رنگ صورتی را چطور ست کنیم؟

ست کردن رنگ صورتی را تمرین کنید و پا به پای گل‌های بهاری بدرخشید. حیف است در این روزهای اردیبهشتی، سراغ رنگ‌های تیره بروید. همراه منومد باشید و ترکیب رنگ صورتی و ترفندهای ست کردن رنگ صورتی را مرور کنید.

ترکیب رنگ صورتی شهرت خیلی خوبی ندارد! خیلی‌ها فکر می‌کنند انتخاب و ست کردن رنگ صورتی، فقط به درد پرنسس‌های دیزنی می‌خورد. اما شما جزو این دسته نباشید.

صورتی در خیلی‌ از مجموعه‌های مد امسال، و در اینستاگرام و استایل افراد مشهور وجود دارد. بیشتر مجموعه‌های مد بهار و تابستان ۲۰۲۱ از این رنگ بهره برده‌اند. امسال صورتی به رنگی جهانی تبدیل شده. چرا شما صورتی نپوشید؟

کدام صورتی مناسب کدام رنگ پوست است؟ست کردن رنگ صورتی

خوبی صورتی این است که به انواع رنگ پوست می‌آید. کافی‌ است نگاهی به انواع رنگ صورتی بیندازید و باتوجه به رنگ پوست‌ و سلیقه‌تان، از رنگ صورتی روشن تا صورتی جیغ یکی را انتخاب کنید. این رنگ کاری می‌کند سرحال و شاداب به‌نظر برسید.

اگر پوست زیتونی یا تیره‌تر دارید، سراغ رنگ صورتی روشن یا صورتی چرک بروید. پوست روشن با صورتی تند جذاب‌تر می‌شود. پوست گندمی هم با رنگ صورتی پاستلی یا هر طیفی از صورتی که خیلی روشن یا تند نباشد، سازگار است.

پیراهن صورتی را چطور ست کنیم؟ست کردن رنگ صورتی

آن‌قدر گزینه‌های متنوع و جذابی برای پوشیدن پیراهن صورتی پیش رو دارید، که اصلا کسی فکر نمی‌کند خواسته‌اید مثل پرنسس‌ها شوید. ممکن است پیراهن صورتی کژوال و روزمره انتخاب کنید. پیراهنی میدی که می‌تواند از جنس کتان، نخ یا حریر باشد، با یقه‌ گرد یا هفت و آستین کوتاه. چنین لباسی مناسب دورهمی عصرانه و دوستانه خواهد بود. آن را با کیف و کفش شکلاتی روشن ست کنید.

گزینه دیگر برای استایل کژوال، پیراهن ماسکی یقه گرد بسته و بدون آستین است. پیراهنی گشاد و راحت که با صندل سفید هماهنگ می‌شود. رنگ صورتی پاستیلی یا سرخابی مناسب چنین استایلی‌ است. گردنبند درشتی که به گردن می‌اندازید، به یقه لباس جلوه می‌دهد.

پیراهن مجلسی را می‌توانید به رنگ صورتی چرک و ترکیبی از جنس گیپور و کرپ انتخاب کنید. کیف و کفش کرم روشن بردارید یا اگر طرفدار استایل مونوکروم هستید، با اکسسوری صورتی روشن استایل‌تان را کامل کنید.

یک‌دست صورتی بپوشیدست کردن رنگ صورتی

عکس از مجموعه‌ بهار ۲۰۲۰۱ برند پرادا

شاید بعضی‌ها فکر کنند نباید از استفاده از صورتی زیاده‌روی کرد. اما تجربه نشان داده اگر هوشمندانه انتخاب کنید، استایل جذابی می‌شود. اما استون این روش را امتحان کرده و نتیجه هم عالی بوده. تاپ صورتی روشن و دامن ماکسی صورتی تیره که با کفش جلوباز و کیف دستی طلایی کامل شد. بهتر است سراغ طیف‌های مختلف صورتی بروید و از صورتی روشن تا تیره بهره ببرید.

