آیتم‌های بیسیک کمد آقایان؛ هر آنچه برای یک استایل شیک نیاز دارید

در این مطلب، قصد داریم درباره ضروری‌ترین آیتم‌های بیسیک کمد آقایان با شما صحبت کنیم. پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

احتمالا برای شما هم پیش آمده که با وجود خریدن انواع‌واقسام لباس‌ها و اکسسوری‌ها، در موقعیت‌های به‌خصوصی متوجه شوید که نمی‌توانید استایل مورد نظرتان را پیاده کنید. در چنین شرایطی، از ظاهرتان به‌اندازه کافی رضایت نداشته و اعتماد به‌نفس لازم را نخواهید داشت. آشنایی با آیتم‌های بیسیک کمد آقایان یکی از نکات مهمی است که به شما کمک می‌کند از داشتن همه وسایل و پوشاک ضروری اطمینان یابید. طبیعتا، وقتی از لباس‌ها و اکسسوری ضروری صحبت می‌کنیم با تازه‌ترین ترندها کاری نداریم. ممکن است شما طرفدار مد روز و ترندهای فشن یا طرفدار سبک کلاسیک باشید و کمدتان را بر همین اساس تکمیل کنید. اما اگر آیتم‌های بیسیک را نداشته باشید به سختی می‌توانید قطعات مختلف لباس‌ها را با هم ست کنید.

ضروری‌ترین آیتم‌های بیسیک کمد آقایان کدام‌ها هستند؟

ضروری‌ترین آیتم‌های بیسیک کمد آقایان کدام‌ها هستند؟
کافی است آیتم‌های بیسیک کمد آقایان را تهیه کنید تا در هر شرایطی بدرخشید./ عکس از: Alexey-Strelkov

۱. پیراهن جین مردانه

پیراهن جین مردانه
پیراهن جین مردانه یک آیتم بسیار کاربردی است که در هر شرایطی به دردتان می‌خورد./ عکس از: shapecharge

پوشیدن پیراهن جین به‌همراه یک شلوار خوش‌کپ از همین جنس یا یک شلوار کتان عالی به ایجاد ظاهری غیر رسمی و در عین حال، بسیار شیک کمک می‌کند. این لباس ساده و بسیار چشم‌نواز در مناطق گرمسیری و سردسیری کاربرد دارد. بسته به دمای هوا و سلیقه، می‌توانید پیراهن جین محبوب‌تان را با یک تی‌شرت زیبا، پلوشرت، پیراهن یقه اسکی یا حتی با یک کت اسپورت ست کنید یا آن را به‌تنهایی بپوشید و از استایل منحصر به‌فردتان لذت ببرید.

چند مدل پیراهن جین مردانه ببینید

۲. کفش لوفر (کالج)

کفش لوفر
کفش لوفر انواع گوناگونی دارد که هر یک می‌توانند با استایل‌های مختلف ست شوند./ عکس از: milosljubicic

کفش لوفر یکی از کاربردی‌ترین اقلامی است که انواع گوناگونی دارد و می‌توان آن را تقریبا با هر استایلی به‌کار برد. برای مثال، پوشیدن لوفرهای بیف‌رول مشکی با کت‌وشلوار رسمی ظاهری چشم‌نواز ایجاد می‌کند. این در حالی است که لوفرهای منگوله‌دار معمولا با کت‌وشلوارهای کتانی و غیر رسمی هماهنگی بیش‌تری دارند. از سوی دیگر، انواع سبدی، بلژیکی، پنی یا سبک گوچی با شلوار جین، شلوار برمودا و شلوارهای زیبای کتانی به‌سادگی ست می‌شوند. در صورت تمایل، می‌توانید لوفر را همراه با جوراب یا بدون آن بپوشید.

