رنگ قهوه‌ای را چطور ست کنیم؟ برای آقایان و خانم‌ها

قهوه‌ای رنگی طبیعی و آرام است. به همین دلیل افرادی که دوست ندارند کانون توجه دیگران باشند، بیشتر به این رنگ علاقه نشان می‌دهند. اگر دوست دارید درباره رنگ قهوه‌ای و نحوه ست کردن آن بیشتر بدانید، این مطلب را بخوانید.

قهوه‌ای چه رنگی است؟

رنگ قهوه‌ای - قهوه‌ای چه رنگی است

رنگ قهوه‌ای در سیستم CMYK از قرمز، سیاه و زرد تهیه می‌شود؛ اما در سیستم RGB از مخلوط قرمز و سبز به دست می‌آید. کد آن #964B00 است.

قهوه‌ای رنگی است که به‌وفور در طبیعت و محیط زندگی‌مان آن را می‌بینیم. جالب اینجاست با اینکه بسیاری از مردم دنیا عاشق رنگ قهوه‌ای در شکلات، قهوه، چشم‌ها و پوست درختان هستند، این رنگ کم‌طرفدارترین رنگ در سراسر جهان به شمار می‌رود. شاید به این دلیل که به همان اندازه که پر از مفاهیم مثبت است، اگر به‌درستی از آن استفاده نشود می‌تواند حسی کاملا منفی را القا کند.

قهوه‌ای رنگی گرم است و با قدرت، قابل‌اعتمادبودن و التیام‌بخشی ارتباط دارد. علاوه بر این، ازآنجاکه رنگی طبیعی و زمینی است، بسیاری از افراد آن را با آرامش و راحتی مرتبط می‌دانند.

سایه‌های قهوه‌ای در طیف رنگ

رنگ قهوه‌ای - سایه‌های قهوه‌ای در طیف رنگ

سایه‌های قهوه‌ای به دو گروه بزرگ تقسیم می‌شوند: روشن و تیره. برای مثال رنگ شکلاتی و دارچینی قهوه‌ای تیره‌تر به حساب می‌آیند؛ اما قهوه‌ای طلایی، کاراملی و بژ قهوه‌ای روشن هستند.

بادامی

رنگ قهوه‌ای - بادامی

این رنگ نوعی قهوه‌ای روشن است و ته‌رنگ نیمه خاکستری دارد. بادامی را می‌توان در طبقه‌بندی رنگ سفید یا خاکستری هم قرار داد. این رنگ سرد است.

بژ

رنگ قهوه‌ای - رنگ بژ

رنگ بژ نوعی قهوه‌ای کم‌رنگ مایل به برنزی است. گاهی می‌توان آن را در خانواده سفید طبقه‌بندی کرد. رنگش از برنزی سردتر است.


حتما بخوانید: رنگ بژ را چطور ست کنیم؟ شیک و اصولی بژ بپوشیم

کرم

رنگ قهوه‌ای - رنگ کرم

کرم نوعی قهوه‌ای رنگ‌پریده و کم‌رنگ است و کمی به شنی شباهت دارد. می‌توان آن را به‌عنوان سفید هم طبقه‌بندی کرد. بنابراین سرد به شمار می‌رود.

کت‌های رسمی کرم اینجاست

برنزی

رنگ قهوه‌ای - رنگ برنزی

برنزی سایه‌ای متوسط و گرم از قهوه‌ای با ته‌رنگ نارنجی است. شبیه مسی است؛ اما گرمتر از آن است.

دارچینی

رنگ قهوه‌ای - رنگ دارچینی

رنگ دارچینی نوعی قهوه‌ای متوسط و گرم است و ته‌رنگی خفیف از نارنجی متمایل به زرد دارد.

