بررسی استایل گل گدوت؛ ساده، الگانت و شیک

انتخاب استایل مناسب تا اندازه زیادی به شرایط فردی، موقعیت اجتماعی و آموزش بستگی دارد. در این میان، دیدن سلبریتی‌هایی که برای لباس پوشیدن از سبک‌های مختلفی پیروی می‌کنند به شکل قابل توجهی می‌تواند در نحوه لباس پوشیدن ما هم تاثیرگذار باشد. در این مطلب، قصد داریم استایل گل گدوت را بررسی کرده و از این طریق، دنیای مد و فشن را از زاویه دید این بازیگر مشهور ببینیم. با ما در «منومد» همراه باشید.

گل گدوت کیست؟

گل گدوت کیست؟
گل گدوت یک هنرپیشه، مدل و تهیه‌کننده اسرائیلی است که از سال‌ها قبل با هالیوود همکاری کرده و به یکی از چهره‌های شناخته‌شده دنیای سینما و فشن تبدیل شده است./ عکس از: Bauer-Griffin

پیش از بررسی استایل گل گدوت (Gal Gadot)، خوب است به‌طور خلاصه با فعالیت‌ها و زندگی او آشنا شوید و این هنرمند توانا را بهتر بشناسید. گل گدوت  هنرپیشه، تهیه‌کننده و مدل اسرائیلی است که در سال ۱۹۸۵ میلادی به‌دنیا آمده است. او پس از ایفای نقش در چندین فیلم و سریال شناخته‌شده به‌ویژه با نقش‌آفرینی در قالب Wonder Woman به شهرت جهانی رسید.

این بازیگر از کودکی در رشته‌های ورزشی مختلفی فعالیت کرده و ۱۲ سال از زندگی خود را صرف یادگیری هنر رقص کرده است. در سال ۲۰۰۴ و پس از اتمام دوره دبیرستان، در مسابقه انتخاب دختر شایسته کشورش شرکت کرد و برنده این رقابت شد. مدتی بعد و هنگامی که تنها ۲۰ سال داشت، برای گذراندن ۲ سال خدمت سربازی اجباری وارد ارتش کشورش شد و در آن‌جا به‌عنوان مربی آمادگی جسمانی خدمت کرد. در همین زمان بود که با همسر آینده‌اش جارون وارسانو (Jaron Varsano) آشنا شد. آن‌ها در سال ۲۰۰۸ با هم ازدواج کردند و صاحب ۳ دختر شدند.
گدوت که پس از کسب عنوان دختر شایسته کشورش، کار مدلینگ را آغاز کرده بود، در طول خدمت سربازی و پس از آن هم به این فعالیت ادامه داد. همچنین، او در رشته حقوق و روابط بین‌الملل هم تحصیل کرد. سرانجام، وارد دنیای سینما شد و در این زمینه، کار خودش را با بدلکاری در فیلم‌های اکشن و بازی در نقش‌های کوچک آغاز کرد. برای سال‌ها او در هالیوود موفقیت چندانی را به‌دست نیاورد و برای مخاطبان جهانی همچنان ناشناس باقی ماند. سرانجام، در سال ۲۰۱۶ میلادی با بازی در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice به‌عنوان یک چهره شناخته شده جای خودش را در دنیای فیلم و سریال باز کرد. تنها یک سال بعد، نقش Wonder Woman به گدوت واگذار شده و جایگاه او به‌عنوان یک ستاره بین‌المللی تثبیت شد.

ویژگی‌های استایل گل گدوت چیست؟

ویژگی‌های استایل گل گدوت چیست؟
استایل گل گدوت بسیار ساده، مینیمال، الگانت و کلاسیک است./ عکس از: NBC

استایل گل گدوت بسیار ساده، الگانت و مینیمال است. او که علاقه زیادی به ترندهای رایج دنیای فشن ندارد، استایل هر فرد را موضوعی وابسته به شخصیت او و متاثر از رویکردش در مقابل زندگی و مسائل روز می‌داند. اعتماد به‌نفس مثال‌زدنی گل گدوت و البته، اندام زیبای‌اش دست به‌دست هم می‌دهند تا هر آیتم ساده‌ای را که می‌پوشد با جلوه‌ای خیره‌کننده به نمایش بگذارد. در واقع، گل گدوت فارغ از مد روز طرفدار هر آیتم ساده‌ای است که به شکل مناسبی بر اندام‌اش بنشیند و به اصطلاح، به او بیاید.

