بررسی استایل محمدرضا گلزار؛ سلبریتیِ خبرسازِ این روزها چه می‌پوشد؟

محمدرضا گلزار از آن سلبریتی‌هایی است که همه می‌شناسیم، حتی اگر زیاد اهل پیگیری اخبار مربوط به سلبریتی‌ها نباشیم. او در عرصه‌های مختلفی از جمله نوازندگی،‌ خوانندگی، بازیگری و اجرا فعالیت کرده است. در این مطلب از منومد به بررسی لباس‌ها و استایل محمدرضا گلزار می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

نگاهی به فعالیت‌های هنری محمدرضا گلزار

ورود محمدرضا گلزار به دنیای هنر با عضویت او در گروه موسیقی آریان در سال ۱۳۷۷ همراه بود. نوازنده گیتار خوش‌چهره‌ای که خیلی زود طرفداران خودش را پیدا کرد. بعدها با جداشدن از گروه آریان، در اولین اثر سینمایی خود یعنی «سام و نرگس» را بازی کرد و بازخوردهای مثبت فراوانی گرفت. چهره زیبا و حمایت طرفداران گلزار را در این عرصه ماندگار کرد، طوری که امروز بیشتر او را به عنوان بازیگر می‌شناسیم.

رضا گلزار در این سال‌ها چندین آهنگ هم خوانده که چندان مورد پسند عموم قرار نگرفته‌اند. او همچنین مجری‌گری مسابقه تلویزیونی «برنده باش» را برعهده داشت که به دلایلی اجرای آن متوقف شده است.

محمدرضا گلزار چه می‌پوشد

استایل و لباس پوشیدن این سلبریتی در سال‌های فعالیت او دستخوش تغییرات زیادی شده است و نمی‌توانیم او را پیرو اصول و چهارچوب خاصی در مد و فشن بدانیم. می‌توان گفت او با ترندهای روز پیش می‌رود و آنچه را که اصطلاحا «مد روز» می‌نامیم، امتحان می‌کند. در ادامه برخی موارد پرتکرار در استایل رضا گلزار را نام می‌بریم.

استایل مشکی رنگ محمدرضا گلزار

رنگ مشکی را در استایل گلزار زیاد می‌بینیم و به نظر می‌‌رسد او علاقه ویژه‌ای به لباس‌های مشکی دارد. او بارها با استایل مونوکروم مشکی در مراسم و فتوشوت‌ها حاضر شده است. همانطور که می‌دانید این رنگ استایل را رسمی‌تر نشان می‌دهد و اگر بخواهید کاریزماتیک به نظر برسید، انتخاب خوبی است.

علاقه رضا گلزار به رنگ مشکی به استایل رسمی او محدود نمی‌شود. برای مثال در این تصویر او را با تی‌شرت و شلوار جین مشکی می‌بینیم.

علاقه رضا گلزار به رنگ‌های نئونی

استفاده از رنگ‌های نئونی در استایل از آن مواردی است که هرکسی ریسک آن را به جان نمی‌خرد. هماهنگ کردن رنگ‌های نئونی با دیگر اجزای پوشش کار آسانی نیست و از طرفی توجه زیادی را به خود جلب می‌کنند. اما گلزار به این رنگ‌ها علاقه دارد و به وفور می‌توانیم رنگ‌های نئونی را در لباس‌، کلاه و کفش‌های مورد استفاده او ببینیم. البته این به آن معنی نیست که او همیشه در استایل کردن این رنگ‌ها موفق است. برای مثال در تصویر بالا کتانی‌های زرد نئونی با شلوار پر از زاپ و کت تک سورمه‌ای رنگ او هیچ هماهنگی ندارند و نتیجه ترکیبی شلخته شده است.

در این تصویر کاربرد بهتر رنگ نئونی در استایل را شاهد هستیم. طیف رنگ سبز در اجزای متخلف این استایل رضا گلزار دیده می‌شود و هماهنگی بیشتری بین آنها وجود دارد.

