بررسی استایل آریانا گرانده؛ علاقه‌مند به چوکر و طرفدار همیشگی کفش‌های لژدار

بررسی استایل سلبریتی‌ها یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌تواند ما را با ترندهای روز، سبک‌های دوست‌داشتنی، روش‌های جسارت‌آمیز و تازه‌های دنیای مد آشنا کند. در این مطلب، قصد داریم استایل آریانا گرانده را بررسی کنیم. با ما در «منومد» همراه باشید.

آریانا گرانده کیست؟

آریانا گرانده کیست؟
آریانا گرانده یکی از خوانندگان مطرح آمریکایی در ژانر پاپ است که صدای منحصر به‌فردی دارد./ عکس از: Kevork-Djansezian

پیش از بررسی استایل آریانا گرانده، خوب است او را بیش‌تر بشناسید. آریانا گرانده بوترا (Ariana Grande-Butera) در سال ۱۹۹۳ در شهر فلوریدای آمریکا به‌دنیا آمد. در اوایل دهه ۲۰۱۰، آریانا وارد صحنه موسیقی پاپ شده و با تکیه بر صدای رسا و چهار اوکتاوی خود به یکی از موفق‌ترین چهره‌های این ژانر تبدیل شد. گرانده کار بازیگری و خوانندگی را از سنین پایین آغاز کرد. در سال ۲۰۰۸، او برای ایفای نقش در یکی از نمایش‌های برادوی انتخاب شد و زودتر از آن‌چه انتظار می‌رفت، در بخش‌های کوچکی از برنامه‌های تلویزیونی حضور پیدا کرد.

او که در عین حال، حرفه بازیگری را هم دنبال می‌کرد، قابلیت‌های خوانندگی‌اش را به کمال رساند و در سال ۲۰۱۱، تک آهنگ Put Your Hearts Up را منتشر کرد. نخستین آلبوم او به نام Yours Truly دو سال بعد با همکاری خواننده رپ مک میلر منتشر شد که شامل تک آهنگ محبوب The Way بود. این محصول در فهرست ۲۰۰ آلبوم برتر مجله بیلبورد قرار گرفت و به‌طور گسترده‌ای مورد توجه مخاطبان و منتقدان واقع شد. موسیقی پاپ آریانا گرانده با R&B تلفیق شده و یادآور سبک‌وسیاق منحصر به‌فرد ماریا کری (Mariah Carey) بود.

این موفقیت، موجب تغییر رویکرد آریانا گرانده و تمرکز بیش‌تر او بر موسیقی شد. در سال ۲۰۱۴ میلادی، دومین آلبوم او با نام My Everything منتشر شد و جایگاه او را به‌عنوان ستاره پاپ در دنیای موسیقی تثبیت کرد. او در این آلبوم با خوانندگان برجسته‌ای مانند The Weeknd، ایگی آزلیا (Iggy Azalea) و چایلدیش گامبینو (Childish Gambino) همکاری داشت. انتشار آلبوم موفق My Everything و همچنین، بازخوانی ترانه محبوب Bang Bang به‌همراه خوانندگان توانمندی مانند جسی جی (Jessie J) و نیکی میناژ (Nicki Minaj)، نخستین نامزدی جایزه گرمی را برای آریانا گرانده به‌دنبال داشت. از آن زمان تاکنون، او به‌صورت پی در پی موفقیت‌های بی‌شماری را تجربه کرده و جوایز گوناگونی را در زمینه موسیقی کسب کرده است.

ویژگی‌های استایل آریانا گرانده چیست؟

ویژگی‌های استایل آریانا گرانده چیست؟
با توجه به کاراکتر بازیگوش، طناز و پر جنب‌وجوش آریانا گرانده، استایل او هم با ترکیبی از عناصر اغواگرانه و سرگرم‌کننده شکل گرفته است./ عکس از: Kevin-Mazur

استایل آریانا گرانده بی‌تردید زنانه، اغواگر و در عین حال، سرگرم‌کننده است. او که در رویدادهای رسمی معمولا دامن یا پیراهن‌های فانتزی به‌تن می‌کند، بیش‌تر طرفدار مدل‌هایی است که بالاتنه فیت و غالبا دکلته و پایین‌تنه گشاد و غالبا کوتاهی دارند. پوشیدن این لباس‌ها به‌طور معمول با شخصیت بازیگوش و جذاب او تناسب دارد.