آیتم‌های پر تکرار استایل گل گدوت چیست؟

آیتم‌های پر تکرار استایل گل گدوت چیست؟
عکس از: Matt-Winkelmeyer

گل گدوت چه بر روی فرش قرمزها و چه در زندگی روزمره و در کوچه و خیابان همواره از استایل خیره‌کننده و در عین حال، صمیمانه‌ای برخوردار بوده است. در این‌جا، برخی از پرتکرارترین آیتم‌های کمد او را به شما معرفی می‌کنیم:

• تی‌شرت

تی‌شرت

تی‌شرت یکی از رایج‌ترین و کاربردی‌ترین آیتم‌هایی است که فارغ از سن و سال و موقعیت اجتماعی در کمد هر شخصی پیدا می‌شود. گل گدوت هم ظاهرا تی‌شرت‌های بی‌شماری دارد که در شرایط گوناگون و بسته به میل‌اش از آن‌ها استفاده می‌کند. تی‌شرت‌های گدوت در مدل‌های مختلف و در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها برازنده استایل خیابانی او هستند.

• شلوار جین واید

شلوار جین واید

با توجه به اندام کشیده و قد بلند گل گدوت، شلوار جین واید به زیبایی می‌تواند به‌تن او بنشیند. به‌ویژه آن‌که، او معمولا این نوع شلوارها را با تی‌شرت‌های فیت و یقه گرد ست می‌کند.


حتما بخوانید: شلوار واید چیست؟ چطور آن را ست کنیم؟

• شلوار کاپری

شلوار جین کاپری

شلوار کاپری یکی از مدل‌های متنوع شلوار جین است که پاچه‌های آن کاملا فیت بدن بوده و قد آن به ۹۰ سانتی‌متر می‌رسد. برای پوشیدن این آیتم، لازم است قبل از هر چیز به هماهنگی آن با اندام‌تان توجه داشته باشید.  گل گدوت این آیتم را به‌تن کرده و آن را با انواع صندل، اسنیکرز و کفش‌های راحت و بدون پاشنه ست می‌کند.

• سویشرت و هودی

سویشرت و هودی

هنگامی که سلبریتی‌ها را بر روی فرش قرمزها با آن ظاهر درخشنده و لباس‌های باشکوه می‌بینید، احتمالا کم‌تر می‌توانید آن‌ها را در حالی تصور کنید که در کوچه و خیابان درست مثل خودتان لباس می‌پوشند. گل گدوت هم یکی از همین چهره‌های مشهوری است که مانند بسیاری از افراد عادی در گشت‌وگذارهای روزمره خود از هودی و سویشرت‌های رنگی و ساده استفاده می‌کند. او معمولا این آیتم را با یک شلوار جین چسبان و اسنیکرهای سفید ست می‌کند و از استایل خیابانی‌اش لذت می‌برد.

• انواع شلوار کوتاه

انواع شلوار کوتاه

گل گدوت یکی از طرفداران پر و پا قرص انواع شلوارهای کوتاه اعم از جین، پارچه‌ای، ساده و طرح‌دار است. البته، احتمالا داشتن پاهایی کشیده و ورزیده‌ هم در ایجاد این علاقه بی‌تاثیر نیست. به هر حال، این نوع شلوار در روزهای گرم سال یکی از آیتم‌هایی است که دائما به‌تن گدوت دیده می‌شود. او این آیتم را معمولا با انواع تاپ و تی‌شرت و همچنین، صندل و اسنیکر ست می‌کند.

• شلوار جین مشکی

شلوار جین مشکی

کم‌تر کسی وجود دارد که در کمدش حداقل یک شلوار جین مشکی نداشته باشد. گل گدوت هم از این قاعده مستثنا نیست. او که به شلوار جین مشکی مدل کاپری علاقه زیادی دارد در بسیاری از تصاویر آرشیو شده با این آیتم جذاب به‌چشم می‌خورد. او این آیتم ساده را با انواع تی‌شرت و اسنیکر سفید ست می‌کند.

• پیراهن مینی

پیراهن مینی

گل گدوت در استایل خیابانی‌اش بارها با انواع پیراهن‌های مینی و بی‌آستین دیده شده؛ او بسته به مدل پیراهن و همچنین، با در نظر گرفتن موقعیت، این آیتم را با کفش پاشنه‌دار، صندل بدون پاشنه و حتی اسنیکر ست می‌کند.

• لگینگ

لگینگ

لگینگ ورزشی یکی از آیتم‌های رایجی است که بارها در استایل خیابانی گل گدوت دیده شده است. او معمولا این آیتم را با کت ورزشی مناسب، یک تی‌شرت ساده و کفش‌های اسنیکر همراه می‌کند.