قهوه‌ای

رنگ قهوه‌ای - قهوه‌ای

با اینکه ما به brown قهوه‌ای می‌گوییم، در اصل رنگی که با قهوه در ارتباط است و باید قهوه‌ای نامیده شود coffee است. این رنگ سایه‌ای سرد و تیره با ته‌رنگ مایل به خاکستری است و از قهوه‌ای تیره (dark brown) سردتر است.

ترکیب کلی چند رنگ که با قهوه‌ای جور در می‌آیند

قبل از هر چیز درباره رنگ‌های مکمل قهوه‌ای صحبت کنیم:

قهوه‌ای روشن‌تر: مکمل رنگ‌های روشن مانند انواع نارنجی، قرمز گوجه‌ای، کرم، بژ، سبز، آبی و البته سفید هستند.

قهوه‌ای تیره‌تر: مکمل شرابی، سرمه‌ای، سبز جنگلی، زیتونی، خردلی، خاکستری و مشکی است.

ترکیب قهوه‌ای با سفید

رنگ قهوه‌ای - ترکیب قهوه‌ای با سفید

رنگ سفید ترکیبی بسیار زیبا با قهوه‌ای ایجاد می‌کند. قهوه‌ای تیره است و سفید به آن نور و طراوت می‌بخشد. بهتر است در ترکیب این دو رنگ با هم، سفید را به‌عنوان رنگ غالب در نظر بگیرید. برای اینکه زیاد کسل‌کننده نباشد، می‌توانید رنگ سومی مانند فیروزه‌ای، نارنجی یا طلایی به آن اضافه کنید.

قهوه‌ای با بژ

رنگ قهوه‌ای - ترکیب قهوه‌ای با بژ

برخلاف سفید، رنگ بژ ملایم‌تر است. در اصل بژ یک سایه روشن از قهوه‌ای است. بنابراین خیلی خوب با هم ترکیب می‌شوند. بژ احساس گرما، راحتی و آرامش را به قهوه‌ای اضافه می‌کند. در این ترکیب لزومی ندارد از رنگ‌های دیگر استفاده کنید، درعوض بافت پارچه لباس‌ها را مدنظر قرار دهید.

قهوه‌ای با قرمز

رنگ قهوه‌ای - ترکیب قهوه‌ای با قرمز

قرمز رنگی تند و روشن است و انرژی و قدرت را منتقل می‌کند. برعکس، قهوه‌ای رنگی بسیار آرام است. بنابراین این دو تعادل خوبی با هم ایجاد می‌کنند. می‌توانید رنگ سفید یا آبی را به‌عنوان رنگ سوم به این ترکیب اضافه کنید.

قهوه‌ای با زرد

رنگ قهوه‌ای - ترکیب قهوه‌ای با زرد

ترکیب قهوه‌ای با زرد رنگی گرم و آفتابی ایجاد می‌کند. بهتر است زردی که استفاده می‌کنید زیاد روشن و سیر نباشد. زرد روشن لیمویی بهترین است.

قهوه‌ای با سبز

رنگ قهوه‌ای - ترکیب قهوه‌ای با سبز

قهوه‌ای و سبز به‌معنای واقعی کلمه برای هم ساخته شده‌اند و رنگی از طبیعت و درختان را به نمایش می‌گذارند. سبز طراوت و خنکی ایجاد می‌کند و درعوض، با رنگ گرم قهوه‌ای تضاد دارد. هر سایه‌ای از قهوه‌ای با یک سایه متناظر از سبز جور می‌شود. با قهوه‌ای طبیعی و تیره سایه‌های روشن سبز مانند زمردی و زیتونی بسیار عالی به نظر می‌رسند.

قهوه‌ای با آبی

رنگ قهوه‌ای - ترکیب قهوه‌ای با آبی

یکی از زیباترین ترکیب‌ها، ترکیب قهوه‌ای با آبی است. سایه‌های تیره آبی باید با قهوه‌ای روشن و سایه‌های روشن آبی باید با قهوه‌ای تیره ست شوند. برای مثال، قهوه‌ای شکلاتی در ترکیب با فیروزه‌ای و قهوه‌ای مایل به قرمز با جین آبی عالی می‌شود. آبی ماهیتی سرد دارد و قهوه‌ای خنثاست؛ در نتیجه قهوه‌ای فقط بر سردی آبی تأکید می‌کند.

