رازهای زیبایی و جوانی جنیفر لوپز؛ جیلو به ما چه توصیه‌هایی می‌کند؟

جنیفر لوپز، یکی از خوانندگان معروف آمریکایی است که در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی دارد. او علاوه‌بر اینکه در حرفه خوانندگی و بازیگری تبحر دارد، یک کارآفرین موفق است. همچنین جنیفر در سال‌های اخیر به‌دلیل پوست جوان و شادابش نیز مورد توجه هوادارانش قرار گرفته است. در این مطلب می‌خواهیم رازهای زیبایی و جوانی جنیفر لوپز را با هم بررسی کنیم.

نگاهی کوتاه به زندگی‌نامه جنیفر لوپز

رازهای زیبایی و جوانی جنیفر لوپز- زندگی نامه

جنیفر لوپز در بیست و چهارم ژوئیه سال ۱۹۶۹ در منطقه برانکس نیویورک به دنیا آمد. او فعالیت هنری خود را از اوایل دهه ۱۹۹۰ آغاز کرد. زمانی که با شرکت در مسابقه‌های موزیکال صحنه‌ای به عنوان رقصنده منتخب انتخاب شد، اولین پله موفقیت را بالا رفت و سپس با حضور در نماهنگ‌ها، موزیک ویدیوها و حتی مجموعه‌های تلویزیونی کمدی محبوب توانست در جایگاه خود به ثبات برسد. موفقیت خوب جنیفر، زمانی اتفاق افتاد که در فیلم «خارج از دید» استیون سودربرگ در نقش یک مارشال فدرال همراه جورج کلونی بازی کرد. چون بعد از اکران فیلم، این نقش او را به یک ستاره سینمایی در سطح جهانی تبدیل کرد. بااین‌حال، ازآنجاکه علاقه نخست او خوانندگی است، بعد از انتشار  اولین آلبوم خود به نام “On the 6” به یکی از تأثیرگذارترین خوانندگان موسیقی پاپ تبدیل شد.

زندگی شخصی

جنیفر لوپز و بن افلک

جنیفر لوپز در طول زندگی‌اش چهار بار ازدواج کرده است. دو ازدواج اول او در اواخر دهه ۱۹۹۰ بود که در چند سال اول به جدایی ختم شدند. دو ازدواج بعدی او که از نظر خبری بحث‌برانگیز بودند، ازدواج با مارک آنتونی خواننده مطرح آمریکایی و بعد بن افلک بازیگر معروف آمریکایی است. دو فرزند دو‌قلوی جنیفر حاصل ازدواج او با مارک آنتونی هستند. جنیفر و مارک در سال ۲۰۰۴ ازدواج کردند و بعد از ده سال، در سال ۲۰۱۴ جدا شدند.

ازدواج آخر او نیز که در سال گذشته اتفاق افتاد، با نامزد سابق خود یعنی بن افلک است. آنها یک بار در سال ۲۰۰۲ خبر نامزدی خود را اعلام کرده بودند که در نهایت از هم جدا شدند؛ تا اینکه در سال گذشته این ارتباط دوباره شکل گرفت و این‌بار به ازدواج ختم شد که همچنان در جریان است.

جنیفر لوپز در سال‌های اخیر

جنیفر از آن دسته افرادی است که یک شبه ره صد ساله رفته است. چرا که در همان سال‌های آغازین فعالیت خود، با موفقیت‌های پی‌در‌پی آوازه خود را به گوش جهانیان رساند. امروز نام او در فهرست معروف‌ترین افراد جهان و همچنین موفق‌ترین کارآفرینان قرار دارد. او  سبک موسیقی او پاپ و آر اند بی است. همچنین در رقص هیپ‌هاپ نیز مهارت ویژه‌ای دارد. اما اقدام مهم جنیفر لوپز در سال‌های اخیر، تأسیس برند زیبایی و میکاپ همنام اوست که محصولات آن در بین مردم طرفداران بسیار زیادی دارد. لازم به ذکر است که برند JLo Beauty ، (برگرفته از حروف آغازین نام و نام‌خانوادگی او) در سال‌های ابتدایی فعالیت خود، فقط در خرده‌فروشی‌های معتبر مبلغ دو میلیارد دلار فروش داشت و از‌این‌رو یک برند بسیار موفق است.

