بررسی استایل پردیس پورعابدینی؛ طرفدار سرسخت رنگ‌های نود

پردیس پورعابدینی از آن دست بازیگرانی است که علاوه بر استعداد و پشتکار، بخت با او یار بوده است. با آنکه تنها پنج سال از شروع کارش در سینما و تلویزیون می‌گذرد، اما شهرت و موفقیت زیادی کسب کرده و مخاطبین این رسانه‌ها او را می‌شناسند. قرار است در این مطلب از منومد به بررسی استایل و اصول لباس پوشیدن پردیس پورعابدینی بپردازیم. از شما می‌خواهیم تا پایان با ما همراه باشید.

بیست و یکمین جشن حافظ

پردیس پورعابدینی را بیشتر بشناسید

این بازیگر جوان متولد فروردین ماه سال ۱۳۷۹ است، گرچه چهره‌ی آرام و استایل موقر او باعث می‌شود سنش را بالاتر حدس بزنید. مانند اکثر بازیگران، کار خود را با تئاتر شروع کرد و برای اولین بار در نمایشی به نام «قصه‌ ظهر جمعه» پا بر صحنه‌ی اجرا گذاشت. او از افرادی است که در کلاس‌های بازیگری مسعود کیمیایی شرکت کرده و تحت نظر نسیم ادبی تعلیم دیده است.

همانطور که گفتیم او بازیگر خوش شانسی است. بازی در سریال آقازاده، اولین اثر حرفه‌ای دوران کاری‌اش، باعث شد سال ۱۳۹۹ نامش در فهرست نامزدهای جایزه حافظ قرار بگیرد. تنها دو سال بعد برای نقش‌آفرینی در فیلم سینمایی غریب، جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را با خود به خانه برد. این کارنامه‌ موفق باعث شده تا کارشناسان آینده‌ی روشنی را برای پردیس پورعابدینی متصور شوند.

نگاهی کلی به استایل پردیس پورعابدینی

آنچه در نگاه اول از استایل و لباس‌های پردیس پورعابدینی دستگیرمان می‌شود شیک‌پوشی و تعادل است. پوشش او در بیشتر مواقع رسمی است و گرچه سن بالایی ندارد اما استایلش رنگی از زنانگی و جاافتادگی دارد. پردیس با ۱۷۳ سانتی‌متر قد یکی از بازیگران زن بلندقد محسوب می‌شود. این موضوعی است که او به خوبی در انتخاب لباس به آن توجه می‌کند و لباس‌هایی متناسب با اندامش می‌پوشد. پالت رنگی مورد استفاده‌ی این بازیگر بیشتر شامل رنگ‌های خنثی و رنگ‌هایی برگرفته از طبیعت هستند. در ادامه چند مورد از اصول لباس پوشیدن او را می‌خوانید.

تصویر از حساب اینستاگرام پردیس پورعابدینی

بالاتنه‌ای با برش‌های آزاد

پردیس پورعابدینی اندامی ظریف و به اصطلاح اسکینی دارد. لباس‌های حجیم و مدل‌های پف‌دار بر چنین اندامی بهتر می‌نشینند و نتیجه‌ای بسیار شیک خواهند داشت. این بازیگر نیز به پیروی از همین اصل، مانتو‌ها و کت‌هایی با برش‌های آزاد، یقه‌‌ها و آستین‌های حجیم و پرکار می‌پوشد. اگر اندامی باریک دارید و می‌خواهید پرتر به نظر برسید، مانند پردیس سراغ رنگ‌های روشن و پارچه‌هایی با ایستایی بالا بروید.

استایل پردیس پورعابدینی در جشنواره فجر

شلوارهای واید بلند

شلوار واید از ترندهای چند سال اخیر است و تقریبا هر شخص خوش‌استایلی حداقل یکی از این شلوارها در کمد لباس خود دارد. جذاب‌ترین ویژگی این مدل شلوار این است که پاها را کشیده‌تر نشان می‌دهد، کافی است آن را با کفش پاشنه‌دار بپوشید و قد شلوار را طوری در نظر بگیرید که روی کفش را تا حد امکان بپوشاند. ترفند بعدی این است که کفش را همرنگ شلوارتان انتخاب کنید تا با ایجاد خطای دید، نتیجه‌ بهتری بگیرید.

پردیس پورعابدینی قد بلندی دارد اما همانطور که می‌بینید شلوار واید بلند، آیتم جدایی‌ناپذیر استایل اوست.

اکران مردمی فیلم بی مادر در جشنواره فجر

رنگ‌های خنثی

دیگر همه می‌دانند که رنگ‌های خنثی استایل را مرموزتر و گرانقیمت‌تر از آنچه هست، نشان می‌دهند. لباس‌های مشکی و طوسی را می‌توانید بارها و بارها بپوشید و هربار خوب به نظر برسید. از طرفی ترکیب آنها با دیگر رنگ‌ها آسان است. مثلا همین پالتوی مشکی با قد زیر زانو، از واجبات کمد لباس خانم‌هاست. به نیم‌بوت پاشنه مستطیلی پردیس هم توجه کنید که از کاربردی‌ترین و راحت‌ترین ترندهای زمستانی است.

