ست کردن شلوار جین زاپ‌دار برای خانم‌ها؛ از ست کردن با تیشرت تا کت بلیزر

شلوار جین زاپ‌دار از لباس‌های بسیار محبوب در کمد لباس بیشتر خانم‌هاست. هرچند ست‌کردن آن آسان به نظر می‌رسد، اگر اصول آن را رعایت نکنید ممکن است شلخته به نظر برسید. در این مطلب درباره اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار صحبت خواهیم کرد.

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار

ست کردن شلوار جین زاپ‌دار خیلی سخت و پیچیده نیست. این لباس کاملا کژوال است؛ اما می‌توانید با ترکیب آن با لباس‌های مختلف استایلی شیک داشته باشید. برخی از بایدها و نبایدهای ست کردن شلوار جین با لباس‌های دیگر را در اینجا آورده‌ایم.

۱. نسبت‌های مختلف را امتحان کنید

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - بایدها و نبایدها
یارا شهیدی در این استایل لباس بالاتنه را تنگ و شلوار زاپ‌دار را گشاد انتخاب کرده است

وقتی شلوار جین زاپ‌دار می‌پوشید، با امتحان‌کردن نسبت‌های مختلف سایزها می‌توانید بهترین ظاهر را به دست آورید:

  • شلوار جین زاپ‌دار تنگ را با کت اورسایز و عینک‌های آفتابی بزرگ ست کنید تا استایلی مشابه ستارگان سینما داشته باشید.
  • شلوار جین زاپ‌دار فاق‌بلند با بلوز آستین پفی و اسنیکرهای سفید ظاهری زنانه و باطراوت به شما می‌بخشد.
  • تی‌شرت سفید کراپ با شلوار جین زاپ‌دار بگی و بوت‌های کوتاه مشکی ترکیبی کلاسیک و بی‌دردسر برایتان ایجاد می‌کند.

حتما بخوانید: همه‌چیز درباره استایل کلاسیک؛ شیک و همیشه جذاب باشید

اما همه آیتم‌ها را گشاد انتخاب نکنید

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - بایدها و نبایدها
همه آیتم‌ها را اورسایز در نظر نگیرید. باشد او بلا حدید است؛ اما واقعا این استایل را امتحان نکنید!

یادتان باشد که شلوار جین زاپ‌دار بگی را همزمان با لباس‌های گشاد یا اکسسوری‌های بزرگ استفاده نکنید. شلوار جین زاپ‌دار ظاهری کژوال و خفن دارد؛ اما اگر آن را با لباس‌های بگی یا اورسایز یا اکسسوری‌های بزرگ ترکیب می‌کنید حالتی وارفته به شما می‌دهد. از بین شلوار و لباس بالاتنه و کیف یا اکسسوری‌ها یکی را گشاد یا بزرگ در نظر بگیرید و بقیه را طوری انتخاب کنید که تعادل برقرار شود.

۲. پوشیدن جین با جین ایرادی ندارد

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - بایدها و نبایدها
اشکالی ندارد که کت جین را با شلوار جین زاپ‌دار بپوشید

هیچ دلیلی ندارد که شلوار جین زاپ‌دار خود را نتوانید با کت یا مانتوی جین بپوشید. فقط کافی است که یک‌سری قوانین را رعایت کنید.

  • اگر شلوار جین زاپ‌دار شما تیره است، کت یا مانتوی جین را روشن انتخاب کنید. می‌توانید زیر آن یک تی‌شرت ساده سفید بپوشید.
  • اگر شلوار جین زاپ‌دار شما سفید یا آبی روشن است، کت یا مانتوی جین را تیره انتخاب کنید. می‌توانید زیر آن یک هودی رنگی روشن بپوشید. یک اسنیکر نئونی هم به آن اضافه کنید تا تیپی کاملا اسپرت داشته باشید.

