همه‌چیز درباره برند هرمس؛ لوکس، محبوب و پر از جزییات

احتمالا شما هم برند هرمس را می‌شناسید و از قیمت‌های گزاف محصولات این نام تجاری پر آوازه آگاهی دارید. دلیل اصلی گران بودن محصولات هرمس این است که اغلب این کالاها دست‌ساز بوده و با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته شده‌اند. این مزون مجلل، به محصولات انحصاری خود می‌بالد و فرآیند تولید این کالاها را همواره به‌عنوان تولید یک اثر هنری در نظر می‌گیرد. بی‌تردید در اختیار داشتن چنین دست‌سازه‌های تخصصی مستلزم پرداخت هزینه‌ای قابل توجه است. در این مطلب، قصد داریم درباره هرمس و برخی از محصولات بی‌نظیر آن با شما صحبت کنیم. پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

معرفی برند هرمس

معرفی برند هرمس
برند هرمس یکی از مشهورترین تولیدکنندگان اکسسوری‌ها و کالاهای لوکس فرانسوی است.

برند هرمس اینترنشنال، که گاهی با نام‌های هرمس پاریس و هرمس نیز شناخته می‌شود، یکی از تولیدکنندگان کالاهای لوکس فرانسوی است. در مطالعات مختلف ارزیابی و رتبه‌بندی محصولات مد و فشن که توسط کارشناسان برجسته این حوزه منتشر شده، نام تجاری هرمس همواره به‌عنوان یکی از ارزشمندترین برندهای جهان شناخته شده و در دنیای صنایع لوکس از جایگاهی نمادین برخوردار است. محصولات این نام تجاری با تلفیقی از میراث و تاریخ غنی، صنایع دستی نفیس، توجه به جزئیات و سطوح بالای کیفیت و حرفه‌ای بودن تولید می‌شوند و موقعیت برتر هرمس را در دنیای رقابتی کالاهای منحصر به‌فرد به تصویر می‌کشند. این برند همیشه به استانداردهای بالای خود پایبند بوده و با کاهش سرعت تولید محصولاتی که تقاضای بالایی دارند مصرف‌گرایی را به چالش کشیده است. هرمس با استراتژی بازاریابی بی‌نظیر، توجه به جزئیات، تولید محدود کالا و کیفیت بسیار بالای محصولات منحصر به‌فردش بی‌تردید در زمره خواستنی‌ترین برندهای جهان قرار دارد.

تاریخچه برند هرمس چیست؟

تاریخچه برند هرمس چیست؟
برند هرمس نزدیک به دو سده پیش در پاریس متولد شد.

برند هرمس در سال ۱۸۳۷ تاسیس شد و کار خود را در زمینه تولید تخصصی کالاهای چرمی، لوازم تزیینی جانبی، اثاثیه منزل، عطرسازی، جواهرات، ساعت و لباس‌های آماده آغاز کرد. لوگوی هرمس کالسکه یک دوک را به تصویر می‌کشد که با اسب هدایت می‌شود. این نماد تجاری از دهه ۱۹۵۰ به محصولات این برند اضافه شد. تیری هرمس، بنیان‌گذار این نام تجاری بود که در یکی از شهرهای آلمان از پدری فرانسوی و مادری آلمانی به‌دنیا آمد. خانواده او در سال ۱۸۲۸ به فرانسه نقل مکان کردند. در سال ۱۸۳۷، هرمس برای اولین بار یک کارگاه ساخت افسار و یراق اسب و کالسکه را در محله Grands Boulevards پاریس تاسیس کرد. به این ترتیب، روند ارائه خدمات تخصصی هرمس به اشراف‌زادگان اروپایی آغاز شد. تیری هرمس در ساخت مهارها و افسارهای فرفورژه با کیفیت بالا تخصص داشت و در این زمینه جوایز متعدد و مهمی را به خود اختصاص داد.