اکران مردمی فیلم بی مادر

محبوب‌ترین پالتوهای زنانه در دیجی‌استایل

پارچه پلیسه

دامن‌ها و شلوار‌های پلیسه‌ حالتی رها و سبک به ظاهر می‌بخشند و در عین سادگی پارچه می‌توانند نقطه عطف استایل‌تان باشند. یکی از کاربردهای پارچه پلیسه، ایجاد حجم در استایل است و برای افراد باریک‌‌اندام مانند پردیس پورعابدینی انتخابی عالی محسوب می‌شود. در مقاله‌ای دیگر همه‌چیز را درباره پارچه پلیسه و موارد استفاده آن به شما گفته‌ایم.

اکران فیلم بی مادر

حتما بخوانید: ۱۰ پیشنهاد جذاب و زیبا برای ست کردن دامن پلیسه

رنگ‌های نود

برای داشتن یک استایل کلاسیک و سرشار از ظرافت، قدرت رنگ‌های نود را دست کم نگیرید، به ویژه در کیف و کفش. یک کیف و کفش نود می‌تواند با تمام لباس‌های شما به خوبی هماهنگ شود و به این ترتیب در هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهید کرد. همانطور که در تصویر بالا می‌بینید پردیس به زیبایی این رنگ را در اوتفیت خود به کار برده و ظرافت آن را ببیشتر کرده است.

تصویر از حساب اینستاگرام پردیس پورعابدینی

ترنچ کت کرم

بیشتر اوقات پردیس را با استایل رسمی دیده‌ایم، اما او در زندگی روزمره و با استایل کژوال نیز خوش‌پوش است. این استایل او که می‌توان آن را مونوکروم به شمار آورد از آیتم‌های کرم و استخوانی تشکیل شده و برای موقعیت‌های زیادی می‌تواند الهام‌بخش شما باشد. ترنچ کت یک لباس همه کاره است که با دورس و اسنیکر استایلی کژوال و جذاب به شما می‌دهد و با یک شومیز و شلوار پارچه‌ای و بوت، ظاهری شیک و رسمی. پرکاربردترین رنگ‌های آن هم کرم، قهوه‌ای و مشکی هستند. پیشنهاد می‌کنیم حتما یکی از این رنگ‌ها را در کمد لباس‌های پاییز و زمستانه خود داشته باشید.

جشن حافظ

استایل سفید و مشکی

ترکیب رنگی سفید و مشکی برای همه‌ی زمان‌ها و همه‌ی موقعیت‌ها انتخاب خوبی به شمار می‌رود؛ از یک اوتفیت ساده برای محیط‌ کار گرفته تا مراسمی مانند جشن حافظ. مغزی‌دوزی سفید مانتوی او با شلوار هماهنگی زیبایی ایجاد کرده و جزئیاتی مانند روش گره‌زدن روسری استایل او را چشم‌نوازتر کرده است. نکته‌ای که با دیدن این تصویر می‌توانیم به آن اشاره کنیم، اهمیت بالای جنس لباس بر امتیاز کلی استایل است. پارچه به کار رفته در مانتوی پردیس پورعابدینی ژاکارد است که ایستایی بالایی دارد و بیشتر مزون‌ها برای دوخت مانتوهای رسمی و مجلسی از آن استفاده می‌کنند.

تصویر از حساب اینستاگرام بازیگر

کفش پاشنه بلند

همانطور که گفتیم پردیس از جمله افراد بلند قد است اما این موضوع باعث نشده تا از پوشیدن کفش‌ها و صندلی‌های پاشنه بلند صرف نظر کند. می‌دانید که دنیای فشن بر همین پاشنه‌های بلند و نازک می‌گردد. این مدل صندل که در تصویر بر پای این بازیگر می‌بینید، گرچه برای راه‌رفتن راحت نیست اما یک گزینه خوب و کاربردی برای کمد تابستانی هر خانمی خواهد بود. زیرا با پاشنه‌های شیشه‌ای و رویه‌ی شفافش می‌توانید آن را با هر استایلی هماهنگ کنید. کفش‌ها و اکسسوری‌های ژله‌ای و شفاف از ترندهای سال ۲۰۲۴ میلادی هستند.

پورعابدینی در چهلیمن جشنواره فجر

کیف دستی مربع شکل

با نگاهی به تصاویر پردیس پورعابدینی در موقعیت‌های مختلف، علاقه او را به کیف دستی‌های مربع شکل و ساده در می‌یابیم. این مدل کیف‌ها برای استایل‌های رسمی و دخترانه مناسبند. به طور کلی پردیس پورعابدینی در چارچوب امن خود لباس می‌پوشد و برای مثال اگر یک مدل شلوار، کت یا کیف را دوست داشته باشد ممکن است آن را در رنگ‌های مختلف یا با مدل‌های مشابه در استایل خود تکرار کند.

چند مدل کیف زنانه مناسب مهمانی ببینید

نوبت شماست

خوشنود و سپاسگزاریم که تا پایان این مطلب با ما همراه شدید. امیدواریم بررسی ما از استایل پردیس پورعابدینی را دوست داشته باشید و این مطلب به شما برای خوش‌استایل شدن، ایده‌های جدیدی داده باشد. حالا از شما می‌خواهیم در بخش نظرات برایمان بنویسید کدام لباس پردیس را بیشتر دوست داشتید؟ کدام لباس توانست الهام‌بخش شما باشد؟


در ادامه بخوانید: بررسی استایل شهاب حسینی؛ از علاقه به پیراهن سفید مردانه تا آشفتگی در استایل
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.