رنگ زرد را چطور ست کنیم؟ ایده‌هایی جذاب و شیک

رنگ زرد نشان‌دهنده خلاقیت، شادی، اشتیاق و اعتمادبه‌نفس است. اینجا برایتان از انواع رنگ زرد و ست کردن این رنگ درخشان گفته‌ایم.

زرد چه رنگی است؟

رنگ زرد

رنگ زرد بین رنگ نارنجی و سبز قرار گرفته است و از دسته رنگ‌های گرم محسوب می‌شود. رنگ زرد یکی از درخشان‌ترین و زیباترین رنگ‌هاست و توجه افراد زیادی را به خود جلب می‌کند. این رنگ نماد روشنی و شادی است. رنگ زرد طیف‌های متنوع و بسیار جذابی از جمله: زرد کهربایی، زرد لیمویی، زرد خاکی، زرد طلایی و زرد آفتاب‌گردان دارد که در ادامه به توضیح هر کدام از این طیف‌ها می‌پردازیم.

چرا باید از رنگ زرد استفاده کنیم؟

ست زرد

رنگ زرد از نظر روانشناسی نماد امید به‌ زندگی و خلاقیت است. افرادی که عاشق رنگ زرد هستند به‌طور کل افرادی با شخصیتی اجتماعی هستند که به‌راحتی با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند و از عزت نفس بسیار بالایی برخوردار هستند. این اشخاص تصمیمات مهم زندگی را بر اساس منطق می‌گیرند و از نظر دیگران منحصربه‌فرد دیده می‌شوند. (البته هیچ کدام از این گزاره‌ها نمی‌تواند کلیت داشته باشد و جملاتی که گفتیم صرفا چیزهایی است که درباره روان‌شناسی رنگ زرد گفته شده).

ست کردن رنگ زرد در استایل چگونه است؟

ست کردن با رنگ زرد

همان‌طور که اشاره شد رنگ زرد طیف‌های مختلفی دارد که به‌راحتی می‌توانید به کمک آن‌ها ست‌های جسورانه و خاص برای خود بسازید. به‌عنوان مثال ترکیب رنگ زرد لیمویی و سفید یک ست بسیار جذاب برای شما می‌سازد و ظاهر منحصربه‌فردی خواهید داشت. در ادامه می‌خواهیم از رنگ زرد بیشتر صحبت کنیم و از ترکیب رنگ‌های مناسب آن صحبت کنیم. 

طیف‌های مختلف رنگ زرد را در لباس‌ها بشناسید

طیف رنگ زرد

زرد کهربا

زرد کهربا

کهربا (Amber) بین رنگ‌های زرد و نارنجی قرار داد. نام کهربا از رزین که صمغ یا شیره درختان است گرفته شده است. اگر دقت کنید رزین رنگ جذابی بین زرد و نارنجی دارد که این رنگ همان کهرباست. در انگلیسی این اصطلاح برای اولین بار در سال ۱۵۰۰ به‌کار گرفته شد.

زرد خاکی

زرد خاکی

خاکی رنگ خاک رس طبیعی است که از اکسد آهن، ماسه به‌وجود می‌آید. این زرد طرفداران ویژه خود را دارد. افرادی که رنگ پوست روشن دارند می‌توانند با زرد خاکی یک ست زیبا برای خود بسازند.

زرد طلایی

زرد طلایی

رنگ زرد طلایی از طلا گرفته شده است و در سال ۱۳۰۰ برای اشاره به عنصر طلا و در سال ۱۴۲۳ برای اشاره به موهای بور ثبت شد. زرد طلایی جذابیت بسیار ویژه‌ای دارد و خانم‌ها با اعتمادبه‌نفس تمام می‌توانید از این رنگ در استایل خود استفاده کنند.

زرد لیمویی

زرد لیمویی

این رنگ از میوه لیمو گرفته شده است. زرد لیمویی برای اولین بار در سال ۱۵۹۸ به عنوان طیف رنگ زرد معرفی شد. لیمویی نماد خلاقیت و هوش بسیار بالا است. شما می‌توانید هوش سرشار خود را با زرد لیمویی نشان دهید.

زرد آفتاب‌گردان

زرد آفتابگردان

رنگ زرد آفتاب‌گردان از گل آفتاب‌گردان گرفته شده است. این رنگ بین زرد روشن و قهوه‌ای قرار دارد. افراد با انواع رنگ پوست می‌توانند در استایل کلاسیک خود از این رنگ استفاده کنند.

