ایده‌هایی جذاب برای ست کردن استایل پاستلی در تابستان برای خانم‌ها

انتخاب  و ست کردن استایل پاستلی، از جذاب‌ترین راه‌هایی‌ است که می‌تواند بهار و تابستان را به کمد شما بیاورد. این رنگ‌های ملایم و دوست‌داشتنی، ست‌های دلربایی می‌سازند. ۷ پیشنهاد منومد را برای استایل پاستلی بخوانید و ببینید که رنگ‌های پاستلی چطور ست می‌شوند.

استایل پاستلی امسال حسابی روی مد است. رنگ های پاستلی مانتو در روزهای داغ تابستان نجات‌دهنده‌ به حساب می‌آیند. اگر در این فکر هستید که رنگ‌های پاستلی چطور ست می‌شوند، رنگ‌های پاستلی مانتو کدامند و خلاصه پالت رنگ پاستلی را چطور وارد استایل شخصی خودتان کنید، این مطلب را از دست ندهید.

رنگ‌های پاستلی دقیقا کدامند؟استایل پاستلی

زمانی که حرف از استایل پاستلی باشد، یاد رنگ‌های ملایمی مثل رنگ لباس نوزاد می‌افتیم. درواقع همه رنگ‌های پاستلی، رنگ‌هایی ملایم و روشن هستند. مثل سبز نعنایی، آبی آسمانی، بنفش یاسی روشن، صورتی روشن و زرد لیمویی. روشنی و لطافت این رنگ‌هاست که گرمای هوای را قابل‌تحمل می‌کند و حس تازگی به شما می‌دهد.

شاید پوشیدن رنگ‌های پاستلی چالش برانگیز به‌نظر برسد. اما درست کردن استایل پاستلی ساده‌تر از این حرف‌هاست.

چرا رنگ‌های پاستلی؟استایل پاستلی

بعد از آن همه رنگ‌های تند و پارچه‌های شلوغ، واقعا به حضور رنگ‌های ملایم و لطیف در صنعت مد نیاز داشتیم. طراحان زیادی با به‌کار گرفتن این دسته از رنگ‌ها، حس شاعرانه‌ امپرسیونیستی القا می‌کنند. آنها با انتخاب رنگ پاستلی در طراحی پیراهن، تاپ یا دامن، ظاهری ظریف و زنانه به لباس بخشیده‌اند. لباس‌هایی برای استفاده روزمره یا مهمانی که گاهی با انواع تور زنانه‌تر به‌نظر می‌رسند. اما اغلب این طرح‌ها مینمال هستند.

۷ ایده برای ست کردن استایل پاستلی

۱- پاستل با پاستلاستایل پاستلی

خودتان را به رنگ‌های پاستلی محدود کنید. مانتوی آبی آسمانی، شلوار و شال لیمویی و کفش آبی روشن حسابی خنک و تابستانی به‌نظر می‌رسد. شومیز صورتی و دامن آبی روشن بسیار لطیف خواهد بود. پیراهن بنفش یاسی را با اکسسوری‌های آبی آسمانی همراه کنید. زیر کت و شلوار آبی، تاپ یاسی بپوشید. سبز نعنایی را دوست دارید؟ آبی روشن را هم فراموش نکنید. هلویی را کنار لیمویی بگذارید و ببینید حس دلپذیر این رنگ‌ها تا کجا می‌رود.

۲- استایل پاستلی مونوکروماستایل پاستلی

استایل مونوکروم همیشه طرفداران خودش را دارد. پیراهن آبی آسمانی را با کفشی به همان رنگ ست کنید. تاپ و دامن لیمویی را با کفش زرد موزی بپوشید. یک رنگ را از پالت پاستلی انتخاب کنید و به همان وفادار بمانید. انتخاب اکسسوری مناسب، استایل شما را از یکنواختی نجات می‌دهد. چنین استایلی را نمی‌توانید زیاد تکرار کنید. اما برای ایجاد تنوع روی آن حساب کنید.