انواع مدل‌های کالج مردانه اینجاست

۳. هودی (Hoodie)

هودی (Hoodie)
پوشیدن هودی در هر سن و سالی می‌تواند زیبا باشد./ عکس از: Paul-Bradbury

هودی یکی از کاربردی‌ترین آیتم‌های بیسیک کمد آقایان است. کم‌تر کسی را می‌توان پیدا کرد که به پوشیدن این لباس اسپورت علاقه‌ای نداشته باشد. این روزها، هودی‌های مختلفی در بازار وجود دارند که با استفاده از پارچه‌های بسیار ضخیم یا با بهره‌گیری از الیاف ظریف تهیه شده و برای فصول مختلف سال در نظر گرفته شده‌اند. بنابراین، توصیه می‌کنیم حداقل یک هودی گرم و یک هودی بهاره را تهیه کرده و در مواقع مختلف از آن‌ها استفاده کنید. بسته به موقعیت، به‌سادگی می‌توانید این لباس کاربردی را با شلوار جین، شلوار کتانی، شلوار برمودا، صندل، اسنیکر یا حتی لوفر ست کنید.

انواع مدل‌های هودی مردانه

۴. کلاه بینی ساده (The Basic Beanie)

کلاه بینی ساده (The Basic Beanie)
کلاه بینی ساده با استفاده از الیاف تخ یا پشم تولید می‌شود و استایلی صمیمی و جذاب ایجاد می‌کند.

کلاه بینی ساده یکی از آیتم‌های بیسیک کمد آقایانی است که در نواحی خنک زندگی می‌کنند. این کلاه محبوب با استفاده از الیاف پنبه یا پشم بافته می‌شود. طبیعتا، کلاه‌های پنبه‌ای از ضخامت کم‌تری برخوردارند و در مواقع مختلف سال می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

۵. پیراهن فلانل

پیراهن فلانل
پیراهن فلانل یک آیتم کاربردی، گرم و نرم و بسیار با دوام است./ عکس از: shironosov

پیراهن فلانل یک لباس گرم‌و‌نرم، با دوام و غیررسمی است که با استفاده از پارچه‌های چهارخانه و بسیار زیبا تولید می‌شود. اگر به استایل لایه‌لایه علاقه دارید، به‌سادگی می‌توانید پیراهن فلانل محبوب‌تان را با یک تی‌شرت، کت جین، کت تک یا حتی سویشرت ست کنید.

مدل‌های پیراهن گرم مردانه

۶. کاردیگان (Cardigan)

کاردیگان (Cardigan)
بسیته به جنس کاردیگان می‌توانید آن را در فصول مختلف سال بپوشید و با انواع آیتم‌ها ست کنید.

کاردیگان یا ژاکت جلوباز یکی دیگر از آیتم‌های بیسیک کمد آقایان است. کاردیگان‌ها با استفاده از الیاف پنبه یا کاموای پشمی بافته می‌شوند. بنابراین، بسته به ضخامت پارچه می‌توان از آن در مواقع مختلف استفاده کرد. یک کاردیگان دکمه‌دار را می‌توانید با تی‌شرت، پیراهن آکسفورد، پیراهن فلانل، شلوار کتان و شلوار جین ست کنید. اگر طرفدار استایل لایه‌لایه هستید، حتی می‌توانید یک کت جین یا کت اسپورت هم به این ترکیب اضافه کنید و ظاهری غیررسمی و در عین حال، برازنده داشته باشید.

انواع مدل‌های ژاکت مردانه

۷. تی‌شرت سفید ساده

تی‌شرت سفید ساده
کیست که قدر تی‌شرت‌های سفید و ساده‌اش را نداند؟/ عکس از: Morsa-Images

مگر کسی هم وجود دارد که قدر تی‌شرت‌های سفید و ساده را نداند؟ پیشنهاد می‌کنیم همیشه تعدادی از این تی‌شرت‌ها را در کمدتان داشته باشید و در موقعیت‌های مختلف آن را با انواع لباس‌ها از قبیل کت جین، کت اسپورت، کاردیگان، پیراهن فلانل و انواع شلوارها و کفش‌ها ست کنید. توصیه می‌کنیم از هر چند وقت یک‌بار یک یا چند تی‌شرت سفید جدید بخرید. چراکه با گذشت زمان ممکن است دور یقه آن زرد شود یا حتی در اثر شست‌وشوی مکرر ممکن است رنگ آن کدر شود.

