‌پشتی؛ ایده‌هایی برای ۴ فصل

کوله‌پشتی سال‌هاست از کیف مخصوص مدرسه به آیتمی در صنعت مد تبدیل شده است. روش‌های بسیار شیک و جذابی برای طراحی استایل با کوله‌پشتی وجود دارد. اگر شما هم از طرفداران کوله‌پشتی هستید، در این مطلب زیباترین استایل‌های زنانه با کوله‌پشتی را خواهید یافت.

چرا از کوله‌پشتی استفاده می‌کنیم؟

بیایید قبول کنیم استفاده همیشگی از کیف‌های دستی و کیف شانه‌ای، کسل‌کننده است. گاهی حتی دوست داریم موقع راه‌رفتن در خیابان یا قدم‌زدن در پارک، دست‌هایمان آزاد باشند. کوله‌پشتی از همه انواع کیف‌ها راحت‌تر است و بنابراین، برای افرادی که دوست دارند ظاهری شیک و درعین‌حال راحت داشته باشند، مناسب خواهد بود. از آن گذشته، کوله‌پشتی امروزه در طرح‌های بسیار متنوع و زیبا تولید می‌شود؛ به‌طوری‌که می‌توانید با همه انواع لباس‌ها آن را ست کنید.

هرچند کوله‌پشتی نوعی کیف کاربردی است، وقتی پای مد در میان باشد، پیدا کردن روش مناسب برای استفاده از آن می‌تواند ظاهری شیک برایتان ایجاد کند که در آن کوله‌پشتی چیزی فراتر از کالایی کاربردی است. روش‌های زیر را در نظر بگیرید:

۱. روش کلاسیک؛ استفاده از هر دو بند

روش کلاسیک دو بند برای کوله‌پشتی

یکی از روش‌های محبوب برای استفاده از کوله‌پشتی، روش کلاسیک با دو بند است. در این حالت، کوله‌پشتی روی هر دو شانه شما قرار می‌گیرد. این روش ظاهری کلاسیک و متعادل به شما می‌بخشد. یکی از مزایای این روش، توزیع یکنواخت وزن روی بدن است که از کمردرد جلوگیری می‌کند.

۲. روش راحت؛ استفاده از یکی از بندها

روش یک بند برای کوله‌پشتی

اگر ترجیح می‌دهید روش کلاسیک را تغییر دهید، می‌توانید کوله‌پشتی را از یک بند آن روی شانه آویزان کنید. این روش ظاهری کژوال و راحت به شما می‌دهد و اتفاقا حرکت‌کردن با آن ساده‌تر است. سعی کنید آن را شل نگه دارید تا کمی پایین‌تر از کمرتان قرار بگیرد؛ بااین‌حال، اگر موقعیت طوری است که ترجیح می‌دهید مراقب کیفتان باشید، آن را سفت کنید تا به بدنتان نزدیک باشد و در شرایط ایمن قرار بگیرد.

یکی از مشکلات این روش آن است که وزن کوله‌پشتی به‌صورت نابرابر توزیع می‌شود و اگر خیلی سنگین باشد، ممکن است باعث درد شانه شود یا آن را تحت فشار قرار دهد. ازآنجاکه در این مطلب زیباترین استایل‌های زنانه با کوله‌پشتی را معرفی می‌کنیم و کاری به کاربردی بودن کوله نداریم، در این روش حتما از کوله‌های جمع‌وجور استفاده کنید.

۳. روش ایمن؛ حمل از جلو

روش ایمن حمل کوله‌پشتی

یکی از راه‌های استفاده از کوله‌پشتی، حمل آن در جلوی بدن است. این روش جسورانه‌تر از دو روش قبلی است و ظاهری مدرن‌تر به شما می‌دهد. برای این کار باید درست به همان شیوه کلاسیک بندها را روی شانه قرار دهید، با این تفاوت که بدنه کوله‌پشتی در جلوی سینه و شکم قرار می‌گیرد. البته این روش مزیت خوبی دارد و آن این است که در مکان‌های شلوغ می‌توانید امنیت بیشتری برای کیف خود فراهم کنید.

