بررسی استایل الناز شاکردوست؛ علاقه به استایل متنوع و کیف‌های خاص

الناز شاکردوست بازیگری است که در طول سال‌های فعالیتش مدام بهتر و بهتر شده است. روند رشد او در سینما چشمگیر بوده است. او هم نقش‌آفرینی و حضوری حرفه‌ای دارد و هم در انتخاب تیپ و ظاهر. در این مقاله از استایل الناز شاکردوست برایتان می‌گوییم.

استایل الناز شاکردوست؛ انتخاب‌های درست و اشتباهات بسیار کم

استایل الناز شاکردوست
الناز شاکردوست

شاکردوست همیشه مرتب و چشمگیر ظاهر می‌شود. او را با استایلی بی‌دقت که برایش فکر و زمان صرف نشده در هیچ موقعیتی نمی‌بینیم. شاید گاهی اشتباهاتی داشته باشد اما به‌طور کلی نمره خوبی در زمینه استایل و پوشش می‌گیرد.

با مرور استایل‌های او به چند ویژگی زیر درباره‌اش می‌رسیم:

  • علاقه به استایل‌های متنوع و خاص
  • استفاده از کیف‌های متفاوت و ویژه
  • استایل‌های مرتب و فکرشده
  • آرایش و مدل موی متنوع
  • علاقه‌مند به دنبال‌کردن ترندها

همان‌طور که گفته شد، نقدهایی هم به استایلش وارد است. برای مثال:

  • ناهماهنگی میان بخش‌های مختلف استایل؛
  • همخوان‌نبودن پارچه انتخابی لباس با مدل آن.

علاقه به استایل‌های متنوع و خاص

استایل الناز شاکردوست
انتخاب‌های خاص

شاکردوست از امتحان‌کردن مدل‌های مختلف لباس و مو استقبال می‌کند و خاص‌بودن را هم دوست دارد. او هیچ‌گاه در چارچوب استایل و پوشش خاصی دست به انتخاب نمی‌زند. هربار که او را در موقعیتی می‌بینیم، با دفعه قبلی متفاوت بوده است.

چنین چیزی باعث می‌شود که استایل فرد دارای عناصری نباشد که او را خاص و منحصربه‌فرد می‌کند. در واقع، برند شخصی در چنین حالتی شکل نمی‌گیرد. استایل متنوع الناز شاکردوست معمولا بی‌غلط ومطلوب بوده است.

او از عناصری در تیپ خود بهره می‌برد که متفاوت و خاص هستند. به تصویر بالا نگاه کنید؛ بوت شلواری شاکردوست انتخاب خاصی است. این انتخاب زیبا و جذاب به‌نظر می‌رسد و رنگش هم با باقی بخش‌های استایل بسیار هماهنگ است.


حتما بخوانید: چطور استایل شخصی خودمان را بسازیم؟

استفاده از کیف‌های متفاوت و ویژه

الناز شاکردوست
کیفی خاص با طراحی متفاوت

یکی از نکاتی که همیشه در استایل الناز شاکردوست دیده می‌شود، میل به انتخاب کیف‌های متفاوت، گران و خاص است. او یا رنگ کیف‌ها را خاص و چشمگیر انتخاب می‌کند یا به‌سراغ مدل‌های ویژه و جالب‌توجه می‌رود.

در تصویر بالا، کیف شاکردوست را می‌بینید که شبیه سگ طراحی شده است. این کیف کاری از برند ایرانی مادام‌ لولو است. این کیف بامزه و متفاوت به‌نظر می‌رسد اما آیا برای استایلی تقریبا رسمی مناسب است؟ طراحی آن هم طوری نیست که راحت روی دست قرار بگیرد و به دیدنی‌ترشدن استایل کمکی کند.

گاهی‌اوقات، برخی از طرح‌های خاص و عجیب فقط در همان سطح غریب‌ماندن و متفاوت‌بودن باقی می‌مانند. در حالی که هربخش از استایل باید در هماهنگی با بخش‌های دیگر انتخاب شود و حرفی برای گفتن و متعادل‌کردن تیپ داشته باشد.

مدل‌های کیف زنانه مناسب مهمانی اینجاست

استفاده از استایل‌های مرتب و فکرشده

استایل الناز شاکردوست
انتخاب‌های خوب استایل

هیچ‌گاه، شاکردوست را با استایلی نامرتب ندیده‌ایم. او همیشه درباره تیپ خود فکر و طرح موردنظرش را با دقت و آراستگی کامل اجرا می‌کند. این ویژگی برای کسانی که شهرت دارند و زیر نگاه افراد متعدد هستند، بسیار پسندیده است.

استایل‌های درخشان و مرتب از شاکردوست زیاد دیده‌ایم. برای مثال، به پوشش او در تصویر بالا نگاه کنید. او در این جشنواره، جایزه بهترین بازیگر را از آن خود کرد. سادگی و در عین‌حال مرتب‌بودن استایل او قابل‌قبول و مطلوب است.