انواع تیشرت سفید مردانه اینجاست

۸. شلوار کتان

شلوار کتان
شلوار کتان با آیتم‌هایی مانند پیراهن آکسفورد، تی‌شرت، کت جین یا کت تک اسپورت به راحتی ست می‌شود./ عکس از: Михаил-Руденко

شلوار کتان هم از مهم‌ترین آیتم‌های بیسیک کمد آقایان به حساب می‌آید. در صورت تمایل، می‌توانید چند رنگ مختلف از این شلوارها را تهیه کرده و بسته به موقعیت از آن‌ها استفاده کنید. سبز ارتشی، خاکی، سفید، مشکی و خاکستری از محبوب‌ترین رنگ‌های شلوار کتان هستند. این آیتم را می‌توانید با پیراهن آکسفورد، تی‌شرت، کت جین یا کت تک اسپورت ست کنید. برای داشتن استایلی منحصر به‌فرد، پیشنهاد می‌کنیم شلوار کتان‌تان را به‌همراه کفش لوفر بپوشید.

مدل‌های شلوار کتان مردانه

۹. کت کژوال گشاد (The Chore Coat)

کت کژوال گشاد (The Chore Coat)
کت کژوال گشاد در هر فصلی و تقریبا در هر شرایطی قابل استفاده است.

کت کژوال گشاد هم از دیگر آیتم‌های بیسیک کمد آقایان است که در هر فصلی می‌توان از آن استفاده کرد و با هر نوع لباس و کفشی ست می‌شود. پوشیدن یک کت کژوال به جذاب‌تر شدن ظاهرتان کمک می‌کند.

۱۰. پلیور بافتنی

پلیور بافتنی
تنوع رنگ و طرح پلیورهای بافتنی از دلایل اصلی محبوبیت این لباس زمستانی به حساب می‌آید./ عکس از: dmbaker

تنوع رنگ و طرح پلیورهای بافتنی از دلایل اصلی محبوبیت این لباس زمستانی به حساب می‌آید. اگر در نواحی سردسیر زندگی می‌کنید مطمئنا در کمدتان پلیورهای زیادی دارید. با این حال، احتمالا هیچ‌وقت از خرید طرح‌ها و رنگ‌های تازه‌ خسته نمی‌شوید. پوشیدن پلیورهای رنگارنگ با بافت‌های گوناگون علاوه بر ایجاد استایلی متفاوت، جذابیت ظاهری شما را دو چندان می‌کند.

انواع مدل‌های پلیور مردانه اینجاست

۱۱. پیراهن آکسفورد سفید و آبی

پیراهن آکسفورد سفید و آبی
پیراهن آکسفورد با هر لباسی ست می‌شود و با هر استایلی قابل استفاده است./ عکس از: PeopleImages

پیراهن آکسفورد یکی از آیتم‌های بیسیک کمد آقایان است که به‌راحتی با هر لباسی ست می‌شود و می‌توان آن را در مراسم، مناسبت‌ها و موقعیت‌های گوناگون پوشید. کافی است این آیتم ضروری را با یک‌دست کت‌وشلوار رسمی یا کت کژوال به‌تن کنید و با استایلی شیک‌ در همه جمع‌ها بدرخشید. به‌ویژه اگر یک پوشت خوش‌آب و رنگ را هم به این ترکیب اضافه کنید، جلوه‌ای به‌یادماندنی و منحصر به‌فرد خواهید داشت.

پیراهن آبی و سفید آکسفورد اینجاست

 

۱۲. پیراهن یقه اسکی

پیراهن یقه اسکی
با پوشیدن پیراهن یقه اسکی، استایلی خاص و منحصر به فرد خواهید داشت.

پیراهن یقه اسکی یکی از کاربردی‌ترین آیتم‌های کمد آقایان است. این نوع پیراهن در انواع رنگ‌ها و جنس‌ها در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد. برخی از مدل‌های یقه اسکی با استفاده از کامواهای پشمی رنگارنگ بافته می‌شوند. پوشیدن این لباس در آب‌وهوای سرد علاوه بر تامین گرمای لازم می‌تواند برایتان استایلی خاص و منحصر به‌فرد ایجاد کند. نوع ظریف‌تر و خنک‌تر پیراهن‌های یقه اسکی هم با استفاده از الیاف نخ و پنبه تهیه می‌شوند. این پیراهن‌های ظریف و خوش‌فرم در ترکیب با انواع کت‌وشلوارها، کت‌های کژوال، پلیور یقه هفت و کاردیگان، جذابیت ذاتی شما را دو چندان می‌کنند.

