بررسی استایل جنیفر انیستون؛ عاشق همیشگی آیتم‌های بیسیک و کلاسیک

جنیفر انیستون از هنرپیشه‌های مشهوری است که بخش عمده‌ای از محبوبیت خود را به واسطه بازی در سریال معروف Friends به‌دست آورده است. او که سال‌های طولانی از عمرش را در مرکز توجه رسانه‌ها سپری کرده، علاوه بر نقش‌آفرینی از نظر سبک پوشش هم حرفی برای گفتن دارد. در این مطلب، قصد داریم استایل جنیفر انیستون را بررسی کنیم. با ما در «منومد» همراه باشید.

جنیفر انیستون کیست؟

جنیفر انیستون کیست؟
جنیفر انیستون یک بازیگر سرشناس آمریکایی است که عمده محبوبی‌اش را به واسطه بازی در سریال پر طرفدار Friends کسب کرد./ عکس از: James-Devaney

پیش از بررسی استایل جنیفر انیستون خوب است او را بیش‌تر بشناسید. جنیفر جووآنا انیستون (Jennifer Joanna Aniston) یک هنرپیشه آمریکایی است که در سال ۱۹۶۹ در ایالت کالفرنیا به دنیا آمد. او در فاصله سال‌های (۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴) در سریال تلویزیونی Friends نقش‌آفرینی کرده و از همان ماه‌های نخست به‌عنوان ستاره‌ای دوست‌داشتنی جای خودش را در دل مخاطبان باز کرد. والدین آنیستون زمانی که او تنها ۹ سال داشت از یکدیگر جدا شدند.

به همین دلیل، او بخش قابل توجهی از زندگی خود را در کنار مادرش سپری کرد. پدر جنیفر هم بازیگر بود. شاید به همین دلیل است که جنیفر انیستون هم به این حرفه علاقه پیدا کرده و در دوره دبیرستان، رشته هنرهای نمایشی را انتخاب کرد. نخستین تجربیات او در دنیای تئاتر و سینما چندان موفقیت‌آمیز نبودند. تا این‌که نقش یک پیشخدمت بامزه و بداخلاق در سریال Friends به او واگذار شد و سرانجام توانست در میان پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی جایی برای خودش دست‌وپا کند.

ویژگی‌های استایل جنیفر انیستون چیست؟

استایل جنیفر انیستون
استایل جنیفر انیستون، ساده، صمیمی، کلاسیک، شیک و بی‌نهایت راحت است./ عکس از: Robert Kamau

استایل جنیفر انیستون کلاسیک، ساده، راحت و در عین حال، دلپذیر است. او که هم در حال گشت‌وگذار در کوچه و خیابان و هم بر روی فرش قرمزها خوش می‌درخشد به خوبی از فرم بدن و ویژگی‌های ظاهری خود آگاه است. به همین دلیل، با هوشیاری کامل لباس‌ها و سبک آرایشی را انتخاب می‌کند که به او می‌آیند و با خصوصیات فیزیکی‌اش هماهنگی دارند. جنیفر انیستون یکی از هواداران پر و پا قرص کمد کپسولی است. یعنی، به جای آن‌که دائما از ترندهای در حال تغییر پیروی کند، آیتم‌های بیسیک و کلاسیکی را برمی‌گزیند و بارها از آن‌ها استفاده می‌کند.


حتما بخوانید: کمد کپسولی چیست؟ راه‌های داشتن استایل‌های متنوع با کمترین خرید ممکن

راز جذابیت استایل جنیفر انیستون چیست؟

راز جذابیت استایل جنیفر انیستون چیست؟
صمیمیت ذاتی، رفتار فروتنانه و عاری از تکبر و انتخاب لباس‌های مناسب با فرم بدن از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که به جذابیت استایل جنیفر انیستون کمک می‌کند./ عکس از: James-Devaney

