بررسی استایل پریناز ایزدیار؛ از علاقه به کیف‌های خاص تا استایل مونوکروم

در دنیای سلبریتی‌ها که بعضی طرفداران پر و پا قرص دارند و بعضی معترضان جدی، پرنیاز ایزدیار از آنهایی است که تقریبا همه دوستش دارند. استایل این بازیگر نیز معمولا مورد پسند اکثریت قرار می‌گیرد، به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب از منومد به استایل پریناز ایزدیار بپردازیم. با ما همراه باشید.

شلوارهای بگ و آزاد

جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا
جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا

شلوارهای آزاد و بگی انتخاب خوبی برای افرادی با قد متوسط و بلند است. پریناز ایزدیار این شلوارها را با پالتو و مانتو‌های مختلف هماهنگ می‌کند و استایل‌های جالبی خلق می‌کند. در تصویر بالا او برای حضور در جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا، یک شلوار بگی پشمی را به همراه پالتو مشکی پوشیده است. یک ترفند برای جذاب‌تر شدن استایل با شلوار‌های بگ یا دمپای گشاد این است که قد شلوار را طوری تنظیم کنید که روی کفش‌ را بطور کامل بپوشاند و به این ترتیب پاها را کشیده‌تر نشان دهد.

انتخاب او برای کیف، یک کیف صندوقی کوچک بوده و گردنبندی به همان رنگ نیز بر گردن دارد. ترکیب رنگ‌های مشکی و خاکستری برای یک استایل رسمی مانند این مناسب است و اضافه کردن جزئیاتی به رنگ سبز، جالب به نظر می‌رسد. احتمالا اگر رنگ شال با شلوار هماهنگ می‌شد، شاهد استایل چشم‌نوازتری بودیم.

اکران فیلم «سرخپوست»
اکران فیلم «سرخپوست»

این هم نمونه‌ای از استایل تابستانی با شلوار آزاد که پریناز ایزدیار آن را برای یکی از اکران‌های فیلم «سرخپوست» انتخاب کرده بود. رنگ گل‌های مانتو با رنگ شلوار هماهنگ شده و موهای فر با ظاهری نم‌دار، جلوه تابستانی بیشتری به استایل بخشیده است.

خاکستری در استایل پریناز ایزدیار

جشنواره فجر سال ۹۸
جشنواره فجر سال ۹۸

وجود رنگ خاکستری در استایل همیشه کمک کننده است، این رنگ نه آنقدر غیر رسمی است که برای موقعیتی نامناسب باشد و نه آنقدر رسمی که نتوانید در یک قرار عصرگاهی استفاده‌اش کنید. به همین دلیل برای آیتم‌هایی مانند کت، پالتو یا شلوار که قرار است مکرر پوشیده شوند انتخاب خوبی محسوب می‌شود.

تصویر بالا یکی از استایل‌های پریناز ایزدیار در جشنواره فجر سال ۹۸ است. این استایل مونوکروم (تک رنگ) خاکستری از پرده‌های مختلف رنگ طوسی تشکیل شده و برای روزهای زمستانی مناسب است. کیف سطلی کرم رنگ او در این استایل توجه را جلب می‌کند. این روش استفاده از یک آیتم با رنگ متفاوت در یک استایل مونوکروم می‌تواند راهی برای تاکید بر چیزی باشد که می‌خواهید بیشتر دیده شود مانند عینک، کیف دستی یا کفش‌ها.

مد‌ل‌های جذاب کیف زنانه

ایزدیار در جشنواره فجر
ایزدیار در جشنواره فجر

این هم یکی دیگر از استایل‌های پریناز ایزدیار با رنگ خاکستری غالب؛ مانتوی پشمی خاکستری به همراه شال، شلوار،‌ بوت و کیف مشکی. این بازیگر کمتر به سراغ کت‌ها و مانتوهای کوتاه می‌رود و بیشتر لباس‌های او در مراسم‌ رسمی قدی تا زانو دارند. این استایل بسیار کم ریسک است و همانطور که ممکن است توجه زیادی را جلب نکند، دیرتر دل را می‌زند و ایده خوبی برای لباسی است که می‌خواهیم آن را بارها بپوشیم.