تاریخچه برند هرمس چیست؟
هرمس برای اولین بار یک کارگاه ساخت افسار و یراق اسب و کالسکه را افتتاح کرده و کار ارائه خدمات به اشراف زادگان اروپایی را آغاز کرد.

در سال ۱۸۸۰ میلادی، پسر هرمس، چارلز-امیل،  در جایگاه پدر نشست و مدیریت این کسب‌وکار را برعهده گرفت. به این ترتیب، او فروشگاه هرمس را به خیابان ۲۴ «دو فاوبورگ سنت اونوره» منتقل کرد. امروز نیز می‌توانید این فروشگاه را در همان مکان مشاهده کنید. چارلز-امیل با کمک پسران‌اش آدولف و امیل-موریس کار خرده‌فروشی تولیدات خود و ارائه خدمات را به اشراف اروپا، شمال آفریقا، روسیه، آسیا و قاره آمریکا آغاز کرد. در سال ۱۹۰۰، کیف Haut à Courroies برند هرمس به بازار عرضه شد. این کیف ارزشمند برای سوارکارانی طراحی شده بود که قصد داشتند زین اسب‌شان را با خود حمل کنند.

پس از بازنشستگی چارلز-امیل هرمس، پسران او آدولف و امیل-موریس مدیریت مجموعه را برعهده گرفتند و آن را به هرمس فرس (برادران هرمس) تغییر نام دادند. اندکی بعد، امیل موریس با بهره‌گیری از مهارت و دانش ۸۰صنعت‌گر، کار خدمات‌رسانی به اصطبل تزار روسیه و ساخت زین و برگ منحصر به‌فرد برای او را شروع کرد. سپس، او موفق شد حقوق انحصاری استفاده از زیپ برای کالاهای چرمی و لباس را دریافت کند. در سال ۱۹۱۸، هرمس اولین کت چرمی و زیپ‌دار را برای ادوارد، شاهزاده‌ ولز تولید کرد. این کت برای بازی گلف طراحی شده بود.

تاریخچه برند هرمس چیست؟
کت‌های چرمی زیبا و بسیار با کیفیت هرمس همچنان تولید می‌شوند و هنوز هم نظر بسیاری از ثروتمندان جهان را به خود جلب می‌کنند.

در طول دهه ۱۹۲۰ میلادی و هم‌زمان با مدیریت امیل موریس، کلکسیون ارزشمندی از لوازم جانبی و لباس هم به محصولات برند هرمس اضافه شد. بعدها دامادهای امیل موریس نیز به شرکای تجاری او تبدیل شدند و کل خانواده در هدایت این کسب‌وکار کم‌نظیر مشارکت کردند. در سال ۱۹۲۲، هرمس نخستین کیف دستی چرمی زنانه‌اش را به بازار عرضه کرد. در سال ۱۹۲۴، پای این برند به ایالات متحده نیز باز شد و نخستین بوتیک‌های‌اش را در خارج از پاریس افتتاح کرد. در طول دهه ۱۹۳۰، هرمس برخی از شناخته‌شده‌ترین کالاهای لوکس خود را به مخاطبان‌اش معرفی کرد. از این میان، می‌توان به کیف چرمی Sac à dépêches اشاره کرد که بعدها به دلیل حمایت‌های «گریس کلی» از این محصول به کیف «کِلی» تغییر نام داد. در سال ۱۹۳۷ میلادی، هرمس برای نخستین بار روسری‌های ابریشمین و بسیار زیبای‌اش را به بازار عرضه کرد. در فاصله کوتاهی، این روسری‌ها با فرهنگ فرانسه ادغام شدند.

در سال ۱۹۳۸، دستبند  معروف Chaîne d’ancre و ژاکت و لباس سواری هم به مجموعه کلاسیک برند هرمس پیوستند. این محصولات با الهام از نقاشی‌ها، کتاب‌ها و اشیاء هنری تولید می‌شدند. در سال ۱۹۴۹ میلادی و هم‌زمان با عرضه نخستین کراوات‌های ابریشمی هرمس، اولین عطر این برند هم با نام Eau d’Hermès تولید و روانه بازار شد.