انیستون با وجود سن‌وسال نسبتا بالا دارای اندامی است که تقریبا حسادت همه گروه‌های سنی را تحریک می‌کند. او به شکلی جدی به سلامت بدن و فرم هیکل‌اش توجه کرده و لباس‌هایی را انتخاب می‌کند که برجستگی‌های زیبای اندام‌اش را به خوبی نمایش دهند. اعتماد به‌نفس جنیفر هم از دیگر ویژگی‌های رفتاری اوست که در استایل‌اش بازتاب دارد و ناخودآگاه توجه هر بیننده‌ای را جلب می‌کند. در واقع، تفاوتی ندارد که او یک شلوار جین صد دلاری یا یک لباس شب ده هزار دلاری به‌تن کرده باشد. در هر صورت، به‌گونه‌ای رفتار می‌کند و سایز و فرم لباس‌ها را به شکلی برمی‌گزیند که زیبا، جذاب و شیک به‌نظر رسیده و کاملا بدرخشد.

بزرگ‌ترین راز جذابیت استایل این هنرپیشه محبوب آن است که خیلی خوب می‌داند چه آیتم‌هایی برای‌اش مناسب هستند. بنابراین، به‌جای پیروی از ترندها لباس‌هایی را می‌پوشد که در عین زیبایی با ویژگی‌ها و ساختار بدن او تناسب داشته باشند.

آیتم‌های پر تکرار استایل جنیفر انیستون چیست؟

آیتم‌های پر تکرار استایل جنیفر انیستون چیست؟
جنیفر انیستون هم درست مانند همه در کمدش آیتم‌هایی را دارد که حاضر نیست از آن‌ها دست بردارد./ عکس از: Steve-Granitz

• شلوار جین بوت کات

جنیفر انیستون با شلوار جین بوت کات

شلوار جین بخش جدایی‌ناپذیری از کمد جنیفر انیستون به حساب می‌آید. او در مواقع عادی همواره در حالی دیده می‌شود که یک شلوار بوت کات و بسیار خوش‌کوپ را به‌تن کرده است.

محبوب‌ترین مدل‌های شلوار جین زنانه

• لباس‌ ارتشی

لباس‌ ارتشی
عکس از: Raymond-Hall

شلوار، کت، پالتو و دیگر آیتم‌های سبک ارتشی هم از ضروریات کمد انیستون به حساب می‌آیند. برعکس بسیاری از سلبریتی‌ها، او این آیتم‌ها را به‌گونه‌ای انتخاب می‌کند که کاملا فیت بدن‌اش باشند. بعید است بتوانید جنیفر انیستون را در حالی ببینید که یک کت اوورسایز به‌تن کرده باشد.

• آیتم‌های طلایی

آیتم‌های طلایی
عکس از: Marc-Piasecki

بخشی از جذابیت ظاهری این هنرمند محبوب را می‌توان مدیون انتخاب اکسسوری‌ها و آیتم‌هایی دانست که با الهام از گرمای جنوب کالیفرنیا با رنگ‌های طلایی و برنزی خودنمایی می‌کنند. این انتخاب رنگ تنها به لباس و اکسسوری منتهی نشده و به‌طور کامل در رنگ مو و آرایش صورت هم بازتاب دارد.

• کلاه

جنیفر انیستون با کلاه
عکس از: James Devaney

جنیفر انیستون عاشق کلاه پانامایی، کلاه فدورا و دیگر کلاه‌های لبه پهن است. او با انتخاب این آیتم‌ها و ست کردن‌شان با استایل شیک و کلاسیک خود بیش از پیش جذاب و دوست‌داشتنی به‌نظر می‌رسد.

• پیراهن آکسفورد

پیراهن آکسفورد

این هنرپیشه صمیمی و محبوب در بسیاری از مواقع پیراهن آکسفورد خوش دوختی را به‌تن می‌کند که علاوه بر سادگی، شیک و کلاسیک است. او معمولا این آیتم را با شلوار جین بوت کات، کمربند و کیف گوچی، عینک ری‌بن و یک کفش راحت از قبیل بوت، صندل، اسنیکر یا لوفر ست می‌کند.