• شلوار چرم مشکی

شلوار چرم مشکی

شلوار چرم مشکی با آن ظاهر چسبان، براق و بسیار شیک و در عین حال، راحت هم از دیگر آیتم‌های پر تکرار کمد گل گدوت به حساب می‌آید. کافی است به عکس‌های گدوت نگاه کنید تا متوجه شوید که او بارها و بارها این آیتم را به‌همراه انواع کت، انواع تی‌شرت و کفش‌های بدون پاشنه به‌تن کرده است.

• ترنچ کت

ترنچ کت

ترنچ کت یکی از آیتم‌های بسیار کاربردی و رایجی است که در کمد هر فرد شیک‌پوشی پیدا می‌شود. طبیعتا، گل گدوت هم از این قاعده مستثنا نیست. او بارها و بارها در حالی دیده شده که انواع ترنچ کت کوتاه یا بلند را به‌تن داشته و آن را به‌زیبایی با دیگر آیتم‌های‌ خود ست کرده است.

محبوب‌ترین مدل‌های بارانی زنانه دیجی‌استایل

بررسی استایل گل گدوت در رویدادهای اجتماعی و جشنواره‌ها

بررسی استایل گل گدوت در رویدادهای اجتماعی و جشنواره‌ها
گل گدوت در جشنواره‌ها و رویدادهای اجتماعی با استایل مینیمال و بسیار شیک‌اش می‌درخشد و همه نگاه‌ها را به‌خود خیره می‌کند./ عکس از: Corey-Nickols

• مراسم Vanity Fair، سال ۲۰۲۰

مراسم Vanity Fair، سال 2020

مراسم Vanity Fair یکی از مشهورترین و معتبرترین جشن‌هایی است که پس از مراسم اسکار برگزار می‌شود و بسیاری از چهره‌های معروف با لباس‌های فاخرشان در آن حاضر می‌شوند. در این دوره از مراسم ونیتی فیر، گل گدوت یک لباس مشکی بسیار زیبا از برند ایو سن لوران را به‌تن کرده بود.  پارچه این لباس، به‌طور کامل با پولک‌های مشکی پوشیده شده و استایل این هنرپیشه به‌نام را زیباتر از همیشه به‌تصویر می‌کشید.

• مراسم اسکار، سال ۲۰۲۰

مراسم اسکار، سال ۲۰۲۰
عکس از: Steve-Granitz

در این دوره از مراسم اسکار، گل گدوت با پوشیدن یک بادی توری و بسیار ظریف و همراه کردن آن با یک دامن ماکسی پر چین و شکن صورتی رنگ با دنباله بلند همه نگاه‌ها را به خودش خیره کرد. هر دوی این آیتم‌ها از مجموعه اوت کوتور برند ژیوانشی انتخاب شده بودند.

• مراسم مت گالا، سال ۲۰۱۹

مراسم مت گالا، سال ۲۰۱۹
عکس از: Kevin-Mazur

در این مراسم، گل گدوت با پیراهن دانتل مینی و سفید رنگی ظاهر شد که با یک شنل توری کوتاه تزئین شده بود. او این استایل را با بوت‌های بلندی تکمیل کرده بود که از ترکیب تور و چرم ساخته شده و ارتفاع آن درست تا بالای ران گدوت می‌رسید. هر دوی این آیتم‌ها به مجموعه اوت کوتور ژیوانشی تعلق داشتند.

• مراسم اکران Ralph Breaks the Internet، سال ۲۰۱۸

مراسم اکران Ralph Breaks the Internet، سال ۲۰۱۸
عکس از: Karwai-Tang

گل گدوت که به‌عنوان یکی از صداپیشه‌های کارتون Ralph Breaks the Internet در این اثر نقش‌آفرینی کرده بود، در مراسم فرش قرمز آن یک کت‌وشلوار زیبا به رنگ قرمز شرابی از برند Mugler را به‌تن داشت. در این رویداد، آرایش موهای گدوت هم بسیار ساده بود و با ظاهر آراسته و در عین حال، خودمانی‌اش هماهنگی جالب داشت.

• فرش قرمز اسکار، سال ۲۰۱۸

فرش قرمز اسکار، سال ۲۰۱۸
عکس از: Steve-Granitz

در فرش قرمز این دوره از مراسم اسکار، گل گدوت در حالی در مقابل دوربین رسانه‌ها ظاهر شد که یک پیراهن نقره‌ای از کالکشن اوت کوتور ژیوانشی را به‌تن داشت. این لباس که تماما سنگ‌دوزی شده بود، وزن قابل توجهی داشت و به شکل خارق‌العاده‌ای می‌درخشید. گدوت برای تکمیل این استایل فریبنده، گردنبند زیبایی از برند شناخته شده تیفانی اند کو را به گردن آویخته و موهای‌اش را به‌صورت شینیون فرانسوی آراسته بود.