۴. روش مدرن؛ یک‌طرفه یا کراس‌بادی

روش کراس بادی کوله‌پشتی

برای داشتن یک استایل غیرمتعارف‌تر، به‌جای قرار دادن کوله‌پشتی در پشت یا جلو آن را به‌صورت کراس بادی روی بدن قرار دهید. برای این کار، یکی از بندها را کاملا بلند کنید تا کوله‌پشتی به یک طرف روی استخوان لگن شما قرار بگیرد. این رویکرد متفاوت ممکن است برای کوله‌پشتی‌های بزرگ یا خشک مناسب نباشد؛ زیرا بندهای آن ممکن است روی شانه‌های شما کشیده شوند. کوله‌پشتی‌های انعطاف‌پذیر بهتر می‌توانند به این شیوه استایل شوند. البته برخی از کوله‌پشتی‌ها یک بند دارند و خودشان کراس بادی هستند. این روش بهتر است.

۵. روش رسمی؛ حمل دستی کوله‌پشتی

روش حمل دستی کوله‌پشتی

اگر کوله‌پشتی می‌پسندید اما دوست ندارید آن را روی شانه آویزان کنید، می‌توانید از دسته بالای کوله‌پشتی آن را بگیرید و ظاهری جدید داشته باشید. این روش برای استایل‌های شیک و رسمی عالی است؛ زیرا ظاهری حرفه‌ای به شما می‌بخشد، طوری که انگار کیف رسمی در دست گرفته‌اید. اگر از این روش استفاده می‌کنید، حواستان باشد که کوله را از دستتان نیندازید.

حالا بیایید ایده‌های مختلف برای زیباترین استایل‌های زنانه با کوله‌پشتی را با هم بررسی کنیم.

زیباترین استایل‌های زنانه با کوله‌پشتی برای بهار

برای اینکه استایل خود را با کوله‌پشتی برای بهار طراحی کنید، باید از لباس‌هایی استفاده کنید که هم روشن‌تر باشند و هم برای آب‌وهوای بهاری خنک که نه سرد است و نه گرم، مناسب باشند. ایده‌های زیر را ببینید:

استایل مونوکروم با رنگ‌های طبیعت

بافتنی سبز و شلوار زیتونی

فصل بهار با سرسبزی طبیعت در ارتباط است و به همین دلیل، می‌توانید با طیفی از رنگ‌های سبز شروع کنید. یک بافتنی کشباف سبز، شلوار زیتونی و بوت‌های جیر خاکی ترکیب مناسبی است. کوله‌پشتی را برای هماهنگی با مدل شلوار از نوع مجلسی‌تر، مانند کوله‌پشتی‌های زنجیردار شنل انتخاب کنید؛ ولی برای ایجاد کمی کنتراست، رنگ آن را مشکی در نظر بگیرید.

ایده دوم این است که کوله‌پشتی را از رنگ سبز جنگلی انتخاب کنید. در این استایل، کت خود را به‌رنگ شتری انتخاب کنید و با کفش و شلوار مشکی و کوله‌پشتی سبز، ترکیبی از رنگ‌های طبیعی به وجود آورید:

ست کردن کوله‌پشتی با رنگ‌های طبیعی

استفاده از رنگ‌های پاستلی

رنگ پاستلی برای کوله‌پشتی

رنگ‌های پاستلی برای بهار عالی هستند. این کوله‌پشتی چرم سبز پاستلی را در نظر بگیرید، هم براق است و هم برای بهار رنگ مناسبی است. چرا آن را با یک کت قرمز ست نمی‌کنید؟

ایده دوم این کوله‌پشتی رنگ روشن است که آن را می‌توانید با یک شلوار خوش‌رنگ سبزآبی و لباس کشباف مشکی ست کنید. می‌توانید کفشتان را هم از همان رنگ مشکی انتخاب کنید. برای بهار رنگ‌های شاد مناسب‌اند:

استایل پاستلی با کوله‌پشتی

استایلی با کوله‌پشتی‌های طرح‌دار

برای بهار استفاده از کوله‌پشتی‌های طرح‌دار می‌تواند جذاب باشد. برای نمونه، این کیف طرح‌دار با رنگ‌های شاد را در نظر بگیرید. می‌توانید برای دیده‌شدن بهتر آن، کل لباس‌هایتان را از جین آبی که روشنی متوسطی دارد، استفاده کنید:

کوله‌پشتی طرح‌دار

ایده دوم، این کوله‌پشتی چهارخانه با رنگ‌های روشن است. یک بارانی به‌رنگ خنثا به‌خوبی با این کیف ست می‌شود. رنگ شلوار مکمل رنگ بارانی انتخاب شده است؛ اما می‌توانید آن را مشکی هم در نظر بگیرید:

کوله‌پشتی‌های طرح‌دار

ایده سوم، این کوله‌پشتی لویی ویتون است. طرح لویی‌ویتون با رنگ‌های قهوه‌ای می‌تواند به‌خوبی با طرح و رنگ‌های خنثای کت و شلوار چهارخانه ریز هماهنگ باشد. تداخل طرح‌ها در این استایل کمی آن را شلوغ می‌کند؛ اما برای فصل بهار، هیچ ایرادی ندارد!

کوله‌پشتی طرح‌دار لویی ویتون

استایلی با طیف رنگ‌های خنثای روشن

کوله برنزی و بمبر سفید

رنگ‌های خنثا از طیف روشن، مانند سفید و طوسی روشن برای بهار رنگ‌های مناسبی به شمار می‌روند. یک ژاکت بمبر به رنگ سفید را با شلوار آبی روشن چسبان، تی‌شرت سفید و اسنیکرهای سفید بپوشید. برای اینکه استایلتان بی‌روح نباشد، می‌توانید کوله‌پشتی را برنزی انتخاب کنید.

برای طرفداران کوله‌پشتی سفید

برای دوستداران کوله‌پشتی سفید

کوله‌پشتی سفید دوست دارید و نمی‌دانید چطور آن را با لباس‌هایتان ست کنید؟ یک پالتو قرمز با شلوار آبی لاجوردی انتخاب کنید و برای هماهنگی استایلتان با کوله سفید، پیراهن زیر پالتو و اسنیکرهایتان را سفید در نظر بگیرید. به همین راحتی!

استایل کژوال شیک بهاری

کت چرم و کوله‌پشتی

برای داشتن استایلی کژوال در زمانی که هوا رو به گرما می‌رود، یک کت چرم مشکی با کوله‌پشتی مشکی انتخاب فوق‌العاده‌ای است. این استایل را با اسنیکرهای سفید، شلوار چسبان سرمه‌ای و یک پیراهن مردانه سفید که از کت بلندتر است، تکمیل کنید.

زیباترین استایل‌های زنانه با کوله‌پشتی برای تابستان

در این بخش ایده‌هایی برای زیباترین استایل‌های زنانه با کوله‌پشتی برایتان داریم:

استایل مونوکروم سفید

استایل مونوکروم سفید

رنگ سفید برای تابستان ایدئال است و باعث می‌شود احساس خنکی کنیم. یک کت و شلوار سفید گشاد و راحت، با یک کوله‌پشتی مشکی کوچک که دارای بندهای زنجیری است می‌تواند جذابیت شما را برای تابستان چند برابر کند. برای تکمیل این استایل، اسنیکرهای سبک و ظریف کافی هستند.

استفاده از رنگ‌های شاد

استایل تابستانی شاد

یک پیراهن راه‌راه سرخابی و سفید با کوله‌پشتی طوسی‌رنگ پارچه‌ای، می‌تواند گزینه مناسبی برای تابستان شما باشد. ترکیب رنگ‌های شاد برای افرادی که می‌خواهند با رنگ‌ها در استایل خود بازی کنند، عالی است.

استایل شیک و خاص

استایل شیک و خاص

این استایل شیک و خاص شامل یک پیراهن آبی روشن و شلوار دمپای مشکی است. می‌توانید آن را با کوله‌پشتی بزرگ مشکی ست کنید تا جذابیت اسپرت پیدا کند. برای تکمیل آن کفش‌های جیر مشکی پاشنه‌بلند مناسب است. این استایل برای افراد قدبلند عالی خواهد بود.