قهوه‌ای با مشکی

رنگ قهوه‌ای - ترکیب قهوه‌ای با مشکی

اگر می‌خواهید شیک و امروزی به نظر برسید، مشکی را با چند رنگ قهوه‌ای متمایز جفت کنید. برای مثال، شلوار کرم، خردلی یا قهوه‌ای روشن با تاپ مشکی بهتر است. همچنین می‌توانید کیف را مشکی و شلوارتان را از قهوه‌ای روشن انتخاب کنید.

قهوه‌ای با قهوه‌ای

رنگ قهوه‌ای - ترکیب قهوه‌ای با قهوه‌ای

اگر می‌خواهید قهوه‌ای را با قهوه‌ای ترکیب کنید، کافی است از سایه‌های تیره و روشن آن استفاده کنید. ظاهری تک‌رنگ از قهوه‌ای، چندان جذاب نخواهد بود.

در ادامه مطلب می‌خواهیم درباره لباس‌های قهوه‌ای‌رنگ و ترکیب آنها با سایر رنگ‌های لباس صحبت کنیم. یک بخش برای خانم‌هاست و یک بخش برای آقایان. هریک از شما می‌توانید بخش مربوط به خودتان را مطالعه کنید.

خانم‌ها چطور لباس‌های قهوه‌ای را ست کنند؟

قهوه‌ای با بیشتر رنگ‌ها ست می‌شود، بنابراین لباس‌های قهوه‌ای‌تان را به‌شکلی خلاقانه با سایر رنگ‌ها ترکیب کنید.

پیراهن شومیز قهوه‌ای با جین تیره

رنگ قهوه‌ای - پیراهن شومیز قهوه‌ای با جین آبی تیره

پیراهن قهوه‌ای با شلوار جین تیره ترکیبی زیبا ایجاد می‌کند و ظاهری مینیمال به شما می‌دهد. این ترکیب همیشه محبوب است.

انواع شومیز کرم اینجاست

پافر یا پلیور قهوه‌ای با شلوار سفید استخوانی

رنگ قهوه‌ای - پافر قهوه‌ای با شلوار سفید استخوانی

رنگ سفید کنتراستی کامل با قهوه‌ای ایجاد می‌کند. البته لازم نیست روشن‌ترین رنگ سفید را انتخاب کنید، سفید استخوانی بهتر است.

کاپشن و پافر کرم و قهوه‌ای

کت یا مانتو قهوه‌ای با شلوار زرد کم‌رنگ

رنگ قهوه‌ای - کت قهوه‌ای با شلوار زرد روشن

رنگ زرد هم با قهوه‌ای جالب می‌شود. شلواری به‌رنگ زرد کم‌رنگ و روشن بپوشید که با کت قهوه‌ای ترکیبی طبیعی مانند گل‌های آفتابگردان ایجاد کند.

شلوار قهوه‌ای با کت جین

رنگ قهوه‌ای - شلوار قهوه‌ای با کت جین

یک شلوار قهوه‌ای را با پیراهن یا کت جین و زیر آن یک تاپ سفید بپوشید. با یک جفت کفش مناسب می‌توانید آن را در هر موقعیتی بپوشید. برای مثال، کفش کتانی یا صندل تخت برای خیابان، کفش پاشنه‌بلند مشکی برای ظاهر حرفه‌ای و صندل‌های قهوه‌ای با پاشنه بلند برای ظاهری کژوال عالی هستند.

