بهترین لباس‌ها در گلدن گلوب ۲۰۲۴؛ چشم‌نوازترین استایل‌ها کدام بودند؟

به‌تازگی هشتادویکمین مراسم جوایز سالانه گلدن گلوب برگزار شد و ستاره‌های هنر سینما با لباس‌های باشکوه خود از برندهای متنوع در مراسم حاضر شدند. در این مقاله، به تعدادی از بهترین لباس‌های این مراسم اشاره کرده‌ایم.

راهنمای مطالعه بستن

بهترین لباس‌های زنانه و مردانه در مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴

در مراسم گلدن گلوب امسال، لباس‌های چشم‌نواز بی‌نظیری در میان خانم‌ها و آقایان دیده می‌شد. البته در لباس‌های آقایان چیزی که خودنمایی می‌کرد، نداشتن کراوات رسمی (به‌ویژه در چنین مراسمی) بود. درست مثل این بود که آنها کراوات‌های خود را در خودرو یا خانه جا گذاشته بودند و حضور به این شکل در این مراسم کمی ریسکی به نظر می‌آمد. با این حال بیشتر آنها توانستند نظر مثبت دیگران را جلب کنند.

از طرفی لباس‌‌های پرزرق‌ و برق خانم‌ها، از درخشش لباس سبز لیمویی تیلور سوئیفت از برند گوچی گرفته تا گل‌های رز صورتی لباس جنیفر لوپز، سادگی بیش از حد لباس آقایان را جبران کرده بود. مارگو رابی ستاره فیلم باربی، هم ظاهرا عجله‌ای برای کنار گذاشتن لباس صورتی ندارد.

در اینجا نگاهی دقیق‌تر به برخی از استایل‌های این ستاره‌های حاضر در مراسم انداخته‌ایم:

تیلور سوئیفت در لباسی از برند گوچی

تیلور سوئیفت در گلدن گلوب

تیلور سوئیفت، ستاره «تور دوره‌ها» -ششمین تور کنسرت این خواننده محبوب آمریکایی- از رفتن به فرش قرمز گرمی به نفع گلدن گلوب خودداری کرد. او نامزد دریافت جایزه بهترین دستاورد سینمایی و باکس‌آفیس در گلدن گلوب شده بود. لباس سبز درخشان تمام پولکی تیلور سوئیفت با طراحی «ساباتو د سارنو» از خانه مد «گوچی» که با حدود ۳۳ قیراط الماس سفید از برند «د بیرز» همراه شده بود، او را به یکی از ستاره‌های جذاب مراسم تبدیل کرده بود. درضمن کفش سبز متالیک «کریستین لوبوتن» این ظاهر زیبا را دوچندان کرده بود.


حتما بخوانید: بررسی استایل تیلور سویفت؛ ستاره دوست‌داشتنی پاپ چه می‌پوشد؟

مارگو رابی در لباسی از برند آرمانی

مارگو

«اندرو موکامال»، طراح مد و فشن مارگو رابی، تهیه‌کننده و ستاره هالیوود، است. او که زمانی با جورجیو آرمانی کار می‌کرد، لباس براق صورتی با آستین‌های بلند توری بسیار باشکوهی برای مارگو رابی آماده کرده بود. در واقع اندرو برای خلق این لباس، از مدل «باربی سوپراستار» که برای عروسک باربی در سال ۱۹۷۷ طراحی شده بود، الهام گرفته بود. همچنین این لباس با جواهراتی از برند «لورن شوارتز» از جمله گوشواره و حلقه‌ای با ۳۳ قیراط الماس سفید و صورتی که بیش از ۳ میلیون دلار ارزش داشتند و کفش‌های سبک صورتی رنگ ساتن هماهنگ شده بود.

کلمن دومینگو در لباسی از برند لویی ویتون

لویی ویتون در گلدن گلوب

کلمن دومینگو، ستاره فیلم راستین و نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب، به‌دلیل رویکرد جسورانه‌ای که در استایل خود پیش گرفته بود، به‌سرعت به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های روی فرش قرمز تبدیل شد. لباس دومینگو، سر تا پا، از برند لویی ویتون بود که شامل کتی با یقه ماندارین پشمی مشکی با دکمه‌های مرواریدی می‌شد. این کت با شلوار تاکسیدو دمپا گشاد با پیراهنی سفید هماهنگ شده بود و تمام این استایل از مجموعه لباس‌های بهاره ۲۰۲۴ برند ویتون بود.

