رنگ سرخابی را چطور ست کنیم؟

از پوشیدن مشکی و رنگ‌های خنثا خسته شده‌اید؟ ست کردن رنگ سرخابی را تمرین کنید و رنگ‌های شاد بپوشید. گاهی خوب است از به تن کردن رنگ‌های متفاوت نترسیم. ما این‌جاییم تا پیشنهادهایی برای ست کردن رنگ سرخابی به شما بدهیم.

رنگ‌های شاد هم در فصل گرما می‌توانند حال‌مان را خوب کنند و هم در روزهای سرد سال. شاید به‌نظر برسد سرخابی زیادی تند است و ست کردن رنگ سرخابی به این سادگی‌ها هم نیست.

سرخابی رنگ تیز و تندی‌ست. به شما اعتماد به‌نفس و انرژی می‌دهد. هم برای استایل خیابانی و روزمره به‌درد می‌خورد و هم برای لباس مهمانی. در بهار و تابستان شما را هماهنگ با گل و شکوفه جلوه می‌دهد. در روزهای خاکستری و دلگیر ابری و سرد، دل‌تان را شاد و سرحال می‌کند.

خلاصه هر طور فکر کنید، می‌بینید که خوب است یکی، دو ست لباس سرخابی در کمد داشته باشید و البته فوت‌ و فن ست کردن رنگ سرخابی را بدانید.

«منومد» کارش همین است! به شما ایده می‌دهد و کمک می‌کند سلیقه و استایل شخصی خودتان را پیدا کنید.

۱- مونوکروم بپوشیدست کردن رنگ سرخابی

یکی از راه‌های ست کردن رنگ‌های خاص، انتخاب استایل مونوکروم است. لباس و اکسسوری از طیف صورتی پررنگ و سرخابی انتخاب کنید. بلوز سرخابی، شلوار صورتی روشن، کفش و کیف صورتی تیره ترکیب خیلی خاصی می‌شود. مانتوی صورتی روشن را با شلوار و اکسسوری سرخابی هماهنگ کنید. پیراهن مجلسی سرخابی را با کیف و کفش صورتی بپوشید.

۲- سرخابی را با سفید ست کنیدست کردن رنگ سرخابی

سفید در خیلی از استایل‌ها نجات‌دهنده به‌حساب می‌آید. تاپ سفید را با شلوار سرخابی بپوشید و با کت بلیزر سفید کاملش کنید. پیراهن سفید تابستانی، صندل سفید و کت بلیزر سرخابی ترکیب بسیار دلپذیری می‌شود.

تاپ حریر سفید با دامن میدی سرخابی، یا شومیز سفید با دامن مینی سرخابی را امتحان کنید. همین‌طور می‌توانید سفید را به‌شکل اکسسوری به استایل‌تان بیاورید. کیف و کفش سفید، دستمال گردن سفید و این‌طور چیزها. برای استایل خیابانی هم به مانتو و تاپ سفید در کنار شلوار سرخابی فکر کنید.

جدیدترین مدل‌های شلوار زنانه را ببینید

۳- ست کردن رنگ سرخابی با پارچه‌های گل‌دارست کردن رنگ سرخابی

دوست دارید حسابی زنانه و سرحال به‌نظر برسید؟ از پارچه‌های گل‌دار غافل نشوید. می‌توانید پارچه سرخابی گل‌دار بهره ببرید. گزینه‌ دیگر این است که بلوز سرخابی ساده را با دامن گل‌دار بپوشید. تاپ گل‌دار با شلوار یا دامن ساده، و پیراهن گل‌دار با اکسسوری سرخابی را هم در نظر بگیرید.

۴- سرخابی را با مشکی ترکیب کنیدست کردن رنگ سرخابی

سرخابی در نظرتان زیادی تند و چشمگیر است؟ آن را کنار مشکی بگذارید. مشکی می‌تواند تندی سرخابی را بگیرد و ترکیب خیلی شیکی برای‌تان بسازد. به پوشیدن پیراهن مشکی زیر کت سرخابی یا تاپ مشکی و شلوار سرخابی فکر کنید. شاید هم با انتخاب کیف و کفش مشکی برق، این رنگ خوشحال را آرام کنید. شال، کیف و کفش مشکی را با مانتوی سرخابی ست کنید.

۵- جین را با سرخابی سرحال بیاوریدست کردن رنگ سرخابی

جین از استایل بعضی از آدم‌ها حذف‌شدنی نیست. ست کردن رنگ سرخابی با شلوار، پیراهن، دامن و مانتوی جین کار راحتی‌ است. آسان‌ترین آنها، پوشیدن بلوز سرخابی و شلوار جین است.

اما شما بیایید و بلوز جین را با شلوار سرخابی ست کنید. تاپ صورتی، شلوار سرخابی و کاپشن جین را امتحان کنید. مانتوی جین را با شال و شلوار سرخابی ترکیب کنید.

۶- از ترکیب چند رنگ بهره ببریدست کردن رنگ سرخابی

کارشناسان مد معمولا ترکیب بیشتر از سه رنگ را در استایل زیبا نمی‌بینند. شما هم به همان سه رنگ اکتفا کنید و در کنار سرخابی دو رنگ دیگر قرار دهید.

تاپ طوسی، شلوار جین و کت سرخابی چطور است؟ شاید تاپ سدری، کت جین یشمی و شلوار سرخابی را ترجیح دهید. بلوز چهارخانه‌ سفید و مشکی با دامن سرخابی و کیف و کفش مشکی ترکیب دلپذیری از آب درمی‌آید.

گاهی انتخاب یک رنگ غیرمنتظره، استایل خاصی می‌سازد. شلوار خردلی با بلوز سرخابی، تاپ سرخابی و شلوار قرمز تیره یا بلوز آبی نفتی و شلوار سرخابی ست‌های خاصی هستند. بلوز سفید و شلوار جین را زیر پالتوی سرخابی به‌تن کنید. گزینه‌ پاییزی شما هم بلوز سفید و شلوار سرخابی‌ است که با پالتوی طوسی و بوت مشکی کامل می‌شود.


حتما بخوانید: رنگ خردلی را چطور ست کنیم؟ پیشنهادهایی جذاب و دیدنی

۷- از اکسسوری سرخابی استفاده کنیدست کردن رنگ سرخابی

اگر میانه خوبی با رنگ سرخابی ندارید، اما دل‌تان تنوع و رنگ شاد می‌خواهد، آن را به‌شکل اکسسوری به استایل‌تان راه دهید. کیف و کفش، دستبند و گوشواره، دستمال گردن، شال و روسری، جوراب و فریم عینک گزینه‌های پیش روی شما هستند.

۸- به ترکیب آن با صورتی فکر کنیدست کردن رنگ سرخابی

صورتی همه‌پسندتر از سرخابی به‌نظر می‌رسد. اگر احساس می‌کنید سرخابی بیش از حد توی چشم می‌آید، آن را با طیف صورتی تعدیل کنید. یکی از تکه‌های لباس را سرخابی انتخاب کنید و بقیه را صورتی روشن.

زیر پالتوی صورتی چرک، بلوز سرخابی بپوشید و بقیه‌ تکه‌های لباس و اکسسوری را صورتی روشن بردارید. بلوز چهارخانه صورتی و سفید را با دامن پلیسه سرخابی ست کنید.


در ادامه بخوانید: راهنمای ست کردن رنگ مشکی برای خانم‌ها؛ چطور با مشکی استایلی جذاب بسازیم؟
منبع carriecolbert.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.