شلوار قهوه‌ای با پیراهن آبی

رنگ قهوه‌ای - شلوار قهوه‌ای با پیراهن آبی راه‌راه

یک پیراهن به‌رنگ آبی آسمانی، آبی آکسفورد یا خاکستری هم می‌تواند با شلوار قهوه‌ای جور باشد. برای اینکه طرح بیشتری به استایلتان بدهید و در عین حال آن را ساده نگه دارید، پیراهن را راه‌راه انتخاب کنید.

شلوار گشاد قهوه‌ای با پیراهن مردانه سفید

رنگ قهوه‌ای - شلوار قهوه‌ای روشن با پیراهن سفید

یک پیراهن یا مانتو شومیز با شلوار قهوه‌ای گشاد می‌تواند ترکیب زیبایی درست کند. رنگ شومیز را سفید یا چهارخانه با رنگ‌های تیره و روشن قهوه‌ای مثل کرم یا شکلاتی در نظر بگیرید که با شلوار جور در بیاید.

دامن قهوه‌ای با بلوز بژ

رنگ قهوه‌ای - دامن قهوه‌ای با بلوز بژ

یک بلوز کشباف بژ را با دامن قهوه‌ای و کفش‌های پاشنه‌بلند قهوه‌ای ست کنید. یک کیف‌دستی از رنگ‌های متناسب ظاهرتان را تکمیل می‌کند.

انواع دامن قهوه‌ای اینجاست

پیراهن مجلسی قهوه‌ای

 

رنگ قهوه‌ای - لباس مجلسی قهوه‌ای

معمولا برای لباس‌های مجلسی استفاده از سایه‌های روشن‌تر و جذاب‌تر قهوه‌ای رایج‌تر است تا رنگ‌های تیره. برای مثال بژ، کرم، بلوطی و برنزی طرفدار بیشتری نسبت به رنگ قهوه و دارچینی برای دوخت لباس مجلسی دارند.

پالتو قهوه‌ای با بلوز و شلوار مشکی

رنگ قهوه‌ای - پالتو قهوه‌ای

یک پالتو قهوه‌ای با شلوار جین چسبان مشکی و یک پلیور مشکی زیر آن بپوشید. یک کیف دستی مشکی براق و نیم‌بوت‌های جیر قهوه‌ای هم ظاهرتان را تکمیل خواهد کرد. این ترکیب ظاهری اسمارت کژوال به شما می‌دهد و با آن لاغرتر و بلندقدتر به نظر می‌رسید.

انواع پالتو قهوه‌ای

ست کردن مانتوی قهوه‌ای

برای ست کردن مانتو قهوه‌ای می‌توانید با توجه به تیره یا روشن بودن مانتو آن را به روش‌های مختلفی ست کنید. در تصویر زیر یک مانتوی قهوه‌ای روشن می‌بینید که با روسری طرح لویی ویتون با رنگ‌های قهوه‌ای تیره و طلایی ست شده است. این ترکیب را با پیراهن آبی و شلوار مشکی تکمیل کرده‌اند:

رنگ قهوه‌ای - ست کردن مانتوی قهوه‌ای

اگر مانتوی مجلسی‌تری می‌خواهید آن را با روسری ابریشمی و شلواری از همان پارچه مانتو ست کنید. در زیر مانتو شلوار قهوه‌ای بژ با روسری پرتقالی‌رنگ و کیف طوسی ست شده است:

رنگ قهوه‌ای ست کردن مانتوی قهوه‌ای
عکس از پینترست/ مانتو شلوار بژ، کفش و کمربند و ساعت قهوه‌ای روشن با روسری پرتقالی ترکیبی زیبا ایجاد کرده‌اند

آقایان لباس‌های قهوه‌ای را چطور ست کنند؟

اگر شما هم مثل بیشتر مردان کمد لباستان را پر از رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای و خاکستری کرده‌اید، وقت آن است که به گزینه‌های دیگر هم فکر کنید. قهوه‌ای رنگ مردانه کلاسیک است و می‌توانید انتخاب‌های جذابی با آن داشته باشید.