استایل کژوال تابستانی

استایل ساده تابستانی

برای تابستان هرچه لباس‌ها ساده‌تر باشند، احساس راحتی بیشتری خواهید داشت. یک تی‌شرت صورتی با شلوار جین آبی و اسنیکر برزنتی سفید بپوشید و کوله‌پشتی خود را یاسی‌رنگ انتخاب کنید.

استایل مد روز با دامن و کوله‌پشتی

کوله‌پشتی با پیراهن مردانه و دامن

اگر اهل پوشیدن دامن جین هستید، این استایل ایدئال است. یک پیراهن آبی روشن و دامن جین با کوله‌پشتی استایلی مد روز به شما می‌دهد بدون اینکه راحتی را فدا کنید. نیازی به گفتن نیست که اسنیکرهای سفید تا چه اندازه می‌توانند با دامن جین عالی باشند.

چند ایده تابستانی دیگر

ایده‌های بیشتری می‌خواهید؟ پیشنهادهای زیر را امتحان کنید:

یک بلوز آستین بلند قرمز را با کوله‌پشتی ست کنید تا استایلی مناسب روزهای تابستان داشته باشید. اگر مطمئن نیستید چه کفشی بپوشید، یک جفت اسنیکر سفید انتخاب درستی است:

بلوز قرمز و کوله مشکی

یک تاپ صورتی را با یک شلوار زاپ‌دار جین ست کنید و با یک جفت اسنیکر صورتی کم‌رنگ، آن را تکمیل کنید. این ظاهر آرام و راحت خواهد بود و در گرمای تابستان شما را خنک نگه خواهد داشت. کوله‌پشتی هم شما را از کلافگی کیف‌های شانه‌ای یا دستی راحت می‌کند:

استایل شاد و تابستانی

این تی‌شرت آستین‌بلند سفید و مشکی را با کوله‌پشتی‌تان ست کنید تا ظاهری ورزشی و شیک داشته باشید. اسنیکرهای مشکی و سفید نایکی به‌خوبی این استایل را تکمیل کرده‌اند:

استایل اسپرت با کوله

لباس سفید با کوله‌پشتی طرح‌دار آبی استایلی کژوال به شما می‌بخشند، بدون اینکه لازم باشد زمان زیادی صرف جستجو در کمد لباس خود بکنید. اگر مطمئن نیستید چطور آن را تکمیل کنید، اسنیکرهای آبی روشن انتخاب مناسبی خواهد بود:

استایل تمام سفید و کوله آبی

یک استایل شیک آندروژنی مد روز، ترکیب کوله‌پشتی مشکی با پیراهن فلانل چهارخانه قرمز است. برای تکمیل این استایل کاملا قرمز و مشکی، شلوار و کفش‌هایتان را هم مشکی انتخاب کنید:

پیراهن چهارخانه قرمز و مشکی

زیباترین استایل‌های زنانه با کوله‌پشتی برای پاییز

برای پاییز، این استایل‌های جذاب را امتحان کنید:

استایل پاییزی با رنگ‌های خنثا

استایل مد روز خنثا با کوله لویی ویتون

کوله‌پشتی لویی‌ویتون دارید؟ این استایل طرح‌دار جذاب و مد روز با رنگ‌های خنثا را با آن هماهنگ کنید. نیم‌بوت‌های مشکی، شلوار چسبان خاکستری تیره می‌توانند با بالاتنه کنتراست ایجاد کنند.

استایل آندروژنی با کوله‌پشتی

ظاهر آندروژنی

برای اینکه استایلی آندروژنی داشته باشید، یک بارانی مشکی بلند بپوشید و آن را با کوله‌پشتی کلاسیک با بندهای پهن ست کنید. برای تکمیل استایل شما، نیم بوت مشکی کمبت بهترین انتخاب است.

یک استایل پاییزی با شال‌گردن و کوله

کت بژ و کوله

اگر به‌دنبال یک استایل پاییزی زیبا هستید، کت بژ بپوشید و آن را با شال‌گردن قهوه‌ای ست کنید. سپس یک کوله‌پشتی مشکی بردارید که با بوت چرم مشکی و شلوارتان ست شود. بلندی بوت بهتر است تا وسط ساق پای شما باشد.

