راهنمای ست کردن پیراهن جین برای خانم‌ها و آقایان

ست کردن پیراهن جین کار جذابی است؛ چرا؟ چون دست‌تان را حسابی باز می‌گذارد و می‌توانید آن را با لباس‌های مختلف بپوشید. برای همین است که به همه توصیه می‌شود که پیراهنی جین برای خود تهیه کنند. خانم‌ها و آقایان در این مقاله به شما توصیه‌هایی برای ست‌کردن این پیراهن کاربردی داریم.

ست کردن پیراهن جین و هزارویک راه جذاب

پیراهن جین مانند شومیز سفید از آن لباس‌هایی است که شما را برای طراحی استایل‌های متنوع یاری می‌دهد. کاربرد جین‌ها در دنیای مدواستایل زیاد است.

نکته جالب درباره این پیراهن‌ها چیست؟ این است که در انواع استایل رسمی، غیررسمی و نیمه‌رسمی کاربرد دارند. علاوه بر چندمنظوره‌بودن این پیراهن‌ها، راحتی و هماهنگی‌شان با بدن و استایل آدم‌های مختلف هم ویژگی درخشان دیگری است که دارند.

پس بگذارید برایتان پیشنهادهایی در زمینه ست‌کردن داشته باشیم. آماده‌اید؟ ابتدا به سراغ پیشنهادهایی به خانم‌ها می‌رویم و بعد هم توصیه‌هایی برای آقایان داریم.

قسمت نخست؛ خانم‌ها و ست کردن پیراهن جین

جین‌ها فارغ از اینکه چه فصلی است، چندساله‌اید و چه استایلی دارید در خدمت‌تان هستند. همین توانایی‌شان است که آنها را به یکی از ستاره‌های دنیای مدواستایل بدل می‌کند. پس اجازه بدهید که چند توصیه به شما داشته باشیم.

۱. پوشیدن با شلوار جین

ست کردن پیراهن جین
پیراهن جین با شلواری از همین جنس

شلوار جین در هر رنگ و طرحی با پیراهن‌های جین هماهنگ و زیبا می‌شود. لازم نیست که رنگ و جنس پیراهن جینتان حتما با شلوار جینتان هماهنگ باشد. حتی می‌شود گفت که اگر اندکی تفاوت در رنگ هم میانشان باشد، استایلتان جذاب‌تر از کار درمی‌آید.

این‌ها را با یک جفت کفش کانوِرس سِت کنید و از استایل اسپورت و جذاب خودتان لذت ببرید؛ استایلی که نهایت راحتی را به تصویر می‌کشد. از گوشواره‌های بزرگ هم استفاده کنید و حال‌وهوایی از استایل‌های دهه ۹۰ میلادی را در ظاهرتان به وجود بیاورید.

انواع کفش کانورس اینجاست

۲. ست‌کردن با شلوار مشکی

ست کردن پیراهن جین
پیراهن جین با شلوار مشکی

اگر نمی‌دانید که پیراهن جین را با چه شلواری بپوشید، حتما نیم‌نگاهی به شلوار جین یا کتان مشکی داشته باشید. باور کنید که این انتخاب جای هیچ شک‌وشبهه‌ای باقی نمی‌گذارد و همیشه جوابگوی استایلی متعادل و درست است.

شلوار جین یا کتانی مشکی مناسب اندامتان تهیه کنید و پیراهن جین تیره یا روشن را با آن بپوشید. تبریک! این استایل جایی برای ایرادگرفتن باقی نمی‌گذارد و با هر اندامی که داشته باشید، شما را شیک می‌کند. با انتخاب کفشی پاشنه‌دار، این استایل بی‌خطا را به دنیای پوشش رسمی وارد می‌کنید و اگر با کفش کتانی و صندل آن را ست کنید، وارد مرزهای استایل غیررسمی یا کژوال می‌شوید.

۳. با دامن چهارخانه یا راه‌راه

ست کردن پیراهن جین
پیراهن جین با دامن چهارخانه

یکی از شیک‌ترین ترکیب‌هایی که در ست کردن پیراهن جین می‌توانید در نظر بگیرید، پوشیدن دامن چهارخانه با آن است. البته دامن‌های راه‌راه هم گزینه‌های جذابی هستند یا حتی طرح خالخالی هم با پیراهن جین جذاب از کار درمی‌آید.

