اصول ست کردن لباس گلدار برای خانم‌ها و آقایان

ست‌کردن لباس‌ها با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف وابسته به نظر و سلیقه شماست. باید چیزی را به تن کنید که می‌پسندید و احساس خوبی به شما می‌دهد. اما گاهی اصولی کلی از سمت متخصصان و باسلیقه‌ها گفته می‌شود که به شما در رسیدن به طرح راحت و دلخواهتان کمک می‌کند. در این مقاله هم از اصول ست کردن لباس گلدار برایتان می‌گوییم.

اصول ست کردن لباس گلدار را یاد بگیرید و خوش‌استایل‌تر شوید

اصول ست کردن لباس گلدار
طرحی از پارچه لباسی گلدار

همان‌طور که قبل‌تر هم گفتیم، لباس‌پوشیدنِ هرکس به خودش ارتباط دارد و باید به‌سراغ طرح‌ها و مدل‌هایی برود که حس‌وحال خوبی به او می‌دهد. البته همیشه استفاده‌کردن از نظرات کسانی که باسلیقه‌اند و در زمینه مدوفشن فعالیت می‌کنند، کار را بهتر می‌کند و به سلیقه همه ما جهت می‌دهد. پس داشتن نیم‌نگاهی به اصولی که مطرح می‌شود یا پیشنهاداتی که دنیای مدوفشن به ما می‌دهد، خالی از لطف نیست. در این مقاله می‌خواهیم از اصول ست کردن لباس گلدار برایتان بگوییم. گل‌گلی‌ها طرح‌های زیبایی هستند که هم بین خانم‌ها طرفداران زیادی دارند و هم آقایان.

اما چطور آنها را ست کنیم که استایل‌های زیباتری داشته باشیم؟ در این مقاله از اصول کلی ست‌کردن گل‌گلی‌ها می‌گوییم و بعد پیشنهاداتی برای تیپ‌های زنانه و مردانه را مطرح می‌کنیم. آماده‌اید؟

توصیه‌هایی مهم برای ست‌کردن گل‌گلی‌های جذاب

اصول ست کردن لباس گلدار
طرح‌های متنوع و مختلف از پیراهن‌های گلدار

بهار و تابستان که سر می‌رسند، گل‌ها هم روی دامن صحرا زیبا و خواستنی می‌شوند و هم روی پارچه لباس‌های ما. یکی از بزرگ‌ترین جذابیت لباس‌های گلدار در این است که می‌توانند مدل‌ها و سبک‌های مختلفی را برای تیپ و استایلمان بسازند. هم در تیپ‌های غیررسمی و برای مثال، برای شرکت در مراسم دورهمی کاربرد دارند و هم می‌توانند پیراهنی شیک برای شرکت در جشنی شبانه باشند. اما چطور طرحی مناسب از طرح‌های لباس گل‌گلی را انتخاب کنیم؟

انتخاب طرح و رنگ مناسب

اصول ست کردن لباس گلدار
خانواده سلطنتی و لباس گلدار

طرح‌های گل‌گلی به‌شدت متنوع و وسیع‌اند. باید دقت کنید که کدام طرح و مدل بیشتر روی اندامتان می‌نشیند و برازنده می‌شود. رنگ غالب گل‌ها چه باشد؟‌ گل‌ها درشت باشند یا ریز؟ یادتان باشد که گل‌های درشت بیشتر مناسب کسانی است که اندام درشتی ندارند و جثه‌شان کوچک است؛ در یک‌کلام، ریزنقش هستند.

کسانی که درشت‌تر هستند و اندام بزرگ‌تری دارند، بهتر است به سراغ گل‌های ریزتر بروند و از انتخاب طرح‌های گل‌گلی بسیار شلوغ پرهیز کنند. کسانی که در بین این دو گروه قرار دارند، می‌توانند حق انتخاب داشته باشند و البته بهتر است که طرح‌های گلدار منتخبشان چیزی میان گل‌های درشت و خیلی ریز باشد.