اما هر دو آیتم بالاتنه و پایین‌تنه را زاپ‌دار انتخاب نکنید

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - بایدها و نبایدها
هم کت و هم شلوار جین را زاپ‌دار انتخاب نکنید

اگر شلوار جین زاپ‌دار شما پارگی‌های بزرگی دارد و لباس بالاتنه را زاپ‌دار انتخاب کنید، نه‌تنها استایل جذابی نخواهید داشت بلکه ممکن است این‌طور به نظر برسد که دارید فیلم اسلشر بازی می‌کنید و سلاخی‌تان کرده‌اند! مسلما این چیزی نیست که می‌خواهید. با شلوار جین زاپ‌دار، همه لباس‌های دیگر شما بهتر است ساده باشند.

۳. کمی لطافت زنانه به استایل خود اضافه کنید

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - بایدها و نبایدها
کفش‌های پاشنه‌بلند کمی لطافت زنانه به استایل شما می‌بخشند

شلوار جین زاپ‌دار به‌طورکلی حالتی خشن‌تر نسبت‌به شلوار جین‌های عادی دارد. برای تعادل‌بخشیدن به آن، می‌توانید کارهای زیر را انجام دهید:

  • یک پاپیون موی مخمل به موهایتان ببندید یا اگر روسری می‌پوشید، آن را از رنگ‌های روشن و با طرح گل (در حد مینیمالیستی که زیاد شلوغ نباشد) انتخاب کنید.
  • کفش‌های پاشنه‌دار بپوشید.
  • شلوار جین زاپ‌دار گشاد را با کفش‌های زنانه و تاپ گلدار تیره بپوشید که ظاهری پیچیده به شما بدهد.
  • از یک کیف کلاچ پولک‌دوزی‌شده استفاده کنید تا به ظاهرتان درخشش اضافه کند.

اما در زرق‌وبرق زیاده‌روی نکنید

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - بایدها و نبایدها
ریحانا در این استایل کیف، بلوز و حتی کفشش را درخشان انتخاب کرده است. مشکلی ندارد ولی به‌طورکلی اصولی نیست.

گفتیم با استفاده از آیتم‌های براق و اکسسوری‌های درخشان می‌توانید لطافتی زنانه به استایلتان بدهید. بااین‌حال قرار نیست زیاده‌روی کنید. لباس‌هایتان را طوری انتخاب کنید که درخشش بیش‌ازحد نداشته باشند و اکسسوری‌های براق خود را محدود کنید.

۴. استفاده از لباس‌های طرح‌دار در حد تعادل ایراد ندارد

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - بایدها و نبایدها
ترکیب لباس طرح‌دار با شلوار جین زاپ‌دار ایرادی ندارد

در اصل شلوار جین زاپ‌دار خود را باید با لباس‌های ساده ست کنید و تعداد اکسسوری‌هایتان کم باشد. بااین‌حال اگر تعادل را رعایت کنید، پوشیدن آن با لباس‌های طرح‌دار هم مانعی ندارد.

  • پیراهن یا شومیز چهارخانه پاستلی با اسنیکر سفید و شلوار جین زاپ‌دار یک ترکیب بهاری عالی خواهد بود.
  • شلوار جین زاپ‌دار مشکی با بوت‌های چرم براق و یک کت یا ژاکت پلنگی هم ترکیبی جذاب ایجاد می‌کند.

اما طرح بالاتنه بهتر است شلوغ نباشد

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - بایدها و نبایدها
شلوار جین زاپ‌دار را بهتر است با لباس یا اکسسوری‌هایی تا این اندازه شلوغ نپوشید

اگر شلوار جین زاپ‌دار می‌پوشید، احتمالا دوست دارید آن را به نمایش بگذارید و تمرکز استایلتان روی آن باشد. اگر این‌طور است، با پوشیدن لباس‌هایی با طرح شلوغ آن را محو نکنید.

