بررسی استایل روشنک گرامی؛ از انتخاب‌هایی کاملا مینیمال تا استایل‌هایی شلوغ و خاص

روشنک گرامی را با استایل متفاوت و مدل چشم‌هایش می‌شناسیم. او در لباس پوشیدن سلیقه جالبی دارد و خودش طراح لباس است. با منومد همراه باشید تا استایل و لباس‌های روشنک گرامی را بررسی کنیم.

روشنک گرامی متولد آخرین روز شهریور ماه سال ۱۳۶۲ است. او لیسانس معماری خود را از دانشگاه سوره گرفت و بعد در رشته کارگردانی تئاتر در دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل شد. تئاترهای دانشجویی اولین تجربیات او در بازیگری هستند و سریال «گمشدگان » اولین حضور او در تلویزیون محسوب می‌شود.

روشنک علاوه بر بازیگری در نوازندگی مهارت دارد و به گفته خودش می‌تواند تار، پیانو، ساکسیفون و عود بنوازد. این بازیگر دستی هم در طراحی و دوخت لباس دارد. او لباس‌هایی که طراحی کرده را در صفحه اینستاگرامی به اشتراک می‌گذارد. بیشتر مواقع او را با لباس‌هایی از برند خودش «RG»، می‌بینیم.

برند لباس روشنک گرامی

تصویر بالا مربوط به برندیست که خود او طراحی لباس‌هایش را برعهده دارد. پارچه‌های به کار رفته در تولیدات او بیشتر از رنگ‌های خنثی و برگرفته از طبیعت هستند. برش‌های آزاد و دوخت‌های ساده ویژگی مشترک تمام این لباس‌هاست و سبک طراحی‌های او را می‌توان نقطه اشتراکی بین استایل هنری و مینی‌مالیسم دانست.

برش‌های خاص در طراحی لباس

بیشتر لباس‌هایی روشنک گرامی برش‌های غیر متعارف دارند و این چیزی است که مورد استقبال هرکسی قرار نمی‌گیرد. مانتوی او را در تصویر بالا می‌بینید که دو چاک از قسمت کمر دارد و زیر آن یک پیراهن دیگر پوشیده تا استایلی لایه لایه داشته باشد. ترکیب رنگ‌‌ به کار رفته در استایل مناسب است و اجزا با یکدیگر همخوانی دارند. البته باید بدانید پوشیدن لباس با چنین برش‌هایی ممکن است شما را به اندازه لباس‌های دیگر، خوش‌اندام نشان ندهد. اما این دفرمه بودن بخشی از فشن است که برخی به آن علاقه دارند.

نیم‌بوت پلتفرم

نیم‌بوت‌های پلتفرم (لژدار) را می‌توان کفش مورد علاقه روشنک گرامی دانست. این بوت‌ها شما را قد بلندتر نشان می‌دهند و در عین حال بسیار راحت هستند. انتخاب دیگر او لوفر‌های لژدار هستند که با دامن هم بسیار زیبا می‌شوند. مانتویی که روشنک در این تصویر پوشیده هم یکی از طراحی‌های خود اوست. برش‌های مشابه تصویر قبلی را در آنها می‌بینید.

پارچه‌های سنتی ایرانی در استایل روشنک گرامی

همانطور که گفتیم این بازیگر استایلی منحصر بفرد و مخصوص خودش دارد. اما یک نکته آشنا در برخی از لباس‌هایی که بر تن او دیده‌ایم، استفاده از پارچه‌هایی سنتی ایرانی است که زیبایی ویژه‌ای به آنها ‌می‌بخشند. کتی که در تصویر بالا می‌بینید از پارچه ترمه با نقوش ریز دوخته شده است و تداعی‌گر لباسی اصیل و گرانقیمت است.

این هم یک استایل زیبا و چشم‌نواز دیگر از روشنک گرامی که نشانه‌های از ماکسیمالیسم در آن دیده می‌شود. کت مخمل آبی رنگ او کاملا حال و هوای ایرانی دارد و روی آن با اشیا قدیمی از جنس برنز تزئین شده‌ است. ترکیب رنگ‌های تیره در این استایل باعث می‌شوند کت مخمل به بهترین نحو دیده شود.