رنگ زرد را با چه رنگ‌هایی ست کنیم؟

استایل رنگ زرد

ست کردن لباس با رنگ زرد نیازمند ریزبینی بسیار زیادی است. شما باید رنگ زرد را به‌طور متعادل با رنگ‌های خوب و خاص ترکیب کنید. در ادامه بهترین رنگ‌هایی که با رنگ زرد ترکیب می‌شوند را توضیح می‌دهیم که با آن‌ها می‌توانید بهترین استایل را برای خو بسازید.

ست کردن زرد با صورتی

زرد و صورتی

رنگ صورتی یکی از انتخاب‌های خاص برای خانم‌‌هاست. شما می‌توانید با کمک رنگ صورتی و رنگ زرد روشن یک ترکیب زیبا برای خود بسازید. از این ترکیب در انواع ست‌های غیررسمی می‌توانید استفاده کنید.

ست کردن زرد با بنفش

زرد و بنفش

 

اگر از من بپرسند مکمل رنگ زرد چیست؟ در جواب حتما رنگ بنفش را معرفی می‌کنم. ترکیب رنگ زرد و بنفش بهترین ترکیب را ایجاد می‌کند و  بیشتر از همیشه شیک و جذاب به‌نظر می‌رسید.

ست کردن زرد با زرد لیمویی

لیمویی و زرد

شما می‌توانید زرد روشن و لیمویی را باهم استفاده کنید. البته باید تعادل را رعایت کنید تا ترکیب جذابی بسازید. زرد لیمویی به خودی خود بسیار جلب توجه می‌کند.

ست کردن زرد با نارنجی

زرد و نارنجی

زرد از خانواده نارنجی است و این ترکیب کنار یکدیگر بی‌نقص دیده می‌شود. ایجاد تعادل بین رنگ زرد و نارنجی یک استایل برازنده و درخشان برای شما ایجاد می‌کند.

ست کردن زرد با آبی

زرد و آبی

رنگ‌های گرم و سرد در کنار هم یک تضاد بسیار چشم‌نواز و جذاب ایجاد می‌کنند. اگر به دنبال یک ست زیبا هستید ترکیب آبی و زرد بهترین گزینه است. ست رنگ زرد و آبی زیبایی بسیار خیره‌کننده‌ای ایجاد می‌کند. 

ست کردن زرد با قرمز

زرد و قرمز

آیا عاشق استفاده از رنگ‌های جسورانه هستید؟ ترکیب زرد و قرمز مناسب شماست. شما با این ترکیب بسیار با اعتمادبه‌نفس به‌ نظر خواهید رسید.

چند مدل مانتوی زرد ببینید

ست کردن زرد با سبز

زرد و سبز

ترکیب رنگ زرد و سبز هم نماد تحرک و شادابی است و می‌تواند ظاهر منحصربه‌فرد و خاصی بسازد. بدون نگرانی از تناژهای مختلف می‌توانید استفاده کنید.

ست کردن زرد با قهوه‌ای

زرد و قهوه‌ای

ترکیب رنگ زرد و قهوه‌ای یک استایل جذاب برای فصل پاییز ایجاد می‌کند. این ترکیب زیبایی خاصی می‌سازد.

ست کردن زرد با خاکستری

ست کردن زرد با خاکستری

 

خاکستری رنگی است که چون خنثی است به‌راحتی با بیشتر رنگ‌ها ترکیب می‌شود و ظاهر بسیار ایده‌آلی می‌سازد. ترکیب رنگ زرد و خاکستری یک ست منحصربه‌فرد برای شما ایجاد می‌کند.

ست کردن زرد با مشکی

زرد و مشکی

رنگ زرد و مشکی متضاد هم هستند و یک ست فوق‌العاده شیک ایجاد می‌کند. ترکیب رنگ زرد و مشکی طرفداران بسیار زیادی در دنیا دارد.

ست کردن زرد با رنگ‌های پاستلی

زرد و پاستلی

رنگ زرد کم رنگ با انواع رنگ پاستلی بهترین ست را برای فصل تابستان ایجاد می‌کند و به شما ظاهری سرزنده و جذاب می‌دهد.