تی‌شرت قهوه‌ای با شلوار سفید

رنگ قهوه‌ای - تی‌شرت قهوه‌ای با شلوار سفید

یک تی‌شرت قهوه‌ای با شلوار سفید عالی است. اگر شلوار سفید یا رنگ روشن دوست ندارید، آبی سرمه‌ای، خاکستری و ذغالی هم می‌توانند مناسب باشند.

۲. بلوز قهوه‌ای با شلوار سفید

رنگ قهوه‌ای - بلوز قهوه‌ای با شلوار سفید

یک بلوز پولو یقه‌دار با شلوار سفید ظاهری اسمارت کژوال به شما می‌دهد. اگر سفید نمی‌خواهید، آبی سرمه‌ای، خاکستری، ذغالی یا سفید مایل به کرم هم خوب است.

۳. پلیور یا ژاکت قهوه‌ای

رنگ قهوه‌ای - پلیور قهوه‌ای

لباس بافتنی قهوه‌ای برای آقایان بسیار جذاب است. یک ژاکت قهوه‌ای تیره را با شلوار جین و بوت ست کنید. پلیور شتری با شلوار جین مشکی و تی‌شرت سفید هم جذاب خواهد بود. اگر شلوار جین مشکی می‌پوشید، یادتان باشد سایه قهوه‌ای نباید خیلی تیره باشد.

شلوار سبز خزه‌ای هم با بافتنی قهوه‌ای جذاب است و ظاهر سرزنده‌تری به شما می‌بخشد.

۳. کت‌وشلوار قهوه‌ای

رنگ قهوه‌ای - کت‌وشلوار قهوه‌ای

کت‌وشلوار قهوه‌ای با جلیقه زیر آن را با پیراهن سفید و کراوات طوسی یا قرمز تکمیل کنید. البته حتما نباید کاملا قهوه‌ای باشند؛ می‌توانید آنها را از سایه‌های دیگر قهوه‌ای مثل شکلاتی، کاراملی و برنزی هم انتخاب کنید. یادتان باشد قهوه‌ای کمی غیررسمی‌تر از مشکی است بنابراین برای محیط‌های کاری غیررسمی یا نیمه‌رسمی مناسب‌تر است.

کاپشن چرم قهوه‌ای با شلوار روشن

رنگ قهوه‌ای - کاپشن چرم قهوه‌ای با شلوار روشن

یک کاپشن چرم قهوه‌ای کاملا با شلوار جین آبی روشن یا شلوار چینو روشن جور است. این ترکیب ظاهری کژوال به شما می‌دهد.

شلوار قهوه‌ای با پیراهن روشن

رنگ قهوه‌ای - شلوار قهوه‌ای با پیراهن رنگ روشن

اگر با شلوار قهوه‌ای یک پیراهن رسمی سفید یا رنگ روشن بپوشید، ظاهری تقریبا رسمی به شما می‌دهد. می‌توانید یک بافتنی هم به آن اضافه کنید یا پیراهن چهارخانه با آن بپوشید تا ظاهری کژوال داشته باشید.

شلوار قهوه‌ای با بلوز مشکی

رنگ قهوه‌ای - شلوار قهوه‌ای روشن با بلوز مشکی

معمولا مشکی و قهوه‌ای با هم به‌سختی ترکیب زیبایی ایجاد می‌کنند، مگر آنکه کنتراست خوبی بین آنها برقرار کنید. یک شلوار قهوه‌ای شتری یا یک بلوز مشکی سیر بسیار شیک و خاص است. با کفش‌های مشکی آن را تکمیل کنید.

شلوار چینو قهوه‌ای با تی‌شرت خاکستری

رنگ قهوه‌ای - شلوار قهوه‌ای با تی‌شرت خاکستری

یک تی‌شرت خاکستری با شلوار کاراملی یا قهوه‌ای با کتانی سفید می‌تواند ظاهری کژوال به شما بدهد.