انواع یقه اسکی مردانه اینجاست

۱۳. انواع تی‌شرت

انواع تی‌شرت
تی‌شرت‌های رنگی و طرح‌دار با انواع لباس، کفش و اکسسوری ست می‌شوند و ظاهر فرد را صمیمانه‌تر جلوه می‌دهند.

قبلا درباره ضرورت داشتن تی‌شرت‌های سفید و کارایی قابل توجه آن‌ها با شما صحبت کردیم. تاکید ما بر لزوم داشتن تی‌شرت سفید به این معنی نیست که به تی‌شرت‌های مشکی یا رنگی ساده و طرح‌دار نیاز نخواهید داشت. در واقع، تی‌شرت‌ها یکی از کاربردی‌ترین آیتم‌های کمد آقایان به حساب می‌آیند. این اقلام خنک، زیبا و متنوع با انواع لباس، کفش و اکسسوری ست می‌شوند و ظاهر فرد را صمیمانه‌تر جلوه می‌دهند.

انواع تیشرت مردانه رنگی اینجاست

۱۴. پیراهن راگبی دکمه‌دار

پیراهن راگبی دکمه‌دار
پیراهن راگبی دکمه‌دار را در هر سن و سالی می‌توانید بپوشید.

پیراهن راگبی دکمه‌دار یکی دیگر از آیتم‌های کاربردی است که همه آقایان در هر سن‌وسالی می‌توانند از آن استفاده کنند. این نوع پیراهن معمولا با استفاده از الیاف ظریف و لطیفی تولید می‌شود و در انواع رنگ‌ها به فروش می‌رسد. کافی است پیراهن راگبی خوش‌رنگ‌تان را با شلوار جین یا شلوار کتان ست کنید و از استایل جذاب‌تان لذت ببرید. در صورت تمایل و بسته به فصل، یک کت جین یا کت کژوال لینن، مخمل‌ کبریتی یا کتان هم می‌تواند زینت‌بخش استایل‌تان باشد.

۱۵. اسنیکر کژوال

اسنیکر کژوال
اسنیکر کژوال با انواع شلوارها از قبیل جین، کتان، برمودا، شلوارک و همین‌طور با شلوارهای لینن خنک ست می‌شود./ عکس از: JANIFEST

اسنیکر یک کفش کژوال بسیار نرم و انعطاف‌پذیر و بسیار کاربردی است که این روزها با اغلب لباس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید، این نوع کفش با وجود راحتی فراوان معمولا برای پیاده‌روی‌های طولانی‌مدت یا دویدن طراحی نشده و از نظر طراحی و ساختار با کفش ورزشی تفاوت دارد. برای داشتن یک استایل شیک و اسپورت می‌توانید اسنیکرهای زیبا و متنوع‌تان را با انواع شلوارها از قبیل جین، کتان، برمودا، شلوارک و همین‌طور با شلوارهای لینن خنک ست کنید.

انواع مدل‌های اسنیکر مردانه اینجاست

۱۶. کفش ورزشی

کفش ورزشی
کفش ورزشی به‌گونه‌ای طراحی شده که در هنگام راه‌رفتن، دویدن و ورزش به سلامت زانوها، کمر و ستون فقرات ما کمک کند./ عکس از: Ivanko_Brnjakovic

ساختار کفش ورزشی به‌گونه‌ای طراحی شده که در هنگام راه‌رفتن، دویدن، دوچرخه‌سواری یا هر ورزش دیگری به کف پا، زانوها، کمر و ستون فقرات فشار زیادی وارد نشود. بنابراین، داشتن حداقل یک جفت کفش ورزشی با کیفیت برای هر فردی ضرورت دارد. کفش‌های ورزشی را علاوه بر پوشاک مخصوص ورزش می‌توانید با سایر لباس‌ها هم ست کرده و راحتی را در بالاترین درجه تجربه کنید.

مدل‌های کفش‌ ورزشی مردانه

۱۷. پولوشرت (Polo Shirt)

پولوشرت (Polo Shirt)
برای ایجاد استایلی منحصر به‌فرد می‌توانید پولوشرت را همراه با انواع کت‌های کژوال و همین‌طور، انواع شلوارها ست کنید.

