خوشبوترین عطرهای زنانه با قیمت مناسب؛ این نام‌ها را به‌خاطر بسپارید

اینجا خوشبوترین عطرهای زنانه با قیمت مناسب از نگاه خریداران را برایتان گلچین کرده‌ایم. عطرهایی که همیشه پرطرفدار بوده و قیمت مناسبی هم دارند.

خوشبوترین عطر زنانه با قیمت مناسب را بشناسید

برای پیداکردن خوشبوترین عطرهای زنانه که در ضمن قیمت مناسبی هم داشته باشند، نگاه‌کردن به بازار و دیدنِ اینکه چه مواردی میان مشتریان محبوب‌اند، راهکار مناسبی خواهد بود. برای همین نگاهی داشتیم به دیجی‌کالا و محصولاتی را پیدا کردیم که با قیمت مناسب در میان مشتریان محبوب هستند.

نتیجه این بررسی، فهرستی است که در ادامه می‌بینید. راستی، عطرها براساس کمترین قیمت به سمت بیشترین مرتب شده‌اند.

۱. ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Chifon

خوشبوترین عطرهای زنانه با قیمت مناسب

ادوپرفیوم زنانه امپر مدل شیفون از عطرهای محبوبی است که بوی شیرین و لطیفی دارد. اگر از بوهای شیرین و خنک خوشتان می‌آید، حتما نگاهی به این عطر داشته باشید. عطر امپر مدل شیفون طرفداران زیادی دارد.

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

در ساختار رایحه ادوپرفیوم زنانه امپر مدل شیفون از چوب استفاده شده است. رایحه‌های طبیعی عجیبی در بعضی از عطرها استفاده می‌شوند. چوب، بوی نم خاک و… . اگر دقت کرده باشید، چنین عطرهایی به‌طور طبیعی برای بیشتر افراد خوشایند هستند. حتما نخستین کسی که به فکرش رسیده در تولید عطر و ادکلن از این رایحه‌ها کمک بگیرد، آدم بسیار خلاقی بوده است. شما چه فکر می‌کنید؟

رایحه‌های دیگری که در این عطر به مشام می‌رسد، بوی خوش نارنج و پرتقال است. علاوه بر مرکبات و بوی چوب صندل، عطر گل‌های یاسمن، رز و زنبق هم در نُت‌های عطر شیفون به مشام می‌رسد.

نظرات کاربران

کسانی که این عطر را خریده‌اند از قیمت مناسب، شیشه زیبا و بوی ملایمش استقبال زیادی کرده‌اند. این عطر ۱۰۰میلی‌لیتر است و حجم مناسبی دارد. با توجه به شیشه و بسته‌بندی زیبایش، گزینه خوبی برای هدیه‌دادن هم هست. البته دقت کنید که این عطر از گزینه‌های متوسط و نه‌چندان گران بازار است. بنابراین، بدیهی است که در مقابل عطرهای گران‌تر  پخش بو و ماندگاری کمتری دارد.

مشاهده قیمت این ادو پرفیوم زنانه

۲. ادو پرفیوم زنانه ژک‌ ساف مدل Sweet Love

خوشبوترین عطر زنانه با قیمت مناسب

حالا نوبت معرفی عطری شیرین و گرم است. کسانی که از بوی طبیعت و گل استقبال می‌کنند و به‌دنبال خرید عطرهای تند هستند از ادوپرفیوم زنانه ژک ساف خوششان خواهد آمد. این مدل از عطر برند ژک ساف، سوئیت‌لاو نام دارد و از ویژگی‌هایش در ادامه بیشتر می‌گوییم.

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

بوی عطر ژک ساف تلفیقی است از رایحه میوه، ادویه، چوب، مرکبات و گل. این‌ها در کنار هم بوی خوشی گرم و شیرین می‌سازند. بوی نارنج، هلو و پرتقال نُت‌های میوه‌ای عطر را تشکیل می‌دهد و بوی گل رز، لاله و یاسمین هم بخش‌های دیگری از رایحه خوش عطر است.

نظرات کاربران

بوی ادوپرفیوم زنانه ژک ساف به عقیده بیشتر خریداران قبلی‌اش بوی همه‌پسندی دارد. در واقع از آن عطرهایی است که حتی اگر پسندتان نباشد هم از آن بدتان نخواهد آمد. نکته مهم دیگری که درباره‌اش زیاد گفته شده، ماندگاری متوسط آن است. باید قبول کرد که خوشبوترین عطر زنانه با قیمت مناسب نمی‌تواند ماندگاری زیادی داشته باشد. این ماندگاری را باید در عطرهای رده‌بالاتر و گران‌تر بازار جست‌وجو کرد.