آرایش و مدل موی متنوع

استایل و لباس‌های الناز شاکردوست
مدل و رنگ موهای متنوع

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های استایل الناز شاکردوست میل او به تنوع است. این تنوع در آرایش و رنگ موهایش هم زیاد دیده می‌شود. در تصویر بالا او را با موهایی به رنگ آبی فانتزی می‌بینید. این رنگ با صورت او در هماهنگی است و با رنگ ناخن‌ها و سفیدی مانتویش هم هم‌خوانی دارد.

یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب استایل‌های خاص و متفاوت، پذیرش آن از سوی فردی است که آنها را انتخاب می‌کند. اگر شما باور نداشته باشید که استایلی خاص برایتان مناسب است و به شما می‌آید، دیگران هم از آن استقبال نخواهند کرد اما شاکردوست اعتمادبه‌نفس خوبی در این زمینه دارد.

علاقه‌مند به دنبال‌کردن ترندها

لباس‌های الناز شاکردوست
پیروی از ترندها

دنبال‌کردن ترندهای روز هم از علایق شاکردوست است. او ترندهای مختلف را به‌خوبی دنبال و مناسب‌ترین‌ها را در استایلش پیاده‌سازی می‌کند. در تصویر بالا هم شاهد استفاده الناز از رنگ موهای فانتزی هستیم. او همیشه از مدل‌های لباس مد روز استقبال می‌کند و نشانه‌ای از دنبال‌کردن ترندها را در استایلش می‌بینیم.

تیپ الناز شاکردوست
دنبال‌کردن ترندها

در تصویر بالا هم شاکردوست از کت‌وشلواری خوش‌رنگ و مناسب برای فصل تابستان استفاده کرده است. این روزها، کت‌وشلوارهای زنانه طرفدار زیادی پیدا کرده‌اند و هنرپیشه‌ها هم در استایل‌هایشان از آنها زیاد استفاده می‌کنند.

محبوب‌ترین مدل‌های مانتو کتی

منفی۱؛‌ ناهماهنگی میان بخش‌های مختلف استایل

استایل و لباس‌های الناز شاکردوست
نبود تناسب در انتخاب صندل و بخش‌های دیگر استایل

استایل الناز شاکردوست مطلوب است و نمره خوبی می‌گیرد اما اشتباهاتی هم دارد. برای مثال، گاهی‌اوقات میان بخش‌های مختلف استایل او ناهماهنگی‌هایی وجود دارد یا شاید بتوان گفت که جای بهبود دیده می‌شود.

برای مثال، در تصویر بالا، بهتر بود که در این استایل رسمی از کفش استفاده شود و نه صندل. کفشی با نوک باریک و تیز و پاشنه‌دار انتخاب بسیار بهتری برای تکمیل چنین استایلی به‌نظر می‌رسد.

منفی۲؛ همخوان‌نبودن پارچه انتخابی لباس با مدل آن

تیپ الناز شاکردوست
ناهماهنگی میان پارچه و مدل

یکی دیگر از مهم‌ترین نکات در استایل، توجه به تناسب مدل و پارچه است. اگر این دو تناسبی نداشته باشند، خروجی نهایی اصلا خوب از کار درنمی‌آید. به لباس شاکردوست توجه کنید. او مدلی انتخاب کرده که با این پارچه در هماهنگی کامل نیست.

چنین مدلی نیازمند پارچه‌ای است که بریزد. پارچه‌ای که در حال حاضر برایش استفاده شده، خشک و غیرمنعطف است. مدل آن بسیار زیباست و با تیپ و اندام الناز هماهنگی دارد. کفش‌ها هم خوب انتخاب شده‌اند. کیف هم که بسیار مناسب موقعیتی رسمی است. با این حال، اگر پارچه منعطف بود، نتیجه چند گام به جلو می‌رفت.

نظر شما چیست؟

پوشش و استایل الناز شاکردوست

مرور استایل الناز شاکردوست نشان می‌دهد که به دنیای مدوفشن اهمیت می‌دهد. او زیباست و اندام خوبی هم دارد. همین‌ها به او کمک می‌کنند که با کمی دقت، چشمگیرترین استایل‌ها را داشته باشد. البته اشتباهاتی هم دارد و می‌تواند انتخاب‌های بهتری برای خود در نظر بگیرد. با این حال از آن دسته از هنرپیشه‌هایی است که هم در سال‌های اخیر، نقش‌های خوب و قابل‌قبولی ارائه کرده و هم استایلی مطلوب. شما استایل او را می‌پسندید؟ فرض کنید که شاکردوست راهی جشنواره کن است. پیشنهادتان برای پوشش او در مراسم اختتامیه چیست؟


در ادامه بخوانید: بررسی استایل و لباس‌های طناز طباطبایی؛ بی‌آلایش و علاقه‌مند به رنگ‌های خنثی
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.