پریناز ایزدیار در جشنوار فیلم برلین
پریناز ایزدیار در جشنوار فیلم برلین

در سال ۲۰۱۸ فیلم «خوک» با بازی پریناز ایزدیار به جشنواره فیلم برلین راه پیدا کرد و استایلی که در این نصویر می‌بینید، انتخاب این بازیگر برای مراسم فوتوکال جشنواره است. شومیز حریر مشکی جلو بسته و دامنی خاکستری با طرحی متفاوت. مدل زیر و روی این دامن آن را کمی پوشیده‌تر می‌کند و فضای بیشتری برای راه رفتن، به ویژه با کفش پاشنه بلند در اختیار فرد قرار می‌دهد.

این استایل با وجود رنگ‌های محدود کمی شلوغ و ناهماهنگ به نظر می‌رسد، مقصر این موضوع را می‌توانیم گره شلخته و نامرتب جلوی دامن یا گردنبد پرکاری که پریناز انتخاب کرده بدانیم. احتمالا انتخاب یک گردنبند خلوت‌تر یا استفاده از دامنی با مدل ساده، می‌توانست نتیجه بهتری به همراه داشته باشد.

طرح‌ها و نقش‌ها

پریناز ایزدیار در اکران سرخپوست
پریناز ایزدیار در اکران سرخپوست

برخلاف آنچه بیشتر لباس‌های پریناز ایزدیار نشان می‌دهد، او از امتحان کردن طرح‌ها و نقش‌های متفاوت نمی‌ترسد. این مانتو عبایی که در یکی از اکران‌های «سرخپوست» بر تن داشت، با طرح‌هایی شبیه به روسری‌های ترکمن و حاشیه‌ نواردوزی شده، چشم‌ بیننده را به مهمانی رنگ‌ها دعوت می‌کند. انتخاب آیتم‌های دیگر از رنگ مشکی کار کاملا درستی است که اجازه می‌دهد توجه‌ها به مانتو معطوف شود. این یک نمونه موفق از انتخاب جسورانه طرح شلوغ و پرکار است.

جشنواره فجر
جشنواره فجر

الگوهای الهام‌گرفته از پوست حیوانات در دنیای مد نقش مهمی دارند. طرح‌های پلنگی، ببری و گورخری از محبوب‌ترین این الگوها هستند. پالتوی گورخری که پریناز آن را در سی و چهارمین جشنواره فجر بر تن داشت را در تصویر ببینید. این پالتو با آستین مدل کیمونو و خز مشکی روی یقه، ظاهری فانتزی و شیک به او بخشیده است. بوت‌های ساق‌بلند خزدار نیز با یقه پالتو کاملا همخوانی دارد. استفاده از پالتوی کوتاه و بوت و لگینگ هم‌رنگ و تضاد آنها با رنگ سفید پالتو نیز بر کشیدگی پاها تاکید می‌کند.

سفید و مشکی محبوب

مراسم اکران «تابستان داغ»
مراسم اکران «تابستان داغ»

همانطور که در مطلب دیگری استایل سفید و مشکی و را بررسی کردیم، این استایل انتخابی رایج و همواره روی مد محسوب می‌شود. این استایل پریناز که متعلق به مراسم اکران فیلم «تابستان داغ» است یک نمونه مینیمال از استایل سفید و مشکی است. در واقع استایلی مشکی است که با جزئیاتی مانند گل‌های سفید روی مانتو از یکنواختی در می‌آید.

پریناز ایزدیار در جشن سینما
پریناز ایزدیار در جشن سینما

این استایل نیز می‌تواند الهام بخش خوبی برای چگونه ست کردن رنگ‌های سفید و مشکی باشد. مانتوی حریر و شلوار از بالا گشاد مشکی به همراه شالی همرنگ که چشم بیننده را در راستای خود می‌کشاند و فرد را قد بلندتر نشان می‌دهد. شومیز سفید نیز یک انتخاب کلاسیک و شیک است که به همراه کیف کلاچ و کفش‌های پشت‌باز اجزای سفیدرنگ این استایل هستند. این کفش‌ها از ترندهای سال‌های اخیرند و می‌توانید با پوشیدن آنها ظرافت خاصی به ظاهرتان ببخشید.

فرش قرمز

پریناز ایزدیار در فرش قرمز جشنواره فجر
پریناز ایزدیار در فرش قرمز جشنواره فجر

یکی از زیباترین استایل‌هایی که پریناز ایزدیار برای حضور در فرش قرمز‌ها انتخاب کرده این استایل است که به فرش قرمز جشنواره فجر سال ۹۷ تعلق دارد. استایل او در این مراسم از یک سرهمی مخمل آبی‌رنگ و یک وست مشکی با حلقه آستین‌های کارشده، تشکیل می‌شد. جنس و رنگ این لباس برای مراسمی که در شب برگزار می‌شود بسیار مناسب است و همانطور که می‌بینید انعکاس نور روی آن بسیار زیبا دیده می‌شود. استفاده از یک کمربند مشکی علاوه بر رسمی‌تر کردن استایل، پاها را کشیده‌تر و قد را بلندتر نشان می‌دهد. سنگدوزی‌های دور حلقه‌ آستین و طرح‌های روی کیف نیز با رنگ لباس‌ها هماهنگ هستند.