مشاهده قیمت این ادو پرفیوم زنانه

۳. ادوتویلت زنانه مدلMagnolia 

خوشبوترین عطر زنانه با قیمت مناسب

عطر مگنولیا از آن عطرهای نوستالژیک است که سال‌های گذشته را یادآوری می‌کند؛ چقدر گذشته؟ مثلا سال‌های دهه ۷۰. اگر در آن دوران کودک بوده‌اید، حتما یکی از اطرافیانتان از این عطر در آن دوران استفاده می‌کرده است. شاید هم خودتان در آن سال‌ها از مگنولیا استفاده می‌کرده‌اید. در هر حال، مگنولیا در آن سال‌ها محبوب و شیک بود. خرید این عطر می‌تواند خاطرات زیادی را برایتان زنده کند.

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

عطر خاطره‌انگیز و قدیمی مگنولیا عطری شیرین است که رایحه‌ای گرم دارد. عطرهایی از گل‌ها و مواد خوراکی با هم ترکیب شده و این رایحه دل‌نشین و ملایم را ساخته‌اند. در ترکیبات ادوتویلت زنانه مگنولیا از میوه‌ها، چوب‌های خوش‌عطر، مرکبات، بوی گیاهان معطر و عطر آب اقیانوس استفاده شده است. این عطرهای خوش در کنار هم توانسته‌اند، تلفیقی موفق به‌وجود بیاورند و عطری را بسازند که سال‌ها در یادها می‌ماند.

نظرات کاربران

خریداران ادوتویلت مگنولیا معتقدند که همان بوی خوش قدیم‌ها را می‌دهد و استشمامش بسیار شیرین و خاطره‌انگیز است. ماندگاری این عطر شدید و زیاد نیست اما پخش بوی مطلوبی دارد. رایحه عطر مگنولیا برای عموم خوشایند است. اینکه عطرتان دیگران را آزار ندهد و برایشان خوشایند به‌حساب بیاید، مزیت بزرگی است. یکی از برجسته‌رین ویژگی‌های عطر مگنولیا که در میان نظرات مشتریان قبلی‌اش هم زیاد درباره‌اش صحبت شده، بُعد نوستالژیک‌داشتن است. شما هم با عطرها خاطره‌بازی می‌کنید؟

۴. ادو پرفیوم زنانه شالیز مدل RMY 

خوشبوترین عطر زنانه با قیمت مناسب

شالیز هم عطری شیرین و خنک است. تیمی عجیب از رایحه‌های خوشایند کنار هم نشسته‌اند و ادوپرفیوم زنانه شالیز را ساخته‌اند. حتما می‌پرسید اعضای این تیم چه‌چیزهایی است. صبر کنید تا برایتان بگوییم. شناخت ترکیبات و مولفه‌های موجود در هر عطر، دید بهتر و دقیق‌تری از رایحه‌اش به شما می‌دهد و باعث می‌شود که در خرید بهتر عمل کنید. چون نت‌های مختلف رایحه عطری که اسپری می‌کنید از هم تفکیک می‌شوند و مهم است که بدانید، قرار است چه عطرها و رایحه‌هایی به مشامتان بخورد.

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

در این عطر ۵۰ میلی‌لیتری فرانسوی از میوه‌‌ها، چای و عطر گل‌های استفاده شده است. ترکیب جالبی است، نه؟‌ همه‌پسندبودنِ ادوپرفیوم زنانه شالیز نشان می‌دهد که رایحه گل و میوه در کنار عناصر طبیعی دیگر برای بیشتر افراد بسیار خوشایند است.

 

نظرات کاربران

ماندگاری زیاد عطر شالیز از جمله موارد مثبتی است که در میان نظرات مشتریان قبلی آن بارها دیده می‌شود. ملایم‌بودن عطر و اینکه بیشتر افراد از آن خوششان می‌آید هم نقطه مثبت قابل‌توجهی است که با مرور نظرات خریداران قبلی دستگیرمان می‌شود. خیلی مهم است، عطری که استفاده می‌کنیم از سوی آدم‌های دیگر خوشبو تلقی شود و برایشان آزاردهنده نباشد. بعضی از عطرها تند و آزاردهنده‌اند یا ماندگاری‌شان باوجود رایحه‌ای عجیب که همه را راضی نگه نمی‌دارد، اصلا قابل‌تحمل نیست. خوشبختانه، شالیز از این عطرها نیست و معمولا همه آن را دوست دارند.

