بررسی استایل و لباس‌های آنجلینا جولی

آنجلینا جولی از زیباترین زنان دنیاست. هنرپیشه خوبی است و در آثار درخشانی بازی کرده؛ اما داستان به همین‌جا ختم نمی‌شود چون او کارگردانی قابل هم هست و در امور خیریه هم فعالیت‌های فراموش‌نشدنی دارد. همه این صفات و ویژگی‌ها در کنار استایل جذابی که دارد، باعث شده در این مقاله از استایل و لباس‌های آنجلینا جولی برایتان بگوییم.

استایل و لباس‌های آنجلینا جولی؛ این هنرپیشه محبوب و زیبا

استایل و لباس‌های آنجلینا جولی
آنجلینا جولی؛‌هنرپیشه، کارگردان و نیکوکار بین‌المللی

آنجلینا جولی سال‌های زیادی در عرصه هنر فعالیت کرده است. او با فیلم‌های جذابی در خاطر سینمادوستان قرار گرفته و مهارت‌های فوق‌العاده‌ای در به تصویر‌کشیدن نقش‌های متنوع دارد. آنجلینا هم در درام‌های عاشقانه حضور داشته و هم در اکشن‌های پرماجرا. هم در فیلم‌های جدی و سیاسی و هم در آثار مفرح و کودکانه.

او برای مدتی نماینده‌ای از تصویر زنی سرکش، شجاع و فوق‌العاده جذاب بوده (فیلم آقا و خانم اسمیت را به یاد دارید؟) و در برخی از آثار مانند بچه‌جایگزین (Changeling، اگر این فیلم را ندیده‌اید، حتما ببینید)  ابعاد دیگر بازی خود را به نمایش گذاشته و نشان داده که مجموعه‌ای از احساسات مختلف را مقابل چشم تماشاگران به تصویر می‌کشد.

این پیچ‌وخم‌هایی که در نقش‌آفرینی‌های آنجلینا وجود دارد، در انتخاب استایل و سبک لباس‌پوشیدن او هم دیده می‌شود. اگر مروری به تیپ و استایل این هنرپیشه زیبا و خوش‌قامت داشته باشیم، متوجه می‌شویم که علاوه بر کارنامه هنری و البته فعالیت‌های دیگری که او با تنوع بسیار در زندگی خود انجام می‌دهد، در تیپ و ظاهر هم طیف‌های مختلفی از پوشش و مد را تجربه کرده است. در ادامه مروری بر روند تغییر استایل و لباس‌های آنجلینا جولی خواهیم داشت و با بررسی عناصر استایل او و دیدن مواردی از شاخص‌ترین تیپ‌هایی که داشته، با او از نقطه‌نظر مدوفشن بیشتر آشنا می‌شویم. آماده‌اید؟

آنجلینا جولی در روزهای اوج جوانی؛ جسورتر و یاغی‌تر

استایل و لباس‌های آنجلینا جولی
آنجلینا جولی در سال‌های اوج جوانی

بیشتر آدم‌ها در جوانی جسارت بیشتری برای انتخاب گزینه‌های خاص و متفاوت در استایلشان دارند. نگاهی به استایل و لباس‌های آنجلینا جولی هم نشان می‌دهد که در روزهای اوج جوانی کمی متفاوت‌تر از حالا لباس می‌پوشیده است.

البته برخی از عناصر و سبک پوشش در استایل او همیشه حفظ شده اما می‌توان گفت که در اواخر سال‌های دهه ۱۹۹۰ میلادی و آغاز سال ۲هزار، استایل آنجلینا حالت جسورتری داشته است. به‌طور کلی می‌توان گفت که این بازیگر جذاب همیشه گرایش زیادی به سبک پوشش مینیمالیستی داشته و دارد اما در گذشته شاهد پوشش‌هایی با عناصری جسورانه‌تر از او بوده‌ایم. برای نمونه لباس‌های چرمی و بازبودن لباس‌ها با برش‌هایی غیرکلاسیک از جمله مواردی است که در مرور استایل آنجلینا به چشم می‌خورد.