پولوشرت در اصل نوعی تی‌شرت یقه برگردان و دکمه‌دار است. جنس این نوع پیراهن با تی‌شرت تفاوت دارد و تعداد دکمه‌های آن بسته به برند تولیدکننده بین ۲ تا ۴ عدد است. پولوشرت‌ها از رنگ‌بندی جذابی برخوردارند. کافی است به وب‌سایت‌ها یا فروشگاه‌های عرضه کننده این پوشاک سری بزنید تا رنگ‌های خیره‌کننده و بسیار متنوع آن را از نزدیک مشاهده کنید. برای ایجاد استایلی منحصر به‌فرد می‌توانید پولوشرت را همراه با انواع کت‌های کژوال و همین‌طور، انواع شلوارها ست کنید.

محبوب‌ترین پولوشرت‌های مردانه

۱۸. کت جین

کت جین
کت جین در مدل‌ها و تنالیته‌های مختلف تولید می‌شود و از دوام بسیار بالایی برخوردار است.

کت جین یکی از کاربردی‌ترین آیتم‌های بیسیک کمد آقایان است که تقریبا با هر نوع پیراهن و شلواری ست می‌شود و استایلی جذاب و در عین حال، صمیمی را ایجاد می‌کند. این روزها، کت جین در مدل‌ها و تنالیته‌های مختلف در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. بنابراین، بسته به سلیقه می‌توانید یکی از مدل‌های این نوع کت را خریداری کرده و سالیان سال در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کنید.

مدل‌های کت جین مردانه

۱۹. شلوار جین راسته (Straight Cut Jeans)

شلوار جین راسته (Straight Cut Jeans)
شلوار جین راسته یکی از مدل‌های کلاسیک است که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد.

شلوار جین راسته یکی از مدل‌های کلاسیک است که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد و تقریبا با همه افراد با هر فرم هیکلی سازگاری دارد. این آیتم کاربردی و شیک را می‌توانید با هر نوع لباسی ست کنید. در واقع، تفاوتی ندارد که همراه آن یک پلیور رنگی بپوشید یا یک پیراهن آکسفورد؛ یک تی‌شرت سفید ساده یا یک پولوشرت خوش‌آب‌ورنگ؛ یک کاردیگان یا یک کت کژوال؛ در هر حال، ترکیب لباس‌های متنوع شما با این شلوار یک استایل جذاب و چشم‌نواز ایجاد می‌کند.

مدل‌های شلوار راسته اینجاست

۲۰. کت‌وشلوار رسمی

کت‌وشلوار رسمی
کت‌وشلوار رسمی یکی از ضروری‌ترین آیتم‌های بیسیک کمد آقایان است.

این لباس یکی از ضروری‌ترین آیتم‌های بیسیک کمد آقایان است. بنابراین، لازم است حداقل یک‌دست کت‌وشلوار رسمی به رنگ سرمه‌ای یا مشکی یا خاکستری در کمدتان داشته باشید. این کت‌وشلوارها را در هر مراسمی می‌توانید بپوشید. بسته به نوع رویداد، پیشنهاد می‌کنیم رنگ کراوات یا پوشت‌تان را با حال‌وهوای خودتان یا موقعیت ست کنید.

پرفروش‌ترین کت و شلوارهای دیجی‌استایل

۲۱. پیراهن مردانه راه‌راه

پیراهن مردانه راه‌راه
پیراهن مردانه راه‌راه هم با لباس رسمی و هم با استایل غیر رسمی هماهنگی دارد.

داشتن یک پیراهن مردانه راه‌راه در بسیاری از مواقع می‌تواند مشکل انتخاب لباس را در کسری از ثانیه برایتان حل کند. این نوع پیراهن هم با کت‌وشلوارهای رسمی و هم با لباس‌های کژوال ست می‌شود. در صورت تمایل، می‌توانید آن را به‌همراه کراوات و پاپیون یا حتی با شلوار جین یا لینن بپوشید.


حتما بخوانید: راهنمای ست کردن لباس خال‌خالی برای آقایان؛ چطور اصولی خالخالی بپوشیم؟

۲۲. کت چرم

کت چرم
با پوشیدن یک کت چرم زیبا استایلی منحصر به فرد خواهید داشت./ عکس از: South_agency

پوشیدن یک کت چرم مرغوب و اسپورت می‌تواند استایل شما را به شکل قابل توجهی بهبود بخشد. کت‌های چرمی در عین کژوال بودن از جذابیت زیادی برخوردارند و به‌سادگی می‌توان آن‌ها را با انواع لباس‌های اسپورت ست کرد. کافی است این آیتم را همراه با تی‌شرت، پلوشرت، پیراهن راگبی یا پیراهن آکسفورد محبوب‌تان بپوشید تا تفاوتی چشمگیر را مشاهده کنید. خطاب به دوست‌داران طبیعت و افراد حیوان‌دوست باید گفت، امروزه برخی از معتبرترین ارائه‌دهندگان کالاهای چرمی برای ساخت محصولات‌شان از چرم وگان استفاده می‌کنند.