تاریخچه برند هرمس چیست؟
روسری‌های ابریشمی و بسیار لطیف هرمس همچنان از محبوب‌ترین محصولات این برند به حساب می‌آیند.

از اواسط دهه ۱۹۳۰، برند هرمس با به‌کارگیری متخصصان ماهر برای نخستین بار طراحی انحصاری ساعت‌های مچی مردانه و زنانه این نام تجاری را آغاز کرد. ساعت‌های این برند با استفاده از طلای ۱۸ عیار، فولاد ضد زنگ و پلاتین تولید شده و همه مدل‌ها با امضای Hermès یا Hermès Universal Genève در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفتند. مشارکت برندهای هرمس و یونیورسال تا دهه ۱۹۵۰ ادامه داشت. امروزه این برند با برخورداری از ۳۱۱ فروشگاه در سراسر جهان از جمله ایالات متحده، روسیه و آسیا همچنان در اوج محبوبیت خود قرار دارد و از تلاش بیش از ۱۵۰۰۰ کارمند بهره می‌جوید. هرمس هنوز هم به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و تحسین برانگیزترین سازندگان کالاهای لوکس در جهان شناخته می‌شود. عملکرد درخشان این برند در طول تاریخ ۱۸۳ ساله‌اش تا حد زیادی به انگیزه آن برای ثبات استراتژیک، ترکیب خلاقیت عالی با مهارت مثال‌زدنی و همچنین تمرکز بی‌وقفه بر مزایای بلندمدت مبتنی بوده است.


حتما بخوانید: بررسی لباس‌ها و استایل گریس کلی؛ ستاره زیباروی سینمای کلاسیک

فلسفه برند هرمس چیست؟

 

 

فلسفه برند هرمس چیست؟
برند هرمس همواره بر ارائه محصولاتی منحصر به‌فرد، لوکس و بی‌عیب و نقص به برترین طبقات اجتماعی تمرکز داشته است.

فلسفه برند هرمس به‌طور کاملا دقیقی از تلفیق کیفیت و مهارت ریشه می‌گیرد. به دلیل پایبندی به همین اصول است که این برند همواره از تولید انبوه اجتناب کرده است. به گفته هرمس، هر محصولی که تحت نام این برند عرضه می‌شود، باید نمایان‌گر کار دشوار و دقت فوق‌العاده‌ای باشد که صنعت‌گران ماهر برای تولید آن صرف کرده‌اند. جالب است بدانید، در حال حاضر کلیه محصولات هرمس پیش از خروج از کارگاه توسط «پیر الکسیس دوما» مدیر بخش خلاقیت این شرکت، امضا می‌شوند. این امر تعهد تزلزل‌ناپذیر این برند را به ارائه بالاترین کیفیت ممکن نشان می‌دهد. جالب این‌جاست که در تاریخ نزدیک به ۱۸۳۳ ساله این شرکت، اصول برند هرمس همچنان ثابت مانده‌اند. این در حالی است که مالکیت، مدیریت و رهبری این شرکت بارها تغییر کرده و از نسلی به نسل دیگر انتقال یافته است.

تمام محصولات این برند تقریبا به‌طور کامل در فرانسه و در کارگاه‌های (Atelier Hermès) و با تاکید بسیار زیاد بر کیفیت ساخته می‌شوند. هر محصول کاملا به‌صورت دستی و تنها توسط یک صنعت‌گر تولید می‌شود. این امر از منحصر به‌فرد بودن دست‌سازه‌های هرمس حکایت دارد. در واقع، فلسفه و هدف برند Hermes همواره این بوده که محصولاتی لوکس و فوق‌العاده ممتاز را در اختیار علاقه‌مندان بگذارد. این چشم‌انداز، تصویری کامل و بی‌نظیر است که تنها توسط برندهای معدودی در جهان قابل دست‌یابی بوده است. شاید به همین دلیل است که مجموعه هرمس دارای بخش بازاریابی نبوده و با تکیه بر شهود و خلاقیت کارکنان‌اش هم‌چنان در عرصه کسب‌وکار می‌درخشد.

