راهنمای ست کردن کت جین مردانه؛ استایلی خاص و دیدنی بسازید

لباس‌های جین سالار لباس‌های اسپورت هستند. پس اگر اهل جین‌پوشی هستید یا دست‌کم گاهی دلتان هوای داشتن استایلی اسپورت می‌کند، حتما به نکات ست‌کردن این جنس از لباس دقت کنید. در این مقاله به‌سراغ بررسی راهنمای ست کردن کت جین مردانه و انواع استایل با کت جین مردانه رفته‌ایم.

با کت جین مردانه چه بپوشیم و چه استایلی ترتیب بدهیم؟

کت جین مردانه

کت جین مردانه با طیف وسیعی از لباس‌های دیگر هماهنگ می‌شود. داشتن یک دانه از آن در کمد لباس‌ها می‌تواند استایل‌های رنگارنگی برایتان به‌همراه بیاورد. پس اگر کت جین ندارید، بهتر است که به فکر خرید باشید. این کت‌ها در نهایت سادگی، شما را خوش‌تیپ می‌کنند.

تنوع رنگ و مدل در میان کت‌های جین مردانه هم بسیار زیاد است. اگر به‌دنبال ایجاد تیپی رها و به‌شدت غیررسمی هستید، خرید کت جینی اُورسایز و گشاد می‌تواند گزینه مطلوبتان باشد. برای ترتیب‌دادن تیپی مرتب و معمولی هم باید به سراغ کت‌هایی به‌اندازه خودتان بروید و اگر می‌خواهید که کمی کلاسیک‌تر شوید، به قد کت جین هم دقت کنید. یعنی چطور؟ در این حالت، باید قد کت تا روی باسن بیاید.

ست کردن کت جین مردانه آبی

کت جین مردانه

در انتخاب کت جین آبی باید به طیف رنگی آن دقت زیادی داشته باشید. برای فصول گرم‌تر و ساختن تیپی غیررسمی می‌توانید به‌سراغ کت‌هایی با رنگ آبی کم‌رنگ بروید. در فصل‌های سردتر و برای داشتن استایلی رسمی‌تر، کت‌هایی با رنگی از طیف آبی تیره مناسب‌تر خواهند بود.

ست کردن کت جین مشکی

کت جین مردانه

کت جین مشکی جایگزینی ایده‌آل برای کت‌های چرمی است. این رنگ از کت را می‌توانید تقریبا با هر چیزی در کمد لباس‌هایتان هماهنگ کنید. البته اگر طیف رنگی استایلتان در پوشیدن کت جین مشکی به همین رنگ باشد، نتیجه نهایی جذاب‌تر خواهد بود.

ست کردن کت جین خاکستری و سفید

کت جین مردانه

انتخاب این رنگ از کت جین مردانه نامتداول‌تر از رنگ‌های دیگر است. اما اگر اهل تنوع باشید، پوشیدن چنین رنگ‌هایی از کت جین هم می‌تواند به شما استایلی غیررسمی و جذاب هدیه کند. خاص‌پسندها بیشتر از این رنگ‌ها استفاده می‌کنند.

پوشیدن کت جین مردانه با شلوار جین

کت جین مردانه

لازم نیست که رنگ کت جین و شلوارتان با هم هماهنگ باشد. انتخاب شلوار جین مشکی با کتی آبی یا هر رنگ دیگری جذاب خواهد شد. قبول دارید؟ به‌طور کلی، لازم نیست که در پوشیدن کت جین و شلوارش حتما به‌دنبال سِت‌کردن تمام‌وکمال رنگ و پارچه کت و شلوار باشید.


حتما بخوانید: همه چیز درباره پارچه فاستونی؛ تاریخچه، انواع و نکات مهم برای انتخاب

شلوار کتان و کت جین مردانه

کت جین مردانه

کت‌های جین مردانه با طیف وسیعی از شلوارها قابل هماهنگی‌اند. اما از میان جنس‌های گوناگون، ترکیب شلوار کتان و کت جین عالی می‌شود. پس اگر کتی جین خریده‌اید و دقیقا نمی‌دانید که آن را با چه شلواری بپوشید، به خرید شلوار کتان فکر کنید. این گزینه شما را پشیمان نمی‌کند و در ضمن، استایلی جذاب برایتان می‌سازد.

تی‌شرت و کت جین

کت جین مردانه

تی‌شرت‌ها رفیق شفیق کت‌های جین هستند. فرقی نمی‌کند که تی‌شرتتان چه رنگ و طرحی داشته باشد، در هر حال، ترکیب آن با کت جین دیدنی خواهد بود. البته تی‌شرتی ساده که با رنگ پوست و شلوارتان در هماهنگی است، استایلتان را در هنگام پوشیدن کت جین خاص‌تر می‌کند اما مدل‌های طرح‌دار هم زیبایی خود را دارند. برای نمونه، تی‌شرتی با راه‌راه‌های سیاه و سفید با کت جین در رنگ‌های مختلف بسیار هماهنگ است.