سنجاق سینه‌ها و کفش‌های سیاه و شیک دومینگو هم از مجموعه برند لویی ویتون انتخاب شده بودند. او حلقه‌ای هم به دست داشت که قبلا متعلق به «راستین بایارد» -فعال حقوق مدنی- بود که در فیلم راستین، نقش او را به عهده داشت. این حلقه را همسر بایارد به دومینگو اهدا کرده بود. دومینگو در مراسم گفت، «امروز در اینجا من نماینده «راستین بایارد»، این مرد بی‌نظیر و میراث او هستم.»

رایلی کیئو در لباسی از برند شانل

رایلی در گلدن گلوب

در میان انواع متفاوتی از لباس‌های گلدار که شرکت‌کنندگان گلدن گلوب به تن داشتند، لباس بسیار زیبا و جادویی شانل در تن رایلی کیئو، نامزد بهترین بازیگر فیلم «دیزی جونز و شش نفر»، خودنمایی می‌کرد. این لباس از مجموعه لباس‌های اوت کوتور بهاره ۲۰۲۳ برند شانل و متشکل از تاپی سفید رنگ ابریشمی شبیه پیش‌بند و البته گلدوزی‌شده بود. درضمن دنباله توری این لباس، زیبایی آن را دو چندان و در آخر جواهرات و کفش‌های مجلسی شانل، این مجموعه را تکمیل کرده بود.

کریستن ویگ در لباسی از برند جیامباتیستا والی

کریستن در گلدن گلوب

سبک مدرن لباس کریستن، ترکیبی از پاپیون‌های زیبا و عاشقانه و نمونه‌ای زیبا از کارهای برند جیامباتیستا والی است. این لباس با دستبند و گوشواره‌های مرواریدی از برند «تیفانی اند کو» هماهنگ شده است.

ایسا رای در لباسی از برند پاملا رولند

ایسا رای

میان دریایی از لباس‌های سیاه، قرمز و صورتی، «ایسا رای»، لباس نارنجی متالیک جذاب تزیین‌شده با پولک‌ و سنگ‌های هندسی پوشیده بود. این لباس از مجموعه لباس‌های بهاره ۲۰۲۴ پاملا رولند است. ایسا رای این لباس‌ را با جواهراتی از الماس و طلا از برند «نودار» از قطر ترکیب کرده بود.

ال فانینگ با لباسی از برند قدیمی پیر بالمن

ال فانینگ

ال فانینگ، نامزد بهترین بازیگر زن برای فیلم «کبیر» که برنده هم شد، لباسی به سبک وینتیج و شبیه شاهزاده‌ها به تن کرده بود. این لباس بدون بند از برند پیر بالمن برای اولین بار است که در گلدن گلوب دیده می‌شود. طرح پاپیونی زیبای این لباس با جواهرات الماس از برند کارتیه و کفش‌های دوست‌داشتنی برند جیمی جو هماهنگ شده بود.

متیو مک‌فادین

متیو در گلدن گلوب

متیو مک‌فادین که جایزه گلدن گلوب را با خود به خانه برد، در لباس تاکسیدوی کلاسیک خوش درخشید. درضمن پاپیون و کفش‌های شیک او که با لباسش کاملا هماهنگی داشتند نشان داد ستاره‌های مرد هم می‌توانند بی‌اندازه خوش‌تیپ و مد روز باشند.

ناتاشا لیون در لباسی از برند اسکاپرلی

ناتاشا در گلدن گلوب

دنیل رزبری، مدیر و طراح خلاق برند اسکاپرلی،‌ در مراسم گلدن گلوب حسابی کولاک کرد. سه بازیگر خانم این مراسم، لباس‌هایی از این برند به تن داشتند. یکی از این زنان بازیگر، ناتاشا لیون، نامزد بهترین بازیگر زن و ستاره فیلم «فیس‌پوکر»، بود. سبک پیشرو لباس ناتاشا با نیم‌تنه جالب آن که از مجموعه لباس‌‌های اوت کوتور بهاره ۲۰۲۳ خانه مد بود،‌ نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

رزاموند پایک در لباسی از برند دیور

رزاموند در گلدن گلوب

رزاموند پایک، نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم «سالتبرن»، با لباسی از برند دیور از جنس دانتل و تور و کلاهی با طراحی کاریا گرازیا چیوری، توجه همه، به‌ویژه شبکه‌های اجتماعی، را به خود جلب کرد. در واقع این لباس، طرحی جدید از لباس نمادین برند کریستین دیور در سال ۱۹۴۷ است. این بازیگر، لباس خود را با جواهراتی از میسون بوچران، یکی دیگر از برند‌های مشهور پاریسی تزیین کرده بود.