منظور از برش‌های غیرکلاسیک چیست؟ منظور این است که هنوز هم جولی از لباس‌های باز استفاده می‌کند اما طرحشان معمولا در طیف کلاسیک‌های مینیمال (دکلته‌های ساده) قرار می‌گیرد. در ادامه از عناصر اصلی و شیوه تدارک‌دیدن استایل‌های آنجلینا جولی برایتان خواهیم گفت.

ستون‌های اصلی استایل آنجلینا جولی

آنجلینا جولی از هنرپیشه‌های شیک و خوش‌استایل است. شاید یکی از دلایلی که تقریبا همیشه جذاب و زیبا به نظر می‌رسد، رعایت اصولی ساده است. او از رنگ‌ها و طرح‌هایی استفاده می‌کند که مینیمال هستند و به نمایش چهره و اندام جذابش کمک می‌کنند. ستون‌های اصلی استایل و لباس‌های آنجلینا جولی چیست؟

استفاده از ساتن در موقعیت‌های رسمی

استایل و لباس‌های آنجلینا جولی
آنجلینا جولی در لباسی از ساتن و حریر در کنار همسر سابقش برد پیت

یکی از مهم‌ترین ابعاد انتخاب هر استایلی، توجه به جنس پارچه متناسب با موقعیت است. اگر قرار است در موقعیتی رسمی شرکت کنید، باید به جنس پارچه لباستان هم توجه داشته باشید. فقط مدل و رنگ نیست؛ اگر پارچه از جنسی نامناسب انتخاب شود، حتی نقاط قوت استایلتان هم زیر سؤال خواهد رفت.

ساتن از پارچه‌های مناسب مجالس و موقعیت‌های رسمی است. این جنس جذاب پارچه در استایل‌های آنجلینا زیاد استفاده می‌شود. قامت بلند جولی با پوشیدن پیراهن‌هایی از جنس ساتن به‌شدت دیدنی می‌شود؛ شکوه این پارچه مناسب فرش قرمزها و جشنواره‌هاست.


حتما بخوانید: همه چیز درباره پارچه ساتن؛ این کلاسیک ماندنی را بشناسید

کفش‌های پاشنه‌بلند ساده (pump)

استایل و لباس‌های آنجلینا جولی
آنجلینا جولی با کفش‌های پاشنه‌بلند

آنجلینا جولی استایلی مینیمال با جزئیات اندک اما مهم دارد. او به طرح‌های کلاسیک هم عشق می‌ورزد. کافی است، نگاهی به کفش‌هایش داشته باشید تا متوجه شوید که از پاشنه‌بلندهای ساده چقدر استقبال می‌کند.

پوشیدن این کفش‌ها حتی در ساده‌ترین حالت هم باعث می‌شود که آنجلینا جولی شیک و خاص به‌نظر برسد. آنجلینا در استایل‌های خیابانی‌اش هم با پوشیدن چنین کفش‌هایی، تیپ خود را به‌شدت ارتقا می‌دهد و زیبا می‌کند.

یقه‌اسکی‌های ساده

استایل و لباس‌های آنجلینا جولی
آنجلینا جولی با یقه اسکی

گردن آنجلینا جولی اندازه مناسبی دارد؛ نه کشیده و دراز است و نه کوتاه. بنابراین، یقه اسکی جلوه جالبی روی تنش دارد. جولی با رنگ‌های مختلفی از یقه اسکی در استایل‌های مختلفش دیده می‌شود و جالب این است که همه رنگ‌های منتخب هم با پوست سفیدش هماهنگی دارند.

یقه اسکی از آن گزینه‌هایی است که اگر با اندامتان هماهنگ باشد، خیلی زود و ساده به شما استایلی زیبا و جذاب تقدیم می‌کند. پس همیشه حواستان به آن باشد و اگر نمی‌دانستید که چی بپوشید و چه استایلی برای خود ترتیب بدهید، یک یقه اسکی بخرید و تمام!

انتخاب استایل سرتاسر خنثی

استایل و لباس‌های آنجلینا جولی
آنجلینا جولی و رنگ‌های خنثی

از طیف‌های رنگی موردعلاقه آنجلینا جولی می‌توان به کرم، سفید و بژ اشاره کرد. او معمولا از استایل مونوکروم استقبال می‌کند و از رنگ‌های خنثی برای بخش‌های مختلف لباسش بهره می‌برد.