اما از میان همه این‌ها، توصیه نخستمان همان دامن بلند یا کوتاه چهارخانه است. نکته جالب این است که دامن‌های چهارخانه هم حال‌وهوایی مشابه پیراهن‌های جین دارند؛ یعنی در انواع تیپ‌ها و با لباس‌های مختلف در استایل‌های متنوع ست می‌شوند. پس داشتن این دو لباس هم در کنار هم ترکیبی عالی خلق می‌کند و هم به شما اجازه طراحی استایل‌های متنوع دیگر را می‌دهد.

۴. با دامن یا شلوارک جین

ست کردن پیراهن جین
پیراهن جین با دامن جین

ست کردن پیراهن جین با دامن یا شلوارک جین هم فکر خوبی است. همان‌طور که پیراهن‌های جین با انواع رنگ‌ها و طرح‌های شلوار جین در هماهنگی جذابی هستند، با سایر لباس‌های جین هم ترکیب خوبی می‌سازند.

دامن‌های جین کوتاه و شلوارک‌هایی از این جنس می‌توانند استایلی اسپورت و شیک برایتان به وجود بیاورند. پیراهن جینتان نباید حتما هم‌رنگ و هم‌جنس دامن و شلوارتان باشد.

انواع شلوارک جین اینجاست

۵. با شلوار رسمی

ست کردن پیراهن جین
پیراهن جین با شلوار رسمی

یکی دیگر از جذابیت‌ترین ست‌های پیراهن جین چیست؟ پوشیدن آن با شلواری رسمی از جنس کتان یا پارچه‌های دیگر. اگر رنگ شلوارتان از طیف رنگ‌های نود و خنثی باشد، ترکیب جذاب‌تر هم می‌شود.

استفاده از اکسسوری‌هایی مانند گردن‌بند بلند و گوشواره و… هم می‌تواند این استایل را در مرزهای رسمی‌شدن پیش‌تر ببرد. پس فکر نکنید که وقتی حرف از جین به میان می‌آید، دیگر خبری از استایل‌های رسمی نخواهد بود.

۶. با شلوار چرمی

ست کردن با پیراهن جین
شلوار چرمی و پیراهن جین

شلوار چرمی برای همه دوست‌داشتنی نیست. البته بیشتر آدم‌ها در دلشان جذابیت آن را قبول دارند اما شاید جرأت پوشیدن چنین شلواری را ندارند. رسانه‌ها و فیلم‌ها هم بی‌تأثیر نیستند؛ انگار لباس‌های چرمی به قامت قهرمانان سینما و خواننده‌ها دوخته شده است.

البته در سال‌های اخیر، دیگر رواج پوشیدن لباس‌های چرمی میان همه بیشتر از قبل دیده می‌شود. لِگ‌های چرمی و شلوارهایی از این جنس با استقبال عمومی مواجه شده و پوشیدن آنها با پیراهن جین هم فکر خوبی است. نظرتان چیست؟

قسمت دوم؛ ست کردن پیراهن جین برای آقایان

جین یا به‌قول فرنگی‌ها دِنیم (Denim) زن‌ومرد نمی‌شناسد. در واقع، از آن لباس‌های جذابی است که جنسیت برایشان مهم نیست و روی تن همه آدم‌ها به‌خوبی می‌نشینند. این‌روزها، دنیای مدوفشن اصرار دارد که خط‌کشی‌های جنسیتی را از لباس‌ها بردارد.

در هر حال، پیراهن جین از آن لباس‌هایی است که بی‌چک‌وچانه‌زدن از سوی اغلب آدم‌ها پذیرفته می‌شود و همه دوستش دارند. اجازه بدهید که چند استایل با این نوع از پیراهن را برای آقایان توصیه کنیم.

