رنگ نارنجی را چطور ست کنیم؟ برای خانم‌ها و آقایان

نارنجی رنگ بسیار خوش‌انرژی و جذابی‌ است. اما احتمال دارد برای ست کردن رنگ نارنجی با رنگ‌های دیگر گیج شویم. خوشبختانه رنگ‌های متنوعی هستند که با کمی دقت و توجه ست جذابی با نارنجی می‌سازند. منومد این‌جاست که ۱۰ پیشنهاد طلایی برای ست کردن رنگ نارنجی پیشنهاد کند.

گاهی از پوشیدن رنگ‌های خنثا و ملایم خسته می‌شویم. دل‌مان رنگی پرحرارت و شاد می‌خواهد. اما چون ست کردنش به‌نظرمان سخت می‌رسد، از خیرش می‌گذریم. ست کردن رنگ نارنجی هم از دور کمی سخت به‌نظر می‌رسد.ست کردن نارنجی

نارنجی ممکن است روشن یا سوخته باشد. این رنگ در پاییز حسابی پرطرفدار است. اما در فصل‌های دیگر هم به استایل‌مان روح می‌بخشد. گاهی سراغش می‌رویم تا از یک‌نواختی نجات پیدا کنیم. این رنگ بیشتر بین خانم‌ها طرفدار دارد. اما بعضی از آقایان خوش‌پوش هم خوب می‌دانند رنگ نارنجی را چطور ست کنند. اگر شما هم به این فکر می‌کنید که رنگ نارنجی با چی ست میشه، این مطلب من‌ومد را از دست ندهید.

۱- ست کردن رنگ نارنجی با جینست کردن رنگ نارنجی

خوبی جین این است که در بیشتر وقت‌ها به‌ دادمان می‌رسد! زمانی که نمی‌دانیم نارنجی به کدام یک از لباس‌های توی کمدمان می‌آید، با خیال آسوده سراغ جین می‌رویم. شلوار جین یا ژاکت جین حسابی به نارنجی می‌آید. این استایل به‌درد آقایان هم می‌خورد. آقایان نارنجی سوخته را با جین روشن می‌پوشند و شیک می‌شوند. خانم‌ها می‌توانند سراغ طیف روشن‌تری از نارنجی بروند.

جدیدترین مدل‌های جین زنانه را ببینید

۲- ترکیب نارنجی با سفیدست کردن رنگ نارنجی

گاهی لازم است نارنجی را به رقابت با رنگ‌های دیگر وادار نکنیم. نارنجی کنار سفید آرام می‌گیرد. به‌ویژه اگر در فصل گرما سراغ نارنجی می‌رویم، ترکیب آن با سفید جواب می‌دهد.

مانتوی نارنجی، شلوار، کفش و شال سفید؛ بلوز نارنجی، شلوار و کفش سفید، تی‌شرت یقه گرد یا هفت سفید، شلوار کتان نارنجی و کفش سفید؛ تی‌شرت خال‌دار یا راه‌راه سفید و نارنجی و شلوارک سفید؛ تاپ سفید، کفش ورزشی سفید و دامن میدی نارنجی، پیشنهادهای ما به شماست.

۳- ست کردن رنگ نارنجی با آبیست کردن نارنجی

اگر کسی به شما گفت نارنجی فقط و فقط به‌درد پاییز می‌خورد، این ترکیب را رو کنید. ست کردن نارنجی با آبی روشن، به‌ویژه اگر از پارچه‌های گل‌دار باشد، حال‌وهوای تابستانی دارد. دامن نارنجی و تاپ بدون یقه آبی آسمانی گل‌دار کم جذاب نیست. مانتوی آبی آسمانی و شلوار نارنجی روشن را امتحان کنید. ترکیبی بسیار پرانرژی و خاص.

نارنجی را با آبی نفتی هم می‌توانید هماهنگ کنید. پیراهن مجلسی آبی نفتی را همراه با کفش و کیف نارنجی سوخته بپوشید. شلوار سندبادی نارنجی روشن را با بلوز آبی نفتی ست کنید.

۴- نارنجی در کنار طوسیست کردن رنگ نارنجی

طوسی یکی از آن رنگ‌هایی‌ است که باید در کمدتان داشته باشید. علتش این است که با رنگ‌های مختلفی به‌راحتی ست می‌شود، مثل نارنجی. بلوز نارنجی و شلوار طوسی را با کیف سفید یا طوسی روشن ست کنید. پیراهن طوسی با کت بلیزر نارنجی ترکیب دلپذیری می‌سازد. شلوار نارنجی سوخته با استایل گشاد را در کنار بلوز یا بلیزر طوسی و کفشی به رنگ خنثا امتحان کنید.

خوبی طوسی این است که هم با نارنجی روشن و پرتقالی هماهنگ است و هم با نارنجی کدو حلوایی یا نارنجی سوخته. اگر دنبال گزینه جذابی برای ست كردن با رنگ آجری هستید، طوسی را عزیز و دردانه حساب کنید.