برای همین است که او را مینیمال‌دوستی کلاسیک‌پسند می‌دانیم. انتخاب رنگ‌های شیک و خنثی و استایلی مونوکروم که حواشی و اکسسوری‌های زیادی ندارد از امضاهای آنجلینا در لباس‌پوشیدن است.

استفاده از یک اکسسوری رنگین

استایل و لباس‌های آنجلینا جولی
آنجلینا جولی و استفاده از اکسسوری رنگین

یکی دیگر از جذابیت‌های مینیمالیستی استایل‌های آنجلینا جولی، استفاده از اکسسوری‌های رنگی است. او از اکسسوری‌های پرتعداد و متنوع استفاده نمی‌کند. کیف و کفش‌هایش هم معمولا از طیف رنگی خنثی انتخاب می‌شوند.

اما گاهی با انتخاب یک عنصر رنگین در استایل خود، سادگی تیپش را خیلی‌ آسان به نوعی خوش‌سلیقگی جذاب تبدیل می‌کند. برای نمونه، او به کیف‌های قرمز علاقه زیادی دارد و گاهی در استایل ساده خود از کیف‌هایی با این رنگ بهره می‌برد.

شلوارهای گشاد

استایل و لباس‌های آنجلینا جولی
آنجلینا جولی و شلوارهای گشاد در استایل او

شلوارهای گشاد هم از لباس‌های موردعلاقه آنجلینا جولی هستند. این شلوارها برای موقعیت‌های رسمی بسیار مناسب‌اند و برای شخصی با اندام کشیده و پاهای بلند گزینه ایدئالی به‌شمار می‌روند.

اگر پیگیر فعالیت‌ها و زندگی آنجلینا جولی باشید، حتما می‌دانید که با بعضی شرایط جسمانی خاص روبه‌رو بوده و در سال‌های اخیر نسبت به گذشته‌ها، وزنش به شکل چشمگیری کاهش پیدا کرده است. همین موضوع باعث شده که لباس‌های گشاد و پرچین روی اندامش بهتر بنشینند. شلوارهای گشاد هم برای او مناسب‌اند.

پیراهن‌های مشکی

استایل و لباس‌های آنجلینا جولی
آنجلینا جولی در پیراهنی مشکی

رنگ مشکی هم از رنگ‌های موردعلاقه آنجلینا جولی است. به نظر می‌رسد که اگر درِ کمد لباس‌های او را باز کنیم با طیف وسیعی از پیراهن‌های مشکی روبه‌رو خواهیم شد.

مشکی رنگ کلاسیک شیکی است و همیشه برای ترتیب‌دادن استایلی جذاب می‌توان رویش حساب کرد. درست است که آنجلینا جولی از رنگ مشکی زیاد استفاده می‌کند اما از آنجا که طرح‌های متنوعی برای پیراهن‌های مشکی‌اش در نظر می‌گیرد، هیچ‌گاه شاهد تکراری‌بودن این رنگ در استایل او نیستیم.

پَر هم از عناصر برخی لباس‌های رسمی جولی است. اگر نگاهی به استایل و لباس‌های آنجلینا جولی روی فرش قرمز داشته باشید، حتما متوجه می‌شوید که پَر در برخی از پیراهن‌های مجلسی و رسمی او زیاد دیده می‌شود. عنصر پَر هم بسیار زیبا و لطیف است و هم می‌تواند شکوهی به حضور هر فرد در موقعیت‌های رسمی بدهد.

انتخاب رنگ لباس‌ها متناسب با رنگ تناژ پوست

استایل و لباس‌های آنجلینا جولی
آنجلینا جولی و تم رنگی طلایی در استایلش

آنجلینا جولی پوستی با تُناژ رنگی سرد دارد. او این نکته را می‌داند و در انتخاب رنگ لباس‌هایش دقت زیادی به این موضوع دارد. انتخاب رگه‌های رنگی متناسب با تُناژ پوست می‌تواند به زیبایی‌تان کمک زیادی کند.

آنجلینا هم پوستی سفید و سرد دارد و برای همین معمولا در استایل‌های جذاب خود از رگه‌هایی از طلایی استفاده می‌کند تا درخشش پوستش زیاد شود و چهره بازتر و بشاش‌تری داشته باشد. شما هم سعی کنید که تناژ رنگ پوستتان را شناسایی کنید و متناسب با آن رنگی انتخاب کنید که توازن را به استایل چهره و اندامتان تقدیم می‌کند.

