ایده‌هایی شیک برای ست کردن گوشواره مروارید با لباس

گوشواره مروارید یکی از محبوب‌ترین انواع جواهر در سراسر جهان است که از دیرباز، موردعلاقه پادشاهان، ملکه‌ها و افراد بسیار مشهور بوده است. سادگی گوشواره مروارید و تطبیق‌پذیری آن با موقعیت‌ها مختلف، باعث محبوبیت بسیار آن است. اگر دوست دارید اصول ست کردن گوشواره مروارید با لباس را بدانید، این مطلب برای شماست.

اصول ست کردن گوشواره مروارید با لباس

نکته جالب درباره گوشواره‌های مروارید این است که می‌توان آنها را به‌راحتی با هر لباسی از رسمی و کژوال گرفته تا اسمارت کژوال ست کرد. تی‌شرت و شلوار جین معمولی، لباس مشکی ساده، لباس کوکتل و کت‌ودامن رسمی همگی با گوشواره مروارید ترکیب خوبی ایجاد می‌کنند.

گوشواره‌های مروارید از مدل میخی گرفته تا چلچراغی و آویز کوتاه، با وجود سادگی به‌خوبی موردتوجه قرار می‌گیرند؛ به‌شرطی که بدانید چطور باید آنها را ست کنید. آنها برخلاف الماس و سایر سنگ‌ها درخشش خود را تحمیل نمی‌کنند؛ بنابراین، باید کاری کنید که نقطه کانونی استایل شما را تشکیل دهند. برخی از اصول مهم ست کردن گوشواره مروارید با لباس عبارت‌اند از:

۱. رنگ لباس را درست انتخاب کنید

رنگ لباس

گوشواره‌های مروارید در طیف رنگ‌های خنثا از سفید و مشکی تا سیاه و خاکستری و طلایی موجود هستند. بنابراین ست کردن آنها با هر رنگ لباس کار ساده‌ای است. اگر دوست دارید استایلی یکنواخت داشته باشید، می‌توانید مروارید را هم‌رنگ لباس انتخاب کنید. برای مثال، یک لباس مشکی با گوشواره مروارید مشکی و لباس سفید با مروارید سفید عالی خواهد بود. برعکس، اگر به‌دنبال کنتراست هستید، گوشواره مروارید سفید را با لباس مشکی و گوشواره‌های مروارید تیره را با لباس‌های روشن ست کنید.

۲. به موقعیتی که در آن هستید توجه کنید

در موقعیت‌های رسمی

گوشواره مروارید ساده‌ترین شکل گوشواره است و به همین دلیل، برای هر موقعیتی می‌توان از آنها استفاده کرد. این گوشواره‌ها برای لباس‌های رسمی، کژوال و اسمارت کژوال مناسب هستند. در موقعیت‌های رسمی، گوشواره مروارید میخی انتخابی بی‌عیب‌ونقص است. اگر لباس مجلسی یا کوکتل می‌پوشید، گوشواره‌های مروارید آویز کوتاه می‌تواند آن را تکمیل کند و برای موقعیت‌های اسمارت کژوال می‌توانید از گوشواره‌های آویز بلندتر استفاده کنید. برای لباس‌های کژوال، هم گوشواره‌های مروارید خلاقانه و استیتمنت گزینه‌های مناسبی هستند و هم گوشواره‌های میخی.

۳. سبک لباستان را در نظر بگیرید

سبک لباس
لباس‌های کلاسیک با مروارید سفید سنتی بهتر ترکیب می‌شوند

وقتی از گوشواره مروارید استفاده می‌کنید، به سبک لباس توجه کنید. لباس‌های کلاسیک مانند کت‌ودامن مشکی، با گوشواره‌های مروارید سفید سنتی شیک‌تر خواهند بود. مرواریدهای سیاه رنگین‌کمانی یا آنهایی که طلایی و براق هستند، مدرن‌ترند و با لباس‌های مد روز جذابیت بیشتری خواهند داشت. برای سبک بوهمی می‌توانید از گوشواره مروارید باروک و مرواریدهای بی‌شکل استفاده کنید.

۴. طرح لباستان هم عامل مهمی است

طرح لباس
طرح لباس بهتر است شلوغ نباشد تا مروارید خودش را نشان دهد

هنگام انتخاب گوشواره مروارید به طرح لباستان هم توجه کنید. اگر طرح لباس شلوغ و پر از رنگ‌های زیاد باشد، گوشواره‌های مروارید شما محو می‌شوند. بنابراین، لباس‌های ساده‌تر بهتر می‌توانند مرواریدها را به نمایش بگذارند. سادگی لباس اطمینان می‌دهد که مرواریدها کانون توجه باقی بمانند و درخشش آنها نقطه مرکزی استایل شما باشد.