۱. با شلوار جین

ست کردن پیراهن جین
پیراهن جین و شلوار جین

همان‌طور که برای خانم‌ها توصیه شد، پوشیدن پیراهن جین با شلواری از همین جنس برای آقایان هم فکر خوبی است و زیبا می‌شود. پس آقایی که شما باشید، حتما به فکر ست‌کردن پیراهن جینتان با شلوار جین باشید؛ این تیپ اسپورت شما را جذاب و جوان نشان می‌دهد.


حتما بخوانید: بررسی استایل دیوید بکهام؛ چطور مثل او خوش‌پوش باشیم؟

۲. با کت اسپورت یا بلیزر

ست کردن پیراهن جین
پیراهن جین و کت جین

پوشیدن کت اسپورت و پیراهن جین هم ترکیب جذابی است. اگر کت اسپورت را با شلواری جین، کراواتی با طرح اسپورت (مثلا خالخالی یا راه‌راه) و پیراهن جین ست کنید، تیپ خوب و قابل‌قبولی برای خودتان تدارک خواهید دید. از این سِت استقبال می‌کنید؟

انواع کت بلیرز مردانه اینجاست

۳. با شلوار رسمی

ست کردن پیراهن جین
پیراهن جین و شلوار رسمی

شلوار رسمی هم امکان ست‌شدن با پیراهن جین را دارد. ترکیب شلوار رسمی و پیراهن جین می‌تواند استایلتان را به حالت نیمه‌رسمی و حتی رسمی دربیاورد. اگر کفش کالج بپوشید و ساعت و عینکتان هم حالت رسمی داشته باشد، به‌سادگی تیپی شیک و فُرمال (همان رسمیِ خودمان) را برای خودتان رقم خواهید زد.

۴. با کت‌وشلوار

ست کردن پیراهن جین
پیراهن جین با کت‌وشلوار

باورتان نمی‌شود؟ باور کنید که ست کردن پیراهن جین با کت‌وشلوار هم ممکن است و البته نتیجه خوبی هم از خود نشان می‌دهد. البته طبیعی است که میزان رسمی‌بودن چنین استایلی کمی از استایل‌های دیگر رسمی دورتر است. اگر قصد دارید که پیراهن جین را با کت‌وشلوار بپوشید، پیراهنی انتخاب کنید که کاملا متناسب است و زیر کت حالتی گشاد پیدا نمی‌کند.

۵. با شلوارک جین یا کتان

ست کردن پیراهن جین
پیراهن جین با شلوارک جین

بهترین انتخاب برای استایلی تابستانه، شلوارکی از جنس جین یا کتان است که با پیراهن جینی خنک ست می‌شود. این استایل در مسافرت‌ها و مهمانی‌های غیررسمی هم بسیار جذاب جلوه می‌کند.

۶. با کت یا شلوار چرمی

ست کردن پیراهن جین
پیراهن جین با کت‌وشلوار چرمی

درباره شلوارهای چرمی در قسمت قبلی، مربوط به خانم‌ها صحبت کردیم. کاپشن‌های چرمی همیشه در میان آقایان طرفداران زیادی داشته‌اند. اما شلوارهای چرمی زیاد مورداستفاده نیستند.

با این حال، یادتان باشد که پیراهن‌های جین با شلوار یا کت چرمی ترکیب خوبی می‌سازند و شما را خاص و خوش‌تیپ‌ می‌کنند. اهل پوشیدن شلوار چرمی هستید؟ کت و کاپشن چطور؟

انواع پیراهن جین را ببینید

در آخر

ست کردن پیراهن جین را دوره کردیم. اگر خیلی اهل لباس‌خریدن نیستید، حتما یک پیراهن جین تهیه کنید چون می‌توانید آن را در موقعیت‌های مختلف و با لباس‌های گوناگون بپوشید. اگر هم خیلی اهل لباس و طراحی استایل‌های مختلف هستید، حتما پیراهن جین را در کمدتان داشته باشید. همان‌طور که می‌بینید این پیراهن جذاب با انواع لباس‌ها و استایل‌ها در هماهنگی است. از کدام پیشنهاد این مقاله بیشتر خوشتان آمد؟


در ادامه بخوانید: بهترین برندهای ایرانی برای خرید شلوار جین با قیمت مناسب کدامند؟
منبع stylecraze.com dmarge.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.