پذیرش ریسک‌های حساب‌شده

استایل و لباس‌های آنجلینا جولی
آنجلینا جولی و کت‌وشلواری زیبا

در استایل و لباس‌های آنجلینا جولی می‌توان شاهد نوعی ریسک‌پذیری حساب‌شده هم بود. منظور از ریسک‌پذیری چیست؟ ریسک حساب‌شده چه معنایی دارد؟ آنجلینا ریسک‌پذیر است؛ چون گاهی انتخاب‌هایی دارد که خاص و متفاوت‌اند و باعث تمایز او در مراسم و مجالس مختلف با دیگران می‌شود.

اما حساب‌شدگی ریسک‌های آنجلینا به این خاطر است که او استایل و لباس متفاوت خود را منطبق بر اندام و متناسب با رنگ پوست خود انتخاب می‌کند. برای نمونه، در تصویر بالا، شاهد انتخاب کت‌وشلواری از جولی هستیم که با کراواتی جذاب و چسبیده به شومیز سفیدش تکمیل شده است.

نمود روحیات درونی در استایل

استایل و لباس‌های آنجلینا جولی
آنجلینا جولی و استایل‌های بازتاب‌دهنده روحیاتش

آنجلینا جولی استایل فوق‌العاده‌ای دارد و فقط به‌خاطر زیبایی خیره‌کننده‌اش نیست که تیپی جذاب از خود به نمایش می‌گذارد. تناسبی میان روحیات و درونیات او و استایلش وجود دارد که باعث می‌شود همیشه دلنشین و گیرا باشد.

استایل و لباس‌های آنجلینا جولی
آنجلینا جولی و استایل‌های بازتاب‌دهنده روحیاتش

زمانی که انتخاب‌های متهورانه دارد و جسورتر ظاهر می‌شود، این موضوع در استایلش هم قابل‌ ردیابی است. زمانی هم که آرام‌تر است و فکورانه‌تر روند کار و زندگی حرفه‌ای را دنبال می‌کند، باز می‌توان بازتاب این رویکردها را در ظاهرش دید.

استفاده از پوشش محلی در فعالیت‌های انسان‌دوستانه

استایل و لباس‌های آنجلینا جولی
آنجلینا جولی در افغانستان

یکی از نکات مثبت استایل آنجلینا جولی انتخاب‌های درست برای هر موقعیت است. او فعالیت‌های انسان‌دوستانه وسیعی را پیگیری می‌کند. زمانی که به کشورهای مختلف در سفر است از لباس‌های محلی و متناسب با فرهنگ آن مکان‌ها استفاده می‌کند.

این انتخاب برای حضور در فعالیت‌های خیرخواهانه می‌تواند نقش مهمی در شکل‌گیری ارتباط واقعی با آدم‌های نیازمند کشورهای مختلف داشته باشد. ضمن اینکه نشان می‌دهد، جولی موقعیت‌شناس است و می‌داند که در هر صحنه‌ای با چه استایلی حاضر شود.

نگاهی به برخی از زیباترین استایل‌های آنجلینا جولی

آنجلینا خوش‌لباس است و این را اهالی مدوفشن هم تأیید می‌کنند. در ادامه می‌خواهیم تعدادی از استایل‌های جذاب او را مرور کنیم.

در فرش قرمز فیلم مالفیسنت (Maleficent )

استایل و لباس‌های آنجلینا جولی
آنجلینا در رنگی خنثی و روشن

همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد، آنجلینا از رنگ‌های خنثی استقبال می‌کند و به‌خاطر سردی و سفیدی پوستش از رگه‌های براقی مانند طلایی و نقره‌ای در استایل‌هایش بهره می‌برد.