راز‌های زیبایی و جوانی جنیفر لوپز

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، جنیفر با وجود ۵۴ سال سن همچنان جوان و زیباست و در کمال تعجب، حداقل ۱۵ سال از سن خود جوان‌تر به‌نظر می‌رسد. اما سؤال اینجاست که او چگونه در نیمه دوم دهه پنجم زندگی‌اش جوان به نظر می‌رسد؟‌ شکی نیست که پاسخ بخش مهمی از این سؤال مربوط به ژنتیک است بعد از آن سبک زندگی و توجه ویژه به سلامتی است. او با رعایت تمام مواردی که همه ما با‌ر‌ها شنیده‌ایم، موفق عمل می‌کند. در حالت کلی، می‌توانیم راز زیبایی و جوانی جنیفر لوپز را ابتدا در دو بعد مهم بررسی کنیم.

۱. توجه به ساعات خواب، اولین راز زیبایی و جوانی جنیفر لوپز

راز‌های زیبایی و جوانی جنیفر لوپز - اولین راز

بیشتر افراد می‌دانند که خواب یکی از عناصر مهم و تأثیر‌گذار روی پوست و تناسب اندام است. همچنین خواب کافی هورمون‌های مرتبط با اشتها را تحت تأثیر مثبت قرار می‌دهد. برای مثال زمانی که دچار اختلال خواب باشیم، احتمال اضافه وزن نیز بالاست. جنیفر لوپز می‌گوید که خواب او با تمامی رازهای زیبایی و جوانی‌اش مرتبط است. چون اگر خواب به اندازه کافی نباشد، پوست ما دچار آسیب می‌شود. از‌این‌رو یکی از علل اینکه پوست جنیفر لوپز نسبت به سن او جوان است، این است که به برنامه خواب خود دقت کافی دارد. همچنین وی در مصاحبه با مجله ووگ اعلام کرد که خواب شبانه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های زندگی اوست؛ چون چندین سال است که از یک الگوی مهم پیروی می‌کند. این الگو، زیر ۴ و بالای ۷ نام دارد. یعنی  او تلاش می‌کند که ساعات خوابش زیر ۴ ساعت و یا بالای ۷ ساعت نباشد. او حتی در هنگام فشردگی کاری، حتما سعی می‌کند که ساعات خواب خود را در حالت مفید حفظ کند. در نهایت معتقد است که خواب مفید، تمام راز‌های زیبایی و جوانی‌اش را پوشش می‌دهد.

۲. توجه به سلامت پوست، دومین راز زیبایی و جوانی جنیفر لوپز

راز‌های زیبایی و جوانی جنیفر لوپز - دومین راز

بدون شک، اولین نشانه‌ای که جوانی ما را به دیگران منتقل می‌کند پوست است. یعنی هر چقدر که پوستمان صاف‌تر، سالم‌تر و شاداب‌تر باشد همان قدر جوان به نظر می‌رسیم.
یکی از راز‌های زیبایی و جوانی جنیفر لوپز نیز توجه ویژه‌ او به پوستش است. لازم به ذکر است که همین یک مورد به گزینه‌های مختلف دیگری نیز بستگی دارد؛ به بیان بهتر، هر مجموعه دارای زیر‌مجموعه‌های مختلف است. برای مثال، با اینکه نوع تغذیه اهمیت ویژه‌ای در سلامت پوستی دارد، اما ازآنجاکه در مورد تغذیه شخصی جنیفر لوپز اطلاعات کاملی نداریم، به سراغ مورد بعدی می‌رویم. یعنی توجه به محصولات مراقبت‌های بهداشتی و پوستی.
جنیفر از سال‌ها قبل در مصاحبه‌های خود اعلام کرده است که روتین پوستی دارد. یعنی سعی دارد که از تمام محصولات مراقبتی که مربوط به پوست است استفاده کند. برای مثال از ماسک‌های ورقه‌ای گرفته تا ژل‌های پاک کننده و لوسیون‌های مختلف در ساعات مشخصی از شبانه روز استفاده می‌کند. اما دانستن این نکته ضروری است که او روی محصولاتی که برای مراقبت از پوستش استفاده می‌کند بسیار حساس است و از هر محصولی استفاده نمی‌کند. برای مثال، از محصولات برند خود استفاده می‌کند و در تولید هر مجموعه جدید، سعی دارد ترکیبات ویژه‌تری به فرمولاسیون محصولات خود اضافه کند.

نکته: جنیفر لوپز مانند بسیاری از افراد مشهور دیگر، برای دریافت خدمات فشیال به مرکز توسکا هاستد (Toska Husted) مراجعه می‌کند و از عملکرد این مرکز بسیار راضی است.