نکات خواندنی درباره محصولات برند هرمس

نکات خواندنی درباره محصولات برند هرمس
هر یک از محصولات برند هرمس با استفاده از بهترین مواد اولیه و با تلاش و زحمت بسیار زیاد متخصصان ماهر ساخته می‌شود.
  • ابریشم به‌کار رفته در ساخت روسری‌های هرمس از کشور برزیل وارد می‌شوند.
  • میانگین عرض کراوات‌های هرمس ۹.۱ سانتی‌متر است.
  • هر یک از کیف‌های هرمس تنها توسط یک صنعت‌گر تکمیل می‌شود.
  • ساخت کیف معروف بیرکین به طور متوسط ۱۷ ساعت زمان می‌برد.
  • برند هرمس هر یک از عطرهای‌اش را با استفاده از هنر، دانش و مهارت یکی از عطرسازان معروف ارائه می‌‌دهد.
  • زمان لازم برای ساخت کمربند هرمس بین ۱ تا ۳ ساعت است.
  • مونتاژ یکی از کفش‌های این برند تقریبا در طی ۱۵۰ عملیات انجام می‌شود.
  • هر یک از صنعت‌گران ماهر کمپانی هرمس روزانه می‌توانند تا ۲ جفت دستکش را تولید کنند.
  • هرمس هنوز هم یک تجارت خانوادگی به حساب می‌آید.
  • تصویر ارائه شده در لوگوی هرمس با اشاره مستقیم به ریشه‌های این برند به‌عنوان تولید کننده لوازم جانبی کالسکه برای اشراف طراحی شده است.
  • در طول جنگ جهانی دوم و اشغال پاریس توسط نازی‌ها، بسیاری از اقلام جیره‌بندی و تقریبا نایاب شدند. از این میان، می‌توان به رنگ‌های مخصوص رنگرزی و مواد مورد نیاز برای ساخت جعبه‌های کادویی اشاره کرد. با این حال، در آن روزگار کاغذ و رنگ نارنجی همچنان در دسترس بودند. این‌گونه بود که جعبه‌های پرتقالی رنگ و نمادین برند هرمس متولد شدند.

مشهورترین طراحان برند هرمس چه کسانی هستند؟

مشهورترین طراحان برند هرمس چه کسانی هستند؟
مارتین مارجیلا یکی از برترین طراحانی است که در سال‌های اخیر با برند هرمس همکاری داشته است.

برند هرمس برای طراحی و ساخت محصولات ارزشمندش از مهارت و دانش مجموعه قابل توجهی از طراحان زبردست بهره می‌جوید. با این حال، در سال‌های اخیر نام‌های بزرگی مانند «مارتین مارجیلا»، «ژان‌پل گوتیه» و «کریستف لمر» در فهرست همکاران این برند درخشیده و شهرت آن را از قبل هم بیش‌تر کرده‌اند. برخی از طراحان دیگری که با هرمس همکاری داشته‌اند عبارتند از:

  • لولا پروساک
  • کلود بروئه
  • ماریو چین
  • برنارد سانز
  • ورونیک نیچانیان

در حال حاضر مالک برند هرمس کیست؟

در حال حاضر مالک برند هرمس کیست؟
در حال حاضر، بخش عمده سهام هرمس در اختیار خانواده دوماست.

بخش اعظم سهام برند هرمس متعلق به خانواده دوماست. با این حال، سهام این برند به‌صورت عمومی در بازار بورس هم معامله می‌شود. اما هنوز هم بیش از  ۷۵درصد از دارایی‌های هرمس در اختیار خانواده دوما قرار دارد.