به زمینه رنگی پارچه گلدار هم دقت داشته باشید. اگر به سراغ زمینه‌ای سفید با گل‌های رنگی بروید، به‌خوبی می‌توانید برآمدگی‌های مختلف اندام را بپوشانید. اگر هم می‌خواهید که لاغرتر به‌نظر برسید، زمینه‌ای مشکی با گل‌های رنگی انتخاب کنید.

ست‌کردن گلدارها با رنگ‌های خنثی

اصول ست کردن لباس گلدار
ست‌کردن لباس گلدار با رنگ‌های خنثی

ترکیب پارچه‌های گلدار با رنگ‌های نود یا خنثی بسیار جذاب می‌شود. رنگ‌های خنثی مانند طوسی و خاکی و رنگ‌های نود با تِم صورتی می‌توانند در کنار پارچه‌های گل‌گلی ترکیبی چشم‌نواز و متعادل به‌وجود بیاورند. گل‌های شلوغ و پرتعداد که توجه زیادی را به خود جلب می‌کنند، در کنار پارچه‌های ساده می‌درخشند.

بگذارید که نمونه‌هایی از رنگ‌های خنثی را به شما معرفی کنیم تا بهتر بدانید که قرار است، گلدارها را در کنار چه رنگ‌هایی بگذارید:

در اصول ست کردن لباس گلدار ، استفاده از رنگ‌های خنثی فقط محدود به بخش لباس نمی‌شود. شما می‌توانید با اکسسوری‌هایی به رنگ‌های خنثی هم تعادل را به استایل گل‌گلی‌تان تقدیم کنید.

ست‌کردن گلدارها با طرح‌های شلوغ

اصول ست کردن لباس گلدار
ست‌کردن لباس گلدار با طرح شلوغ

ترکیب پارچه‌های گلدار با طرح‌های شلوغ هم ایده خاصی است که شاید همه از آن استقبال نکنند. اما دوستداران تفاوت و تمایز در استایل، به‌احتمال زیاد از این استقبال خواهند کرد که پارچه‌ای خالخالی را با گلدار سِت کنند. چنین استایلی بسیار شلوغ می‌شود و برای کسانی مناسب است که می‌خواهند بسیااااار متفاوت باشند.

شیوه دیگر ست‌کردن گلدارها این است که چند رنگ از میان گل‌های موجود در پارچه را در نظر بگیرید و اکسسوری یا بخش‌های دیگر لباستان را به رنگ آنها تهیه کنید. این کار متعادل‌تر از ست‌کردن گل‌گلی‌ها با طرح‌هایی مانند راه‌راه یا چهارخانه و … است.

برداشتن قدم نخست با احتیاط بیشتر

اصول ست کردن لباس گلدار
استفاده مختصر از گل‌گلی‌ها در استایل

اگر احساس می‌کنید که هنوز برای پوشیدن لباس‌های گلدار آماده نیستید و برایتان طرحی نامأنوس است، کار را با انتخاب بخش کوچکی از استایلتان به شکل گلدار  شروع کنید. برای نمونه، تی‌شرتی گل‌گلی بخرید یا اکسسوری‌های گلدار را آزمایش کنید و بعد اگر دیدید که واقعا از این طرح و مدل خوشتان می‌آید، پا را فراتر بگذارید و گل‌گلی‌ها را روی بخش‌های مختلف استایل بنشانید.

دقت به زمینه پارچه گلدار برای انتخاب بخش‌های دیگر لباس

اصول ست کردن لباس گلدار
سلنا گومز، خواننده معروف در لباسی گلدار

یکی از توصیه‌ها در اصول ست کردن لباس گلدار این است که به زمینه توجه زیادی به‌خرج بدهید. اگر زمینه گل‌گلی‌تان مشکی است، برای انتخاب بخش‌های دیگر لباس می‌توانید به سراغ رنگ مشکی بروید.