• مراسم اعطای جوایز انجمن تهیه‌کنندگان، سال ۲۰۱۸

مراسم اعطای جوایز انجمن تهیه‌کنندگان، سال ۲۰۱۸
عکس از: Jean-Baptiste-Lacroix

در این رویداد، گل گدوت با پوشیدن یک پیراهن زیبای مشکی از برند آرمانی در مقابل دوربین رسانه‌ها حاضر شد. این پیراهن تماما با استفاده از دانتل فاخر تولید شده و در قسمت بالاتنه از جزئیات بسیار زیبا و قابل توجهی برخوردار بود. در این مراسم، گدوت درست مانند بسیاری دیگر از رویدادها، موها و صورت‌اش را به ساده‌ترین شکل ممکن آراسته بود و با لبخند گرم خود تماشاگران را خیره می‌کرد.

• مراسم جوایز منتخب منتقدان، سال ۲۰۱۸

مراسم جوایز منتخب منتقدان، سال ۲۰۱۸

در این رویداد، گل گدوت با لباس نقره‌ای رنگی از برند پرادا حاضر شد. این پیراهن یقه هفت و پشت باز به شکل قابل توجهی بر اندام او می‌درخشید و نگاه‌ها را به خود خیره می‌کرد. گل گدوت مطابق معمول با آرایش و مدل موی ساده خود ظاهر فریبنده‌اش را با اعتماد به‌نفس و صمیمیتی مثال‌زدنی در مقابل دیدگان دوست‌داران‌اش به نمایش گذاشته بود.

• مراسم گلدن گلوب، سال ۲۰۱۸

مراسم گلدن گلوب، سال ۲۰۱۸
عکس از: Frazer-Harrison

در این دوره از مراسم گلدن گلوب، گل گدوت یک پیراهن فیت و دراپه چشم‌نواز را با یک کت زیبا از برند تام فورد همراه کرده و این استایل را با پوشیدن کفش‌های مشکی ساده و پاشنه‌دار تکمیل کرده بود. در این رویداد، موهای گل گدوت به ساده‌ترین شکل ممکن شینیون شده و آرایش صورت‌اش هم کاملا مینیمال و فرانسوی بود.


حتما بخوانید: اصول آرایش به سبک فرانسوی؛ چطور مثل زنان فرانسوی زیبا و شیک آرایش کنیم؟

• فستیوال پالم اسپرینگ، سال ۲۰۱۸

فستیوال پالم اسپرینگ، سال ۲۰۱۸

در بیست‌ونهمین مراسم سالیانه فستیوال پالم اسپرینگ، گل گدوت با پوشیدن یک پیراهن بی‌نظیر به رنگ زرد لیمویی همه نگاه‌ها را به خود خیره کرد. این لباس ماکسی زیبا که محصول برند Esteban Cortazar بود با برش‌های تماشایی در قسمت بالاتنه از دیگر محصولات این برند متمایز شده بود. گدوت با آرایش موی ساده و شینیون شده‌اش بار دیگر در این مراسم اعتماد به‌نفس مثال‌زدنی خود را به نمایش گذاشت. این استایل با صندل‌های زیبا و پاشنه‌دار تکمیل می‌شد.

• فرش قرمز فیلم Justice League، سال ۲۰۱۷

فرش قرمز فیلم Justice League، سال ۲۰۱۷
عکس از: Jeffrey-Mayer

در مراسم نخستین اکران فیلم Justice League، استایل گل گدوت بار دیگر رسانه‌ها و طرفداران او را خیره کرد. او که پیراهن ماکسی درخشان، نامتقارن و چاک‌داری از برند Altuzarra را به‌تن کرده بود به‌شیوه معمول‌اش با آرایش و مدل مویی ساده در مقابل دوربین‌ها ظاهر شد. اعتماد به‌نفس و صمیمیت ذاتی این بازیگر مهم‌ترین ویژگی است که موجب می‌شود با هر لباسی و در هر جمعی، همه را مجذوب خود کند. این پیراهن زیبا با صندل‌های پاشنه‌دار مشکی رنگی از برند Christian Louboutin ست شده بود.

• مراسم پرسش‌وپاسخ 92NY، سال ۲۰۱۷

مراسم پرسش‌وپاسخ 92NY، سال ۲۰۱۷
عکس از: Dia-Dipasupil

در این مراسم مناظره که در بازه‌های زمانی گوناگون با حضور هنرمندان و صاحب‌نظران در نیویورک برگزار می‌شود، گل گدوت هم حضور داشت. او که پیراهن نامتقارن بسیار شیک و مینیمالی از برند استلا مک‌کارتنی به‌تن کرده بود با اعتماد به‌نفس و سادگی تمام مخاطبان را مجذوب خودش کرد. این پیراهن مشکی رنگ و الگانت با صندل‌های پاشنه‌داری به همین رنگ ست شده بود.