حتما بخوانید: ایده‌هایی جذاب برای ست کردن استایل پاستلی در تابستان برای خانم‌ها

ست کردن زرد با سفید

زرد و سفید

 

ترکیب رنگ زرد و سفید را در لباس‌های مجلسی می‌توانید استفاده کنید و بین مهمان‌ها جذاب‌تر باشید. همچنین یک شومیز سفید در ترکیب دامن زرد چشم‌نواز و زیبا به‌نظر خواهد رسید.

انواع شومیز سفید را ببینید

تناژ مناسب رنگ زرد برای انواع پوست

ست رنگ زرد

رنگ زرد برای پوست روشن

زرد برای پوست روشن

افراد با پوست روشن می‌توانند از تناژ رنگ زرد روشن و کهربا استفاده کنند. شما با کمک این طیف از رنگ‌ زرد بسیار زیبا‌تر به‌ نظر خواهید رسید.

رنگ زرد برای پوست سبزه

زرد برای پوست سبزه

اگر پوست سبزه دارید سراغ زرد لیمویی بروید و یک استایل درخشان و منحصر‌به‌فرد برای خود با رنگ زرد بسازید.

رنگ زرد برای پوست تیره

زرد برای پوست تیره

اگر پوست تیره دارید شما با خیال راحت می‌توانید از تمام طیف رنگ‌هایی زرد استفاده کنید و زیبایی خود را دو چندان کنید.

ست کردن رنگ زرد برای مانتو چگونه است؟

مانتو ست زرد و خاکستری

اگر مایل به پوشیدن مانتو با رنگ زرد هستید می‌توانید مانتوی زرد را با شال خاکستری یا سفید ست کنید. مانتو با رنگ زرد بهترین ترکیب را با شلوارهای روشن ایجاد می‌کند و برای هماهنگی بیشتر می‌توانید از کفش مشکی استفاده کنید و جذابیت خود را بیشتر کنید.

ست کردن رنگ زرد برای آقایان

آقایان نیز با اعتمادبه‌نفس می‌توانند رنگ زرد را در لباس‌های رسمی و کلاسیک خود به‌کار ببرند و جذابیت خود را بیشتر کنند. برندهای شیک و لوکسی مثل بیژن از رنگ زرد برای دوخت کت‌‌های خاص استفاده می‌کنند. کت زرد جف بزوس (رئیس و بنیانگذار شرکت آمازون) یکی از نمونه‌های خاصی است که می‌بینید.

جف بزوس با کت زرد بیژن
جف بزوس در کنار نیکلاس بیژن

ست کردن کراوات زرد

کراوات زرد

کراوات زرد را در کت‌وشلوارهای خاکستری، مشکی و آبی و سرمه‌ای به‌راحتی می‌توانید استفاده کنید و باهوش‌تر به نظر برسید. رنگ زرد تاثیر بسیار زیادی در جلب اعتماد افراد دارد.

انواع کراوات و پاپیون زرد

پوشیدن پیراهن زرد با کت‌وشلوار

پیراهن زرد با کت‌وشلوار

استفاده از پیراهن زرد در کت‌وشلوار رسمی انتخاب جذاب و خاصی برایتان می‌سازد. زرد در کنار کت و شلوار سرمه‌ای، مشکی یا زیبا خواهد شد. همچنین ترکیب یک کت بلیزر کمتر رسمی با پیراهنی زرد هم به امتحانش می‌ارزد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم روش ست کردن لباس با رنگ زرد را برای همه افراد با انواع رنگ پوست توضیح دهیم. شما اکنون با طیف مختلف رنگ زرد آشنا هستید و با خیال راحت می‌توانید یک استایل شاداب برای خود بسازید و عزت‌نفس بالای خود را به نمایش بگذارید.

شما بگویید

نظر شما درباره رنگ زرد چیست؟ آیا از طیف‌های مختلف رنگ زرد استفاده می‌کنید؟ چه ایده‌ای برای ست کردن لباس با رنگ زرد دارید؟ اگر مایل باشید، می‌توانید در قسمت «ارسال دیدگاه» با ما و مخاطبان منومد از تجربیات و دیدگاه‌های خود بگویید و با اطلاعات ارزشمندی که اضافه می‌کنید، مطلب را پربارتر کنید.


در ادامه بخوانید: رنگ خردلی را چطور ست کنیم؟ پیشنهادهایی جذاب و دیدنی
منبع sewguid confettissimo colorsexplained
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.