برای نمونه، شومیزی با زمینه مشکی و طرح گلدار را با دامن، شلوار یا شلوارکی به رنگ مشکی سِت کنید. این قاعده می‌تواند انتخابی برای رنگ‌های دیگر هم باشد. یعنی اگر زمینه لباس گلدارتان سفید، صورتی یا هر رنگ دیگری است، می‌توانید بخش گلدار را با لباسی هم‌رنگ زمینه آن برای بخش‌های دیگر هماهنگ و ست کنید.

انتخاب اکسسوری‌ها در اصول ست کردن لباس گلدار

اصول ست کردن لباس گلدار
هری استایلز خوانند و هنرپیشه معروف در لباس گلدار

پارچه‌های گلدار معمولا برای خانم‌ها استفاده می‌شده‌اند اما دیگر این‌طور نیست. دنیای مدوفشن به‌سمت فراجنسیتی‌شدن پیش می‌رود. برای همین آفایان هم به‌طور گسترده‌ای از لباس‌های گلدار استفاده می‌کنند. فرقی نمی‌کند که چه جنسیتی دارید، در هر حال، در هنگام انتخاب اکسسوری‌ها برای استایل گلدار باید دقت به‌خرج بدهید.

چرا؟ چون گل‌گلی‌ها به‌اندازه کافی توجه را به خود جلب می‌کنند. اگر بنا باشد که تعادل را با اکسسوری‌ها به تیپتان هدیه بدهید، باید به نکاتی از جمله موارد زیر دقت داشته باشید:

انتخاب جواهرات و وسایل تزئینی

اصول ست کردن لباس گلدار
اکسسوری‌ها در کنار استایل گلدار

پارچه‌های گلدار درخشان، پرنقش‌ونگار و با رنگ‌هایی جالب‌توجه‌اند. پس بهتر است که در انتخاب جواهرات و وسایل تزئینی دیگر به‌سراغ مواردی مشابه نروید. بهترین گزینه‌های جواهرات برای ست‌کردن با گل‌گلی‌ها، مواردی ساده و ظریف هستند. اگر جواهراتی بزرگ، براق و پرنقش انتخاب کنید، جلب‌توجه در استایل را از طرح گل‌گلی به سمت اکسسوری‌هایتان می‌برید. این از جلوه و زیبایی گلدارها کم می‌کند.

ساعت یا دست‌بندی ظریف و ساده، زنجیری باریک برای گلو و گوشواره‌ای کوچک انتخاب‌های خوبی برایتان خواهند بود. برای انتخاب جواهرات و وسایل تزئینی در ست‌کردن در استایل گلدار کمی کلاسیک رفتار کنید و از انتخاب گزینه‌های درشت و مبالغه‌آمیز خود را دور نگه دارید.

کفش‌های مناسب در استایل گل‌گلی

اصول ست کردن لباس گلدار
کفش با رنگ خنثی در استایل گلدار

کفش‌هایی با طرح‌های ساده و از میان رنگ‌های خنثی هم گزینه‌های ایدئالی برای قرارگرفتن در کنار پارچه‌های گلدار هستند. برای نمونه، کتانی یا صندل‌هایی به رنگ نود یا خنثی، صندل‌هایی با پاشنه حصیری یا کفش‌هایی با پاشنه تیز و باریک در رنگ‌های خنثی از جمله انتخاب‌های خوبی هستند که پیش رویتان قرار دارد.

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید انجام بدهید، خرید و انتخاب پاپوش‌هایی به رنگ مشکی ساده است. فرقی نمی‌کند که صندل می‌پوشید یا کفش پاشنه‌دار یا چیزهای دیگر، برای ست‌کردن پاپوشتان با لباس گلدار خود از رنگ مشکی ساده کمک بگیرید. این انتخاب امن و مناسب است. مشکی در کنار گل‌گلی، استایلی رسمی‌تر و ساده و البته شیک برایتان می‌سازد.