۵. شلوار جین زاپ‌دار مشکی برای قرارملاقات مناسب است

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - بایدها و نبایدها
شلوار جین مشکی زاپ‌دار را برای قرارملاقات بپوشید ولی در محل کار نه

اگر شلوار جین زاپ‌دار مشکی دوست دارید می‌توانید آن را برای قرار ملاقات بپوشید. این ترکیب، ظاهری شیک و پیچیده به شما می‌بخشد.

  • نوع فاق‌بلند آن را با یک بلیزر ساختارمند شیک و کفش‌های سبک زنانه ست کنید.
  • یک شومیز زیبا با جین زاپ‌دار روشن و اسنیکرهای سفید هم ظاهری دخترانه به شما خواهد داد.

محبوب‌ترین شومیزهای زنانه در دیجی‌استایل

اما برای محل کار مناسب نیست

معمولا کنتراست زیادی بین شلوار جین زاپ‌دار مشکی و رنگ پا وجود دارد و حتی اگر نخ‌های آن روی شکاف‌ها را بپوشانند، تفاوت رنگ نخ‌های سفید با مشکی زیاد است. بنابراین خیلی کم پیش می‌آید در محیط کار این نوع لباس‌پوشیدن را مناسب بدانند. برای محل کار بهتر است تیره‌ترین شلوار جین زاپ‌دار آبی خود را بپوشید.

ست کردن شلوار جین زاپ‌دار با لباس‌های دیگر

حال بیایید درباره اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار با لباس‌های دیگر صحبت کنیم.

۱. با پالتو و کت زمستانی

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - با پالتو و کت بلند
پالتو با شلوار جین زاپ‌دار؛ تاپ زیر پالتو با کفش ست شده است.
اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - با پالتو
در این استایل تاپ زیر پالتو و کفش سفید انتخاب شده‌اند.

کت و پالتو به‌طورکلی شیک و کمی رسمی هستند. بنابراین وقتی آنها را با شلوار جین زاپ‌دار کژوال ترکیب می‌کنید، ظاهری اسمارت کژوال به شما می‌بخشند.

ازآنجاکه شلوار جین زاپ‌دار کمی شلوغ به نظر می‌رسد، کت و پالتو هرچه ساده‌تر باشند بهتر است. بلوزی را که زیر پالتو می‌پوشید ساده و تک‌رنگ و ترجیحا با رنگ خنثا انتخاب کنید. یک نیم بوت ساده هم می‌تواند ظاهرتان را تکمیل کند. یک ترفند ساده برای انتخاب بوت می‌خواهید؟ رنگ آن را با رنگ لباس زیر پالتو مطابقت دهید.

یکی از ترکیب‌های جذاب، ست‌کردن کت شتری‌رنگ با شلوار جین زاپ‌دار آبی روشن است. این ترکیب هرگز از مد نمی‌افتد. در تصاویری که می‌بینید، تاپ سفید با بوت سفید و تاپ مشکی با بوت مشکی ترکیب شده‌اند.

کت و پالتو در طیف رنگی شتری ببینید

۲. با ژاکت کشباف پشمی

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - با ژاکت کشباف پشمی

ژاکت‌های کشباف پشمی امروزی در طرح‌های متفاوت‌تر و جذاب‌تری نسبت‌به ژاکت‌های کلاسیک عرضه می‌شوند. بنابراین ترکیب آنها با شلوار جین زاپ‌دار شیک و مدرن، استایلی فوق‌العاده با لطافتی زنانه به شما خواهد بخشید. ازآنجاکه ژاکت‌های پشمی کمی گشاد هستند، شلوار جین زاپ‌دار خود را تنگ‌تر انتخاب کنید.

۳. با تی‌شرت ساده تک‌رنگ

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - با تی‌شرت ساده

همان‌طور که گفتیم، یکی از مهم‌ترین اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار این است که لباس‌های دیگر را ساده نگه دارید. یک تی‌شرت ساده تک‌رنگ با شلوار جین زاپ‌دار تعادل خوبی برقرار می‌کند. فرقی نمی‌کند روی آن مانتو یا پالتو می‌پوشید، در هر صورت مهم است که تی‌شرت ساده باشد.