آیتم‌های پرتکرار استایل آریانا گرانده کدام‌ها هستند؟

آیتم‌های پر تکرار استایل آریانا گرانده کدام‌ها هستند؟
مواردی مانند کفش‌های پلتفرم، بوت‌های بلند، دامن‌های کوتاه و چوکر از پر تکرارترین آیتم‌های کمد آریانا گرانده به حساب می‌آیند./ عکس از: Kevin-Mazur
  • کراپ تاپ و برالت

کراپ تاپ و برالت

آریانا گرانده از نشان دادن بدن‌اش نمی‌ترسد و با پوشیدن کراپ تاپ و برالت به‌طور مرتب این ویژگی خود را ثابت می‌کند. او معمولا کراپ تاپ‌ها و برالت‌هایی را انتخاب می‌کند که با تور و دانتل تزئین شده، دارای برش‌ها و دوخت ظریف بوده و کاملا شیک و زنانه هستند. او این آیتم را به‌طور معمول با کفش‌های پاشنه‌دار و لژدار ست می‌کند.


حتما بخوانید: همه چیز درباره پارچه دانتل؛ تفاوت آن با گیپور و ایده‌هایی جذاب برای دوخت
  • لباس‌های دو تکه با طرح یکسان

لباس‌های دو تکه با طرح یکسان

آریانا گرانده که از طرفداران پر و پا قرص استایل دهه ۶۰ میلادی به حساب می‌آید، بارها با کت‌ودامن، تاپ‌ودامن، بلوز و شلوار یا کت‌وشلوارهایی دیده شده که به اصطلاح با هم ست هستند و از پارچه و طرح یکسانی برخوردارند. او با پوشیدن ست‌های دو تکه ظاهری خیره‌کننده، جوان و در عین حال، بسیار زنانه پیدا می‌کند.

  • آیتم‌های چرم

آیتم‌های چرم

در سال‌های اخیر، آریانا تصمیم گرفته که ظاهر شیرین خود را با اضافه کردن آیتم‌های چرم جذاب‌تر کند. با انجام این کار، او بدون آن‌که مجبور باشد استایل‌اش را قربانی بالا رفتن سن‌اش کند، ظاهرش را به‌شیوه بالغانه‌تری آراسته و رنگ و بویی پر جاذبه به آن بخشیده است. او که گاهی از سر تا پا چرم قرمز رنگ به‌تن کرده و گاه تنها به پوشیدن یک کت بایکر بر روی پیراهنی گل‌دار اکتفا می‌کند، در هر حال می‌تواند ویژگی‌های شخصیتی خود را در سبک پوشش‌اش به زیبایی و سادگی تمام به‌نمایش بگذارد.

چند مدل کت چرم زنانه زیبا ببینید

  • کفش‌های پاشنه بلند لژدار یا پلتفرم

کفش‌های پاشنه بلند لژدار یا پلتفرم

کفش‌های پاشنه بلند لژدار که با نام کفش پلتفرم هم شناخته می‌شوند در اصل برای افرادی طراحی شده‌اند که از قد نسبتا کوتاهی برخوردارند. خوب است بدانید، آریانا گرانده، این ستاره محبوب موسیقی پاپ هم با قامت ۱۵۳سانتی‌متری خود یکی از طرفداران پر و پا قرص این آیتم است. او به‌ویژه این نوع کفش را با دامن‌های کوتاه ست می‌کند تا پاهای‌اش را کشیده‌تر نشان دهد. خوب است توجه داشته باشید که فارغ از کوتاه بودن قد، اندام آریانا کاملا فیت و دوست‌داشتنی است.

  • تل موی گربه‌ای

تل موی گربه‌ای
عکس از: Taylor-Hill

ظاهر زیبا و بازیگوش آریانا به لباس‌های او ختم نمی‌شود. این ستاره دوست‌داشتنی اکسسوری‌های‌اش را هم جسورانه و با شیطنت انتخاب می‌کند. برای مثال، او به‌شکل قابل توجهی به استفاده از هدبند یا تل موی گربه‌ای علاقه داشته و انواع گوناگونی از این آیتم‌ها را در کمدش دارد. در بسیاری از تصاویر، می‌توانید آریانا را در حالی ببینید که یک تل موی گربه‌ای توری یا متالیک را بر سر گذاشته و با ظاهری جذاب در مقابل دوربین ژست گرفته است.

  • چوکر

چوکر
عکس از: Jason-Merritt

وقتی صحبت از اکسسوری‌های مورد علاقه آریانا گرانده به میان می‌آید، چوکر حرف اول را می‌زند. این هنرمند توانا علاقه بسیار زیادی به این آیتم دارد. تا جایی که در بسیاری از مواقع، چوکرهای گرانبها و الماس‌نشانی از معتبرترین برندهای جواهرسازی دنیای را به گردن می‌آویزد.