چند مدل پیراهن مشکی زنانه ببینید

• مراسم رونمایی از شعبه جدید Tiffinay & Co در بورلی‌هیلز، سال ۲۰۱۶

مراسم رونمایی از شعبه جدید Tiffinay & Co در بورلی‌هیلز، سال ۲۰۱۶

در این مراسم، گل گدوت پیراهن پولک‌دوزی شده زیبایی را از برند دولچه اند گابانا به‌تن کرده و آن را با کفش‌های کلاسیک پاشنه‌دار مشکی ست کرده بود. او با موهایی که به‌سادگی شینیون شده بودند و با رژلب قرمزش مثل همیشه درخششی صمیمانه داشت.

• فرش قرمز فیلم Criminal، سال ۲۰۱۶

فرش قرمز فیلم Criminal، سال ۲۰۱۶
عکس از: Anthony Harvey

در این مراسم، گل گدوت زیبا باز هم با استایلی مینیمال و الگانت در مقابل دوربین رسانه‌ها حاضر شد. او که یک کت و شلوار ساده مشکی و در عین حال، بسیار خوش‌کپ را به‌تن کرده بود، موهای‌اش را به سادگی آراسته و صورت مصمم خود را با رژلب قرمز رنگ‌اش جذاب‌تر از همیشه کرده بود.

• پخش زنده برنامه تلویزیونی Jimmy Kimmel، سال ۲۰۱۶

پخش زنده برنامه تلویزیونی Jimmy Kimmel، سال ۲۰۱۶
عکس از: Bauer-Griffin

در این برنامه تلویزیونی، گل گدوت با پیراهن شیک و ساده سبز رنگ‌اش مخاطبان را مجذوب خودش کرد. استایل الگانت و مینیمال این هنرپیشه توانا با کفش‌های کلاسیک پاشنه‌دار و کرم رنگ تکمیل شده بود.

همکاری گل گدوت با برند تیفانی اند کو

همکاری گل گدوت با برند تیفانی اند کو
عکس از: Kate-Green

گل گدوت مدت‌هاست که در فرش قرمزها و رویدادهای مهم اجتماعی با جواهرات منحصر به‌فرد و کم‌نظیر برند تیفانی اند کو در مقابل دیدگان دوست‌داران‌اش ظاهر می‌شود. استایل الگانت و خیره کننده این هنرپیشه توانا به‌اندازه‌ای برای این برند جذابیت داشت که نهایتا به همکاری این دو منجر شد. در سال ۲۰۲۲ میلادی، این نام تجاری معتبر گل گدوت را به عنوان چهره اصلی و سفیر خود برای کمپین «بوتانیکا» انتخاب کرد. مجموعه جواهرات ارائه شده در این کمپین از ارزشمندترین آثار تیفانی به حساب می‌آید. این آثار با الهام از گل‌های ارکیده و خار مریم و تحت نظارت شرکت چند ملیتی LVHM طراحی شده‌اند.

محصولات تیفانی اند کو در دیجی‌کالا

سخن آخر

در این مطلب، ضمن بررسی استایل گل گدوت برخی از پر تکرارترین آیتم‌های کمد او را برایتان برشمردیم و برخی از لباس‌های‌اش را در رویدادهای مهم اجتماعی به شما معرفی کردیم. نظر شما چیست؟ آیا استایل این هنرپیشه با استعداد را می‌پسندید؟ اگر می‌توانستید، چه چیزی را در سبک پوشش او تغییر می‌دادید؟ دوست دارید درباره کدام سلبریتی‌ها بیش‌تر بدانید؟ ممنون می‌شویم دیدگاه‌یتان را در بخش «نظرات کاربران» با ما و دیگر خوانندگان به‌اشتراک بگذارید.


در ادامه بخوانید: استایل الگانت چیست؟ چطور به‌درستی آن را بپوشیم؟
منبع www.britannica.com www.hollywoodreporter.com ourfashionpassion.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
۱ دیدگاه
  1. آنا قربانی می‌گوید

    بسیار عالی بود خیلی دقیق و با جزئیات استایل گل گدوت بررسی شد. من واقعا از دیدن فیلم های اکشن این بازیگر لذت میبرم.
    لطفا بررسی استایل کیم تهیونگ را هم بگذارید با تشکر

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.