سادگی تی‌شرت به‌خوبی تمرکز استایل شما را روی شلوار جین قرار خواهد داد. درباره رنگ آن شک دارید؟ راحت‌ترین انتخاب مشکی و سایر رنگ‌های خنثاست. ترفندی که گفتیم هم یادتان نرود؛ تی‌شرت را با کفشتان هم‌رنگ انتخاب کنید.

۴. با تی‌شرت گرافیکی

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - با تی‌شرت گرافیکی

همان‌طور که گفتیم، با شلوار جین زاپ‌دار، سایر لباس‌ها بهتر است ساده باشند. بااین‌حال، می‌توانیم یک استثنای کوچک برای تی‌شرت گرافیکی قائل شویم. این تی‌شرت‌ها فقط یک تصویر چاپی روی بخشی از جلوی لباس دارند و سایر قسمت‌های لباس کاملا ساده است. بنابراین به‌اندازه تی‌شرت‌های طرح‌دار شلوغ نیستند.

اگر می‌خواهید ظاهری جذاب و متفاوت داشته باشید و تمرکز روی بالاتنه برایتان مهم‌تر است، تی‌شرت را گرافیکی انتخاب کنید.

سعی کنید طرح گرافیکی تی‌شرت را بیش‌ازحد شلوغ انتخاب نکنید و شلوار زاپ‌دار شما هم پارگی‌های متعادل داشته باشد. در غیر این صورت استایلی شلوغ و به‌هم‌ریخته خواهید داشت. کفش یا بوتی که انتخاب می‌کنید هم ساده باشد بهتر است (بوت ترجیحا تا مچ پا باشد).

محبوب‌ترین تیشرت‌های دیجی‌استایل اینجاست

۵. با لباس بافتنی گرم

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - با لباس بافتنی

یکی از ترکیب‌های جذاب با شلوار جین زاپ‌دار، لباس‌های بافتنی است. لباس‌های بافتنی بافت رج‌دار دارند که با پارگی‌ها و نخ‌های شلوار زاپ‌دار می‌تواند هماهنگی داشته باشد. می‌توانید آن را ساده و تک‌رنگ انتخاب کنید؛ اما مدل طرح‌دار آنها که زیاد شلوغ نباشد هم جذاب خواهد بود. به‌طورکلی هرچه مینیمالیستی‌تر باشد بهتر است.

۶. با کت بلیزر

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - با کت بلیزر

کت بلیزر از لباس‌های محبوب خانم‌ها برای بیرون‌رفتن است. بلیزر به هر لباسی، خواه رسمی باشد یا کژوال، کمی پیچیدگی اضافه می‌کند. این کت به‌خوبی با شلوار جین زاپ‌دار هم ترکیب می‌شود. اگر می‌خواهید شیک‌تر به نظر برسید، کت بلیزر را مشکی و تاپ زیر آن را از رنگ خنثا انتخاب کنید. بسته به میزان پارگی شلوار جین، ممکن است برای محل کارتان هم بتوانید این ترکیب را بپوشید.

هرچه ترکیب کت و شلوارتان ساختارمندتر و متناسب‌تر باشد، برای محیط‌های کاری مناسب‌تر است. کفش‌های پاشنه‌دار انتخاب بهتری برای بلیزر هستند.

چند مدل کت رسمی زنانه ببینید

۷. شومیز سفید یا آبی روشن

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - با شومیز سفید

شومیزهای سفید یا آبی روشن ترکیبی بسیار عالی با شلوار جین زاپ‌دار ایجاد می‌کنند. برای حالت اسپرت‌تر می‌توانید آستین‌های شومیز را تا کنید، دکمه‌ها را ببندید یا باز بگذارید. در هر حالتی این ترکیب خوب و مناسب است.