کالاهای نمادین و مشهور برند هرمس کدام‌ها هستند؟

کالاهای نمادین و مشهور برند هرمس کدام‌ها هستند؟
بسیاری از کیف‌ها، روسری‌های ابریشمی، صندل‌ها و برخی از دستبندها و ساعت‌های ساخت هرمس از نمادین‌ترین محصولات آن به حساب می‌آیند.

۱. کیف بیرکین هرمس

کیف بیرکین هرمس
کیف بیرکین یکی از پرطرفدارترین محصولات برند هرمس است.

کیف بیرکین در صدر فهرست محصولات نمادین برند هرمس جای دارد. این کالا را می‌توان از شاخص‌ترین آثار این برند برشمرد. کیف Birkin برای نخستین بار در سال ۱۹۸۴ ارائه شد. این اکسسوری ارزشمند در طول سالیان با بهره‌گیری از انواع چرم و در رنگ‌های گوناگون به بازار عرضه شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. تا کنون، طیف گسترده‌ای از مشهورترین بانوان دهه‌های اخیر این کیف را به‌دست گرفته و در حافظه معروف‌ترین رسانه‌ها ثبت کرده‌اند. این امر کیف Birkin را به یکی از نمادهای فرهنگی جهان تبدیل کرده است. جالب است بدانید، ثروتمندان و برخی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های جهان برای خریداری این کیف ثبت‌نام می‌کنند و برای دستیابی به آن چیزی در حدود ۲ تا ۳ سال منتظر می‌مانند.

۲. کیف کِلی هرمس

کیف کِلی هرمس
کیف کلی هرمس به افتخار گریس کلی و حمایت و علاقه او به این برند این گونه نامگذاری شد.

کیف Kelly در ابتدا Sac à Courroies نام داشت و برای حمل یک زین یا یک جفت چکمه طراحی شده بود. در دهه ۱۹۳۰ میلادی، برند Hermes طراحی این کیف را اصلاح کرد. به این ترتیب، این محصول به یکی از محبوب‌ترین تولیدات مزون هرمس تبدیل شد. «گریس کلی» هنرپیشه مشهور و همسر شاهزاده موناکو هم در زمره علاقه‌مندان به این کیف قرار داشت. خوب است بدانید، ساخت هر یک از این کیف‌ها توسط یک صنعت‌گر ماهر و طی ۲۵ ساعت کار و پیاده‌سازی ۲۶۰۰ دوخت انجام می‌گیرد.

۳. کیف کنستانس هرمس

کیف کنستانس هرمس
کنتانس هرمس نام خود را از اسم دختر طراح این محصول وام گرفت.

کیف کنستانس از برند هرمس توسط یکی از طراحان داخلی این برند با نام Catherine Chaillet طراحی شد. او این محصول را با الهام از اسم دخترش نام‌گذاری کرد. در سال ۱۹۵۹ میلادی این کیف برای نخستین بار به بازار عرضه شد و از همان زمان عنوان یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند را به خود اختصاص داد. از طرفداران این طرح می‌توان به «ژاکلین کندی اوناسیس»، «نیکی هیلتون روچیلد» و «دایان کروگر» اشاره کرد.

کیف‌های های کپی هرمس اینجاست

۴. دستبند Hermès Clic Clac H

دستبند Hermès Clic Clac H
دستبندهای معروف برند هرمس در انواع رنگ در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

برند هرمس تاکنون دستبندهای میناکاری شده زیادی را تولید کرده است. اما هیچ‌یک از آن‌ها به‌اندازه Clic Clac  به محبوبیت دست نیافتند. این دستبند با الهام از صدایی نام‌گذاری شده که هنگام باز و بسته کردن گیره آن به گوش می‌رسد. در میان این دستبند حرف H را می‌توان دید که به‌عنوان گیره عمل می‌کند و با میناکاری رنگی و درخشانی احاطه می‌شود. در حال حاضر، این محصول در رنگ‌های مختلف، سه اندازه گوناگون و در دو مدل زنانه و مردانه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

 

۵. دستبند Hermès Collier de Chien

دستبند Hermès Collier de Chien
این دستبند با الهام از قلاده‌های معروف هرمس ساخته شده‌اند.

