بررسی استایل امیرحسین آرمان؛ خوش‌پوش با انتخاب‌های اغلب درست

امیرحسین آرمان از آن افرادی است که چهره‌شان به شما حس دوستی و مهربانی می‌دهد. او خوش‌چهره و خوش‌ استایل است و انتخاب‌های خوبی در پوشش دارد. در این مطلب از منومد می‌خواهیم استایل و لباس‌های امیرحسین آرمان را بررسی کنیم، با ما همراه شوید.

امیر حسین آرمان را بیشتر بشناسید

او یک آبان ماهی متولد سال ۱۳۶۱ است. اولین حضورش در دنیای سینما به سال ۱۳۸۳ و فیلم «ازدواج به سبک ایرانی» برمی‌گردد. او در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی نقش‌آفرینی کرده و در چند نمایش خانگی هم حضور داشته که «مانکن» از میان‌ آنها بیشتر مورد استقبال بینندگان قرار گرفته است. جالب است بدانید امیر حسین لیسانس دکوراسیون داخلی دارد و چند ترانه هم خوانده است.

ممکن است او را با حضورش در تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردهای برند «ال سی من» نیز به یاد بیاورید. پسری شیک‌پوش که بعضی‌ها می‌خواستند کت و شلواری شبیه به او داشته باشند.

آشنایی با استایل امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان نشان داده که در انتخاب استایل بسیار انعطاف‌پذیر است. او را می‌توانید کاملا کلاسیک و با کت و شلوار یا کاملا راحت با یک هودی ببینید. جالب است که در هر دو حالت از جذابیت استایلش کاسته نمی‌شود. این بازیگر اندام مناسبی دارد و با توجه به عکس‌هایی که در شبکه‌ اجتماعی به اشتراک می‌گذارد می‌دانیم اهل طبیعت‌گردی است. به همین دلیل لباس‌ها به خوبی بر تنش می‌نشینند.

استایل طبیعت‌گردی و شلوار چریکی

همانطور که گفتیم کمپینگ و طبیعت‌گردی از فعالیت‌های مورد علاقه آقای آرمان است. پترن چریکی در لباس‌های طبیعت‌گردی بسیار دیده می‌شود و تصور می‌کنیم این طرح مورد علاقه این بازیگر نیز باشد.

این هم تصویری دیگر از امیرحسین آرمان با شلوار چریکی. بهترین رنگ‌ها برای ست کردن تیشرت با شلوار چریکی طوسی، مشکی و سفید هستند. این شلوار حال و هوای جذابی به استایل می‌بخشد، البته به شرطی که به‌درستی استایل شده و در موقعیت مناسب پوشیده شود.

رنگ‌های طبیعت در استایل امیرحسین آرمان

یک راه ساده برای خوش‌استایل بودن این است که از طبیعت الهام بگیرید. لباس‌هایی با رنگ‌های خاکی، کرم، سبز سدری و قهوه‌ای ما را به یاد جنگل و طبیعت می‌اندازند. انگار آقای بازیگر آنقدر با طبیعت خو گرفته که تاثیراتش را می‌توانید در استایلش هم ببینید. امیرحسین آرمان در تصویر بالا استایل ساده و مینیمال خود را با چند دستبند مهر‌ه‌ای و یک دستنبد کارتیه کامل‌تر کرده است.

هودی و کاپشن

این سال‌ها ترکیب هودی و کاپشن در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف،‌ به محبوب‌ترین و راحت‌ترین استایل زمستانی تبدیل شده‌اند. امیرحسین هم به وفور با این استایل گرم و راحت دیده می‌شود. رنگ‌های قرمز و طوسی به طرز عجیبی در کنار هم خوب می‌شوند، حتما امتحانشان کنید.

تیشرت سفید از واجبات خوش‌پوشی

امکان اینکه شما در کمد لباس‌های یک فرد خوش‌استایل یک تیشرت سفید ساده پیدا نکنید، نزدیک به صفر است. امیرحسین هم مانند هر فرد خوش‌پوش دیگری تیشرت سفید می‌پوشد. پوشیدن این تیشرت باعث می‌شود شما مرتب و آراسته به نظر برسید و با هر رنگ شلواری هم هماهنگ است. به نظر ما که یکی کافی نیست و باید چند تیشرت ساده سفید داشته باشید.