۸. با شومیز یا مانتوی چهارخانه

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - با شومیز چهارخانه

یکی از لباس‌های بسیار مناسب برای ست کردن با شلوار جین زاپ‌دار، مانتو یا شومیز چهارخانه است. لباس‌های چهارخانه چند سال است که مد هستند. همه خانم‌ها در هر سنی می‌توانند این لباس‌ها را بپوشند. هرچند محبوب‌ترین رنگ این پارچه قرمزمشکی است، اما رنگ‌های متنوع دیگری هم هستند که بسته به سلیقه خودتان می‌توانید انتخاب کنید.

کفش‌های مناسب برای این ترکیب کژوال، اسنیکر و کتانی هستند. ولی می‌توانید در هوای خنک از بوت تا قوزک پا با پارچه فلانل چهارخانه ضخیم‌تر استفاده کنید.

۹. با جلیقه، پافر یا مانتوی بدون آستین

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - با جلیقه

شلوار جین زاپ‌دار با پافر، جلیقه یا مانتوی بدون آستین هم خیلی خوب درمی‌آید. می‌توانید زیر آن بسته به آب و هوا، تاپ، ژاکت یا پیراهن بپوشید. شلوار جین زاپ‌داری که با این لباس‌ها ست می‌کنید چسبان یا مام‌استایل باشد بهتر است؛ اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید دم‌پا گشاد بپوشید.

۱۰. با تاپ‌های کراپ

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - با تاپ کراپ

تاپ‌های کوتاه با شلوار جین زاپ‌دار ترکیب جذابی ایجاد می‌کنند. می‌توانید شلوار را از نوع مام استایل، تنگ یا حتی دم‌پا گشاد انتخاب کنید. این ترکیب ظاهری اسپرت و امروزی ایجاد می‌کند و بیشتر برای نوجوانان کم‌سن‌وسال مناسب است.

۱۱. با پولور گشاد یا قالب تن

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - با پولور
پولور گشاد با شلوار جین زاپ‌دار
اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - با پولور قالب تن
شلوار جین زاپ‌دار با پولوری که خیلی گشاد نیست

اگر از طرفداران پولورهای راحت و گرم‌ونرم هستید و شلوار جین زاپ‌دار هم دوست دارید، می‌توانید از ترکیب آنها لذت ببرید. چه پولور گشاد اورسایز بپوشید چه پولور معمولی، هردو با شلوار جین زاپ‌دار مناسب خواهند بود. از نظر رنگ، می‌توانید پولور خود را همرنگ کفش یا بوت‌هایتان انتخاب کنید و با قانون کنتراست، شلوار جین را تیره‌تر یا روشن‌تر از آن دو در نظر بگیرید.

۱۲. با کت یا کاپشن چرم

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - با کت یا کاپشن چرم

چرم و جین ترکیبی کلاسیک و ماندگار ایجاد می‌کنند. شلوار جین زاپ‌دار از دهه ۱۹۷۰ تاکنون با کت چرم همنشین بوده است و پانک‌ها عامل محبوبیت این ترکیب بودند. خوبی چرم این است که می‌تواند با لباس‌های امروزی و مدرن هم سازگار شود. شلوار جین زاپ‌دار امروزی با کت چرم برای هر فرم بدن مناسب است؛ مخصوصا برای بیرون‌رفتن در زمان‌هایی که هوا خنک‌تر است. اگر کت چرمتان بلند است، شلوار جین خود را کمی تنگ‌تر انتخاب کنید بهتر است؛ زیرا لباس‌های چرم به‌طورکلی حجیم هستند و اگر بلند هم باشند، با شلوار جین گشاد شما را در خود غرق می‌کنند.

سلبریتی‌های معروف با شلوار جین زاپ‌دار

حالا بیایید ببینیم کدام هنرمندان مشهور از شلوار جین زاپ‌دار استقبال می‌کنند.