کیف‌های دستی در کنار گلدارها

اصول ست کردن لباس گلدار
ست‌کردن کیف با لباس گلدار

برای کیف هم می‌توانید از اصول ست کردن لباس گلدار برای کفش‌ها پیروی کنید. اما دقت داشته باشید که گاهی تعداد رنگ‌های موجود در لباس گلدارتان چندان شلوغ و متنوع نیست. در این حالت، از رنگی متضاد برای ست‌کردن کیف بهره ببرید. برای مثال، اگر پارچه پیراهن گلدارتان دو رنگ طوسی و زرد دارد، کیفی بنفش برای تکمیل استایل استفاده کنید. نظرتان چیست؟

جدیدترین کیف‌های زنانه را ببینید

اصول ست کردن لباس گلدار
ست‌کردن گل‌گلی‌ها با حجاب

راستی در انتخاب روسری هم باید از قواعدی مشابه انتخاب کیف و اکسسوری‌ها پیروی کنید. برای مثال، اگر پیراهنی با گل‌های آبی در زمینه‌ای سفید به تن دارید، انتخاب یک روسری آبی گزینه خوبی است. می‌توانید ساختارشکنی اندکی به‌خرج بدهید و مثلا از شال یا روسری زرد هم استفاده کنید.

کمربندهای موجود در استایل گل‌گلی

اصول ست کردن لباس گلدار
ست‌کردن کمربند با لباس گلدار

کمربندها جادوی استایل‌های گل‌گلی‌اند. با انتخاب کمربندی در طرح و رنگ مناسب برای لباس‌های گلدار می‌توانید میزان جذابیت و شیک‌بودن خود را از ۱۰۰ به هزار برسانید. برای مثال، لباسی با گل‌های سفید و مشکی را در نظر بگیرید؛ حالا کمربندی به رنگ قرمز یا آبی را به آن اضافه کنید. عالی نمی‌شود؟ قبول کنید که می‌شود.

اگر هم گل‌گلی لباستان پر از رنگ‌های مختلف است، برای انتخاب کمربند، به‌سراغ یکی از رنگ‌های موجود در گل‌ها بروید و کمربندی به آن رنگ برای استایلتان تدارک ببینید.

لباس‌های رویی استایل

اصول ست کردن لباس گلدار
ترنچ کت روی پیراهن گلدار

لباس‌های رویی برای تکمیل استایل گلدار به هوا و فصل وابسته‌اند. اگر در فصل‌های سردتر به‌سر می‌برید، بهترین لباس‌های رویی برای استایل گلدار چیست:

  • بارانی‌هایی به رنگ‌های خنثی و ساده؛
  • کت‌های چرمی؛
  • کت‌های جین؛
  • ژاکت‌ها و کت‌هایی به رنگ ساده و خنثی.

حتما بخوانید: راهنمای ست کردن کت جین مردانه؛ استایلی خاص و دیدنی بسازید
اصول ست کردن لباس گلدار
کت چرمی با پیراهن گلدار مردانه

آرایش صورت مناسب برای استایل گلدار

در اصول ست کردن لباس گلدار باید نگاهی به قواعد آرایش هم داشته باشید. برای آرایش هم بهتر است که به دنبال رنگ‌های ساده و خنثی باشید و از انتخاب رنگ‌های بسیار تند و آرایش‌های غلیط دوری کنید. چرا؟ چون گل‌گلی‌ها به‌اندازه کافی جلب‌توجه می‌کنند و شلوغی به‌همراه دارند. دیگر لازم نیست که تک‌تک بخش‌های استایلتان شلوغ و پر از رنگ باشد.

