بررسی استایل و لباس‌های آناهیتا درگاهی؛یک تیپ خاص شخصی

آناهیتا درگاهی هنرپیشه جوان و زیبایی است که هم تازگی‌ها بسیار مطرح است و هم در زمینه تئاتر و نقاشی حرف‌هایی برای گفتن دارد. این هنرپیشه استایل خاصی دارد و برای همین در این مقاله می‌خواهیم از استایل و لباس‌های آناهیتا درگاهی برایتان بگوییم.

استایل و لباس‌های آناهیتا درگاهی چه ویژگی‌هایی دارد؟

استایل و لباس‌های آناهیتا درگاهی
آناهیتا درگاهی

با مرور استایل آناهیتا درگاهی متوجه می‌شویم که در درجه نخست، فرد خوش‌پوشی است که تیپ خاصی دارد. او امضای شخصی‌اش را در استایل‌های مختلفش ثبت می‌کند و سبک مخصوص به خود را دارد. صورت و اندام درگاهی زیبایی و تناسب خاصی دارد که کارش را در خوش‌استایل‌شدن راحت می‌کند.

با این حال، او انتخاب‌هایی معمولی ندارد. نوعی جسارت و تفاوت در لباس‌های او دیده می‌شود که باعث می‌شود، استایلی باشکوه داشته باشد. از شاخصه‌های استایل آناهیتا درگاهی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • علاقه به رنگ مشکی؛
  • انتخاب اکسسوری‌های جذاب؛
  • تمایل به استفاده از طرح‌های جدید و جسورانه؛
  • آرایش صورت کلاسیک و اروپایی.

در ادامه می‌خواهیم به هریک از این شاخصه‌ها نگاهی داشته باشیم. تیپ و استایل این هنرپیشه جوان ارزش مرورکردن دارد. در پایان به چند امتیاز مثبت استایل درگاهی هم نگاهی خواهیم داشت؛ چند امتیاز مثبت که مدیون انتخاب‌های آگاهانه اوست. البته نقدهای محدودی هم داریم که بعد از امتیازهای مثبت، درباره‌شان کمی صحبت خواهیم کرد.

علاقه به رنگ مشکی؛ مونوکروم جذاب

استایل و لباس‌های آناهیتا درگاهی
استایل مونوکروم مشکی

پوشیدن لباس مشکی و انتخاب این رنگ برای بخش‌های مختلف استایل همیشه بی‌دغدغه‌ترین راه است. منظور این است که اگر مشکی را انتخاب کنید، دیگر نیازی نیست که نگران نامناسب‌بودن آن باشید. مشکی برای اندام‌های مختلف مناسب است و در موقعیت‌های گوناگون هم می‌توان از آن استفاده کرد.

آناهیتا درگاهی به رنگ مشکی علاقه دارد و در بسیاری از موقعیت‌ها با استایلی مونوکروم و مشکی (سراسر مشکی) ظاهر می‌شود. رنگ مشکی باعث می‌شود که درگاهی کشیده‌تر به نظر برسد و مرتب.


حتما بخوانید: راهنمای ست کردن رنگ مشکی برای خانم‌ها؛ چطور با مشکی استایلی جذاب بسازیم؟

انتخاب اکسسوری‌های جذاب

استایل و لباس‌های آناهیتا درگاهی
اکسسوری‌های مناسب

سلیقه آناهیتا درگاهی در انتخاب اکسسوری‌ها بسیار خوب است. او از عینک‌های خاصی استفاده می‌کند که با شکل صورتش در تناسب‌اند. این عینک‌ها که مدل‌هایی مانند گربه‌ای یا گرد دارند، به‌خوبی چهره‌اش را جذاب‌تر می‌کنند.