چند مدل چوکر در دیجی‌استایل ببینید

  • جامپرهای اورسایز

جامپرهای اورسایز
عکس از: Robert-Kamau

طبیعتا، آریانا گرانده هم درست مانند دیگر سلبریتی‌ها همیشه در حال آواز خواندن، اجرا و امضا دادن نبوده و همواره با لباس‌های فانتزی دیده نمی‌شود. واقعیت این است که او در مواقع عادی دوست دارد لباس‌های راحت و در عین حال، دلپذیری را به‌تن کند. جامپرها و ژاکت‌های اورسایز هم از جمله آیتم‌های مورد علاقه این هنرمند محبوب به حساب می‌آیند که معمولا آن‌ها را با چکمه‌های بلند یا با اسنیکر ست می‌کند.

  • دامن‌های میکرو

دامن‌های میکرو

پوشیدن دامن‌ها و لباس‌های کوتاه معمولا پاها و اندام فرد را کشیده‌تر نشان می‌دهند. آریانا گرانده هم که از قامت بلندی برخوردار نیست از هواداران دامن‌های میکرو به حساب می‌آید. قد این دامن‌ها به مراتب کوتاه‌تر از لباس‌های مینی است.

محبوب‌ترین مدل‌های دامن در دیجی‌استایل

  • پارچه تارتان

پارچه تارتان

طبیعتا آریانا گرانده با آن روحیه بازیگوش از طرفداران انواع پارچه تارتان در رنگ‌های گوناگون به حساب می‌آید. او با پوشیدن دامن‌ها و تاپ‌هایی با این طرح، جذاب‌تر و سرگرم‌کننده‌تر به‌نظر می‌رسد.

  • بوت‌های بلند و براق

بوت‌های بلند و براق
عکس از: Kevin-Mazur

آریانا عاشق پوشیدن بوت‌هایی است که بلندی آن‌ها تا بالای زانو می‌رسد. این آیتم به‌ویژه مناسب موقعیت‌های خاص مانند اجرا بر روی صحنه است. او با استفاده از این آیتم پاهای‌اش را کشیده‌تر نشان می‌دهد. بوت‌های ساق بلند او معمولا براق بوده و توجه بیننده را به خود جلب می‌کنند.

آریانا گرانده چه مدل مویی را بیش‌تر می‌پسندد؟

آریانا گرانده چه مدل مویی را بیش‌تر می‌پسندد؟
کافی است به آرشیو عکس‌های آریانا گرانده نگاهی بیندازید تا به سادگی متوجه شوید که او در اغلب مواقع با مدل موهای بلند و دم اسبی شده در مقابل دوربین رسانه‌ها حاضر می‌شود./ عکس از: Kevin-Mazur

مدل موهای آریانا گرانده بخش مهمی از استایل او به حساب می‌آید. البته، این خواننده محبوب هم درست مانند دیگر افراد گاهی اوقات ظاهرش را تغییر می‌دهد. اما در اغلب مواقع او را با موی دم اسبی، صاف و بلندی می‌بینید که نهایتا با چتری، هدبند، تل مو یا حتی یک رنگ موی تازه اندکی متنوع‌تر به‌نظر می‌رسد. جالب است بدانید، موهای آریانا به‌صورت طبیعی کاملا فر و شاید هم اندکی وز است. او به‌ندرت با مدل موهای نچرال‌اش در مقابل دوربین‌ها ظاهر می‌شود. جالب‌تر این‌که، او غالبا با استفاده از اکتنشن موهای‌اش را بلند و جذاب نمایش می‌دهد.

ناخن‌های آریانا گرانده به چه شکلی و با چه رنگ‌هایی آراسته می‌شوند؟

ناخن‌های آریانا گرانده به چه شکلی و با چه رنگ‌هایی آراسته می‌شوند؟
در تصویر، استایل محبوب آریانا گرانده برای مانیکور ناخن‌های‌اش را مشاهده می‌کنید. اما این خواننده سرشناس هم درست مانند افراد عادی گاهی ممکن است سبک‌ها و رنگ‌های دیگر را هم امتحان کند./ عکس از: Lester-Cohen

ناخن‌های نسبتا بلند و بیضی شکل آریانا گرانده یکی از جنبه‌های قابل توجه استایل او به حساب می‌آید. او که از روحیه‌ای جوان و بازیگوش برخوردار است به‌طور معمول، ناخن‌های خود را با رنگ‌های سفید، ارغوانی روشن و صورتی مانیکور می‌کند. واضح است که با بالا رفتن سن این خواننده توانا باید منتظر تغییرات قابل توجهی در سبک پوشش و استایل او باشید.