مدل‌های کت چرم مردانه

۲۳. صندل چرمی تابستانی

صندل چرمی تابستانی
هیچ‌چیز مثل یک جفت صندل چرمی نمی‌تواند استایل تابستانی شما را تکمیل کند./ عکس از: CWMGary

هیچ‌چیز مثل یک جفت صندل چرمی نمی‌تواند استایل تابستانی شما را تکمیل کند. به‌ویژه صندل قهوه‌ای می‌تواند به‌زیبایی با شلوارهای لینن، برمودا و کتان یا حتی یک شلوار جین خوش‌فرم‌ ست شود.

محبوب‌ترین صندل‌های چرمی مردانه

۲۴. بوت چلسی

بوت چلسی
بوت چلسی یک کفش بسیار شیک و راحت است که هم با شلوار جین و هم با کت‌وشلوار ست می‌شود.

یک بوت چلسی چرمی به رنگ مشکی یا قهوه‌ای هم یکی از آیتم‌های بیسیک کمد آقایان است. این کفش بسیار شیک و در عین حال، کاربردی می‌تواند با شلوار جین یا با کت‌وشلوار رسمی ست شود و استایل‌ منحصر به‌فردی را ایجاد کند.

نیم‌بوت‌های مردانه چلسی اینجاست

۲۵. کمربند چرمی رسمی

کمربند چرمی رسمی
بدون کمربند چرمی رسمی استایل جذاب شما کامل نمی‌شود./ عکس از: photosaint

کمربند چرمی رسمی خصوصا در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای از کاربردی‌ترین آیتم‌های بیسیک کمد آقایان به حساب می‌آید. این نوع کمربند در مقایسه با انواع غیر رسمی از عرض کم‌تری برخوردار است و با یک سگک بسیار ساده تزئین می‌شود. بنابراین، به‌سادگی می‌توانید از آن‌ها در مراسم مختلف و محیط کار استفاده کنید.

محبوب‌ترین کمربندهای مردانه اینجاست

۲۶. عینک آفتابی

عینک آفتابی
استفاده از عینک آفتابی علاوه زیبایی ظاهری به تامین سلامت چشم‌های شما هم کمک می‌کند./ عکس از: kupicoo

عینک آفتابی یکی از ضروری‌ترین آیتم‌هایی است که علاوه بر ایجاد ظاهری شیک به سلامت چشم‌های شما هم کمک می‌کند. توصیه می‌کنیم در هنگام خرید این آیتم مدل‌های کلاسیکی را انتخاب کنید که هرگز از مد نمی‌افتند. به این ترتیب، برای مدتی طولانی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

پرفروش‌ترین عینک‌های آفتابی مردانه

۲۷. شلوار جاگر

شلوار جاگر
شلوار جاگر را در هر هنگام خرید، ورزش یا پیاده‌روی بپوشید و راحتی را در بالاترین سطح ممکن تجربه کنید.

جاگر یکی از راحت‌ترین و کاربردی‌ترین شلوارهایی است که بسته به موقعیت، می‌توانید آن را با آیتم‌های گوناگون ست کنید. این شلوار را در هنگام پیاده‌روی و ورزش به‌تن کنید یا آن را با کت جین، هودی یا حتی پالتو بپوشید و راحتی و تحرک آزادانه را در بالاترین سطح ممکن تجربه کنید.

مدل‌های شلوار راحتی مردانه

۲۸. ترنچ کت

ترنچ کت
ترنچ کت یک آیتم بسیار شیک و کاربردی است که با استایل‌های مختلف ست می‌شود.