• کاردیگان

جنیفر انیستون با کاردیگان

کم‌تر کسی وجود دارد که از پوشیدن کاردیگان و ست کردن‌اش با دیگر آیتم‌ها لذت نبرد. جنیفر هم از این قاعده مستثنا نیست. او معمولا کاردیگان‌های بلند، کوتاه و در عین حال ساده را با تاپ آستین حلقه‌ای یا بندی و شلوار ارتشی یا جین ست می‌کند.

• کت جین

جنیفر انیستون با کت جین

 

کت جین هم یکی از آیتم‌های پر تکرار استایل جنیفر انیستون است. او که به خوبی می‌داند چه نوع کت جینی با اندام‌اش هماهنگی دارد با انتخاب بهترین گزینه همواره ساده، لوکس و دست‌نیافتنی به‌نظر می‌رسد.

• کت چرم

جنیفر انیستون با کت چرم

تقریبا هیچ فرد شیک‌پوشی را نمی‌توان یافت که حداقل یک کت چرم در کمدش نداشته باشد. این آیتم جذاب و محبوب به سادگی با دیگر لباس‌ها و اکسسوری‌ها ست می‌شود و استایل فرد را دگرگون می‌کند. طبیعتا جنیفر انیستون خوش‌لباس هم این موضوع را می‌داند و تا جای ممکن از این آیتم دوست‌داشتنی استفاده می‌کند.

چند مدل کت چرم زنانه زیبا ببینید

• پیراهن کلاسیک

جنیفر انیستون با پیراهن مشکی کلاسیک

کافی است به آرشیو عکس‌های جنیفر انیستون سری بزنید تا متوجه شوید که او از طرفداران پیراهن‌های فیت و کلاسیک است. او همواره پیراهنی را انتخاب می‌کند که علاوه بر سادگی از دوخت و برشی بی‌عیب‌ونقص برخوردار باشد. جالب است بدانید، جنیفر معمولا انواع آستین حلقه‌ای این آیتم را به‌تن می‌کند. چراکه با هوشیاری تمام می‌خواهد بازوان ورزیده و اندام خوش فرم‌اش را به‌نمایش بگذارد.

• صندل

جنیفر انیستون با صندل

در روزهای گرم سال، جنیفر انیستون معمولا انواع صندل را به پا می‌کند. این آیتم محبوب ممکن است مدل پلتفرم یا حتی بدون پاشنه باشد. در هر حال، انیستون صندل مناسبی را انتخاب می‌کند که با لباس‌اش هماهنگی داشته و ظاهرش را ساده و بی‌تکلف نشان بدهد.

صندل‌های زنانه در دیجی‌استایل

بررسی استایل جنیفر انیستون در رویدادهای مهم اجتماعی

بررسی استایل جنیفر انیستون در رویدادهای مهم اجتماعی
جنیفر انیستون با انتخاب لباس‌های کلاسیک و مناسب با اندام و روحیات‌اش همیشه در رویدادهای مهم و فرش قرمزها می‌درخشد./ عکس از: Amy-Sussman

• مراسم اهدای جوایز Emmy، سال ۱۹۹۹

مراسم اهدای جوایز Emmy، سال 1999

در این مراسم، جنیفر انیستون به واسطه هنرنمایی در سریال پرطرفدار Friends به‌عنوان یک ستاره موفق ظاهر شد و با پیراهنی که بالاتنه آن با طرح بته جقه به زیبایی پولک‌دوزی شده بود در مقابل دوربین رسانه‌ها قرار گرفت. در آن زمان، جنیفر همسر برد بیپ بود. در تصویر بالا این زوج خوش قیافه و خوش تیپ را در کنار هم می‌بینید.

• فرش قرمز فستیوان فیلم Cannes، سال ۲۰۰۴

فرش قرمز فستیوان فیلم Cannes، سال 2004
عکس از: Toni-Anne-Barson-Archive

در این مراسم، این بازیگر دوست‌داشتنی به همراه همسرش «برد پیت» حاضر شد. او که پیراهن بسیار شیکی از برند ورساچه به‌تن داشت نظر بسیاری از مخاطبان را به خودش جلب کرد. خوب است بدانید، ازدواج این دو ستاره محبوب دیری‌نپایید و پس از مدتی، آن‌ها از یکدیگر جدا شدند.