فرش قرمز جشنواره برلین
فرش قرمز جشنواره برلین

استایل این بازیگر در فرش قرمز جشنواره فیلم برلین نیز دیدنی بود. تمامی اعضای تیم بازیگران فیلم «خوک» برای حضور در فرش قرمز با استایل مشکی‌رنگ حاضر شدند و ایزدیار نیز از این قاعده مستثنی نبود. لباس او در قسمت بالاتنه و کمر تماما از پارچه کارشده با ملیله و در قسمت دامن از پارچه ریشه‌دار تشکیل می‌شد که هنگام قدم زدن جلوه فوق‌العاده‌ای به اندام می‌بخشد. کیف دستی کوچک نقره‌ای رنگ او انتخاب خیلی خوبی برای این استایل تماما مشکی بود.

پریناز ایزدیار با میکاپ دودی
پریناز ایزدیار با میکاپ دودی

در این تصویر می‌توانید جزئیات میکاپ پریناز ایزدیار در این مراسم را ببینید: آرایش چشم دودی و رژ لب رنگ نود به همراه کانتورینگ محو. این آرایش برای مهمانی‌های شب و لباس‌های پرکار بسیار مناسب است و باید گفت نگار نعمتی، استایلیست پریناز برای این مراسم کاملا موفق عمل کرده است. نکته دیگری که به درستی در این استایل انتخاب شده جواهرات هستند، برای لباسی با یقه بسته نباید از گردنبند استفاده کرد و پریناز در عوض از یک گوشواره آویز بزرگ و با نگین‌های زیاد استفاده کرده که در کنار موی جمع و سربند انتخابی صحیح است.

جذاب‌ترین زیورآلات نقره را ببینید

استایل اسپرت

پریناز ایزدیار با استایل ورزشی
پریناز ایزدیار با استایل ورزشی

البته که ایزدیار در لباس‌های مجلسی و فرش قرمزها می‌درخشد، اما در استایل‌های روزمره و کژوال‌تر چگونه است. این تصویر که خود او در حساب اینستاگرامش به اشتراک گذاشته را ببینید. او معمولا عکس‌هایی با لباس‌های ورزشی از خودش به اشتراک می‌گذارد که احتمالا مربوط به فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی هستند. هودی و جاگر، کاپشن، سویشرت و لگینگ‌های ورزشی انتخاب‌های ایزدیار هستند و معمولا برای این فعالیت‌ها موهایش را با کلاه و سربند می‌پوشاند.

استایل‌ نیمه کژوال

ایزدیار با استایل کژوال
ایزدیار با استایل کژوال

اما بیشتر مواقع پریناز ایزدیار را با استایلی نسبتا کژوال می‌بینیم؛ لباس‌هایی که می‌توان از آنها برای محل کار و محیط‌های نیمه‌رسمی ایده گرفت. برای مثال این استایل او را ببینید. ترکیب رنگ‌های سفید، سورمه‌ای و نارنجی این استایل زیبا و چشم‌نواز است و می‌توان آن را در موقعیت‌های مختلفی استفاده کرد.

جشنواره فجر ۹۸
جشنواره فجر ۹۸

یا این پالتوی بنفش با آستین‌های کیمونو که هم زیباست و هم می‌تواند ایده خوبی برای دختران جوان‌تر باشد. البته استفاده از کیفی با اکسسوری‌های فلزی و طلایی مانند آنچه در عکس مشاهده می‌کنید، بهترین انتخاب ممکن برای چنین استایلی نیست. اگر موهای شما هم مانند پریناز حالت‌دار است از این فرصت استفاده کنید. موهای فر صورت را گردتر نشان می‌دهند و شادابی طبیعی به چهره می‌بخشند.

با تشکر از اینکه تا پایان این مطلب با منومد همراه شدید، برای ما بنویسید کدام استایل پریناز ایزدیار را بیشتر دوست داشتید و کدام مورد برای شما الهام‌بخش بود؟


در ادامه بخوانید: بررسی استایل و لباس‌های فرشته حسینی؛ پوششی خاص و منحصر‌به‌فرد
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.