محبوب‌ترین کرم‌های مرطوب‌کننده دیجی‌کالا

یک پیشنهاد مهم از جنیفر لوپز

جنیفر لوپز، در فضای مجازی برای معرفی و تبلیغات محصولات برند خود جلوی دوربین می‌رود و با خریدارانش صمیمانه گفتگو می‌کند. او در یکی از ویدئو‌ها در پاسخ به سوال چگونگی جلوگیری از علائم پیری به یک نکته مهم اشاره کرد:

پیش از هر اقدامی، به شما توصیه می‌کنم که از کرم‌های ضد آفتاب به صورت روزانه استفاده کنید و از پوست خود در برابر قرار گرفتن در معرض نور خورشید محافظت کنید. توجه داشته باشید که نور خورشید موجب ایجاد خطوط ریز، چین و چروک و تغییر رنگ صورت می‌شود؛ بنابراین استفاده منظم از کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید. این نکته‌ای است که خود من از دهه دوم زندگی‌ام آن را رعایت می‌کنم.

راز‌های مهم دیگر جنیفر لوپز برای حفظ زیبایی و جوانی خود

بعد از انجام ورزش یا پیاده‌روی صورت خود را می‌شوید

جنیفر ۵ بار در هفته ورزش می‌کند و بلافاصله بعد از ورزش صورت خود را می‌شوید. چون شستن صورت بعد از ورزش، منافذ پوست را تمیز می‌کند و احساس شادابی و سلامتی در پوست به وجود می‌آورد. او می‌گوید:

چون هنگام ورزش کردن ما عرق می‌کنیم، اگر بعد از ورزش، صورت و بدن خود را نشوییم پوست ما تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

جنیفر لوپز انجام این کار را نیز پیشنهاد می‌کند و این روش را یکی از مهم‌ترین اقدامات در جهت مراقبت از پوست و مو می‌داند.

هرگز با آرایش نمی‌خوابد

جنیفر لوپز در سال ۲۰۱۶ در مصاحبه با مجله People گفت:

هرگز بدون پاک کردن آرایشم به رختخواب نمی‌روم. خوابیدن با مواد آرایشی به پوست آسیب می‌رساند و از‌این‌رو من قبل از خواب، ابتدا آرایش خود را پاک می‌کنم و بعد از روتین شبانه‌ام استفاده می‌کنم تا پوستم را تا صبح در حالت هیدراته نگه دارم.

برای جلوگیری از خشک‌شدن موهایش از روغن زیتون استفاده می‌کند

جنیفر لوپز، روغن زیتون را یک ماده معجزه آسا نام می‌برد و استفاده از آنرا یکی از راز‌های انکار نشدنی زیبایی خود می‌داند. او می‌گوید که مادرش این راز را به او آموخته است. همچنین می‌گوید:

زمانی که مو‌هایم خشک می‌شوند، سراغ روغن زیتون می‌روم. استفاده از آن همیشه برایم رضایت بخش است.

جنیفر در فرمولاسیون محصولات زیبایی خود نیز از روغن زیتون تخمیر شده، روغن زیتون بکر و عصاره برگ زیتون استفاده می‌کند. او به تمام شیمی‌دانان برند خود یادآور می‌شود که هرگز از این ترکیب غافل نشوند.

به تغذیه خود اهمیت می‌دهد

جنیفر معتقد است که خوراکی‌ها و سبزیجات سبز برای شادابی پوست بسیار مفید هستند؛  از‌این‌رو در طول روز سبزیجات زیادی مصرف می‌کند. برای مثال، کلم بروکسل، کلم بروکلی و کلم پیچ مصرف می‌کند و به جای خوردن نوشیدنی‌های الکلی، هفت لیوان در روز آب می‌نوشد.
او همچنین در سال ۲۰۱۶، به مجله Us Weekly گفت:

من نوشیدنی الکلی نمی‌خورم، سیگار نمی‌کشم و کافئین نیز مصرف نمی‌کنم. چون معتقدم با افزایش سن پوست را پژمرده می‌کنند.

از طرفی دیگر،‌ در سال ۲۰۲۰ سرآشپز او «کلوین فرناندز» اظهار کرد که جنیفر دوست دارد روز خود را با نوشیدنی‌های سبز آغاز کند. برای مثال یک معجون با ترکیباتی از اسفناج، خیار و کرفس می‌نوشد.

سخن پایانی

جنیفر لوپز در فهرست محبوب‌ترین هنرمندان تاریخ موسیقی قرار دارد و هواداران او در سراسر جهان، تمام ابعاد کاری و شخصی او را با اشتیاق دنبال می‌کنند. کنجکاوی در مورد رازهای زیبایی و جوانی جنیفر، یکی از این رازهای مهم در زندگی اوست. ما در این مطلب سعی داشتیم اساسی‌ترین موارد مربوط به زیبایی و جوانی او را بررسی کنیم. اگر شما هم هوادار جنیفر لوپز هستید، نظر خود را در مورد این مطلب با ما در میان بگذارید.

منبع biography glamour graziamagazine
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.