مشاهده قیمت این عطر خوشبوی زنانه

۵. ادو پرفیوم زنانه ژک ساف مدل F713

خوشبوترین عطر زنانه با قیمت مناسب

از برند معروف ژک‌ ساف، ادوپرفیوم دیگری هم وجود دارد: ژک‌ساف مدل F713. کماکان به‌دنبال خوشبوترین عطر زنانه با قیمت مناسب هستید؟ شاید ژک‌ساف با این مدل راضی‌تان کند. این عطر شیرین و گرم است. دوست دارید؟

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

میوه، وانیل، چوب، گل، ادویه و گیاهان معطر در یک همکاری جانانه با هم عطری تولید کرده‌اند که بویی تند، شیرین و طبیعی دارد. استفاده از فلفل سیاه، وانیل، چوب صندل، مشک و عنبر ترکیب خوبی به‌وجود آورده‌اند. چنین رایحه‌ای برای فصل‌های سرد سال در پاییز و زمستان مناسب است.

نظرات کاربران

این عطر بویی گرم و شیرین دارد. پس اگر از بوهای تند و گرم خوشتان نمی‌آید یا مثلا سردرد می‌گیرید، احتمالا این ادوپرفیوم نمی‌تواند خوشبوترین عطر زنانه با قیمت مناسب برایتان باشد. اگر هم که مشکل ندارید، باید بدانید که با عطری روبه‌رو خواهید بود که بوی شیرینش ماندگاری خوبی دارد.

۶. عطر زنانه سموا مدل Eau de parfum

خوشبوترین عطر زنانه با قیمت مناسب

عطر زنانه سموا از آن عطرهایی است که خنک‌اند و در عین‌حال شیرین. عطرهای خنک بیشتر مناسب فصول بهار و تابستان هستند. نام این عطر فرانسوی است و شاید کمی تلفظش سخت یا گیج‌کننده باشد: c’est moi. سه مواَ یعنی «این من هستم».

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

در ساختار رایحه این عطر از بوی گل‌ها و میوه‌ها استفاده شده است. وقتی از وجود گل در ساخت عطر سموا صحبت می‌شود، منظور رایحه گل‌های بنفشه و صدتومانی یا همان پیونی است. عطر لیمو و نارنج هم مکمل بوی خوش این گل‌ها می‌شوند و عطری می‌سازند که بوی خوب آن برای دوستداران رایحه‌های خنک و شیرین فراموش‌نشدنی است.

نظرات کاربران

 این عطر هم به گواه بسیاری از مشتریان قبلی‌اش، بوی همه‌پسند و دوست‌داشتنی دارد. از آن عطرهایی است که وقتی می‌زنید، در جمع کسانی پیدا می‌شوند که نامش را از شما می‌پرسند. حجم این عطر هم ۱۰۰ میلی‌لیتر است و البته مانند بسیاری از عطرهای پایین‌رده از نظر قیمت، ماندگاری چندان زیادی ندارد.

۷. ادو پرفیوم زنانه ژک ساف مدل Night Wish

خوشبوترین عطر زنانه با قیمت مناسب

یکی دیگر از عطرهایی که با قیمت مناسب به فروش می‌رسند و طرفداران زیادی هم دارند، ادوپرفیوم ژک‌ساف مدل نایت‌ویش است. این عطر بویی شیرین و گرم دارد. اگر از عطر گل‌ها خوشتان می‌آید و دوست دارید که رایحه‌هایی طبیعی مانند بوی میوه در عطرتان به مشام برسد، از این عطر هم احتمالا خوشتان خواهد آمد.

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

در عطر ژک ساف مدل نایت‌ویش از مرکبات، وانیل و بوی گل‌ها استفاده شده است. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، از عطر نارنج و پرتقال و البته گل‌های زیبای رز، یاسمن و پیونی (همان گل صدتومانی) در عطر نایت‌ویش بهره برده‌اند. در نُت‌های پایانی این عطر بوی وانیل و بادام سوخته هم به مشام می‌رسد. منظور از نت‌های پایانی، این است که بوی عناصر سازنده دیگر عطر مانند مرکبات، زودتر در عطر احساس می‌شود و بعد عطر وانیل و بادام را حس می‌کنید.

نظرات کاربران

کاربرانی که این عطر را خریده‌اند، معتقدند که در بار نخست اسپری عطر با حجمی از بویی تند و گرم مواجه می‌شوید. این بو و رایحه کم‌کم ملایم‌تر می‌شود. اگر به این موضوع حساس هستید، باید در خرید دقت بیشتری به خرج بدهید. این را هم بدانید که عطر نایت‌ویش بوی همه‌پسندی دارد.

۸. ادو پرفیوم زنانه اجمل مدل Sacrifice for Her

خوشبوترین عطر زنانه با قیمت مناسب

اگر هنوز از میان گزینه‌هایی که مطرح شد، خوشبوترین عطر زنانه با قیمت مناسب نظرتان را جلب نکرده است، باید به ادامه مقاله دقت کنید. اگر طرفدار رایحه شیرین، گرم و طبیعی هستید، شاید از عطر اجمل مدل سکریفایس خوشتان بیاید.