کت جین و کلاه

کت جین مردانه

کت جین مردانه از آن انتخاب‌های ساده و شیکی است که خطری در انتخابش وجود ندارد. حال، اگر دوست دارید کمی خاص‌تر شوید، پوشیدن کلاه همراه با آن می‌تواند تیپ‌تان را ویژه‌ کند. پوشیدن کلاه‌های لبه‌دار، کلاه‌ شاپو، کلاه‌های بافت ساده یا نخی معمولی در فصول گرم از انتخاب‌های پیش رویتان است.

کفش مناسب برای کت جین

کت جین مردانه

کتانی‌ها و کفش‌های اسپورت بهترین انتخاب برای استایلی هستند که در آن کت جین وجود دارد. اما انتخاب‌های دیگری هم هست؛ مثلا بوت‌ها و نیم‌بوت‌ها هم می‌توانند در هماهنگی با تیپ جین، شما را خاص و ویژه کنند.

پیراهن مردانه با کت جین

کت جین مردانه

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هماهنگ‌کردن پیراهن مردانه با کت جین، پیراهن سفید ساده است. چنین استایلی باعث می‌شود که هم تیپی اسپورت داشته باشید و هم به‌اندازه کافی شیک و اتوکشیده به نظر برسید.

پلیورها و کت‌های جین

کت جین مردانه

لایه‌لایه‌پوشیدن از ترندهای جذابی است که با داشتن کتی جین می‌توانید آن را در استایلتان بسازید. منظور از لایه‌لایه چیست؟ یعنی چندین تکه لباس مختلف را روی هم بپوشید؛ به‌شکلی که هر تکه در استایل نمود داشته باشد.

کت جین گزینه مطلوبی برای طراحی این استایل است. به کمک هودی‌ها، پلیورها و سوئیشرت‌ها می‌توانید با کت جین مردانه استایلی لایه‌لایه ترتیب بدهید. اگر سرمایی باشید که حتما این مدل را دوست خواهید داشت.

جلیقه جین

کت جین مردانه

اگر دوست دارید که استایلتان را یک‌درجه رسمی‌تر کنید، به‌جای کت جین به‌سراغ جلیقه جین بروید. بعد هم آن را با پیراهن مردانه و کفش‌هایی مانند کفش لوفر هماهنگ کنید. شما طرفدار کدامیک هستید؟ کت جین یا جلیقه‌؟

کت جین با یقه خز

کت جین مردانه

در میان مدل‌های مختلف کت جین مردانه، برخی دارای یقه‌هایی از جنس خز مصنوعی هستند. این گزینه‌ها برای فصول سرد مناسب‌اند و در همراهی با شالی خوش‌رنگ و باب سلیقه‌تان از شما جنتلمنی شیک‌پوش می‌سازند.

به این نکات هم دقت کنید

  • بنا به استایلی که دارید، به اندازه کت جین دقت داشته باشید. اگر اهل اُورسایزپوشیدن نیستید، کتی بخرید که کاملا اندازه‌تان است.
  • استفاده از اکسسوری‌ها را هم فراموش نکنید. در تابستان‌ها گردن‌بند و کلاه لبه‌دار و در زمستان‌ها کلاه بافت و شال گردن همراهان خوبی برای کتتان خواهند بود.

لینک خرید کت جین مردانه

در آخر

کت‌های جین مردانه از آن استایل‌های جذابی هستند که تقریبا به همه می‌آیند. چرا؟ چون تنوع زیادی در رنگ‌ها و مدل‌هایشان وجود دارد. ضمن اینکه راه‌های ست‌کردن آنها با انواع لباس‌ها هم متنوع است. پس برای همین است که با هر تیپ و اندامی، در صورت هماهنگ‌کردن لباس‌هایی متناسب با کت جینی که به‌خوبی روی تن‌تان نشسته است، خوش‌تیپ می‌شوید.

پیشنهاد شما برای هماهنگ‌کردن لباس‌های مختلف با کت جین مردانه چیست؟ اگر بخواهید ست موردعلاقه‌تان را برایمان بگویید، چه پیشنهادهایی خواهید داشت؟ برایمان از ترکیب لباسی موردعلاقه‌تان با کت جین در بخش نظرات بنویسید. مشتاقانه منتظر هستیم.


در ادامه بخوانید: راهنمای انتخاب شلوار جین برای آقایان
منبع thetrendspotter.net
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.