انتخاب عینک مناسب به عنوان اکسسوری جذابی که باعث خاص‌شدن استایل می‌شود، کار هرکسی نیست. با این حال، آناهیتا درگاهی به‌خوبی از عهده این کار برمی‌آید. رنگ موردعلاقه او هم مشکی و قرمز است. عینک‌های قرمز هم به‌زیبایی با چهره‌اش در هماهنگی‌اند.

اکسسوری‌های زینتی دیگر آناهیتا درگاهی مانند گوشواره‌ها و… هم به‌خوبی انتخاب می‌شوند و با چهره‌اش در هماهنگی‌اند. تعادل و تناسب از مهم‌ترین دلایلی است که باعث زیبایی اکسسوری‌های این هنرپیشه می‌شود. برای مثال، زمانی که استایلی ساده و مونوکروم دارد، از گوشواره‌ای بزرگ و چشم‌گیر استفاده می‌کند و این متعادل‌کردن استایل است.

انواع گوشواره زنانه اینجاست

تمایل به استفاده از طرح‌های جدید و جسورانه

تیپ و لباس‌های آناهیتا درگاهی
استفاده از طرح‌های خاص و جسورانه

یکی از نکات شاخصی که در استایل و لباس‌های آناهیتا درگاهی دیده می‌شود، این است که طرح‌ها و مدل‌های ساده‌ای ندارند. برش‌های لباس خاص هستند و انتخابشان جسورانه به‌شمار می‌رود.

از آنجا که درگاهی اندام متناسبی دارد، انتخاب طرح‌ها و برش‌های خاص به‌خوبی روی تنش می‌نشینند و نتیجه خوب از کار درمی‌آید. او در بیشتر مواقع از مانتوها و پالتوهای بلند استفاده می‌کند. این موضوع باعث کشیده‌تر جلوه‌کردن او می‌شود.

آرایش صورت کلاسیک و اروپایی

استایل آناهیتا درگاهی
آرایش اروپایی

این هنرپیشه جوان به‌سراغ آرایش‌های عجیب‌وغریب نمی‌رود. او طرفدار استایل آرایش کلاسیک است. در این سبک از آرایش، از رژ قرمز، خط چشم مشکی و کرم‌پودرهایی با تناژ سفید و روشن استفاده می‌شود. درگاهی به این نوع از آرایش علاقه دارد.

در مواقع بسیاری هم سبک آرایشی اروپایی را در چهره‌اش می‌بینیم. در این مدل از آرایش هم سادگی مهم‌ترین اصلی است که باید رعایت شود. برای مثال، موهای درگاهی به‌سادگی دورش ریخته می‌شود و شالش را روی موهای باز می‌پوشد. چهره‌اش هم آرایشی غلیظ ندارد و بیشتر از رنگ‌های نود و خنثی استفاده می‌کند.

انواع رژ قرمز را ببینید

مثبت یک؛ رعایت کدهای پوششی

استایل آناهیتا درگاهی
رعایت کدهای پوششی

یکی از نکات مثبت در استایل و لباس‌های آناهیتا درگاهی این است که همیشه به درس‌کد(dress code) یا کدهای پوششی اعتقاد دارد. منظور این است که متناسب با مراسم و موقعیتی استایلش را تدارک می‌بیند که در آن حضور دارد.

بسیاری از افراد مشهور، به‌خوبی و متناسب با موقعیت‌های گوناگون ظاهر نمی‌شوند اما درگاهی این‌طور نیست. او همیشه در موقعیت‌های رسمی با استایلی درخور این شرایط ظاهر می‌شود. در زمان‌هایی که سطح رسمی‌بودن موقعیت و مراسم اندک است هم استایل کژوال و مناسبی برای خود تدارک می‌بیند.

مدل‌های جذاب کت مشکی

مثبت دو؛ استفاده از عناصر هنری جذاب در استایل

استایل آناهیتا درگاهی
استفاده از عناصر هنری در استایل

درگاهی علاوه بر هنرپیشگی در نقاشی هم توانمند است. به نظر می‌رسد که این موضوع روی استایلش هم اثرات مثبتی داشته است. اگر به برخی از استایل‌های او نگاهی داشته باشید، متوجه می‌شوید که طرح‌ها و مدل‌ها هنری‌اند و از نظر بصری یادآور عناصر نقاشی‌اند.

