بررسی استایل پانته‌آ پناهی‌ها؛ زیبا، چشم‌نواز و حرفه‌ای

حضور نام پانته آ پناهی‌ها در فهرست بازیگران یک فیلم یا نمایش، کافیست تا به دیدن آن اثر تشویق شویم. این بازیگر انتخاب‌های فوق‌العاده‌ای در لباس پوشیدن دارد، به همین دلیل در این مطلب به بررسی استایل پانته‌آ پناهی‌ها پرداخته‌ایم. تا پایان این مطلب با منومد همراه باشید.

با پانته‌آ پناهی‌ها بیشتر آشنا شوید

پانته‌آ پناهی‌ها سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. او مدرک لیسانس کارگردانی سینما را از موسسه آموزش عالی سوره گرفته و به جز بازیگری در سینما و تئاتر،‌ تجربه مجری‌گری صحنه را نیز دارد. او در آثار موفقی نقش‌آفرینی کرده اما مجموعه نمایش خانگی شهرزاد باعث شد تا در ذهن و قلب مخاطب ماندگار شود. مخاطبان تلویزیون هم او را با سریال بانوی عمارت به یاد می‌آورند.

ویژگی‌های استایل پانته‌آ پناهی‌ها

این بازیگر در لباس پوشیدن سبک و سیاق مخصوص به خودش را دارد و همین استایلش را برای علاقمندان به دنیای مد جذاب می‌کند. مهم‌ترین ویژگی استایل پانته‌آ پناهی‌ها،‌ بدون زمان (Timeless) بودن آنست. به این معنا دستخوش ترند‌های روز و مدهای گذرا نمی‌شود و در هر زمانی زیبا و شیک به نظر می‌رسد. او اهل امتحان کردن سبک‌های عجیب یا پیچیده نیست و به سادگی در چهارچوب قوانین نانوشته خودش لباس می‌پوشد.

او اجازه نمی‌دهد محیط اطراف برایش استانداردهای زیبایی را تعیین کنند. در سال‌هایی که جوان ماندن و پیشگیری از ظهور نشانه‌های افزایش سن، به هدفی همگانی تبدیل شده‌، خانم‌ پناهی‌ها از معدود سلبریتی‌هایی است که موهای خاکستری‌اش را با رنگ نمی‌پوشاند و  هراسی از پدیدار شدن چین‌های ظریف بر صورتش ندارد. اینطور به نظر می‌آید که با ظاهرش در صلح است و حالا موهای خاکستری – نقره‌ای او بخشی از استایل خاصش محسوب می‌شوند.

استایل ساده پانته آ پناهی هاهمواره آراسته در عین سادگی

احتمالا همه ما در اطرافمان فردی را می‌شناسیم که همیشه خوش‌پوش است و هرگز او را با لباس‌های نازیبا ندیده‌ایم. پانته‌آ پناهی‌ها یکی از آن افراد به شمار می‌رود. او همواره با لباس‌های آراسته و شیک دیده می‌شود حتی وقتی ساده‌ترین و بیسیک‌ترین انتخاب‌ها را دارد.

برای مثال در تصویر بالا او را با کت، شلوار، شومیز و شال مشکی‌رنگ می‌بینیم در حالی که کیف دوشی چرم بدون تزئینات اضافی انداخته است. هیچ نکته‌ عجیبی در این استایل نیست اما رعایت اصول صحیح لباس پوشیدن، باعث می‌شود این استایل چشم‌نواز باشد.

استایل پانته آ پناهی ها

این تصویر را نیز آورده‌ایم تا بگوییم برای داشتن یک استایل شیک به آيتم‌های لوکس یا پر زرق و برق نیازی ندارید. کافیست به بافت‌ها، پارچه‌ها، برش و دوخت و هارمونی رنگ لباس‌هایتان بیشتر توجه کنید تا همچون خانم پناهی‌ها خوش‌پوش باشید.


حتما بخوانید: مهم‌ترین آیتم‌های بیسیک که باید در کمد هر خانمی باشند

بافت و پارچه‌های سنتی در استایل پانته‌آ پناهی‌ها

بیشتر لباس‌های پانته آ پناهی‌ها برای حضور در جشن‌ها و مراسم‌های مهم یک ویژگی مشترک دارند و آن بافت و پترن‌های سنتی ایرانی است. در تصویر بالا او را در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نشان می‌دهد، طرح و رنگ نقوش مانتو یادآور معماری ایرانی هستند. او دیگر اجزای استایل را ساده و بدون طرح انتخاب کرده که بهترین راه برای نمایش آن مانتوی زیباست.