سبک آرایش محبوب آریانا گرانده چیست؟

سبک آرایش آریانا گرانده
عکس از: Jeffrey Mayer

آریانا گرانده معمولا آرایش طبیعی و در عین حال، جذاب را ترجیح می‌دهد. برای این منظور، او از پوست‌اش به خوبی مراقبت می‌کند تا همیشه درخشان، پاکیزه و سالم به‌نظر برسد. رسیدگی به پوست صورت یکی از مهم‌ترین مراحلی است که داشتن یک آرایش نچرال را امکان‌پذیر می‌کند.

او اغلب با استفاده از رژلب نچرال یا صورتی کم‌رنگ در مقابل مخاطبان‌اش ظاهر می‌شود و بیش‌تر تمرکز خود را متوجه آراستن ابروها و چشم‌های‌اش می‌کند. برای انجام این کار، او از سایه ابروی قهوه‌ای کم‌رنگ و مژه مصنوعی مشکی و بلند استفاده می‌کند. گرانده به‌طور معمول، خط چشم مایع مشکی را به شکل نسبتا ضخیم و گربه‌ای پشت پلک‌های‌اش می‌کشد. با انجام این کار، او حالت چشم‌های‌اش را به مراتب پر جاذبه‌تر از شرایط عادی نمایان می‌کند.

بررسی استایل آریانا گرانده در برخی از مهم‌ترین رویدادهای اجتماعی

بررسی استایل آریانا گرانده در برخی از مهم‌ترین رویدادهای اجتماعی
عکس از: Kevin-Mazur
  • مراسم مت گالا، سال ۲۰۱۸

مراسم مت گالا، سال ۲۰۱۸

در این دوره از مراسم مت گالا، آریانا گرانده با یک پیراهن سفارشی از برند Vera Wang در مقابل دوربین رسانه‌ها حاضر شد. پارچه نفیس این پیراهن تماما با نقوش چاپی بسیار فاخری پوشیده شده بود که با الهام از نقاشی سقف و دیوارهای کلیسای سیستین (Sistine Chapel) طراحی شده و یک اثر هنری تمام‌عیار به‌نظر می‌رسید. با پوشیدن این لباس، آریانا گرانده درست مانند یک تابلوی خیره‌کننده متحرک به‌نظر می‌رسید.

  • مراسم گرمی، سال ۲۰۲۰

مراسم گرمی، سال ۲۰۲۰
عکس از: David-Crotty

برای این دوره از مراسم گرمی، آریانا لباس بی‌نظیری از برند Giambattista Valli را انتخاب کرد. این پیراهن که برخی آن را سیندرلایی نامیدند از حجم قابل‌توجهی تور خاکستری با چین‌های سوزنی فراوان نشکیل شده بود. به‌طوری که این خواننده محبوب کاملا با تور احاطه شده و ظاهری خیال‌انگیز پیدا کرده بود. او این لباس را با دستکش‌های بلند خاکستری رنگ ست کرده بود.

  • مراسم اهدای جوایز بیلبورد، سال ۲۰۱۸

مراسم اهدای جوایز بیلبورد، سال ۲۰۱۸

در این رویداد، آریانا گرانده که اجرای ترانه No Tears Left to Cry را نیز در برنامه داشت با یک پیراهن میکروی مشکی بر روی صحنه ظاهر شد. او این پیراهن رکابی ساده و در عین حال، جذاب را با بوت‌ بلند مشکی ست کرده بود. یک چوکر الماس ۴۵ قیراطی از جمله زیورآلات چشمگیری بود که استایل مینیمال آریانا را به بهترین شکل ممکن زینت می‌بخشید. او این گردنبند ۱۶۹ هزار دلاری را از برند مشهور Djula قرض گرفته بود. شاید دانستن این نکته برایتان جالب باشد که این اثر گرانبها در طول اجرای آریانا از دور گردن‌اش ناپدید شد. در واقع تصور می‌شود که در طول اجرا، چوکر آریانا شکسته و بدون آن‌که خودش متوجه شود به زمین افتاده است. اکنون، سوال اصلی این است که چه کسی آن را بدون جلب توجه از روی صحنه برداشته است؟

  • مراسم بیلبورد ویژه بزرگداشت زنان عرصه موسیقی، ۲۰۱۸

مراسم بیلبورد ویژه بزرگداشت زنان عرصه موسیقی، ۲۰۱۸

در این مراسم، آریانا با پیراهن دکلته‌ای از جنس ساتن یاسی رنگ با دامن پفی کوتاه و بوت‌ جیر هم‌رنگ لباس‌اش همه چشم‌ها را به خود خیره کرد. او با گردنبند الماسی از برند تیفانی استایل‌اش را تکمیل کرده بود.