استایل مشکی و قرمز با کوله‌پشتی

هودی قرمز و کت چرم و کوله
جیجی حدید، مدل، با کوله‌پشتی

اگر استایل دو رنگ جذاب می‌خواهید که هم کژوال باشد هم شیک، یک هودی قرمز و یک کت جین مشکی بپوشید و با شلوار جین مشکی چسبان ست کنید. کوله‌پشتی را مشکی و نیم‌بوت‌هایتان را از چرم مشکی انتخاب کنید تا رنگ قرمز هودی نقطه کانونی استایل شما باشد.

زیباترین استایل‌های زنانه با کوله‌پشتی برای زمستان

اگر به‌دنبال استایل کردن لباس‌هایتان با کوله‌پشتی برای روزهای زمستانی هستید، ایده‌های زیر را پیشنهاد می‌کنیم:

۱. کاپشن تنباکویی و کوله مشکی

استایل زمستانی اول

یک کاپشن تنباکویی با شلوار جین آبی روشن و کوله‌پشتی مشکی ست کنید. زیر آن یک بافتنی چهارخانه و پیراهن یقه‌دار سفید بپوشید. برای اینکه استایل خود را از حالت معمولی خارج کنید و ظاهری شیک و کلاسیک داشته باشید، از یک نیم بوت جیر مشکی برای تکمیل استایلتان استفاده کنید. اگر دوست ندارید در زمستان درون صندلی‌تان در خانه لم بدهید، بیرون بروید و با این استایل راحت و شیک، از روزتان لذت ببرید.

۲. پافر مشکی و کوله‌پشتی مشکی

استایل زمستانی دوم

اگر به‌دنبال ظاهری کژوال هستید، می‌توانید یک پافر مشکی را با کوله‌پشتی ست کنید. یک جفت بوت سبز خاکستری برای تکمیل این استایل مناسب است. مدل آن را با پافر هماهنگ کنید.

۳. جذابیت مد روز با کوله‌پشتی

آیا می‌خواهید به کمد لباس‌هایتان کمی جذابیت مد روز اضافه کنید؟ یک پافر مشکی کوتاه را با کوله‌پشتی ست کنید. بوت‌های چلسی جیر قهوه‌ای، این ترکیب کژوال را به استایلی شیک تبدیل می‌کنند. در فصل زمستان که بیشتر لباس‌های کاربردی می‌پوشیم، اضافه‌کردن حتی یک آیتم مانند بوت چلسی می‌تواند ظاهر راحت و کژوال ما را به ظاهری شیک تبدیل کند. می‌توانید یک کلاه بافتنی به رنگ خنثا بپوشید و آن را با بافتنی زیر پافر به همان رنگ ست کنید.

چند مدل بافت زیبای زنانه ببینید

۴. شال و کلاه صورتی با کوله‌پشتی

شال و کلاه صورتی و کوله پشتی

 

مهم نیست که روز سرد زمستانی خود را در کجا می‌گذرانید؛ کافه، سینما یا خیابان. ترکیب این کت جین آبی و کوله‌پشتی استایل شیک شما را تضمین خواهد کرد. نیم بوت‌های مشکی چرم و جین زاپ‌دار چسبان مشکی به‌خوبی با رنگ کوله‌پشتی ست می‌شوند. حالا برای ایجاد کنتراست و فاصله‌گرفتن از استایل سرتاپا مشکی، کافی است یک بافتنی سفید، یک شال‌گردن کشمیر صورتی خوش‌رنگ و کلاه همرنگ آن انتخاب کنید.

۵. استایل زمستانی گرم با پالتو قرمز

استایل زمستانی یازدهم

یک استایل زمستانی دیگر که راحت و کژوال و در عین حال بسیار شیک است. یک پالتو قرمز با یک لباس گرم مشکی زیر آن بپوشید و با کوله‌پشتی ست کنید. می‌توانید کوله‌پشتی را در دست بگیرید تا شیک‌بودن سبکتان حفظ شود. کلاه و بوت را مشکی انتخاب کنید و شلوار جین مام استایل بپوشید.