• مراسم اهدای جوایز Emmy، سال ۲۰۰۴

مراسم اهدای جوایز Emmy، سال 2004

در این دوره از مراسم Emmy، جنیفر انیستون یک پیراهن دکلته بسیار زیبا از برند شنل را به‌تن کرد و مانند یک الهه اساطیری در مقابل دوربین‌ها ظاهر شد. این لباس که از پارچه حریر و ابریشم تشکیل شده بود با نقش‌ونگار و پولک‌دوزی طلایی تزئین شده، اندام زیبای او را پوشش می‌‌داد.

• فرش قرمز فیلم The Bounty Hunter در برلین، سال ۲۰۱۰

فرش قرمز فیلم The Bounty Hunter در برلین، سال 2010
عکس از: Franziska-Krug

در این مراسم که در برلین یکی از مهم‌ترین شهرهای کشور آلمان برگزار می‌شد جنیفر انیستون باز هم ثابت کرد که از سلیقه بسیار خوبی در انتخاب لباس برخوردار است. او که یک پیراهن مینی بژ با پارچه پولک‌دوزی شده را به‌تن کرده بود با اعتماد به‌نفس مثال‌زدنی‌اش در مقابل دوربین‌ها حاضر شد. این استایل با یک جفت صندل پاشنه‌دار زیبا و هم‌رنگ لباس تکمیل شده بود.

• فرش قرمز فیلم The Bounty Hunter در پاریس، سال ۲۰۱۰

فرش قرمز فیلم The Bounty Hunter در پاریس، سال 2010
عکس از: Toni-Anne-Barson-Archive

در این رویداد که در کشور فرانسه، شهر پاریس برگزار می‌شد، جنیفر با انتخاب یک پیراهن صورتی متالیک از برند Christian Lacroix خوش درخشید. این پیراهن دکلته که بلندی آن به قوزک پاهای انیستون می‌رسید به زیبایی فرم اندام او را نشان می‌داد و با صندل‌های پاشنه‌دار مشکی ست شده بود.

• مراسم اهدای جوایز اسکار، سال ۲۰۱۳

مراسم اهدای جوایز اسکار، سال 2013

برای حضور در این دوره از مراسم اسکار، جنیفر انیستون یک پیراهن ماکسی از برند دیور را انتخاب کرده بود. این لباس دکلته زیبا با دامن پف‌دار که برخی اصطلاحا به آن پرنسسی می‌گویند زیبایی کلاسیک جنیفر را دو چندان کرده بود.

• مراسم اهدای جوایز اسکار، سال ۲۰۱۵

مراسم اهدای جوایز اسکار، سال 2015
عکس از: Jeff-Vespa

در این رویداد مهم، جنیفر بار دیگر شیک‌پوشی و خوش استایلی خودش را به رخ رسانه‌ها و دیگر همکاران‌اش کشید. او که پیراهن ماکسی زیبایی از برند ورساچه را به‌تن کرده بود با آرایش ملایم همیشگی و مدل موی ساده به‌طرز دلنشینی صمیمی و جذاب به‌نظر می‌رسید.

• مراسم Vanity Fair، سال ۲۰۱۷

جنیفر انیستون در مراسم Vanity Fair، سال 2017

 

جنیفر انیستون خوش‌پوش در این مراسم هم مطابق معمول پیراهن ماکسی زیبایی را به‌تن کرده بود. پارچه این لباس مشکی به‌طور کامل پولک‌دوزی شده و سمت چپ دامن آن با چاک بلندی آراسته شده بود. برای تکمیل این استایل، جنیفر از یک کیف کلاچ و یک جفت صندل پاشنه‌دار شیک بهره جسته بود.