این دستبند با الهام از قلاده سگ ساخته شده و یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌های چرمی این برند به حساب می‌آید. گل‌میخ‌های هرمی و حلقه‌های زیبای قلاده‌های ساخت برند Hermes نظر مشهورترین صاحبان سگ را در اقصا نقاط جهان به خود جلب کردند. سرانجام، ایده‌ سفارش یک دستبند با همین مختصات به ذهن «ماری گربر»  شیک‌پوش خطور کرد. این‌گونه بود که این اکسسوری منحصر به‌فرد متولد شد. امروزه این دستبند با استفاده از انواع گوناگون چرم ساخته می‌شود. از آن میان، می‌توان به پوست کروکودیل و مارمولک اشاره کرد.

۶. کمربند کنستانس هرمس

کمربند کنستانس هرمس
کمربند کنستانس هرمس سال‌هاست که از محبوب‌ترین تولیدات این برند به حساب می‌آید.

کمربند کنستانس از برند هرمس را می‌توان در زمره مشهورترین و محبوب‌ترین اکسسوری‌های دنیا دسته‌بندی کرد. حرف H هرمس با زیبایی تمام در میان این کمربند خودنمایی می‌کند. خوب است بدانید، سگک‌ها و بندهای چرمی این کمربند همگی قابل تعویض هستند.

۷. پتوی هرمس آوالون

پتوی هرمس آوالون
پتوی هرمس آوالون یک محصول استثنایی است که در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود.

آوالون یکی از محصولات محبوب این برند است که برای نخستین بار در سال ۱۹۸۸ عرضه شد. در ساخت این محصول از نرم‌ترین ترکیب پشم مرینو و کشمیر استفاده شده است. این محصول در رنگ‌ها و اندازه‌های متنوع به بازار عرضه می‌شود.

۸. صندل اوران هرمس

صندل اوران هرمس
صندل اوران هرمس یکی از محصولات محبوبی است که نظر طرفداران را در هر سن و سالی به خود جلب کرده است.

با وجود طراحی نسبتا جدید، Oran هم به یکی از کفش‌های نمادین برند Hermes تبدیل شده است. این صندل در سال ۱۹۹۷ توسط «پیر هاردی» برای هرمس طراحی و به بازار عرضه شد. حرف H مشهور هرمس و برخورداری از جزئیات بی‌نظیر از ویژگی‌های منحصر به‌فرد این برند به حساب می‌آیند.

۹. روسری‌های معروف و ابریشمی هرمس

روسری‌های معروف و ابریشمی هرمس
روسری‌های معروف و ابریشمی هرمس را می‌توان از محصولات نمادین این برند برشمرد.

اولین روسری هرمس در سال ۱۹۳۷ و با الهام از یکی از طرح‌های رابرت دوما (یکی از دامادهای امیل موریس هرمس) ساخته شد. ابریشم مورد نیاز برای ساخت هر یک از روسری‌های هرمس از ۲۵۰ پیله پروانه ابریشم به‌دست می‌آیند. در طول سال‌ها، این اکسسوری بی‌نظیر از محبوب‌ترین محصولات مزون هرمس بوده است؛ تا جایی که «الیزابت دوم» ملکه انگلستان، «گریس کلی»، «آدری هپبورن»، «کاترین دونو»، «سارا جسیکا پارکر» و بسیاری دیگر از مشاهیر جهان هم از خریداران روسری‌های هرمس بوده‌اند.

مدل‌های روسری هرمس اینجاست

۱۰. ساعت هرمس کِیپ کاد

ساعت هرمس کِیپ کاد
ساعت کیپ کاد هرمس محصولی ظریف و بی‌نظیر است.