استایل و لباس‌های آناهیتا درگاهی
آناهیتا درگاهی با شالی ترکمن و زیبا

این ویژگی مهمی است که باعث می‌شود آناهیتا درگاهی امضای خود را در استایل داشته باشد. همیشه، نوعی نقاشی یا طرح در پارچه لباس‌ها یا کیف او دیده می‌شود که نشان می‌دهد سلیقه و درک خوبی از دنیای تصویرگری و نقاشی دارد. در تصویر زیر شاهد نقاشی زیبایی هستید که خود این هنرپیشه از یک روسری ترکمن کشیده است.

استایل آناهیتا درگاهی
نقاشی با سوژه روسری ترکمن- اثری از آناهیتا درگاهی

روسری و تصویر نقاشی‌شده طرحی یکسان دارند. کسانی که مانند درگاهی درکی از هنر رنگ‌شناسی دارند، معمولاً در پوشش و تدارک‌دیدن استایل هم قوی‌تر و متوازن‌تر از دیگران ظاهر می‌شوند.

منفی یک؛ شلوغی و تلاطم

لباس‌های آناهیتا درگاهی
شلوغی زیاد در استایل

هیچ‌کس در هیچ‌ زمینه‌ای بی‌عیب نیست. بدیهی است که درگاهی هم در کنار تمام امتیازات مثبت استایلش، ایراداتی دارد. یکی از این ایرادات معطوف به آشفتگی در برخی از استایل‌های اوست.

گاهی‌اوقات، که شمارش بسیار هم اندک است، این هنرپیشه جوان و موفق استایلی بیش از حد شلوغ دارد. وجود انواع طرح‌ها و کنار هم قرارگرفتن پارچه‌های براق متعدد در کنار یکدیگر می‌تواند تعادل تصویری را از استایل دور کند. چنین چیزی به‌ندرت در استایل درگاهی دیده می‌شود.

منفی دو؛ بلاتکلیفی سبک

استایل آناهیتا درگاهی
بلاتکلیفی در سبک استایل

این روزها همه‌چیز در دنیای مدوفشن شدنی است. هر چیز عجیب و تازه‌ای هم با برچسب پُست‌مدرن و آوانگارد تطهیر می‌شود و جای نقد‌ونظردادن را از بین می‌برد. اما باز هم همه این‌ها به معنای دورشدن از رعایت اصل تعادل نیست.

شما می‌توانید از سبک‌های مختلف در استایلتان استفاده کنید اما همچنان چشم‌نواز باشید؛ در صورتی که جنس و سبک بخش‌های مختلف تیپ و استایلتان با هم در توازن و هماهنگی قرار بگیرند. گاهی‌اوقات، اصل تعادل در استایل درگاهی به‌خوبی رعایت نمی‌شود و نوعی بلاتکلیفی در تیپش دیده می‌شود که از نظر بصری، استایل را مخدوش می‌کند.

در آخر

مروری بر استایل و لباس‌های آناهیتا درگاهی داشتیم. او هنرپیشه زیبا و خوش‌اندامی است که در کارش تسلط کافی دارد و روزبه‌روز هم بیشتر می‌درخشد. تیپ و استایل خاصش هم همیشه او را در میان خوش‌پوش‌هایی قرار می‌دهد که از نقطه‌نظر ظاهر نمره آراستگی و تناسب را می‌گیرند. شما از کدام نکته درباره استایل او الهام می‌گیرید؟ نقدی به تیپش دارید؟


در ادامه بخوانید: بررسی لباس‌ها و استایل سحر دولتشاهی؛ این هنرپیشه محبوب چه می‌پوشد؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.