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

این عطر دارای رایحه‌های عجیبی است: وانیل، عطر اقیانوس، گل و گیاهان معطر. این رایحه‌ها در کنار هم خوشایند می‌شوند و عطری می‌سازند که برای استفاده از پاییز و زمستان مناسب است. با اسپری‌کردن عطر اجمل روی نبضتان، بوی گل یاسمن و نسیم خوشایندی که از اقیانوس بلند می‌شود به مشامتان خواهد رسید. شکوفه پرتقال و وانیل هم از بوهای طبیعی به‌کاررفته در ساخت اجمل مدل سکریفایس فُر هِر هستند.

نظرات کاربران

پخش بوی این عطر مطلوب است و بیشتر خریدارانش را راضی نگه داشته است. ماندگاری آن هم نسبت به قیمتی که دارد، جالب‌توجه بوده و خریداران را تقریبا راضی می‌کند.

۹. ادو تویلت زنانه مای مدل Nominee

خوشبوترین عطر زنانه با قیمت مناسب

برند معروف آرایشی مای در تولید عطر و ادکلن هم فعال است. یکی از عطرهای مقرون‌به‌صرفه این برند نامینی است. این عطر در دسته ادوتویلت‌هایی قرار می‌گیرد که رایحه‌ای شیرین و خنک دارند. این عطر ۵۰ میل است و برای استفاده روزانه در فصل‌های گرم سال گزینه خوبی خواهد بود.

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

در ساختار رایحه ادوتویلیت زنانه مای از مرکبات، ادویه، چوب و گل استفاده شده است. بوی گل زنبق و اسطوخودوس در این عطر به مشام می‌رسد و ترکیبش با بوهایی چون چوب سدر و مشک خواستنی و دوست‌داشتنی می‌شود.

نظرات کاربران

اگر دوست دارید که عطرتان زود تمام نشود یا مصرفتان زیاد است، باید دقت کنید که این عطر فقط ۵۰ میل است و حجم زیادی ندارد. پس به توصیه برخی از مشتریان قبلی مای، اگر این موضوع برایتان اهمیت دارد، به تناسب قیمت و حجم عطر دقت داشته باشید. بیشتر خریداران قبلی عطر مای از بوی آن راضی بوده‌اند و در ضمن این ادوتویلت را با پخش بوی خوب و ماندگاری بالا به دیگران توصیه کرده‌اند.

۱۰. ادکلن زنانه اسکلاره مدل Figure

خوشبوترین عطر زنانه با قیمت مناسب

ادکلن زنانه اسکلاره مدل فیگور عطری است با رایحه‌ای خنک و شیرین. این عطر هم ۵۵ میل است و حجم چندان زیادی ندارد. با این حال، به خاطر رایحه خوبی که دارد، در میان محبوب‌ترین‌ها میان خریداران برای خود جایی دست‌وپا کرده است.

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

بوی اسکلاره ترکیبی است از میوه‌های بهاری با بوی آب اقیانوس، چوب سدر، نعنا و وانیل. البته ترکیبات دیگری هم در فرمول این عطر به‌کار رفته‌اند. در هر حال، تلفیق موادی که گفته شد، عطری خنک را خلق کرده که برای روزهای بهار و تابستان قابل‌استفاده است.

نظرات کاربران

ادکلن زنانه اسکلاره شیرین و خنک است و برای کسانی که از بوهای تند خوششان نمی‌آید و سردرد می‌گیرند، گزینه مناسبی است. اگر چنین فردی در اطراف خود دارید و می‌خواهید برایش هدیه بخرید، اسکلاره مدل فیگور را به خاطر بسپارید. ماندگاری این عطر خنک هم به گواه خریداران قبلی‌اش مطلوب و قابل‌قبول است.

 در آخر

سعی کردیم با معرفی گزینه‌های محبوب عطر زنانه به شما در انتخاب و خرید خوشبوترین عطر زنانه با قیمت مناسب کمک کنیم. نظرتان چیست، گزینه‌های معرفی‌شده برایتان جالب بود؟ عطر دیگری می‌شناسید که در همین بازه قیمتی باشد و رایحه‌ای جذاب و همه‌پسند داشته باشد؟


در ادامه بخوانید: انواع عطر؛ تفاوت‌ ادوپرفیوم، ادوتویلت، ادکلن و اوفرش را دقیقا بشناسید
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
۱ دیدگاه
  1. ثریا دهقان می‌گوید

    عالی بود

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.