کت و شلوارهای امیرحسین آرمان

می‌رسیم به جذاب‌ترین بخش از استایل امیرحسین آرمان یعنی کت و شلوارهای شیک او. این بازیگر فعالیت‌هایی در عرصه مدلینگ داشته و چهره تبلیغاتی برند ال سی من بوده است. ویژگی‌های چهره‌ او باعث شده تا در استایل‌های کلاسیک با کت و شلوار از هر زمان دیگری بهتر باشد. گرچه برخی از تصاویر او مربوط به تبلیغات این برندها هستند، اما می‌توانند برای انتخاب رنگ و مدل کت و شلوار الهام‌بخش شما باشند.


حتما بخوانید: شخصیت‌شناسی افراد کلاسیک‌پوش؛ در دنیای ذهنی کلاسیک‌پسندان چه می‌گذرد؟

این تصویر مربوط به اکران یکی از سری‌های سریال مانکن است که امیر حسین آرمان نقش اصلی آن را برعهده داشت. کت و شلواری به رنگ آبی تیره با پیراهنی نوک‌مدادی و پوشت قرمز رنگ. همانطور که می‌بینید او اینجا از کمربند استفاده نکرده و دکمه‌های کتش را باز گذاشته است. این نکات به علاوه باز گذاشتن دکمه اول پیراهن، استایلش را به یک استایل ایتالیایی شیک بدل کرده‌اند. یقه کمی پهن با گوشه‌های تیز نیز او را چهارشانه‌تر نشان می‌دهند.

این هم آقای آرمان با کلاسیک‌ترین استایل مردانه. کت و شلوار مشکی با پیراهن سفید. اگر نمی‌دانید چه بپوشید کافی است سراغ گزینه‌هایی از این دست بروید که همیشه جواب خود را پس داده‌اند. می‌توانید مانند امیرحسین با پاپیون و سنجاق کت کار را تمام کنید.

جلیقه و شلوار

گاهی می‌خواهید استایل رسمی داشته باشید اما نمی‌خواهید کت بپوشید. یا ممکن است گرمای هوا به شما اجازه ندهد سراغ کت‌ بروید. جلیقه و شلوار برای این مواقع بسیار مناسبند. در تصویر بالا امیرحسین آرمان جلیقه و شلواری به رنگ کرم روشن را با پیراهنی سورمه‌ای پوشیده که تضاد رنگی آن خوبی دارند. نکته ظریفی که استایل جلیقه و شلوارتان را دگرگون می‌کند همین تا کردن آستین‌ها به بالاست. اضافه کردن ساعت و دستبند هم می‌تواند جذابیت‌تان را تضمین کند.

باز هم کت، اما این بار چرم

اگر تا به حال فکر می‌کردید امیرحسین آرمان با کت و شلوار خیلی خوش‌تیپ است، پس حتما او را با کت چرم ندیده‌اید. ترکیب کت چرم و بافت یقه اسکی هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها بسیار زیباست و می‌توانید پاییز و زمستان بعدی آن را امتحان کنید.

نگاهی به نقاط ضعف

این استایل امیرحسین ما را شوکه کرده است. گرچه ترکیب رنگ‌ها به درستی رعایت شده اما این سبک شلوار اندامی قد نود، چند سال است که از مد افتاده و انتخاب آن توسط این بازیگر کمی عجیب به نظر می‌رسد. پیراهن تابستانی او زیباست، کیف چرمش کاملا شیک است. لوفر و ساعتش نیز به خوبی هماهنگ شده‌اند اما با این استایل کمی ناهمخوانی دارند.

در تصویر بالا امیرحسین کت و شلوار را از یک رنگ انتخاب کرده و روی آنها یک کت با رنگ متفاوت پوشیده است. انتخاب رنگ‌ها، پوشیدن پیراهن سفیدی که سرآستین آن بیرون زده و سایز کوچک کت، ظاهری نامرتب به او داده‌اند. گرچه داشتن خلاقیت در استایل نکته‌ای مثبت است اما گاهی خلاقیت زیادی کار دست شما خواهد داد و نتیجه را ناخوشایند خواهد کرد.

نوبت شماست

خوشحالیم که تا پایان این مطلب همراهمان شدید و بررسی ما از استایل و لباس‌های امیرحسین آرمان را خواندید. نظر شما درباره استایل این بازیگر چیست؟ کدام استایل او را ممکن است برای خودتان امتحان کنید؟


در ادامه بخوانید: پولوشرت چیست؟ چطور آن را به‌درستی استایل کنیم؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.