۳- ترکیب پاستلی و رنگ خنثااستایل پاستلی

سفید، بژ و طوسی جذاب‌ترین رنگ‌هایی هستند که می‌توانید با پالت پاستلی ترکیب کنید. رنگ‌های پاستلی مانتو در کنار شلوار و شال به رنگ خنثا، انتخاب جذابی برای هر خانم شیک‌پوش به‌حساب می‌آید. مانتوی آبی تابستانی، شلوار سفید، کفش و کیف بژ و شال سفید و آبی را امتحان کنید. مانتوی صورتی را با شلوار و شال طوسی بپوشید.

گذشته از رنگ‌های پاستلی مانتو، می‌توانید مانتو و شلوار را به رنگ خنثا انتخاب کنید. شال و اکسسوری‌ها را از رنگ‌های پاستلی بردارید. مانتوی طوسی، شلوار جین، شال صورتی پاستلی و کفش طوسی – صورتی کاملا مناسب بهار و تابستان است. ترکیب مانتوی سفید با شلوار و شال سبز نعنایی، حس آرامش و خنکی القا می‌کند.

جدیدترین مدل‌های مانتو را ببینید

۴- استایل پاستلی کنار رنگ‌های تند و شاداستایل پاستلی

می‌خواهید لطافت رنگ‌های پاستلی به چشم بیاید؟ رنگ تند و تیره کنارش قرار دهید. سبز نعنایی را با سبز لجنی و هلویی را با پرتقالی ترکیب کنید. صورتی در کنار بادمجانی تیره خودش را بیشتر نشان می‌دهد. می‌توانید رنگ‌های روشن را برای مانتو و رنگ‌های تیره را برای شلوار و شال بردارید. انتخاب شالی که ترکیبی از رنگ پاستلی و رنگ تیره باشد، استایل‌تان را جذاب‌تر می‌کند.

۵- ترکیب رنگ‌های پاستلی و جیناستایل پاستلی

شلوار یا دامن جین تیره، جلوه شیکی به رنگ پاستلی می‌دهد. البته انتخاب جین روشن مثل آبی آسمانی و سفید هم خالی از لطف نخواهد بود. همه رنگ‌های پاستلی را می‌توانید با جین امتحان کنید. به این ترتیب، شلوار جین گزینه‌ خوبی برای ترکیب با رنگ های پاستلی مانتو به شمار می‌رود. همین‌طور شلوار پاستلی و مانتوی جین جذاب خواهد شد.


حتما بخوانید: چطور با کت جین زنانه استایلی خاص و دیدنی بسازیم؟

۶- پارچه‌های طرح‌داراستایل پاستلی

چه چیزی لطافت پارچه‌ای به رنگ پاستلی را بیشتر می‌کند؟ طرح گل‌دار، خال‌دار یا هر گونه چاپی که به آن تنوع ببخشد. پارچه‌های چهارخانه به رنگ پاستلی برای لباس خانه یا اسپورت عالی هستند. دامن گل‌دار، استایل مهمانی عصرانه شما را لطیف‌تر نشان می‌دهد. پیراهن خال‌دار سفید و سبز نعنایی خود تابستان است.

۷- اکسسوری به رنگ پاستلاستایل پاستلی

بعضی‌ها ترجیح می‌دهند از رنگ‌های پاستلی در اکسسوری بهره ببرند. شال و روسری، دستمال گردن، کلاه، زیورآلات و کیف دستی گزینه‌های خوبی برای وارد کردن پالت پاستلی به استایل شما به‌حساب می‌آیند. انتخاب رنگ‌های خنثا و نود برای رژ لب و سایه چشم در کنار لباس‌های پاستلی خیلی هوشمندانه است.


در ادامه بخوانید: لاک پاستلی چیست؟ به‌همراه نمونه‌هایی جذاب و دیدنی از این مدل لاک
منبع cosmopolitan.com thefashionfolks.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.