بررسی استایل و لباس‌های امیر آقایی؛ یک اسمارت کژوال حرفه‌ای

امیر آقایی از هنرپیشه‌های خوبی است که مسیر رشد و شهرت را به‌آهستگی طی کرده است. به‌نظر می‌رسد که ارتقای استایل و ظاهر او هم در مسیری با همین روند به حالت امروزی‌اش درآمده است. در این مقاله می‌خواهیم از استایل و لباس‌های امیر آقایی برایتان بگوییم.

بررسی استایل و لباس‌های امیر آقایی؛ رشد تدریجی استایل آقای بازیگر

استایل و لباس‌های امیر آقایی
امیر آقایی

با مرور استایل و لباس‌های امیر آقایی به این نتیجه می‌رسیم که او پختگی در ارائه نقش‌ها و رسیدن به استایلی امضادار را با سیری یکسان و مشابه طی کرده است. اگر نگاهی به حضور او در سال‌های ابتدایی حضورش در دنیای تصویر داشته باشیم، متوجه می‌شویم که به‌اندازه امروز از نقطه‌نظر بازی و پوشش حرفه‌ای عمل نمی‌کرده است.

شاخصه‌های استایل امیر آقایی به‌شرح زیر است:

  • استفاده از پالت رنگی یکسان؛
  • علاقه به فریم‌های عینک گرد؛
  • استایل اسمارت کژوال؛
  • پارچه‌های طرح‌دار؛
  • استفاده از اکسسوری‌ها؛
  • حضور مناسب در جشنواره‌های خارجی؛
  • ایست خوب و اعتمادبه‌نفس مناسب در مقابل عکاسان.

در ادامه نگاهی به استایل و لباس‌های امیر آقایی خواهیم داشت. شاید گشتی در شبکه‌های اجتماعی و بررسی نظرات مخاطبان مختلف او به شما هم نشان داده باشد که این‌روزها، طرفداران تیپ و استایل آقایی بیشتر از گذشته شده‌اند و بسیاری استایل او را می‌پسندند و تحسین می‌کنند. با بررسی دقیق‌تر انتخاب‌های او به جمع‌بندی بهتری خواهیم رسید. در آخر، نقدی به انتخاب شلوار در استایل آقایی هم خواهیم داشت.

۱. استفاده از پالت رنگی یکسان

استایل و لباس‌های امیر آقایی
انتخاب طیف رنگی مشخص

بعضی از افراد علاقه زیادی به پالت رنگی خاصی برای استایلشان دارند. برای مثال، همیشه طیف خاص و مشخصی از رنگ‌ها را برای پوشش خود در نظر می‌گیرند. شاید چنین انتخابی باعث دورشدن تنوع از استایل شود اما برای آقایی چنین چیزی رخ نمی‌دهد.

او به طیف رنگی طوسی، سرمه‌ای، مشکی و سفید علاقه دارد. با این حال، در هربار حضورش در جشنواره‌ها یا موقعیت‌های مختلف، طوری ترکیبی تازه از رنگ‌های موردعلاقه‌اش برای استایل خود ترتیب می‌دهد که اصلا تکراری نیست.

اگر کسی بتواند به چنین دستاوردی در طراحی استایل شخصی خود برسد به موفقیت بزرگی دست پیدا می‌کند چون ضمن ایجاد امضایی شخصی و برندی برای خود، هیچ‌گاه تکراری و خسته‌کننده به‌نظر نمی‌رسد.

علاقه به فریم‌های عینک گرد

استایل و لباس‌های امیر آقایی
انتخاب عینک‌هایی با فریم مشخص

شکل صورت امیر آقایی بیضی است. برای چنین شکلی از صورت، استفاده از انواع فریم‌های عینک مجاز است و نتیجه نهایی خوب از کار درمی‌آید. با این حال، آقایی علاقه زیادی به استفاده از عینک‌هایی با فریم‌های گرد یا نیمه‌گرد دارد و از مدل برولین یا به‌قول فرنگی‌ها برولاین‌ هم استقبال می‌کند. انتخاب فریم‌هایی مشکی برای او بسیار مناسب است و فقدان مو باوجود اکسسوری پررنگی مانند عینک در استایل او پر می‌شود.


حتما بخوانید: چطور عینک آفتابی مناسب فرم صورتمان بخریم؟

تیپ اسمارت کژوال

استایل امیر آقایی
تیپ اسمارت کژوال

استایل امیر آقایی بیشتر متمایل به اسمارت کژوال است. منظور چیست؟ یعنی او تلفیقی از عناصر استایل رسمی و اسپرت را برای تیپ خود انتخاب می‌کند. شلوارهای کتان، کت‌های اسپرت، کفش‌های لوفر و پیراهن‌های مردانه از جمله ترکیب‌هایی است که در دسته‌بندی اسمارت کژوال قرار می‌گیرد.

این استایل با ظاهر و اندام امیر آقایی هماهنگی دارد و تکرار آن باعث شده که تاحد زیادی به برند و امضای شخصی‌اش بدل شود. در تصویر بالا، آقایی را با کتی نیمه‌رسمی، شلواری مناسب استایل‌های اسپرت و پیراهن مردانه می‌بینیم. این استایل ضمن پهلوزدن به مرزهای رسمیت، راحت است و در گروه استایل‌های اسمارت کژوال قرار می‌گیرد. کلید اصلی چنین استایلی، رسمی‌بودن در ضمن راحتی است.