چارلز ملتون در لباسی از برند آرمانی

چارلز ملتون

چارلز ملتون، بازیگر پرجنب‌وجوش و نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در فیلم «می دسامبر»، در تاکسیدویی شش دکمه سرمه‌ای رنگ از برند جورجیو آرمانی درخشید. این لباس یقه بلیزری با پیراهن سفید، پاپیون و کفش مشکی، بسیار هماهنگ و زیبا به‌ نظر می‌رسد. درضمن ملتون، ساعتی از جنس استیل و با صفحه نمایش ۴۰‌میلی‌متری و بند چرمی از برند امگا، مدل د ویل، به دست کرده بود که ظاهر او را خوش‌تیپ‌تر نشان می‌داد.

جولین مور در لباسی از برند بوتگا ونتا

مور در گلدن گلوب

جولین مور، ستاره و نامزد بهترین بازیگر زن  فیلم «می دسامبر» به‌وضوح از جیب‌هایی که به لباس پشمی قرمزش اضافه شده است، لذت می‌برد. او در مراسم به شوخی گفت، «این جیب‌ها برای نگهداری خوراکی در طول مراسم مناسب‌اند.»

مور لباس خود را با جواهراتی از طلای زرد و الماس از برند کارتیه هماهنگ کرده بود.

جنیفر لوپز در لباسی از برند نیکول + فلیشیا

لوپز در گلدن گلوب

جنیفر لوپز با ظاهری بسیار رمانتیک و دلنشین، لباسی از نیکل و فلیشیا چانگ،‌ خواهران طراح تایوانی، به تن کرده بود. درواقع برند نیکل+فلیشیا، در تولید و تهیه لباس‌های باشکوهی که مناسب مراسم‌ خاص و همچنین عروسی هستند، مشهور است. جنیفر مانند رزاموند، جواهراتی چون حلقه‌ای با طرح مرغ مگس‌خوار از برند میسون بوچران انتخاب کرده بود.

مریل استریپ در لباسی از برند والنتینو

مریل

چند نفر از بازیگرهای زن حاضر در مراسم گلدن گلوب لباس‌هایی الهام‌ گرفته از تاکسیدو به تن داشتند. مثلا، آنت بنینگ،‌ تاکسیدویی فوق‌العاده از برند دولچه گابانا به تن کرده بود. اما هیچ کدام از آنها تاکسیدوی خود را مانند مریل استریپ، نامزد بهترین بازیگر زن، به کت‌ و دامن براق پولک‌دار، به‌زیبایی هماهنگ نکرده بودند. این لباس را پیر پائولو پیچیولی از برند والنتینو برای مریل استریپ آماده کرده بود. استریپ این لباس را با جواهراتی از برند فرد لایتون و صندل‌های جیمی چو هماهنگ کرده بود.

هایلی استاینفلد در لباسی از برند پرادا

هایلی

یکی از رنگ‌های محبوب گلدن گلوب امسال، صورتی بود اما هیچ کس به اندازه هایلی استاینفلد نتوانسته‌ بود از این رنگ به‌شکلی بی‌نظیری استفاده کند. لباس صورتی بدون آستین او با دستکش‌های شیشه‌ای مشکی‌اش، ظاهر بسیار شیک و زیبایی از او ساخته بودند. همچنین جواهرات او از برند میسون بوچران بود.

آندرا دی در لباسی از برند جرج چاکرا

آندرا

آندرا دی، بازیگر و خواننده، با لباس رومی (یک‌طرفه) زیبای خود از برند جورج چاکرا بسیار درخشید. این لباس خال‌خالی با لبه‌های گلدار نامتقارن پرچین، جلوه خوبی به آندرا داده بود. جواهرات آندرا دی هم از برند فرد لیتون بود.

تیموتی شالامی در لباسی از برند سلین

تیموتی

بیشتر آقایان حاضر در مراسم گلدن گلوب‌، کراوات نداشتند و تیموتی شالامی هم لباسی بدون کراوات از برند سلین به تن داشت. او کت مشکی براق از جنس گاباردین پشمی همراه با شلوار تاکسیدو همرنگ با کت، تاپ کوتاه و بوت چلسی سلین پوشیده بود. گردنبند او که ترکیبی از طلای سفید، سرامیک مشکی و الماس از برند کارتیه بود در کنار ساعت کلش کارتیه هماهنگی زیبایی به ظاهر او بخشیده بود.