البته دقت کنید که انتخاب رنگی درخشان و جلب‌توجه‌کننده در آرایش هم فکر خوبی است. اما زیاد شلوغش نکنید. برای مثال، از میان رنگ‌های موجود در گل‌های لباستان، گزینه‌ای را برای انتخاب رنگ رژ لب در نظر بگیرید. اگر لباس گلدارتان رنگ‌هایی مانند صورتی، بنفش و سرخابی دارد، یکی از این رنگ‌ها را در نظر بگیرید و رژ لبتان را به همان رنگ انتخاب کنید.

اصول ست کردن لباس گلدار
انتخاب رنگ رژ از میان رنگ گل‌های پیراهن

همین کار را می‌توانید برای آرایش چشم‌ها هم تکرار کنید. یعنی یا رنگ رژتان را از میان رنگی از گل‌های لباستان انتخاب کنید یا برای سایه چشمتان این روند را پیش بگیرید. اگر لباستان گل‌های پررنگ و پرتعداد دارد، انتخاب آرایشی براق اما با رنگ‌های خنثی‌تر فکر خوبی است. اما اگر گل‌های لباستان چندان براق و رنگارنگ نیستند، باید کمی رنگ و درخشش بیشتری را با آرایش به صورتتان بیاورید.

آرایش موی مناسب برای استایل گلدار

به‌احتمال ۹۸ درصد، دیگر حدس می‌زنید که برای انتخاب مدل موی مناسب در اصول ست کردن لباس گلدار باید به چه چیزی فکر کنید. می‌دانید؟ بله! باید به سراغ بستن موها بروید. حالا یا موها را ببافید یا آنها را به شکل گوجه‌ای خیلی مرتب یا کمی شلوغ‌وپلوغ بالای سر ببندید. اگر دوست داشته باشید، گذاشتن گل‌هایی طبیعی یا مصنوعی در میان موها هم ایده زیبایی خواهد بود.

اصول ست کردن لباس گلدار
موی بسته برای استایل گلدار

دم اسبی که با ژل ناحیه جلوی موها را مرتب کرده‌اید هم گزینه خوبی است که برای موقعیت‌های رسمی‌تر به کمکتان می‌آید. اگر هم آقا هستید، در هنگام پوشیدن استایل گلدار به مدل‌های موی مرتب فکر کنید. اگر موهایتان بلند است، دم‌اسبی انتخاب بهتری نسبت به بازگذاشتن موهاست.

نمونه‌هایی جذاب از استایل گلدار زنانه را ببینیم

اصول ست کردن لباس گلدار را با هم مرور کردیم. حالا به سراغ نمونه هایی از این طرح جذاب و شاد می‌رویم. خانم‌های محترم و آقایان گرامی چطور لباس‌های گلدارتان را بپوشید که جذاب‌تر و شیک‌تر شوید؟ به شما می‌گوییم. ابتدا از چند نمونه استایل گل‌گلی برای خانم‌ها می‌گوییم.

ست پیراهن گلدار کوتاه/ بهار و تابستان

اصول ست کردن لباس گلدار
ست‌کردن لباس گلدار بهاری

این ترکیب می‌تواند انتخاب ایدئالی برای روزهای بهاری باشد. کیفی کوچک یا متوسط که بند آن را به‌طور کج روی شانه و کمر تنظیم می‌کنید، صندل تخت، عینک آفتابی کلاسیک و جواهراتی ظریف می‌توانند تیپ گلدارتان را تکمیل کنند. کمربندی ظریف و باریک که با رنگ کیفتان هماهنگ است هم استایلتان را بهتر می‌کند.

ست پیراهن گلدار کوتاه/ پاییز و زمستان

اصول ست کردن لباس گلدار
ست گلدار برای فصل‌های سرد

همان پیراهنی که در بخش قبلی دیدید، در فصل‌های سردتر هم امکان پوشیدن و استفاده دارد. فقط باید کمی دقت کنید و اجزای دیگر استایلتان را در کنار پیراهن گل‌گلی به‌درستی بچینید. برای این کار، یک ژاکت بافت زیبا لازم دارید، نیم‌بوتی با پاشنه‌ای پُر و جوراب‌شلواری ضخیمی که مناسب فصل است.

