رنگ خردلی را چطور ست کنیم؟ پیشنهادهایی جذاب و دیدنی

اگر یکی، دو دست لباس خردلی در کمدتان پیدا می‌شود و برای ست کردن رنگ خردلی گیج شده‌‌اید، این مطلب برای شماست. بیایید و مثل حرفه‌ای‌ها ست کردن رنگ خردلی را تمرین کنید.

برای ست کردن رنگ خردلی، به چند دست لباس به رنگ‌های خنثا نیاز دارید. ما در منومد، پیشنهادهای جذابی داریم. خوبی زرد خردلی این است که به‌درد همه فصل‌ها می‌خورد. در فصل گرما در نقش رنگ شاد و روشن به استایل شما اضافه می‌شود. در پاییز که کاملا هماهنگ با برگ‌های زرد پاییزی‌ است. در روزهای سرد هم با خودش حس گرما می‌آورد.

خردلی خیلی بیشتر از زرد تمایل به خنثا بودن دارد و به پوست بیشتر افراد می‌آید. اما مثل هر رنگی دیگری، باید درست از آن استفاده کنید. یعنی به ترتیبی که هماهنگ با استایل شخصی شما باشد. ۱۰ پیشنهاد ما را ببینید.

۱- ست کردن رنگ خردلی و جینست کردن رنگ خردلی

می‌دانید که جین کلید همه‌ مشکلات است! به همه‌ رنگ‌ها می‌آید و خردلی هم استثنا نیست. ساده‌ترین راه ست کردن رنگ خردلی این است که آن را با شلوار یا مانتوی جین هماهنگ کنید.

۲- پالتوی خردلی، شیک و چشمگیرست کردن خردلی

یکی از زمان‌هایی که می‌توانید با خیال آسوده سراغ خردلی بروید، فصل پوشیدن پالتو است. با انتخاب چنین رنگی حسابی به چشم می‌آیید. پالتو یا بارانی را با شلوار و کفش مشکی ست کنید. همچنین می‌توانید آن را در استایل سرمه‌ای جا دهید. جین آبی، بلوز آب و سفید و کفش سرمه‌ای انتخاب کنید.

۳- پیراهن خردلی، جذاب و متفاوتست کردن خردلی

زمانی که با پیراهنی خردلی به مهمانی بروید، هیچ کس شما را با انبوه خانم‌هایی که مشکی به‌تن کرده‌اند، اشتباه نمی‌گیرد. این رنگ سرزنده و شاد کاری می‌کند حسابی بدرخشید. برای پیراهن بافت، مهمانی عصرانی یا پیراهن شب می‌توانید روی آن حساب کنید. یک جفت کفش پاشنه‌دار مشکی و کیف دستی مشکی استایل شما را کامل می‌کنند.

۴- ترکیب رنگ خردلی با بنفشست کردن رنگ خردلی

صورتی و بنفش را کنار خردلی بگذارید و یک استایل شاد و غیرتکراری بسازید. ترکیب رنگ خردلی و صورتی یا بنفش سرزنده از آب درمی‌آید. شما هم یک بار امتحانش کنید. بلوز صورتی و شلوار خردلی؛ تاپ بنفش و کت خردلی؛ پیراهن بنفش و چکمه خردلی؛ شاید هم انتخاب شومیز بنفش در کنار کت و شلوار ترکیب چشم‌نواری برایتان بسازد.


حتما بخوانید: همه چیز درباره شومیز یقه کراواتی؛ مدل‌هایی زیبا و روش‌های ست کردن این لباس جذاب

۵- ست کردن رنگ خردلی و مشکی

ست کردن رنگ خردلی و مشکی

این دو رنگ را با خیال آسوده ست کنید، خردلی و مشکی. می‌توانند به یک نسبت در استایل دیده شوند، یا سهم هر کدام را بیشتر کنید. برای مثال، کت و شلوار مشکی را با تاپ خردلی بپوشید. یا کت و دامن خردلی را با تاپ مشکی ست کنید. مانتوی خردلی و شال مشکی، کاپشن و مانتوی مشکی در کنار شلوار خردلی، هر کدام را انتخاب کنید، نتیجه موفقیت‌آمیز خواهد بود.

۶- ترکیب رنگ خردلی با سفیدست کردن رنگ خردلی

اگر زرد خردلی به شما حس پاییزی می‌دهد، برای روزهای بلند و گرم سال، آن را با سفید ست کنید. شومیز خنک سفید را با دامن خردلی و صندل سفید ترکیب کنید.


حتما بخوانید: راهنمای ست کردن رنگ سفید؛ چطور با سفید استایلی جذاب بسازیم؟

۷- ست کردن لباس با اکسسوری خردلیست کردن خردلی

اگر شما هم جزو افرادی هستید که رنگ‌های محافظه‌کارانه به تن می‌کنند، چرا به اکسسوری شاد و منحصر به فرد فکر نکنید؟ کیف و کفش پاشنه‌دار خردلی، کفش اسپورت سفید و کیف دستی خردلی، خیلی راحت با لباس‌های خنثا هماهنگ می‌شوند. امروز به‌جای کیف مشکی ساده، کیف خردلی چشم‌نوازتان را به‌دست بگیرید.

۸- ست کردن مانتو خردلیست کردن خردلی

حالا که تصمیم به خرید مانتو خردلی گرفته‌اید، نگاهی به لباس‌های توی کمدتان بیندازید. در بهار و تابستان، سفید حسابی به کارتان می‌آید. شلوار و شال سفید انتخاب کنید. رنگ سوم را به استایل‌تان دعوت کنید. می‌توانید از طرح پلنگی برای کفش استفاده کنید. کیف دستی قهوه‌ای بردارید.

۹- ست کردن رنگ خردلی با سبزست کردن خردلی

ترکیب رنگ خردلی و سبز، حس خوبی القا می‌کند، چراکه در طبیعت چنین ترکیب رنگی وجود دارد. پاییز که می‌شود و تکلیف رنگ برگ درخت‌ها مشخص نیست، سبزی و زردی کنار هم قرار می‌گیرد. شما هم مانتوی پاییزه سبزتان را با شلوار خردلی بپوشید. شاید هم بافت نازکی از خردلی انتخاب کنید و با شلوار سبز یشمی و کیف قهوه‌ای عسلی آن را هماهنگ کنید.

۱۰- ترکیب رنگ خردلی و سرمه‌ایست کردن خردلی

ممکن است فکر کنید خردلی رنگی نیست که به شما بیاید. در این صورت می‌توانید شلوار، دامن یا اکسسوری خردلی انتخاب کنید. بلوز، تاپ، بلیزر یا مانتو را به‌رنگ سرمه‌ای بپوشید. رنگ سومی که می‌تواند وارد این استایل شود، عنابی‌ است.

جذاب‌ترین لباس‌های خردلی را ببینید

نظر شما درمورد ست کردن رنگ خردلی چیست؟ ترجیح می‌دهید آن را با چه رنگی ترکیب کنید؟ در کمد شما چه لباس‌هایی به این رنگ پیدا می‌شود؟


در ادامه بخوانید: راهنمای ست کردن رنگ مشکی برای خانم‌ها؛ چطور با مشکی استایلی جذاب بسازیم؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.