ایده‌هایی برای ست کردن گوشواره مروارید با لباس رسمی

ایده برای ترکیب لباس رسمی با گوشواره مروارید

گوشواره مروارید اکسسوری مناسبی برای لباس‌های رسمی و مجلسی، از دامن‌های مدادی و کت‌وشلوارهای شیک گرفته تا لباس‌های کوکتل و لباس مجلسی تمام قد است. این گوشواره‌ها نه از زیبایی و شکوه لباس‌های رسمی شما می‌کاهند و نه زیبایی خودشان تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد. دلیل آن به سادگی و ظرافت مروارید برمی‌گردد؛ زیرا لباس‌های مجلسی شما را شیک و ظریف نشان می‌دهند و در نتیجه، اکسسوری‌های شما هم باید ظریف باشند.

لباس‌های شب و مجلسی

گوشواره مروارید برای لباس مجلسی
مروارید باروک برای لباس مجلسی

لباس‌های شب نیازمند جواهراتی هستند که با ظرافت آنها همخوانی داشته باشد. اینجاست که گوشواره‌های مروارید جادوی خود را نشان می‌دهند. برای لباس‌های شب می‌توانید هم از گوشواره‌های مروارید میخی استفاده کنید و هم گوشواره‌های مروارید آویز. البته همان‌طور که گفتیم، باید به سبک و رنگ لباستان هم توجه داشته باشید. اگر سبکی مینمالیستی دارید گوشواره‌های میخی انتخاب کنید.

برای گوشواره‌های مروارید، بهتر است سرشانه‌ها و یقه لباس باز باشد. این لباس‌های فضای گردن و شانه را خالی نگه می‌دارند تا گوشواره مروارید فرصتی برای نمایش خود داشته باشد.

تنوع جذابی از گوشواره میخی ببینید

لباس مشکی کوتاه ساده (LBD)

گوشواره مروارید با لباس سیاه کوتاه

لباس مشکی کوتاه ساده از همه لباس‌های مجلسی متفاوت است و بنابراین بهتر است بخشی جداگانه برای آن داشته باشیم. این لباس، ساده‌ترین لباس مجلسی است که ست کردن آن با هرچیزی امکان‌پذیر است و بنابراین، گوشواره‌های مروارید هم می‌توانند اکسسوری مناسبی برای آن باشند. اگر دوست دارید لباس مشکی را همچنان ساده نگه دارید، گوشواره مروارید را از نوع میخی انتخاب کنید. سادگی گوشواره میخی و لباس مشکی با هم ترکیب می‌شود و ظاهری درخشان به شما می‌بخشد که برای هر مجلسی مناسب است.

اگر می‌خواهید ظرافت و پیچیدگی بیشتری به لباس مشکی بدهید، گوشواره‌های مروارید را از نوع آبشاری انتخاب کنید. این گوشواره‌ها توجه را به خودشان جلب می‌کنند و لباس مشکی ساده هم بستر مناسبی برای نمایش آنها خواهد بود.

لباس‌های کوکتل

گوشواره مروارید برای لباس کوکتل

مهمانی‌های کوکتل، اغلب ترکیبی از مهمانی‌های رسمی و پارتی‌های شاد هستند. بنابراین لباس‌های کوکتل نیاز به جواهراتی دارند که بین این دو حالت تعادل مناسبی برقرار کنند. برای ست کردن گوشواره مروارید با لباس‌های کوکتل، گوشواره‌های آویز مروارید سفید مناسب‌تر است؛ زیرا نه خیلی رسمی است و نه خیلی کژوال.

کت‌ودامن مدادی یا کت‌وشلوار

گوشواره مروارید برای کت و شلوار یا کت و دامن

لباس‌های رسمی به گوشواره‌های ساده‌تر و ظریف‌تر نیاز دارند. این ترکیب می‌تواند حس اعتماد به نفس و حرفه‌ای بودن را منتقل کند. گوشواره مروارید با ظرافت خود و درخشندگی ملایمی که دارد، اجازه نمی‌دهد که لباس‌های رسمی تحت‌الشعاع قرار بگیرند.

لباس‌های مونوکروم با رنگ‌های خنثا

برای لباس‌های مونوکروم

استایل مونوکروم، چه در سایه‌های سفید، سیاه یا خاکستری، بستری ایجاد می‌کند که اجازه می‌دهد مرواریدهای سفید بدرخشند. یک بلوز سفید تمیز یا یک پیراهن مجلسی سفید، نگاه‌ها را زیاد به خود جلب نمی‌کند و بنابراین گوشواره مروارید شما به‌خوبی خودش را نشان می‌دهد. از سوی دیگر، اگر لباس مشکی ساده بپوشید، می‌توانید هم از گوشواره مروارید سفید استفاده کنید که تضادی شگفت‌انگیز و زیبا ایجاد کند و هم می‌توانید گوشواره مروارید مشکی انتخاب کنید تا استایلی ساده و تک‌رنگ داشته باشید.