برای کیف هم به سراغ رنگی خنثی بروید؛ مثل کرم یا طوسی. شال‌گردنی حلقه‌ای به‌رنگی خنثی هم شما را شیک‌تر از شیک خواهد کرد. تنوع و جذابیت این استایل بسیار زیاد است.

ست گلدار ماکسی/بهار و تابستان

اصول ست کردن لباس گلدار
ست‌کردن پیراهن ماکسی گلدار برای فصل‌های خنک

ماکسی‌های گلدار خیلی رویایی‌اند؛ انگار دریایی مواج از گل روی تن می‌رقصد. در این استایل هم برای اکسسوری‌ها به سراغ نمونه‌ای ظریف رفته‌ایم. البته گردنبند خیلی کوچک و باریک نیست اما ظرافت زیادی در طراحی‌اش وجود دارد و برای یقه باز پیراهن گلدار مناسب است.

رنگ کیف و کفش هم که خنثی است و مانع از جلوه‌گری گل‌های ماکسیِ زیبا نمی‌شود. عینک آفتابی همچنان از میان طرح‌های کلاسیک و ساده انتخاب شده و کلاه جذاب کرم‌رنگ هم می‌تواند برای تیپتان تنوعی جالب ایجاد کند.

ست گلدار ماکسی/پاییز و زمستان

اصول ست کردن لباس گلدار
ست‌کردن پیراهن گلدار ماکسی در استایل پاییز و زمستانه

حالا قواعد و اصول ست کردن لباس گلدار را که تا اینجا مرور کردیم، به شکلی زمستانی و پاییزی برای همان پیراهن ماکسی بخش قبلی مطرح می‌کنیم. اگر خاطرتان باشد، در بخش‌های قبلی گفتیم که برای پوشش روی لباس‌های گلدار می‌توانید از کت‌های چرمی استفاده کنید.

حالا، کتی چرمی دارید به‌همراه نیم‌بوتی که حالتی میان اسپورت و رسمی دارد، کیفی مشکی، کلاه شاپویی ظریف و مشکی‌رنگ و البته رژی که تِمی از رنگ قرمز موجود در میانه گل‌های پیراهن را دارد؛ استایلی با نمره بیست ساخته شده است. نظرتان چیست؟

نمونه‌هایی از استایل گلدار مردانه

گل‌گلی‌ها در دنیای مردانه هم رواج زیادی دارند و از حق نگذریم، یکی از بهترین استایل‌ها را برای آقایان خوش‌پوش به‌همراه می‌آورند. البته اگر اصول ست کردن لباس گلدار را در نظر داشته باشند و انتخاب‌های خوبی برای تنظیم تیپشان در نظر بگیرند. در ادامه چند نمونه از این استایل‌ها را با هم دوره می‌کنیم.

ترکیب طرح‌های مختلف با هم

اصول ست کردن لباس گلدار
ست کردن چند طرح با هم

اگر یادتان باشد در بخش اصول ست‌کردن گلدارها در بخشی از مقاله درباره این گفتیم که می‌توانید گلدارها را با طرح‌های دیگری مانند خال‌خالی هم ست کنید و بپوشید. حالا در این استایل، گلدار را با شلواری ارتشی سِت کرده‌ایم. ایده جذابی می‌شود. برای کسانی که از طرح‌های ارتشی و چریکی خوششان می‌آید، این انتخابِ خاص می‌تواند جالب‌توجه باشد.

نکته مهمی را که در این نوع ست‌کردن وجود دارد، به‌خاطر بسپارید: اگر قرار است که چند طرح را با هم بپوشید، یکی از طرح‌ها باید اَشکال کوچک‌تری داشته باشد. برای نمونه، شکل‌ها و نقش‌های شلوار ارتشی در این ترکیب بزرگ‌تر از طرح‌های گل موجود روی پیراهن است. برای کفش هم که انتخاب رنگی خنثی به ایجاد تعادل در استایل کمک کرده و عینک دودی هم که خلبانی انتخاب شده تا ظریف باشد و توازنی مطلوب در تیپ ایجاد کند.