۱. جسیکا آلبا؛ شیک و زیبا

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - جسیکا آلبا

جسیکا آلبا با شلوار جین زاپ‌دارش در این تصویر یک تی‌شرت ساده سفید و یک کت مشکی کلاسیک ترکیب کرده است. عینک آفتابی بازتابی، کیف‌دستی طرح پلنگی و کفش‌های نوک‌تیز که صورت گربه روی آنها نقش شده است، ظاهر او را تکمیل کرده‌اند و استایلی جذاب و شیک به او بخشیده‌اند.

۲. اولیویا پالرمو؛ استایلی هوشمندانه

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - اولیویا پالرمو

اولیویا در این تصویر به ما نشان می‌دهد که ساده‌ترین راه برای پوشیدن با شلوار جین زاپ‌دار، ست کردن یک بلیزر به‌شیوه‌ای هوشمندانه با آن است. او شلوار جین زاپ‌دار تنگ آبی خود را با یک تی‌شرت سفید، کت بلیزر خاکستری مدرن و کفش لوفر طرح‌دار ست کرده است. این ظاهر استایلی جذاب دارد ولی برای یک روز معمولی طراحی شده است.


حتما بخوانید: کفش کالج (لوفر) را با چه شلواری ست کنیم؟ برای خانم‌ها و آقایان

۳. کیت ماس؛ نماد ابدی استایل

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - کیت ماس

بی‌دلیل نیست که او را نماد استایل می‌دانند. کیت ماس واقعا متفاوت است. در اینجا او را می‌بینید که یک شلوار کژوال زاپ‌دار را با یک تاپ یقه‌اسکی مشکی، کت بلیزر تاکسیدویی و بوت‌هایی با پاشنه پلتفرم ست کرده است. لبه شلوارش را تا زده است که از رسمیت ظاهرش می‌کاهد.

۴. سلنا گومز؛ کاربرد استراتژیک زاپ‌ها

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - سلنا گومز

شلوار جین زاپ‌دار سلنا پارگی‌های زیادی دارد که به شیوه‌ای استراتژیک در قسمت زانو و ران ایجاد شده‌اند. شلوار جین او واقعا طرحی شلوغ دارد؛ اما سلنای باهوش بقیه لباس‌هایش را نسبتاً ساده انتخاب کرده است تا تعادل را برقرار کند. او این شلوار جین را با یک بلوز شل و راحت، کفش اسپادریل بنددار و جواهرات مینیمال ترکیب کرده است.

۵. جولیان هاف؛ زیبا و باطراوت

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - جولیان هاف

جولیان شلوار جین زاپ‌دار چسبان و آبی‌رنگ خود را با یک بلوز گلدار، کیف سطلی منگوله‌دار و بوت‌های شتری رنگ ترکیب کرده است. ظاهری آرام و باطراوت که واقعا به بودجه زیادی نیاز ندارد.

۶. ریانا؛ ظاهری مینیمال و جذاب

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - ریحانا

ریانا همیشه پیشگام مد خیابانی بوده است؛ بنابراین جای تعجب دارد که چطور رویکرد او تغییر کرده و جین زاپ‌دار او به این حد ساده است. او شلوار جین تنگ و آبی روشن خود را با یکی دو پارگی بسیار کوچک، با یک تی‌شرت طرح‌دار و کفش‌های صورتی پاشنه‌بلند ست کرده است. موهایش هم کوتاه و صورتی هستند که با کفش‌هایش ست شده‌اند.

۷. کندال جنر؛ کنتراست لباس مدرن با اکسسوری‌های کلاسیک

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - کندال جنر

کندال شلوار جین زاپ‌دار رنگ‌ورو رفته‌ را با یک تی‌شرت سفید ساده ست کرده است. چیزی که با این لباس‌ها کنتراست ایجاد کرد‌ه‌اند، اکسسوری‌های او هستند. از بوت‌هایش که از سبک گرانج پیروی می‌کنند تا کیف‌دستی سنتی‌اش که همگی حالتی کلاسیک به استایل او داده‌اند.