ترنچ کت هم یکی از آیتم‌های بیسیک کمد آقایان است. در حال حاضر، می‌توانید انواع ترنچ کت را در رنگ‌ها، مدل‌ها و جنس‌های مختلف خریداری کنید. از ویژگی‌های مهم این آیتم می‌توان به قابلیت ست کردن آن با انواع استایل‌ها اشاره کرد. یعنی، بسته به سلیقه و موقعیت می‌توانید آن را همراه با یک پلیور زیبا، یک پیراهن یقه اسکی، تی‌شرت، پیراهن راگبی، کاردیگان یا حتی با کت‌وشلوار رسمی بپوشید.


حتما بخوانید: راهنمای انتخاب بارانی مردانه؛ همه اطلاعاتی که لازم است بدانید

۲۹. کفش آکسفورد

کفش آکسفورد
کفش آکسفورد در مراسم رسمی، رویدادهای غیر رسمی و محیط کار کاربرد دارد./ عکس از: LightFieldStudios

وقتی صحبت از آیتم‌های بیسیک کمد آقایان به میان می‌آید، لازم است به کفش آکسفورد هم اشاره شود. این کفش محبوب و بسیار شیک در مراسم رسمی، رویدادهای غیر رسمی و محیط کار استایل جذاب هر مرد خوش‌ذوقی را تکمیل می‌کند.

مدل‌های کفش آکسفورد مردانه

۳۰. کت بلیزر

کت بلیزر
کت بلیزر یکی از کاربردی‌ترین آیتم‌هایی است که هر فرد خوش‌پوشی از آن استفاده می‌کند.

کت بلیزر هم یکی از کاربردی‌ترین آیتم‌هایی است که با انواع لباس‌ها ست می‌شود. آقایان خوش‌پوش، این کت محبوب را با شلوارهای جین، کتان، پولوشرت، تی‌شرت، پیراهن یقه اسکی و حتی با پیراهن رسمی، کراوات و پوشت ترکیب می‌کنند و در هر موقعیتی، شیک‌پوشی تحسین‌برانگیزشان را به رخ می‌کشند.

مدل‌های کت تک مردانه

۳۱. شلوار جین مشکی

شلوار جین مشکی
شلوار جین مشکی در کمد هر فردی پیدا می‌شود و با هر لباسی هماهنگی دارد.

شلوار جین مشکی یک آیتم بسیار کاربردی است که می‌تواند در استایل‌های گوناگونی به‌کار رود. کافی است این لباس را با پلیور، پلوشرت یا تی‌شرت بپوشید تا ظاهری اسپرت پیدا کنید. از سوی دیگر، پوشیدن این لباس با یک کت تک خوش‌دوخت یا کت بلیزر می‌تواند استایل‌تان را نیمه‌رسمی و جذاب جلوه دهد.

مدل‌های شلوار جین مشکی را ببینید

۳۲. کراوات

کراوات
از یک کراوات مشکی یا خاکستری می‌توان در هر مراسمی استفاده کرد.

کراوات هم یکی از ضروری‌ترین اقلامی است که باید در کمدتان داشته باشید. کراوات‌ها در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها و با جنس‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. بنابراین، بهتر است در هنگام خرید دقت کرده و ابتدا رنگ‌ها و طرح‌هایی را انتخاب کنید که بیش‌تر به کارتان می‌آیند. برای مثال، یک کراوات مشکی یا خاکستری را می‌توان در مراسم شادی نظیر عروسی‌ها یا در مراسم سوگواری مورد استفاده قرار داد.

محبوب‌ترین کراوات‌های مردانه

سخن آخر

در این مطلب، تلاش کردیم برخی از مهم‌ترین آیتم‌های بیسیک کمد آقایان را نام ببریم و همچنین، کاربردها و نحوه ست کردن هر یک را به اختصار برایتان توضیح دهیم. مطمئنا بسته به سلیقه، وضعیت اقتصادی و آب‌وهوای محل زندگی هر فرد می‌توان اقلام متنوع دیگری را هم به این فهرست اضافه کرد.  نظر شما چیست؟ شما داشتن چه آیتم‌هایی را در کمدتان ضروری می‌دانید؟ ممنون می‌شویم دیدگاه‌هایتان را در بخش «نظرات کاربران» با ما و دیگر خوانندگان به‌اشتراک بگذارید.


در ادامه بخوانید: راهنمای ست کردن کمربند مردانه برای استایل رسمی و غیررسمی
منبع www.gq.com www.gq-magazine.co.uk www.menshealth.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.