ساعت کِیپ کاد از برند Hermes در سال ۱۹۹۱ میلادی به همت «هنری دواورینی» و با الهام از دستبندهای منحصر به‌فرد این مزون ساخته شد. از ویژگی‌های قابل توجه این اکسسوری ارزشمند می‌توان به برخورداری از بند چرمی، شکل دستبند مانند و طراحی فوق‌العاده آن اشاره کرد. ظرافت بی‌نظیر این ساعت از مهم‌ترین وجوه تمایز آن به حساب می‌آید.

کدام سلبریتی‌ها به استفاده از محصولات برند هرمس علاقه دارند؟

ویکتوریا بکهام یکی از سلبریتی‌های مشهوری است که به استفاده از کیف‌های هرمس علاقه زیادی دارد. در تصاویر زیر می‌توانید او را ببینید که انواع این اکسسوری‌های زیبا را در دست گرفته است:

کدام سلبریتی‌ها به استفاده از محصولات برند هرمس علاقه دارند؟

کدام سلبریتی‌ها به استفاده از محصولات برند هرمس علاقه دارند؟

کدام سلبریتی‌ها به استفاده از محصولات برند هرمس علاقه دارند؟

کیم کارداشیان نیز در اغلب مواقع با یکی از کیف‌های گران‌قیمت هرمس در انظار عمومی ظاهر می‌شود. در تصاویر زیر او را می‌بینید که کیف‌های متفاوتی را با استایل‌های مختلف ست کرده است:

کدام سلبریتی‌ها به استفاده از محصولات برند هرمس علاقه دارند؟

کدام سلبریتی‌ها به استفاده از محصولات برند هرمس علاقه دارند؟

جنیفر لوپز از شیک‌پوش‌ترین و خوش‌استایل‌ترین سلبریتی‌هایی است که به استفاده از کیف‌های هرمس علاقه دارد. در تصاویر زیر او را به همراه برخی از این کیف‌ها می‌بینید:

کدام سلبریتی‌ها به استفاده از محصولات برند هرمس علاقه دارند؟

کدام سلبریتی‌ها به استفاده از محصولات برند هرمس علاقه دارند؟

همان‌طور که می‌بینید ریتا اورا هم با کیف‌های هرمس‌اش شیک و منحصر به‌فرد به نظر می‌رسد:

کدام سلبریتی‌ها به استفاده از محصولات برند هرمس علاقه دارند؟

کدام سلبریتی‌ها به استفاده از محصولات برند هرمس علاقه دارند؟

هایدی کلوم هم از مشاهیر شیک‌پوشی است که در بسیاری از مواقع از انواع کیف‌های هرمس استفاده می‌کند. در عکس‌های زیر او را می‌بینید که درست مانند همیشه در هر استایلی می‌درخشد:

کدام سلبریتی‌ها به استفاده از محصولات برند هرمس علاقه دارند؟

کدام سلبریتی‌ها به استفاده از محصولات برند هرمس علاقه دارند؟کدام سلبریتی‌ها به استفاده از محصولات برند هرمس علاقه دارند؟

انواع عطرهای برند هرمس اینجاست

سخن آخر

در این مطلب، تلاش کردیم برخی از مهم‌ترین و خواندنی‌ترین مطالب و نکات ارزشمند را درباره برند هرمس با شما در میان بگذاریم. نظر شما چیست؟ آیا تا کنون از اکسسوری‌ها و محصولات زیبای این برند استفاده کرده‌اید؟ دوست دارید درباره کدام برندها بیش‌تر بدانید؟ ممنون می‌شویم دیدگاه‌های‌تان را در بخش «نظرات کاربران» با ما و دیگر خوانندگان به‌اشتراک بگذارید.


در ادامه بخوانید: همه چیز درباره برند گرلن؛ از جذاب‌ترین عطرهای سفارشی تا پودرهای مرواریدی زیبا
منبع www.esquiremag.ph martinroll.com www.fashionintime.org
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
۱ دیدگاه
  1. یاسمن می‌گوید

    خیلی خوب بود، ممنون

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.