• مراسم Louis Vuitton Masters، سال ۲۰۱۷

مراسم Louis Vuitton Masters، سال 2017
عکس از: Marc-Piasecki

در این رویداد مهم که در شهر پاریس برگزار شده بود، جنیفر انیستون یک کت‌وشلوار زیبا از برند لویی ویتون را به‌تن داشت. کت بلیزر خوش‌دوخت او از طراحی چشمگیری برخوردار بود و فرم اندام‌اش را به‌خوبی نمایش می‌داد. این استایل با یک تاپ دکلته، یک کیف کلاچ و صندل پاشنه‌دار مشکی تکمیل شده بود.

• میهمانی شام برند شنل، سال ۲۰۱۸

میهمانی شام برند Chanel، سال 2018
عکس از: Stefanie-Keenan

استایل جنیفر انیستون در این مراسم هم بسیار چشم‌نواز بود. او با کت‌ودامن بسیار زیبایی از برند شنل حاضر شد و همه نگاه‌ها را به خود خیره کرد.

• برنامه تلویزیونی The Morning Show، سال ۲۰۱۹

برنامه تلویزیونی The Morning Show، سال 2019

برای شرکت در این برنامه تلویزیونی محبوب، جنیفر انیستون یک تاپ و دامن مشکی بسیار ساده را به‌تن کرده بود. این تاپ یقه اسکی و آستین حلقه‌ای با دامن ساده، کمربند چرمی باریک و صندل مشکی پاشنه‌دار ترکیب زیبا و صمیمانه‌ای را ایجاد کرده و مخاطبان را تحت تاثیر قرار داد.

• مراسم فرش قرمز فیلم Murder Mystery، سال ۲۰۱۹

 

حنیفر انیستون در مراسم فرش قرمز فیلم Murder Mystery

در این مراسم فرش قرمز، جنیفر انیستون با پوشیدن یک پیراهن مینی چرمی از برند سلین همه نگاه‌ها را به خود خیره کرد. این لباس زیبا با صندل‌های بندی و پاشنه‌دار بسیار شیکی ست شده بود.

• مراسم سالانه گلدن گلوب، سال ۲۰۲۰

مراسم سالانه گلدن گلوب، سال 2020
عکس از: Todd-Williamson-NBC

برای هفتاد و هفتمین دوره مراسم گلدن گلوب، انیستون لباس خیره کننده‌ای از برند دیور را به‌تن کرد. این پیراهن دکلته زیبا که از ۲۵ متر پارچه کرپ ابریشمی تشکیل شده بود در طول ۲۰۰ ساعت و با همکاری ۳ نفر از خبره‌ترین خیاط‌های دیور طراحی و دوخته شده بود.

• مراسم اهدای جوایز انجمن بازیگران فیلم (SAG Awards)، سال ۲۰۲۰

مراسم اهدای جوایز انجمن بازیگران فیلم (SAG Awards)، سال 2020
عکس از: Variety

این مراسم هر ساله برای تقدیر از اجراهای برجسته اعضای انجمن بازیگران برگزار می‌شود. در این رویداد، جنیفر انیستون یک پیراهن وینتیج از برند دیور را به‌تن داشت. این لباس ماکسی آستین حلقه‌ای با الگوی پری دریایی و با رنگی به سفیدی برف، زیبایی صمیمانه جنیفر را بیش از همیشه به رخ تماشاگران می‌کشید.

سخن آخر

در این مقاله، ضمن بررسی استایل جنیفر انیستون برایتان برخی از چشمگیرترین لباس‌های او را در رویدادهای مختلف اجتماعی به تصویر کشیدیم. در ضمن، ضروریات کمد این هنرپیشه توانا را هم به شما معرفی کردیم. نظر شما چیست؟ آیا سبک پوشش این بازیگر سرشناس را می‌پسندید؟ اگر می‌توانستید کدام ویژگی‌های استایل او را تغییر می‌دادید؟ دوست دارید درباره کدام یک از سلبریتی‌ها بیش‌تر بدانید؟ لطفا دیدگاه‌های‌تان را در بخش «نظرات کاربران» با ما به‌اشتراک بگذارید.


در ادامه بخوانید: بررسی استایل ناتالی پورتمن؛ درخشان در بازیگری، صاحب‌سبک در استایل
منبع www.britannica.com 40plusstyle.com www.harpersbazaar.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.