انواع شومیز سفید زنانه

لباس عروس و نامزدی

برای لباس عروس

برای لباس عروس، نامزدی و سایر جشن‌های ازدواج هم می‌توانید روی گوشواره‌های مروارید حساب کنید. عروس‌خانم‌ها می‌توانند ظاهری مدرن داشته باشند و در عین حال، از گوشواره‌های مروارید کلاسیک استفاده کنند. گوشواره‌های آبشاری ظریف می‌توانند زیبایی طبیعی عروس را افزایش دهد.

ایده‌هایی برای ست کردن گوشواره مروارید با لباس کژوال

ایده برای ترکیب گوشواره مروارید با لباس‌های کژوال

گفتیم گوشواره مروارید جفت مناسبی برای لباس‌های رسمی هستند، اما این بدان معنا نیست که لباس‌های کژوال را نمی‌توان با مروارید ست کرد. آنها در لحظات آرام و بی‌دغدغه زندگی‌مان هم جایگاه مهمی دارند و فاصله بین راحتی کژوال و شیک‌بودن رسمی را پر می‌کنند. یک گوشواره مروارید به زیبایی لباس‌های روزمره شما می‌افزاید و استایل شما را به کژوال شیک تبدیل می‌کند.

در ادامه چند پیشنهاد برای ترکیب کردن گوشواره مروارید با لباس‌های کژوال داریم:

گوشواره مروارید با لباس‌ها و دامن‌های تابستانی

با لباس‌های تابستانی

گوشواره مروارید می‌تواند مکمل خوبی برای لباس‌ها و دامن‌های گشاد و راحت تابستانی با رنگ‌های شاد و ملایم باشد. این گوشواره‌ها حس زنانگی استایل شما را تقویت می‌کنند. یک گوشواره آویز کوتاه یا بلند یا گوشواره‌های میخی از هر رنگی برای این لباس‌ها مناسب است.

با بلوزها و تی‌شرت‌های کژوال

با تی‌شرت

چه کسی گفته پوشیدن تی‌شرت با شیک‌بودن منافات دارد؟ یک تی‌شرت گرافیکی با یک گوشواره مروارید سفید یا رنگی می‌تواند بسیار جذاب باشد. ظاهری آرامش‌بخش و ظریف به‌دور از گوشواره‌های استیتمنت خلاقانه که بیشتر افراد تصور می‌کنند تنها گوشواره‌های مناسب برای تی‌شرت هستند. یک مدل دیگر را ببینید:

با لباس کژوال

با شلوار یا لباس‌های جین

با لباس جین

بافت خشن جین در مقابل درخشش صاف مرواریدها، تضاد جذابی ایجاد می‌کند. یک گوشواره ساده مروارید با شلوارجین زاپ‌دار یا جلیقه جین، می‌تواند استایلی شیک با ظرافتی غیرمنتظره به شما ببخشد.

ترکیب با لباس‌های بوهمی

با لباس بوهمی

لباس‌های سبک بوهو الگوها و بافت‌های متفاوت را ترکیب می‌کنند و بنابراین، می‌توانند با مرواریدهای ناهمگون با شکل‌های عجیب و غریب مانند مرواریدهای باروک ست شوند. این مرواریدها شکل کامل و مشخصی ندارند و حس آزادی و جذابیت لباس‌های بوهمی را تقویت می‌کنند.

با لباس‌های کاملا مد روز

ترکیب با لباس‌های ترند روز

گوشواره مروارید می‌تواند با قطعات دیگری از جواهر مانند طلا، نقره، رزگلد یا سنگ‌های قیمتی دیگر ترکیب شود و ظاهری مدرن و آوانگارد داشته باشد. اگر از افراد مدگرا هستید که لباس‌های ترند روز می‌پوشید و همزمان به جواهرات سنتی علاقه دارید، می‌توانید گوشواره‌های مروارید ترکیبی با جواهرات دیگر را انتخاب کنید که هم سنت و هم مدرنیته را گرد هم آورد.

زیباترین گوشواره‌های مروارید در دیجی‌کالا

سخن پایانی

گوشواره‌های مروارید بسیار زیبا، ظریف و ساده هستند. می‌توانید آنها را با هر لباسی از رسمی گرفته تا کژوال ترکیب کنید، بدون اینکه زیبایی لباس یا گوشواره تحت‌تأثیر دیگری قرار بگیرد. گوشواره مروارید را می‌توانید با لباس‌های سبک کلاسیک و مدرن جفت کنید و از تعادل بین آنها لذت ببرید. با همه اینها، باید اصول ست کردن گوشواره مروارید با لباس را بدانید تا جذابیت و ظرافت بیشتری به استایل خود ببخشید.

آیا تاکنون از گوشواره مروارید استفاده کرده‌اید؟ معمولا در چه موقعیت‌هایی از آنها استفاده می‌کنید؟ لطفا دیدگاه‌هایتان را با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع najo majorica pearls
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.