در تور جهانی فیلم مالفیسنت

استایل و لباس‌های آنجلینا جولی
آنجلینا در لباسی خاص و زیبا

جولی در این تصویر از لباسی با چین‌وشکن‌های زیاد همراه با شلوار استفاده کرده است. در بررسی استایل او گفتیم که عاشق ریسک‌های حساب‌شده است. این انتخابش هم نمونه‌ای از همان ریسک‌هاست. نظرتان چیست؟

در جشنواره فیلم‌های هالیوود ( Hollywood Film Awards)

استایل و لباس‌های آنجلینا جولی
آنجلینا در لباس ماکسی ساتن

آنجلینا از پارچه ساتن هم در استایل‌هایش زیاد استفاده می‌کند. در حضورش در جشنواره فیلم‌های هالیوودی هم شاهد پوشیدن ماکسی ساتنی هستیم که باز از طیف رنگ‌های خنثی است. این رنگ با پوست آنجلینا هماهنگی زیادی دارد.

جذاب‌ترین لباس‌های ساتن را ببینید

در نیویورک برای اکران فیلمی در سال ۲۰۱۷

استایل و لباس‌های آنجلینا جولی
آنجلینا جولی با کیفی قرمز

اگر یادتان باشد، پیش‌تر درباره انتخاب اکسسوری‌های شاخص از سوی جولی صحبت کردیم. در این تصویر هم می‌بینید که کیفی قرمز بر دوش دارد و آن را در کنار استایل مونوکروم خود استفاده کرده است. این سبک از استایل جولی نماد و نشانه‌ای کامل از مینیمالیست‌بودن و طرفداری‌اش از سبک‌های ساده و کلاسیک است.

در کامبوج

استایل و لباس‌های آنجلینا جولی
آنجلینا در کامبوج

آنجلینا جولی به پوشیدن لباس‌هایی متناسب با موقعیت‌های مختلف شهرت دارد. او برای حضور در کشورهای مختلف به سبک پوشش و رنگ‌های لباسش دقت زیادی می‌کند. در تصویر بالا، او برای اکران فیلمش به کامبوج رفته و همان‌طور که می‌بینید رنگ منتخبش برای پیراهن ماکسی بسیار مناسب جغرافیایی است که به آن پا گذاشته است.

در افتتاحیه فیلم شکست‌ناپذیر (unbroken)

استایل و لباس‌های آنجلینا جولی
آنجلینا و انتخاب رنگ سفید برای پوشش

آنجلینا به رنگ‌های روشن و خنثی علاقه زیادی دارد اما تکرار این رنگ‌ها در استایلش باعث تکراری‌شدن تیپ این هنرپیشه کاربلد و زیبا نمی‌شود. چون مدل‌های بسیار جذاب و متنوعی برای لباس‌هایش انتخاب می‌کند که با اندام او در سازگاری زیادی هستند.

در ملاقات با ملکه الیزابت

استایل و لباس‌های آنجلینا جولی
جولی در ملاقات با ملکه انگلستان

آنجلینا با ملکه انگلستان هم ملاقات داشته و همان‌طور که از او انتظار می‌رود، لباسی بسیار مناسبِ موقعیت به تن دارد. اندام زیبای او و انتخاب‌های درستش برای استایل است که او را به چهره‌ای شاخص در این زمینه بدل می‌کند.

در مراسم گلدن‌گلوب ۲۰۱۱

استایل و لباس‌های آنجلینا جولی
جولی در پیراهن ماکسی سبز براق

جولی به رنگ‌های خنثی علاقه دارد اما هر چند وقت با استایلی از رنگ‌های درخشان و چشمگیر هم در فرش قرمزها و مراسم مختلف ظاهر می‌شود و همه را غافلگیر می‌کند. سلیقه او در انتخاب رنگ‌های متنوع برای استایلش بسیار خوب است. از این پیراهن زیبا که در تصویر بالا می‌بینید، خوشتان می‌آید؟

در آخر

آنجلینا جولیِ زیبا و نیکوکار استایل خوبی دارد و همیشه روی فرش قرمزها می‌درخشد. استایل او مخصوص به خودش است: ساده، مینیمال، دقیق و متناسب با اندامش و موقعیت‌های مختلف. شما استایل او را می‌پسندید؟ نظرتان درباره استایل و لباس‌های آنجلینا جولی چیست؟ اگر بخواهید در یک کلمه تیپ او را تعریف کنید، چه می‌گویید؟


در ادامه بخوانید: بررسی لباس‌ها و استایل گریس کلی؛ ستاره زیباروی سینمای کلاسیک
منبع whowhatwear.com pandagossips.com elle.com/uk
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.