۶. استایل جسورانه با کوله‌پشتی و پافر

استایل زمستانی دوازدهم

برای داشتن یک استایل جسورانه برای زمستان، پافر مشکی خود را با یک کوله‌پشتی مشکی و شلوار طرح پلنگی ست کنید. کفش‌های پلتفرم برای تکمیل این استایل مناسب‌اند. البته این استایل را در روزهای آفتابی زمستانی بپوشید راحت‌تر است.

۷. استایل برفی با کوله‌پشتی رنگارنگ

استایل برفی با کوله رنگارنگ

یک کاپشن مشکی با یک کوله‌پشتی رنگارنگ در هوای زمستانی برفی ترکیبی عالی ایجاد می‌کند. برای اینکه کمی ظرافت به استایل خود بدهید، از بوت‌های جیر قهوه‌ای استفاده کنید. یک کلاه بافتنی سفید و لگ مشکی، استایل شما را تکمیل خواهد کرد. چنین لباسی حتی در برف و سرما شما را گرم نگه می‌دارد و در عین حال، شیک به نظر می‌رسید.

۸. پالتوی خز با کوله‌پشتی

پالتوی خز با کوله مشکی

شاید تصور کنید کت خز با کوله‌پشتی ترکیبی عجیب به نظر می‌رسد؛ اما این طور نیست. فقط کافی است کوله را از نوع باکسی انتخاب کنید که کمی شیک‌تر باشد و آن را در دست بگیرید. کت خز خاکستری و زیر آن یک بافتنی به رنگ خنثا به‌همراه بوت‌های سفید چرمی، ترکیبی جذاب با کوله مشکی ایجاد می‌کند. حالا کافی است یک کلاه و دستکش آبی روشن بپوشید تا ببینید که گرم‌لباس‌پوشیدن در هوای سرد، با شیک‌پوشی تضاد ندارد.

۹. استایل هوشمندانه زمستانی

استایل زمستانی هوشمندانه

پافر و کوله‌پشتی علاوه بر اینکه هر دو بسیار کاربردی هستند، در کنار هم زیبا به نظر می‌رسند. یک پافر مشکی را با کوله‌پشتی ست کنید و برای تکمیل آنها، بوت‌های بلند تا زانو از چرم مشکی بپوشید. بسیاری از افراد تصور می‌کنند در زمستان نمی‌توان استایلی هوشمندانه ایجاد کرد؛ اضافه‌کردن یک کلاه بافتنی پاستلی زیبا به چنین ترکیبی، نشان می‌دهد که این تصور نادرست است.

چند ایده دیگر

یک کت خز خاکستری با یک کوله‌پشتی، ترکیبی فوق‌العاده برای شیک‌پوش‌هایی است که از سبک‌های فوق‌العاده جذاب استقبال می‌کنند. برای تکمیل ظاهرتان، یک نیم‌بوت چرم مشکی انتخاب کنید. این بوت‌ها حتی معمولی‌ترین استایل‌ها را زیباتر می‌کنند. یک کلاه مشکی که با بوت ست شود انتخاب کنید و بافتنی زیر کت را به‌رنگ روشن و خنثا در نظر بگیرید. شلوار به‌رنگ کرم می‌تواند با بافتنی زیر کت‌تان ست شود:

ایده‌های زمستانی دیگر

یک استایل شیک دیگر در عین راحتی برای فصل زمستان، ست کردن کت سرمه‌ای با کوله‌پشتی است. برای تکمیل این ظاهر، فقط یک جفت نیم بوت جیر برنزی و یک کلاه و شال‌گردن گرم نیاز کافی است. این استایل نمونه کامل از سبک کاربردی است که بسیاری از خانم‌ها می‌توانند آن را در کلکسیون لباس‌های زمستانی خود قرار دهند:

ایده‌های زمستانی دیگر

اگر می‌خواهید استایل شخصی شیک داشته باشید، ترکیب یک کت چرم مشکی با کوله‌پشتی، انتخاب مناسبی است. یک بافتنی کشباف صورتی زیر آن بپوشید و با کلاه و شال‌گردن از طیف صورتی و بنفش ست کنید. برای تکمیل استایل خود، شلوار را هم مشکی و چسبان انتخاب کنید و به‌عنوان اکسسوری، از عینک مشکی گرادیانی با بنفش استفاده کنید:

استایل زمستانی باکلاس با کوله‌پشتی

استایل برخی از سلبریتی‌ها با کوله‌پشتی

برخی از سلبریتی‌هایی را که با کوله‌پشتی استایل خود را طراحی کرده‌اند، با هم ببینیم:

تیلور سوییفت؛ ترکیب کوله با استایلی مونوکروم

تیلور سوییفت

تیلور سوئیفت با لباس‌های کاملا چرم شیک خود از سرتاپا، این کوله‌پشتی جذاب را ترکیب کرده است. مد پاییزی مناسب برای افرادی که به‌دنبال ظاهر شیک و ظریف هستند.


حتما بخوانید: بررسی استایل تیلور سویفت؛ ستاره دوست‌داشتنی پاپ چه می‌پوشد؟

کندال جنر؛ کوله برای استایلی شیک و اندامی

کندال جنر

کندال با لگ چسبان و دمپایی‌های مشکی خود و یک کوله‌پشتی با طرح لویی ویتون، توانست استایل فوق‌العاده شیکی از خود به نمایش بگذارد. او با این ترکیب مد روز، اعلام کرد که شیکی و راحتی با هم یک جا جمع نمی‌شوند؛ البته می‌دانیم که او در اشتباه است!

آریانا گرانده؛ کوله برای استایلی راحت و شیک

آریانا گرانده

آریانا این استایل خیابانی خود را با ترکیبی از راحتی و شیکی ایجاد کرد تا ثابت کند برخلاف کندال جنر فکر می‌کند. پافر، کفش تخت و کوله‌پشتی مشکی، ترکیبی است که چیزی از جذابیت کم ندارد.

لیلی رز دپ؛ استایل جسورانه و بی‌دردسر با کوله‌پشتی

لیلی رز دپ

لیلی رز با این استایل جسورانه ولی بی‌دردسر خود، در خیابان‌های شلوغ شهر به گردش مشغول است. یک مجموعه فوق‌العاده شیک از شلوار جین مشکی، اسنیکرهای کلاسیک و کت جین با کوله پشتی زیبایی که کل استایلش را تکمیل کرده است.

چند مدل اسنیکر زنانه ببینید

ریانا؛ ترکیب کوله‌پشتی با رنگ‌های پاستلی

ریحانا

استایل تمام‌پاستلی ریانا در اینجا از دامن ماکسی اورسایز و کوله‌پشتی همرنگ آن تشکیل شده است. او با این استایل نشان داد از ترکیب رنگ‌های شاد و جسورانه ترسی ندارد.

اما استون؛ ترکیب کوله‌پشتی با بلیزر تویید

اما استون

اما استون با بلیزر تویید شیک خود که آن را با کوله‌پشتی به‌رنگ شتری ست کرده بود، ظاهری کلاسیک و نمادین از دهه ۱۹۳۰ به نمایش گذاشت.

چند مدل کت بلیزر زنانه ببینید

سخن پایانی

در این مطلب درباره زیباترین استایل‌های زنانه با کوله‌پشتی صحبت کردیم. ایده‌های بسیار زیادی از ست کردن کوله‌پشتی با لباس‌های مناسب فصول گرم و سرد و آب‌وهوای معتدل در بهار و پاییز به شما پیشنهاد دادیم. کوله‌پشتی به‌طور کلی استایل را از حالت رسمی خارج می‌کند؛ با‌این‌حال، می‌توانید بهترین استایل‌های کژوال راحت را در عین شیک‌بودن برای خود طراحی کنید.

شما به کدام سبک کیف بیشتر علاقه دارید؟ آیا تاکنون به طراحی استایل با کوله‌پشتی فکر کرده‌اید؟ لطفا دیدگاه‌های خود را با ما درمیان بگذارید.


در ادامه بخوانید: استایل اولد مانی چیست؟ جذابیت بی‌انتهای یک استایل شیک
منبع madefree lookastic bluegraygal
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.