۸. کامیلا بل؛ استایل شیک پرپی

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - کامیلا بل

کامیلا بل برای پوشیدن شلوار جین زاپ‌دار خود از استایل پرپی پیروی می‌کند. این استایل شیک و تمیز است و خانم بل را باوقار نشان می‌دهد. او شلوارش را با بلوز آستین‌کوتاه یقه‌دار و کفش اسپادریل ست کرده است. یک تل پارچه‌ای طرح‌دار با یک کیف‌دستی آبی پودری، ظاهرش را تکمیل می‌کند.

۹. میراندا کِر؛ سبکی متفاوت از همیشه

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - میراندا کر

واقعیت این است که همه افرادی که میراندا کر را می‌شناسند، به دیدن استایل کلاسیک او عادت دارند که شامل شلوار جین چسبان و کت چرم است. اما در این تصویر، میراندا شلوار جین زاپ‌دار گشادی پوشیده است که پارگی جزئی در یکی از زانوها دارد. او این شلوار را با تی‌شرت خاکستری، کت بلیزر آبی‌سرمه ای و کفش‌های نوک‌تیز ست کرده و یک کیف دستی برای تکمیل ظاهرش به همراه دارد.

۱۰. نیکی رید؛ ظاهری آرام و ریلکس

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - نیکی رید

نیکی در اینجا با ترکیب شلوار جین زاپ‌دار خود با تی‌شرت ساده و ژاکت خاکی‌رنگش ظاهری آرام و متین به خود گرفته است. نیم‌بوت‌های قهوه‌ای او استایلش را تکمیل می‌کنند و با جین آبی او هماهنگ هستند. به‌راحتی می‌توانید این استایلی را با هرچه در کمد لباستان دارید ایجاد کنید. یک ساک بزرگ برنزی‌رنگ هم می‌تواند تمام وسایل ضروری برای بیرون‌رفتن را در خود جای دهد.

۱۱. رزی هانتینگتون-وایتلی؛ جذابیت درعین سادگی

اصول ست کردن شلوار جین زاپ‌دار - رزی هانتینگتون-وایتلی

رزی شلوار جین زاپ‌دار گشادی را با یک پلوور خزدار، کفش پاشنه‌بلند نوک‌تیز، کیف کلاچ طرح‌دار مشکی و طلایی و گردنبند استیتمنت زنجیری بزرگ ست کرده است. موهایش را ساده به‌شکل دم‌اسبی جمع کرده و در عین سادگی، استایلی با جذابیت فوق‌العاده ایجاد کرده است.

محبوب‌ترین شلوار جین‌های زنانه دیجی‌استایل

سخن آخر

شلوار جین زاپ‌دار از آن دست لباس‌های انعطاف‌پذیر است که به‌خوبی با لباس‌ها و اکسسوری‌های مختلف ترکیب می‌شود و ظاهری شیک و جذاب به شما می‌بخشد. دیدیم که برای ست‌کردن آن کافی است یک‌سری بایدها و نبایدها را رعایت کنید و از استایلی که ایجاد کرده‌اید لذت ببرید. کنتراست رنگی آن با لباس‌های دیگر، برقراری تعادل بین اندازه آن و اندازه آیتم‌های دیگر استایلتان راز خوش‌تیپی شما با شلوار جین زاپ‌دار خواهد بود.

شلوار جین زاپ‌دار دوست دارید؟ چطور آن را با لباس‌های دیگرتان ست می‌کنید؟ کدام یک از قانون‌هایی را که گفتیم رعایت می‌کردید؟ لطفا دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.


در ادامه بخوانید: بررسی استایل سلنا گومز؛ ستاره دوست‌داشتنی پاپ چه می‌پوشد؟
منبع petitedressing shopthemint allwomenstalk
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.