هانتر شافر در لباسی از برند پرادا

هانتر

بدون شک می‌توان جایزه بهترین لباس شب را به هانتر شافر، مدل و بازیگر هالیوودی، داد. او لباسی بلند بدون آستین صورتی و با چند لایه زیبا از پارچه شفاف ابریشمی روی آن به تن داشت. این لباس که از برند پرادا بود، ظاهری زیبا و دلنشین به او بخشیده بود. درضمن کفش‌های صورتی با روکش چرم زیبای او از همان برند ایتالیایی بودند.

دوآ لیپا در لباسی از برند اسکاپرلی

دوآ

پوشیدن لباسی که از طرح‌های استخوانی الهام گرفته است کار هر کسی نیست اما دوآ لیپا که با خواندن ترانه «رقص شب» در فیلم باربی، آهنگی خاطره‌انگیز از خود به جا گذاشت و نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد، این نوع لباس را در مراسم گلدن گلوب به تن کرد. این لباس هم یکی دیگر از کارهای دنیل رزبری است. درضمن چنین لباسی فقط با جواهرات درشت هماهنگ می‌شود. جواهراتی از گردن‌بند طلا و پلاتین گرفته تا سنگ‌های بریل زرد، کوارتز و الماس که از آرشیو برند «تیفانی اند کو» تهیه شده است، زینت‌بخش این لباس بودند.

کری راسل در لباسی از برند جیل سندر

کری راسل

تنها کسی که لباسی الهام گرفته از مجموعه لباس بهاره ۲۰۲۴ جیل سندر که به‌وسیله طراحان زبده‌ای چون لوسی و لوک مایر پوشیده بود، کری راسل، نامزد بهترین بازیگر زن در گلدن گلوب برای فیلم «دیپلمات» بود.

این لباس بدون آستین با پارچه‌ی بسیار ظریف ویسکوز که با پولک‌های بسیار ظریف تزیین شده بود همراه با گردن‌بند کریستال و کیفی از چرم برند جیل سندر در تن کری خودنمایی می‌کرد. درضمن جواهرات راسل همچون آویز گوش و دستبندهای الماس او از برند جکوب اند کو است.

آمریکا فرارا در لباسی از دولچه گابانا

آمریکا فرارا

در مراسم گلدن گلوب شب یکشنبه گذشته نمایش‌های از لباس‌های متالیک ردیف شده بودند و هیچ کس این نمایش را بهتر از آمریکا فرارا ،همبازی باربی، انجام نداده بود. او لباس درخشان با رنگ خاکستری مرواریدی از برند دولچه گابانا به تن داشت که روی آن با طرح‌هایی از فلس ماهی منجوق‌دوزی شده بود. در واقع این تزئینات با استفاده از کریستال‌ها و مروارید‌های برند سواروسکی انجام شده بودند. فرارا با پوشیدن صندلی از دولچه گابانا و جواهراتی از برند هری وینستون به این زیبایی خیره‌کننده اضافه کرده بود.

کری مولیگان در لباسی از برند اسکاپارلی

مولیگان

سومین لباس از طراحی‌های دنیل رزبری یکی از طراحان برند اسکاپرلی، لباس کری مولیگان است. این لباس ابریشمی مشکی با نیم‌تنه یقه دلبری و دامن ترومپتی بیضی‌شکل در تن مولیگان به‌خوبی نشسته است. جواهرات الماس مولیگان هم از برند بولگاری و کفش‌هایش با روکش ساتن از برند مانولو بلانیک بودند.

رایان گاسلینگ در لباسی از برند گوچی

رایان

رایان هم مانند تیلور از فرش قرمز چشم‌پوشی کرد اما نواردوزی سفید کت و پیراهن همرنگ سفارشی‌اش از گوچی توجه دوربین و بعد رسانه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد. کفش‌های چرمی گوچی و ساعت برند هوئر، ظاهر همبازی باربی را تکمیل کرده بود.

کلام آخر

لباس‌های زیبای ستارگان هالیوودی در مراسم گلدن گلوب امسال توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرده بود. شما چطور؟ شما کدام لباس را بیشتر دوست داشتید؟


در ادامه بخوانید: بررسی استایل ناتالی پورتمن؛ درخشان در بازیگری، صاحب‌سبک در استایل

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.