این کت زیبا را ببینید که می‌توان ساعت‌ها به جزئیات آن نگاه کرد و خسته نشد. طرح‌هایی شبیه به نقوش گلیم‌ ایرانی همراه با تزئین سکه‌دوزی، تمام پارچه کت را پوشانده‌اند. اینجا هم پانته‌‌آ پناهی‌ها استایلش را با یک شومیز سفید ساده تکمیل کرده است. اگر می‌خواهید لباس رویی شما بیشترین جلوه را داشته باشد و ظاهر کلی‌تان تمیز و منظم به نظر برسد، شومیز سفید انتخاب فوق‌العاده‌ای است.

چند مدل شومیز زیبای سفید ببینید

مینی‌مالیسم و راحتی در استایل روزمره

دیدید که این بازیگر می‌تواند انتخاب‌هایی چشمگیر و پر از رنگ و نقش داشته باشد. اما در زندگی روزمره و موقعیت‌هایی که کمتر رسمی هستند، ترجیح او استایل کژوال با تمایل به مینی‌مالیسم است. لباس‌هایی که شما را خوش‌استایل نشان می‌دهند، اما راحت و کاربردی هستند.

استایل مخمل پانته آ پناهی ها

جیر و مخمل در استایل پانته‌‌آ پناهی‌ها

پارچه‌هایی از جنس مخمل و جیر در گذشته بخش مهمی از لباس‌ اعیان و اشراف بودند و هرکسی توانایی پوشیدن آنها را نداشت. هنوز هم به کار بردن این پارچه‌ها در لباس، کیف و … آنها را گرانقیمت‌تر و لوکس‌تر نشان می‌دهد.

این پارچه‌ها به تکرار در استایل پانته‌آ پناهی‌ها دیده می‌شوند. در تصویر بالا او کت جیر قرمز تیره را با دامنی پشمی به رنگ خاکستری پوشیده است. کیف و نیم بوت چرم او نیز به خوبی با استایلش هماهنگ هستند. پارچه جیر ایستایی خوبی دارد و شما را خوش‌اندام‌تر نشان می‌دهد، پیشنهاد می‌کنیم برای فصل‌های سرد سال از آن استفاده کنید.

این هم استایلی مخملی با رنگ سبز؛ به بازتاب زیبای نور روی این پارچه دقت کنید. مخمل می‌تواند نگاه‌ها را به سمت شما خیره کند. این پارچه هیچ‌گاه از مد نخواهد افتاد، بنابراین با خیال راحت آن را انتخاب کنید.

ترکیب درست رنگ‌ها

این که لباس‌های رنگی و پر از طرح و نقش را در استایل خود به کار ببرید علاوه بر ذوق و سلیقه،‌ به شناخت درست از رنگ‌های مکمل و متضاد نیز نیاز دارد. خانم پناهی‌ها می‌داند چطور رنگ‌ها را در کنار هم به کار ببرد که زیبایی‌شان مضاعف شود و استایل را شلخته نشان ندهند.
لباس های پانته آ پناهی ها

انتخاب زیورآلات مناسب

این بازیگر در استفاده از اکسسوری‌ها زیاده‌روی نمی‌کند اما انتخاب‌هایش متناسب با تم استایلش هستند. برای مثال در تصویر بالا پارچه مخمل کت و ترمه‌هایی آستری آن استایل را ایرانی کرده‌اند. انگشتر خانم پناهی‌ها هم سبک و مدل سنتی ایرانی دارد و با نگین فیروزه‌ای درشتش به خوبی دیده می‌شود.

زیورآلات علاوه بر زیبایی خودشان، باید با استایل شما هماهنگ باشند. شما به این نکته توجه می‌کنید؟

استایل پانته آ پناهی ها

پرفروش‌ترین انگشترهای طلا زنانه در دیجی‌کالا

آرایش ملایم

پیش از هرچیز لازمست یادآوری کنیم که سبک و مقدار آرایش موضوعی کاملا سلیقه‌ای است و نمی‌توان معیاری ثابت برای آرایش زیبا در نظر گرفت. پانته‌ آ پناهی‌ها تقریبا همیشه با آرایشی ملایم و یکسان دیده می‌شود. مداد مشکی برای آرایش چشم‌ها، کمی رژگونه صورتی یا هلویی برای شاداب‌تر نشان دادن صورت و رژ لبی که بسته به موقعیت کمی تیره یا روشن می‌شود. او چهره‌ای آرام و لبخندی دوست‌داشتنی دارد که بر زیبایی‌اش می‌افزایند.

نوبت شماست

پیش از هرچیز خوشحالیم که تا پایان این مطلب با ما همراه شدید و بررسی ما از استایل پانته‌آ پناهی‌ها را خواندید. حالا دوست داریم نظر شما را درباره انتخاب‌های این بازیگر بدانیم. برایمان در بخش نظرات بنویسید کدام لباس او را بیشتر دوست داشتید و کدام می‌تواند برای شما در خلق استایل خودتان الهام‌بخش باشد.


در ادامه بخوانید: اصول آرایش به سبک فرانسوی؛ چطور مثل زنان فرانسوی زیبا و شیک آرایش کنیم؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.