  • مراسم اهدای جوایز MTV، سال ۲۰۱۸

مراسم اهدای جوایز MTV، سال ۲۰۱۸

در این مراسم برعکس اغلب اوقات، آریانا گرانده از مدل موی دم اسبی خود چشم‌پوشی کرده و موهای‌ بلندش را به‌سادگی دورش رها کرده بود. او که پیراهن مینی براق و متالیکی به تن داشت کاملا جذاب و شیک به‌نظر می‌رسید و استایل‌اش را با بوت‌های بلندی از جنس پارچه لمه‌ نقره‌ای رنگ تکمیل کرده بود.

  • مراسم اهدای جوایز MTV، سال ۲۰۲۰

مراسم اهدای جوایز MTV، سال ۲۰۲۰

در هنگام اجرای ترانه Rain on Me با همراهی لیدی گاگا، آریانا گرانده یک تاپ و دامن متالیک بنفش به‌تن کرده و موهای‌اش را برخلاف همیشه با مدل تازه‌ای آراسته بود. او با پوشیدن اسنیکر پلتفرم این استایل را تکمیل کرده بود.

  • مراسم اهدای جوایز MTV، سال ۲۰۱۴

مراسم اهدای جوایز MTV، سال ۲۰۱۴
عکس از: Stephane-Cardinale

در این دوره از مراسم MTV، آریانا گرانده با پیراهن ماکسی پشت باز و مشکی رنگی در برابر حاضران ظاهر شد که از هر نظر با اندام و چهره او هماهنگی داشت. بالاتنه این لباس به شکل جالبی برش خورده و در عین سادگی بسیار شیک و چشم‌نواز بود. او برای تکمیل این پوشش، صندل‌های پاشنه‌دار مشکی رنگی را به‌پا کرده بود.

  • مراسم اهدای جوایز AMAs، سال ۲۰۱۵

مراسم اهدای جوایز AMAs، سال ۲۰۱۵

در این رویداد مهم دنیای موسیقی، گرانده بار دیگر با انتخاب استایل چشمگیری در مرکز توجه همگان قرار گرفت. برخلاف بسیاری از مواقع، پیراهن دکلته و مینی او از ترکیب رنگ متنوع مشکی، نقره‌ای و صورتی برخوردار بود. بالاتنه دکلته و فیت این لباس به‌صورت برجسته گل‌دوزی و سنگ‌دوزی شده بود. در قسمت دامن هم دو نوع پارچه با رنگ و طراحی مجزا به‌کار رفته بود و بخش پایین دامن درست مانند بالاتنه با گل‌دوزی برجسته و سنگ‌دوزی تزئین شده بود. آریانا با پوشیدن صندل‌های پاشنه بلند و سنگ‌کاری شده‌ نقره‌ای رنگ این استایل زیبا را تکمیل کرده بود. در این مراسم، گرانده با شینیون کردن موهای‌اش چهره متفاوتی از خود را به نمایش گذاشته بود.

سخن آخر

در این مطلب، علاوه بر معرفی استایل آریانا گرانده برخی از محبوب‌ترین آیتم‌های او را برایتان برشمردیم و سبک پوشش او را در چند رویداد مهم اجتماعی بررسی کردیم. نظر شما چیست؟ شما کدام ویژگی‌های استایل این خواننده محبوب را بیش‌تر می‌پسندید؟ اگر می‌توانستید، چه چیزی را در سبک پوشش او تغییر می‌دادید؟ دوست دارید درباره نحوه لباس پوشیدن کدام سلبریتی‌ها بیش‌تر بدانید؟ ممنون می‌شویم دیدگاه‌هایتان را در بخش «نظرات کاربران» با ما و دیگر خوانندگان به‌اشتراک بگذارید.


در ادامه بخوانید: بررسی استایل سلنا گومز؛ ستاره دوست‌داشتنی پاپ چه می‌پوشد؟
منبع www.britannica.com www.thetrendspotter.net www.glamour.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.