ترکیب رنگ صورتی با طوسی جادو می‌کندست کردن رنگ صورتی

دنبال مکمل رنگ صورتی در لباس هستید؟ هیچ رنگ خنثایی به‌اندازه‌ی طوسی در کنار صورتی جلوه نمی‌کند. ترکیب رنگ صورتی و طوسی را در سرما و گرما امتحان کنید. بلوز صورتی را زیر پالتوی طوسی بپوشید. شومیز صورتی را با شلوار طوسی ست کنید. مانتوی صورتی روشن را با شلوار طوسی و شال صورتی و طوسی به تن کنید. خلاصه هر ترکیبی که با این دو رنگ بسازید، جذاب خواهد شد. می‌توانید سفید را به پالت رنگ‌تان اضافه کنید و همچنان از قشنگ شدن نتیجه، مطمئن باشید.

ست کردن صورتی و سفید را امتحان کنیدست کردن رنگ صورتی

سفید از آن رنگ‌های پرکاربردی‌ست که با سلیقه‌ همه جور درمی‌آید. ترکیب رنگ صورتی با سفید، شیک و رویایی خواهد شد. هر چه لباس سفید در کمد دارید، به یک تکه لباس صورتی اضافه کنید. یا برعکس، استایل صورتی را با آوردن سفید، لطیف و دوست‌داشتنی کنید.

مانتو یا پالتوی صورتی چرک را با استایل سفید هماهنگ کنید. رنگ صورتی پاستیل در کنار سفید غوغا می‌کند. اگر آبی آسمانی هم به این ترکیب اضافه کنید، بسیار زنانه می‌شود. مانتوی صورتی تابستانی، شومیز آبی آسمانی، شلوار و شال سفید را کنار هم بچینید.

به ست کردن رنگ صورتی با شکلاتی، آجری، طلایی و زرد فکر کنیدست کردن رنگ صورتی

صورتی رنگی تابستانه نیست. هوا که کم‌کم رو به سردی گذاشت، نیم‌بوت، پالتو، بارانی و بافت‌ها را از چمدان درمی‌آورید. آن زمان است که می‌بینید صورتی چه ترکیب جذابی با آنها می‌سازد. کیف و کفش قهوه‌ای با پیراهن، پولیور، یا بارانی صورتی هماهنگ می‌شوند. طلایی رنگ جذابی برای اکسسوری به‌حساب می‌آید. کفش، کمربند و زیورآلات طلایی رنگ، ترکیب لوکسی با صورتی شکل می‌دهند.ست کردن رنگ صورتی

عکس از مجموعه بهار ۲۰۲۱ برند ژیوانشی

زرد موزی و آجری به صورتی جان می‌دهند. صورتی و قرمز رنگ‌های گرمی هستند که در کنار هم می‌درخشند و کاری می‌کنند شما به چشم بیایید. این دو رنگ یادآور ولنتاین هم هستند.

صورتی و مشکی، ترکیبی که امتحانش را پس دادهست کردن رنگ صورتی

ست کردن رنگ صورتی و مشکی یکی از آسان‌ترین استایل‌هاست. انتخاب کیف و کفش مشکی، شلوار یا دامن مشکی در کنار بلوز، پیراهن یا مانتوی صورتی خیلی هوشمندانه است. رنگ صورتی چرک، روشن یا تند خیلی راحت با مشکی کنار می‌آید. رنگ سومی که به این پالت اضافه می‌کنید، سفید خواهد بود.

 جذاب‌ترین صورتی‌ها را ببینید

از اکسسوری صورتی بهتره ببریدست کردن رنگ صورتی

گاهی که نمی‌خواهید لباس صورتی بپوشید، به اکسسوری صورتی فکر کنید. لباسی که به رنگ خنثا باشد، با کیف و کفش صورتی روشن جذاب می‌شود. یک جفت گوشواره صورتی، دستمال گردن یا عینک آفتابی با فریم صورتی را امتحان کنید. شاید هم میک آپ صورتی را انتخاب کنید. سایه چشم براق، رژ گونه صورتی طبیعی و رژ لبی به همین رنگ، به بیشتر افراد می‌آید.

صورتی رنگ موردعلاقه‌ شما به‌حساب می‌‌آید؟ معمولا صورتی را به چه رنگی ست می‌کنید؟


در ادامه بخوانید: رنگ نارنجی را چطور ست کنیم؟ برای خانم‌ها و آقایان
منبع vogue.co.uk fashiontasty.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.