ست‌کردن گل‌های پیراهن با بخش‌های مختلف

اصول ست کردن لباس گلدار
ست‌کردن بخش‌های مختلف استایل با رنگ گل‌های پیراهن

در اصول ست کردن لباس گلدار به این اشاره کردیم که می‌توانید رنگ بخش‌های دیگر استایلتان را با رنگ گل‌های موجود در پیراهن یا تی‌شرت و… هماهنگ کنید. در این نمونه می‌بینید که کفش‌ها و شلوار تِم رنگی مشابه با گل‌های پیراهن دارند.

توازن و تعادلی که در این نوع ست‌کردن لباس گلدار وجود دارد، بسیار جذاب و دوست‌داشتنی می‌شود. قهوه‌ای و آبی گل‌های این پیراهن در کنار جین و کتانی خاکی چشم‌نواز به‌نظر می‌رسد. تا نظر شما چه باشد؛ نظرتان چیست؟

استایل گلدار کمی رسمی

اصول ست کردن لباس گلدار
استایل گلدار در تیپی نیمه‌رسمی

گلدارها استایل‌هایی غیررسمی نیستند. با کمی دقت در سِت‌کردن می‌توانید از آنها لباس‌هایی برای موقعیت‌های رسمی و نیمه‌رسمی بسازید. در این ترکیب می‌بینید که شلواری با برش و شمایلی که از شلوارهای اسپورت کمی رسمی‌تر است، در کنار پیراهنی گلدار و کفش‌های کالج قرار گرفته است.

عینک دودی کلاسیک و ترکیب رنگ‌هایی که با هم تضادی شایسته دارند هم باعث شده که استایل خاص و قابل‌توجه شود. این پیراهن با گل‌های شاد و بشاش می‌تواند از هرکس جنتلمنی دوست‌داشتنی بسازد.

هماهنگی زمینه گلدار با شلوار

اصول ست کردن لباس گلدار
ست غیررسمی از لباس‌های گلدار

در میان اصول ست کردن لباس گلدار به تناسب میان زمینه لباس گلدار با بخش‌های دیگر استایل هم اشاره کردیم. در این تیپ که می‌بینید، زمینه‌ای گلبهی و صورتی از پیراهن گلدار در نظر گرفته شده و شلواری از همان طیف رنگی در کنار باقی اجزای لباس انتخاب شده است.

از آنجا که جنس پیراهن و شلوار و البته کتانی‌ها غیررسمی است، عینک آفتابی هم حالتی اسپرت دارد و خوب در کنار باقی بخش‌های استایل نشسته است. این تیپ تابستانی شما را شیک، ساده و جذاب می‌کند.

در آخر

درباره گلدارها برایتان به‌ تفصیل صحبت کردیم. دیگر نکته خاصی درباره‌شان باقی نمانده است. قبول دارید که این طرح می‌تواند انتخاب‌های بی‌نهایت متنوعی در اختیارتان بگذارد و شما را از داشتن استایلی یکدست و معمولی به‌شدت دور کند؟

کدام ست‌ها و اصول گل‌گلی‌ها شما را بیشتر به خود جذب کرد؟ پیشنهادی برای این سبک از پوشیدن لباس دارید؟ اصلا در کمدتان پیراهن، کراوات، اکسسوری‌های گل‌گلی موجود است؟‌ چه چیزی در طرح گلدار برایتان شیرین‌تر و دوست‌داشتنی‌تر به‌نظر می‌رسد؟


در ادامه بخوانید: راهنمای ست کردن لباس خال‌خالی برای خانم‌ها؛ نکات مهمی که باید بدانید
منبع ezibuy.com thekewlshop.com stitchfix.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.