محبوب‌ترین کت‌های تک مردانه اینجاست

پارچه‌های طرح‌دار

استایل و لباس‌های امیر آقایی
پارچه‌های طرح‌دار

پوشیدن پارچه‌های طرح‌دار برای کت‌وشلوار یا جلیقه میان آقایان آنچنان رایج نیست. بسیاری از آنها ترجیح می‌دهند که از طرح‌های ساده یا نمونه‌هایی محافظه‌کارانه‌تر مانند طرح راه‌راه استفاده کنند.

با مرور لباس‌ها و استایل امیر آقایی به این نتیجه می‌رسیم که او پروایی از امتحان‌کردن لباس‌هایی با پارچه‌هایی طرح‌دار ندارد. البته نباید فراموش کنیم که آقایی فعالیت‌هایی با برندها در زمینه استایل داشته و شاید جرئت و تنوعی که در استایلش دیده می‌شود، ریشه در همین همکاری‌ها داشته باشد.

استفاده از اکسسوری‌ها

تیپ امیر آقایی
استفاده از اکسسوری

آقایی از آن بازیگرانی است که به وجود اکسسوری‌ در استایل خود اهمیت زیادی می‌دهد. در تصویر بالا، شاهد استفاده او از انگشتری هستیم که با باقی بخش‌های استایلش در هماهنگی کامل قرار دارد.

او با پُز یا همان ژست عکاسی مناسبی که گرفته، به دیده‌شدن اکسسوری‌اش هم کمک کرده است. در این استایل هم او به‌سراغ مدل اسمارت‌کژوال رفته و از عهده اجرای استاندارد چنین تیپی به‌خوبی برآمده است.

استایل و لباس‌های امیر آقایی
اکسسوری در استایل

در تصویر بالا هم شاهد استفاده امیر آقایی از انگشترهای متنوع هستیم. این انگشترها طرح‌های جالبی دارند و همان‌طور که می‌بینید، توجه عکاسان در جشنواره خارجی را هم به‌خود جلب کرده بوده‌اند.

حضور مناسب در جشنواره‌های خارجی

تیپ و استایل امیر آقایی
در جشنواره‌های بین‌المللی

حضور هنرپیشه‌های ایرانی در جشنواره‌های خارجی همیشه با حرف‌وحدیث‌هایی درباره استایلشان همراه بوده است. آقایی از بازیگرانی است که در حضورهای بین‌المللی توانسته از کارشناسان مدواستایل و البته مخاطبانش نمره خوب بگیرد.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که او رعایت کرده، توجه به کدهای پوششی یا به‌قول فرنگی‌ها درس‌کد (dress code) بوده است. منظور از درس‌کد این است که فرد متناسب با موقعیتی لباس بپوشد که در آن قرار دارد. در زمان حضور در افتتاحیه یا اختتامیه جشنواره‌ای مهم و روی فرش قرمزها باید استایلی رسمی برای پوشش در نظر گرفته شود.

امیر آقایی ضمن رعایت درس‌کد، نکته بسیار مهم دیگری را هم در حضورهای بین‌المللی در نظر می‌گیرد و آن توجه به دوخت و کیفیت لباس است. اگر بهترین اندام را هم داشته باشید اما لباستان از کیفیت پارچه و دوخت خوبی بهره نبرد، امکان اینکه در نهایت استایل خوبی تشکیل بدهید، کم می‌شود.

محبوب‌ترین ساعت‌های مردانه اینجاست

ایست خوب و اعتمادبه‌نفس مناسب در مقابل عکاسان

استایل امیر آقایی
ایست و ژست خوب

ژست خوب یکی از مهم‌ترین نکاتی است که هنرپیشه‌ها و آدم‌های معروف باید در حضور روی فرش قرمزها در نظر بگیرند. به‌طور کلی هم اگر می‌خواهید که در عکس‌ها خوب ظاهر شوید، باید حواستان به ژست‌هایی باشد که می‌گیرید.

از دلایل مهمی که استایل و لباس‌های امیر آقایی به‌خوبی به‌چشم می‌آید، همین رعایت پُزهای مناسب در مقابل عکاسان است. او اعتمادبه‌نفس خوبی در مقابل عکاسان و برای حضور در فرش قرمزها دارد.

نقدونظر؛ نکته‌ای درباره انتخاب شلوار

استایل و لباس‌های امیر آقایی
انتخاب نامناسب شلوار جین

شلوارهای جین اسکینی انتخاب مناسبی برای کسانی هستند که پاهای کشیده‌ای دارند. پوشیدن چنین مدلی از شلوارها برای افرادی مناسب می‌شود که پاهایی عضلانی ندارند و ماهیچه‌هایشان در ناحیه ساق پا در شلوار به‌شدت دیده و برجسته نمی‌شود. شاید بهتر باشد که امیر آقایی در انتخاب شلوار جین دقت بیشتری به‌خرج بدهد. فرم راسته شلوار گزینه مناسبی برای او خواهد بود.

نوبت شماست

استایل و لباس‌های امیر آقایی را با هم مرور کردیم. او هنرپیشه خوش‌پوشی است و در سال‌های اخیر برای حضور خود در جشنواره‌ها و موقعیت‌های مختلف وقت زیادی صرف می‌کند. رسیدگی به استایل و خوب‌ ظاهرشدن از آداب ستاره‌بودن است.

استایل امیر آقایی حالت اسمارت کژوال دارد و ضمن راحتی، شکیل و شیک است. او در همکاری‌هایی که با برندها داشته به جسارت و تجربه خود در زمینه تدارک‌دیدن استایلی مناسب اضافه کرده است. نظر شما درباره استایل او چیست؟ از ۱۰ چه نمره‌ای می‌گیرد؟


در ادامه بخوانید: بررسی استایل و لباس‌های آناهیتا درگاهی؛یک تیپ خاص شخصی
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.