رنگ قهوه‌ای برای فصل‌های مختلف سال

آیا می‌دانید برای هر فصل سال چه سایه‌هایی از قهوه‌ای را باید با چه رنگ‌هایی ترکیب کنید؟ ادامه مطلب را بخوانید.

رنگ قهوه‌ای برای بهار

رنگ قهوه‌ای - لباس‌های قهوه‌ای برای بهار

هرچند قهوه‌ای با رنگ‌های گرم مانند زرد، نارنجی و قرمز به‌خوبی هماهنگ می‌شود، ممکن است در بهار ظاهری نامناسب برایتان ایجاد کند. سبزهای تیره و پررنگ یا بنفش خاکی در ترکیب با قهوه‌ای برای بهار بسیار زیبا هستند. می‌توانید حتی از ترکیب قهوه‌ای روشن و سفید استفاده کنید.

خانم‌ها: لباس‌های بهاری با رنگ‌های روشن و طرح‌های شلوغ جور است. یک بلوز طرح‌دار با یک مانتوی قهوه‌ای که برای بهار مناسب باشد جور در می‌آید. می‌توانید به جای مانتو یک ژاکت بلند قهوه‌ای بپوشید.

یک سارافون کرم با بلوز کشباف مشکی یا قهوه‌ای تیره زیر آن، شلوار مشکی و صندل سبز نعنایی بسیار جذاب خواهد بود. یک کیف کراس بادی جیر قهوه‌ای هم بردارید که ظاهرتان را تکمیل کند.

آقایان: یک پیراهن دکمه‌دار سفید را با یک ژاکت کشباف سبک، شلوار جین آبی و کمربند جیر قهوه‌ای ترکیب کنید. اگر اهل کیف هستید، یک کیف‌دستی قهوه‌ای مردانه هم با خود همراه داشته باشید که ظاهرتان را تکمیل کند.

رنگ قهوه‌ای برای تابستان

رنگ قهوه‌ای - قهوه‌ای برای تابستان

کلا قهوه‌ای بیشتر برای فصول سرد مناسب است، اما دلیلی ندارد که در تابستان نتوانید آن را بپوشید.

خانم‌ها: یک شلوار کارگو قهوه‌ای را با یک تاپ سفید و یک مانتو یا بادی زرد روشن ترکیب کنید. یک مانتو قهوه‌ای روشن با شلوار جین آبی هم می‌تواند برای تابستان جذاب باشد.

آقایان: یک تی‌شرت سبک با رنگ قهوه‌ای موکا با شلوار سفید یا کرم یا جین آبی برای تابستان ظاهری مینیمالیستی به شما می‌بخشد.

رنگ قهوه‌ای برای پاییز

رنگ قهوه‌ای - قهوه‌ای برای پاییز

استفاده از رنگ‌های گرم‌تر چرخه رنگ، برای پاییز بهتر است.

خانم‌ها: یک بلوز بلند خاکستری با شلوار یا دامن مشکی و روی آن یک کت کوتاه قهوه‌ای که می‌تواند چرمی یا جیر باشد بپوشید. یک زنجیر بلند و ساعت مچی مشکی این استایل را شیک‌تر می‌کند.

آقایان: یک ژاکت قهوه‌ای تیره را با شلوار قهوه‌ای مایل به نارنجی و تی‌شرت ضخیم پاییزی که رنگی گرم داشته باشد ست کنید. یک آکسفورد قهوه‌ای این ترکیب را تکمیل می‌کند.

رنگ قهوه‌ای برای زمستان

رنگ قهوه‌ای - قهوه‌ای برای زمستان

زمستان بهترین فصل برای لباس‌های قهوه‌ای‌رنگ است؛ زیرا ظاهری گرم‌تر برایتان ایجاد می‌کند.