تور و چین‌، امضای شخصی روشنک در استایل

از مینی‌مال‌ترین لباس‌ها تا لباس‌های پرکار، پارچه‌های توری و چین‌دار را می‌توانید همه جای استایل روشنک گرامی ببینید. او تورها را مانند یک امضای شخصی با لباس‌ها و پارچه‌های گوناگون ترکیب می‌کند. گاهی مانند تصویر بالا تور بخش مهمی از لباس است و گاهی مثل یک اشاره جزئی تنها با دقت بیشتر می‌توانید آن را ببینید.

استایل بالا یکی از جالب‌ترین طراحی‌های اوست که از پارچه دنیم و تور تشکیل شده‌ است. چین‌های روی سینه و تور کارشده زیر آن، ظاهری عروسکی به لباس بخشیده‌اند. جزئیاتی مانند جوراب‌های لبه چیندار و کیف گلدوزی‌شده، ظرافت و زیبایی این استایل را تکمیل کرده‌اند.

این پیراهن روشنک نیز از پارچه‌ای توری با گلهایی برجسته دوخته شده است. پف لباس حالتی رویایی به آن داده و برش کوتاه بلند پایین آن بسیار زیباست. روشنک گرامی با استفاده از کمترین اکسسوری اجازه داده پیراهن تنها بخشی از این استایل باشد که تمام توجه بیننده را به خود جلب می‌کند.

مانتو و دامن

ترکیب مانتو با دامن یا پیراهن با دامن را زیاد در استایل‌های روشنک گرامی‌ می‌بینیم. به طور کلی او دامن را بر شلوار ترجیح می‌دهد و بیشتر مواقع او را با دامن‌های تا زیر زانو می‌بینیم. نکته جالب دیگر در استایل این بازیگر جوراب شلواری‌های او هستند، احتمالا او یک کشو پر از جوراب شلواری دارد. جوراب‌های مشکی، رنگی و حتی طرحدار و بامزه.

استایل متفاوت و پر از رنگ

این بازیگر را بیشتر اوقات با رنگ‌های مشکی، سفید، سورمه‌ای و خاکستری می‌بینیم. اما او توانست با استایل رنگارنگی که در تصویر بالا می‌بینید همه را شگفت‌زده کند. به کار بردن طرح‌های شلوغ در استایل هنر ظریفی است با کمی زیاده‌روی ممکن است نتیجه خوب از آب درنیاید. روشنک گرامی این شلوار پر از طرح را با شومیز سفید، بوت سفید وینتیج و کت صورتی ترکیب کرده که نتیجه جالبی هم دارد. شاید اگر شومیز کوتاه‌تر بود یا پایین آن در شلوار گذاشته می‌شد نتیجه بهتر بود.

کلاسیک و شیک

احساسی که با نگاه کردن به لباس‌های روشنک گرامی می‌گیریم این است: راحتی و بی‌تکلفی بودن، حتی زمانی که استایل کلاسیک دارد. تصویر بالا را ببینید؛ ترکیب رویه‌ای بلند با پیراهن مشکی و کیف دستی مربع شکل که در عین شیک بودن، رها و ساده‌گیرانه به نظر می‌رسند.

کمی هم شلختگی

این بازیگر در مصاحبه‌ای گفته زمان زیادی برای لباس پوشیدن صرف نمی‌کند و هرچه دم دستش باشد می‌پوشد. پس عجیب نیست که گاهی استایل او کمی شلخته به نظر برسد. اما همین شلختگی را می‌توان بخشی از ویژگی‌های استایل او دانست که از روحیه آسان‌گیرش نشات می‌گیرد.

عینک‌های خاص

یکی از اکسسوری‌های مورد علاقه روشنک گرامی، بدون شک عینک‌ها هستند. او عینک‌های متفاوت با فریم و لنزهای رنگارنگ دارد که استایل عجیبش را پیچیده‌تر نیز می‌کند.

نوبت شماست

سپاسگزاریم که تا پایان مطلب با ما همراه بودید. حالا که بررسی منومد از استایل روشنک گرامی را خواندید، دوست داریم نظر شما را درباره لباس‌های این بازیگر بدانیم. کدام لباس او را بیشتر دوست داشتید؟ برایمان در بخش نظرات بنویسید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.