۵- نارنجی و سرخابی؛ جنجالی و شادست کردن رنگ نارنجی

اگر می‌خواهید سراغ رنگ‌های متضاد و ترکیب‌های شاد و غیرتکراری بروید، نارنجی را در کنار سرخابی یا بنفش روشن امتحان کنید. در کنار این ترکیب، از رنگ‌های خنثا غافل نشوید. اضافه کردن تاپ سفید، کفش سفید یا اکسسوری طلایی این ست را به‌خوبی کامل می‌کند.

۶- سبز و نارنجی؛ خوشحال و رنگیست کردن رنگ نارنجی

سبز مکمل رنگ نارنجی می‌شود و ترکیب جذابی با آن می‌سازد. سبز سدری و نارنجی ملایم، ترکیب چشم‌نوازی می‌سازد. نارنجی پرتقالی و سبز یشمی، حسابی سرخوش و شاد به‌نظر می‌رسد. برای داشتن استایل روزمره می‌توانید سراغ شلوار سدری و بلوز نارنجی سوخته بروید.

ست رنگ آجری روشن و سبز شیک و جذاب می‌شود. کیف و کفش قهوه‌ای استایل شما را کامل می‌کند. گزینه‌ دیگر شلوار نارنجی و بلوز سبز نعنایی‌ است. دامن پرتقالی با سنگ‌دوزی سبز دور کمر، خیلی خوب با تاپ ساتن یشمی ست می‌شود.

۷- زرد و نارنجی؛ پر از انرژی

می‌خواهید یک روز آفتابی پر از انرژی را شروع کنید؟  چه چیزی پرشورتر از نارنجی و زرد سراغ دارید؟ یادتان باشد این ترکیب را با یک رنگ ملایم و خنثا ست کنید. قهوه‌ای شکلاتی، سفید یا خاکی گزینه‌های خوبی برای این ست به‌حساب می‌آیند.

۸- ترکیب مشکی و نارنجیست کردن رنگ نارنجی

شاید تصور کنید رنگی به تندی نارنجی در کنار مشکی خوب از آب درنمی‌آید. شومیز و بلیزر مشکی را روی شلوار نارنجی جذب بپوشید و با کفش پاشنه‌دار مشکی کاملش کنید. بلوز و شلوار مشکی را با کت جین نارنجی سوخته به‌تن کنید و یک جفت بوت مشکی و کیف جمع‌وجور مشکی به آن اضافه کنید.

۹- ست کردن رنگ نارنجی برای آقایانست کردن رنگ نارنجی

نارنجی رنگی‌ است که آقایان کمتر سراغش می‌روند. با این‌همه بعضی از آقایان جسور هستند که ترجیح می‌دهند به رنگ‌های کلاسیک مردانه محدود نشوند و رنگ‌های شاد را هم امتحان کنند. کاپشن و ژاکت نارنجی گزینه‌ خوبی به‌نظر می‌رسد. بافت نازک مشکی، شلوار کتان و یک جفت کالج مشکی را کنار هم بگذارید و یک کت جین نارنجی سوخته به آن اضافه کنید.ست کردن رنگ نارنجی

شلوار خاکی خیلی از روزها به‌ کمک‌تان می‌آید، مثل روزی که هوس پوشیدن نارنجی کرده‌اید. شلوار خاکی، تی‌شرت سفید و بلوز جلوباز نارنجی را امتحان کنید. بلوز سفید با شلوار نارنجی سوخته برای فصل گرما عالی‌ است. یک جفت صندل سفید و کلاه سفید کاملش می‌کند.


حتما بخوانید: مناسب‌ترین پارچه‌ها برای لباس تابستانی؛ خنک و راحت بپوشید

ست کردن رنگ نارنجی

می‌توانید محافظه‌کاری را کنار بگذارید و کت اسپورت نارنجی را با بلوز و شلوار طوسی ست کنید. به ترکیب نارنجی با سبز سدری، قهوه‌ای شکلاتی، قهوه‌ای عسلی، آبی نفتی و زغالی هم فکر کنید.

۱۰- اضافه کردن اکسسوری‌های نارنجیست کردن نارنجی

محافظه‌کارانه‌ترین روش برای اضافه کردن نارنجی به استایل همیشگی‌تان، استفاده از اکسسوری‌های نارنجی‌ست. پیراهن مجلسی به رنگ خنثا را با کمربند و کفش نارنجی به‌تن کنید. کیف‌دستی نارنجی سوخته، کمربند، یک جفت کفش نارنجی کدو حلوایی، لاک، قاب گوشی موبایل، بند عینک یا هر چیز دیگری را می‌توانید نارنجی انتخاب کنید.

میانه شما با رنگ نارنجی چطور است؟ دوست دارید رنگ نارنجی را با چی ست کنید؟ جای چه ترکیبی بین پیشنهادهای ما خالی بود؟ شما بنویسید.


در ادامه بخوانید: رنگ خردلی را چطور ست کنیم؟ پیشنهادهایی جذاب و دیدنی
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.