شلوارک، آیتم محبوب رضا گلزار در استایل

پوشیدن شلوارک بین سلبریتی‌های ایرانی زیاد رایج نیست، حداقل به جز زمانی که در حال ورزش هستند. اما به نظر می‌رسد این سلبریتی علاقه ویژه‌ای به شلوارک دارد و چه در باشگاه و چه در تصاویری که از خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد، او را با شلوارک می‌بینیم. در تصویر بالا او را یک شلوارک جین و بلوز مردانه آبی روشن می‌بینیم. یک استایل کاملا تابستانی و مناسب برای مهمانی‌‌ها خودمانی.

گلزار معمولا سلفی‌های آینه‌ای از خود به اشتراک می‌گذارد که قبل یا بعد از باشگاه گرفته شده‌اند. در این تصاویر هم معمولا شلوارک و تی‌شرت ورزشی بر تن دارد.

لباس‌های پر از طرح و نقش

گفتیم که نمی‌توانیم استایل محمدرضا گلزار را به سادگی دسته‌بندی کنیم، اما او هرچه باشد یک مینیمال‌گرا نیست. در بیشتر مواقع لباس‌هایی با طرح‌ها، تصاویر و پترن‌های شلوغ و رنگی بر تن این بازیگر می‌بینیم. مانند تصویر بالا که او تی‌شرتی با طرح جوکر پوشیده و با لبخند آن را نشان‌مان می‌دهد.

این هم یک استایل پر از طرح و نقش دیگر از محمدرضا گلزار؛ ژاکت بامبر او با بچ‌های رنگی پوشیده شده و کتانی او نیز پر از طرح و رنگ است. گرچه چنین استایلی به طور کلی برای افراد با سنین پایین مناسبتر است، اما دنیای فشن سن و سال نمی‌شناسد.

در تصویر بالا هم نمونه‌ای از استایل مونوکروم مشکی با چاشنی پترن‌ها را می‌بینید. شلوار اسلس و هودی هم از آیتم‌های پرتکرار استایل محمدرضا گلزار هستند. او بیشتر مواقغ هنگام فعالیت‌های روزمره با لباس‌های راحت و بی‌تکلف دیده می‌شود.

محبوب‌ترین هودی‌های مردانه اینجاست

کتانی جردن؛ کفش مورد علاقه گلزار

کتانی‌های جردن ساقدار حسابی مورد علاقه این سلبریتی هستند و به نظر می‌رسد او یک مجموعه از این کتانی‌ها داشته باشد. با توجه به این که او را به جز مراسم‌ها معمولا با استایل اسپرت می‌بینیم، این موضوع اصلا عجیب نیست.

کت و شلوارهای برند بر تن رضا گلزار

این سلبریتی سابقه همکاری با برندهای گوناگونی دارد و این برندها اسپانسر او در مراسم‌های مختلف می‌شوند. به جز این،‌ خود او به پوشیدن لباس‌های برند و گرانقیمت ایرانی و خارجی علاقمند است. در دوران مجری‌گری گلزار را با کت و شلوارهای مختلف از برندهای لوکس می‌دیدیم. باید بگوییم که او در ساختن استایل‌های رسمی موفق‌تر است و هماهنگی بیشتری در کت و شلوارهای او می‌بینیم.

این تصویر مربوط به مسابقه‌ای است که گلزار مجری‌گری آن را بر عهده داشت. به کت و شلوار شیک او نگاه کنید. گرچه کفش قهوه‌ای رنگ هماهنگی این استایل را به هم زده اما نمی‌توان از زیبایی لباس‌هایش چشم‌پوشی کرد.

اینجا هم او را با کت تک و شلوار جین می‌بینیم.  یکی از اصول پوشیدن کت،‌ باز گذاشتن دکمه آخر آنست تا شکیل‌تر بر تن بایستد که گلزار آن را رعایت نکرده است.

چند مدل ست و کت شیک مردانه ببینید

شما بگویید

در این مطلب سعی کردیم نگاهی به اصول لباس پوشیدن محمدرضا گلزار داشته باشیم و امیدوارم از خواندن آن لذت برده باشید. حالا در بخش نظرات برایمان بگویید کدام استایل او را بیشتر دوست داشتید و از کدام نکته ایده گرفته‌اید.


در ادامه بخوانید: بررسی استایل الناز شاکردوست؛ علاقه به استایل متنوع و کیف‌های خاص
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.