خانم‌ها: یک ژاکت قهوه‌ای کوتاه با مانتو و شلوار مشکی یا یک پالتوی قهوه‌ای گرم با شلوار خاکستری و بوت‌های بلند قهوه‌ای می‌تواند ترکیب جذابی باشد. اگر می‌خواهید کمی رنگ به این ترکیب بدهید شال یا روسری را طرح‌دار انتخاب کنید.

آقایان: یک کت چرمی قهوه‌ای با یقه خز یا یک اورکت بلند پشمی با شلوار خاکستری یا مشکی بپوشید. یک بارانی گرم بژ یا کرم در صورتی که هوا خیلی سوز ندارد می‌تواند مناسب باشد.

رنگ قهوه‌ای با چه پوست‌هایی متناسب است؟

رنگ قهوه‌ای - قهوه‌ای متناسب با رنگ پوست روشن
برای پوست روشن قهوه‌ای تیره‌تر باشد بهتر است

به‌طور کلی رنگ قهوه‌ای را از سایه‌ای که خیلی به پوستتان نزدیک است انتخاب نکنید. برای مثال پوست‌هایی که تیره‌تر به نظر می‌رسند با رنگ‌های قهوه‌ای تیره کنتراست زیادی ایجاد نمی‌کنند. کرم و بژ هم با پوست‌های روشن جذاب نمی‌شوند. برای اینکه بدانید چه رنگی برایتان بهتر است لباس قهوه‌ای را در نزدیکی ساعدتان نگه دارید. اگر تفاوت رنگ قابل‌توجهی نمی‌بینید، پوشیدن آن لباس برایتان مناسب نیست.

باید و نبایدهایی درباره رنگ قهوه‌ای

  • از سر تا پا قهوه‌ای نپوشید؛ حتی سایه‌های نزدیک به هم آن با هم ترکیبی نازیبا ایجاد می‌کنند. بااین‌حال اگر این ترکیب موردعلاقه شماست، حداقل از سایه‌های تیره و روشن آن با کنتراست زیاد استفاده کنید.
  • ترکیب مشکی و قهوه‌ای قابل‌قبول است؛ اما بهتر است از قهوه‌ای خیلی تیره استفاده نکنید.
  • کمربند مشکی را هرگز با لباس قهوه‌ای نپوشید.
  • هر دو سایه تیره و روشن جین با لباس‌های قهوه‌ای عالی هستند.
  • لباس‌های قهوه‌ای با آرایش براق جذاب‌اند؛ یادتان باشد آرایشتان روشن باشد.
  • قهوه‌ای انرژی‌زا نیست، به همین دلیل استفاده از آن در لباس ورزشی مناسب نخواهد بود.

سه نکته جالب درباره قهوه‌ای

  • ژاپنی‌های کلمه‌ای برای قهوه‌ای ندارند. فقط آن را با عبارت‌های کوتاه توصیف می‌کنند.
  • رنگ قهوه‌ای را می‌توان با ترکیب همه رنگ‌های اصلی یا مکمل ایجاد کرد.
  • چشم‌های قهوه‌ای رایج‌ترین رنگ چشم در سراسر دنیا هستند.

جمع‌بندی

لباس‌های قهوه‌ای‌رنگ برای داشتن ظاهر رسمی، اسمارت کژوال و حتی کژوال کاربرد دارند. این رنگ با بسیاری از رنگ‌ها ترکیبی جذاب درست می‌کند. در این مطلب پیشنهادهایی ارائه کردیم که امیدواریم برایتان مفید بوده باشند و توانسته باشید سبک موردعلاقه خودتان را بیابید.

آیا در کمد لباستان رنگ قهوه‌ای دارید؟ لباس قهوه‌ای‌تان را چطور با لباس‌های دیگر ست می‌کنید؟ لطفا دیدگاه‌هایتان را با ما به اشتراک بگذارید.


در ادامه بخوانید: چطور استایل سفید و مشکی را مثل سلبریتی‌ها ست کنیم؟
منبع americantwoshot color-meanings
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.