بررسی استایل آن هاتاوی؛ شاد، جذاب، بی‌ادعا و باشکوه

آن هاتاوی یکی از هنرپیشه‌های دوست‌داشتنی و محبوبی است که در زمینه انتخاب پوشاک و اکسسوری‌ها به‌روشی خلاقانه و جذاب عمل می‌کند. در این مطلب، قصد داریم برایتان از ویژگی‌های استایل آن هاتاوی بگوییم و برخی از بهترین لباس‌های او را در رویدادهای اجتماعی مرور کنیم. با «منومد» همراه باشید.

آن هاتاوی کیست؟

آن هاتاوی کیست؟
آن هاتاوی یک بازیگر و خواننده بااستعداد آمریکایی است که از نخستین سال‌های نوجوانی در حوزه تئاتر و سینما فعالیت کرده و از همان ابتدا توانایی ذاتی خود را به نمایش گذاشته است./ عکس از: Franziska-Krug

پیش از آشنایی با استایل آن هاتاوی، خوب است او را بهتر بشناسید. آن ژاکلین هاتاوی (Anne Jacqueline Hathaway) یکی از بازیگرها و خوانندگان معروف آمریکایی است که در سال ۱۹۸۲ در بروکلین نیویورک به‌دنیا آمد. این هنرپیشه توانا که به داشتن روحیه انعطاف‌پذیری شهرت دارد در انواع ژانرهای سینمایی از تخیلی و درام گرفته تا کمدی بزرگسالان نقش‌آفرینی کرده و در اغلب آن‌ها خوش درخشیده است. خانواده هاتاوی زمانی که او تنها شش سال داشت از بروکلین نیویورک به میلبرن واقع در حومه نیوجرسی نقل مکان کردند. پدرش «جرالد» یک وکیل بود و مادرش «کیت مک کاولی» در زمینه بازیگری فعالیت می‌کرد. هاتاوی در نخستین سال‌های نوجوانی با مادرش در تور اجرای نمایش موزیکال Les Misérables همراه شد. این سفر علاقه‌مندی او را به حرفه بازیگری تئاتر و سینما در پی داشت.

به این ترتیب، او تحصیلات متوسطه خود را در این حوزه ادامه داد و در عین حال، در ۱۶ سالگی اولین نقش تلویزیونی‌اش را در درام خانوادگی Get Real ایفا کرد. پس از فارغ‌التحصیل شدن از دبیرستان، هاتاوی فعالیت جدی خود را در دنیای سینما شروع کرد. اولیه حضور او بر روی پرده بزرگ نقره‌ای در سال ۲۰۰۱ و با نقش‌آفرینی در فیلم The Princess Diaries انجام شد. در این فیلم او نقش یک نوجوان معمولی و بداخلاق را بازی کرد که از قضای روزگار وارث تاج و تخت سلطنتی بود. موفقیت آن هاتاوی در بازسازی این کاراکتر موجب شد نسخه دوم این فیلم هم خیلی زود ساخته شود. به این ترتیب، او با موفقیت حرفه بازیگری را دنبال کرد و از ترس گرفتار شدن در نقش‌های کلیشه‌ای و تکراری حضور در سناریوهای گوناگونی را پذیرفت. جالب است بدانید، او در این داستان‌های کاملا متفاوت همواره با موفقیت درخشید. تا جایی که در سال ۲۰۰۵ میلادی و تنها چند سال بعد از آغاز فعالیت حرفه‌ای‌اش برای بازی در فیلم Brokeback Mountain نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

در سال ۲۰۰۶، آن هاتاوی به‌همراه اسطوره‌ای مانند مریل استریپ در فیلم The Devil Wears Prada بازی کرد و انصافا خوش درخشید. از این تاریخ به بعد، موفقیت‌های چشمگیر او همچنان ادامه پیدا کرد تا جایی که در سال ۲۰۱۰ با بازی در فیلم «آلیس در سرزمین عجایب» به کارگردانی تیم برتون توانست دوباره به ریشه‌های اسطوره‌ای خودش بازگردد و چند بعدی بودن کاراکترش را ثابت کند. آن هاتاوی تاکنون با سینماگران و هنرپیشگان برجسته‌ای همکاری کرده و کارنامه درخشانی برای خودش رقم زده است.

ویژگی‌های استایل آن هاتاوی چیست؟

ویژگی‌های استایل آن هاتاوی چیست؟
آن هاتاوی با روحیه شاد و سرزنده‌ای که دارد و با سلیقه خوب و تاثیرگذارش همه را جذب خود می‌کند./ عکس از: Mariah-Tauger

به‌طور خلاصه، استایل آن هاتاوی را می‌توان شاد، جذاب، بی‌ادعا و باشکوه نامید. این هنرپیشه خوش‌ذوق و شیک‌پوش به‌سادگی می‌تواند آیتم‌هایی را انتخاب کند که با ساختار بدن و فرم اندام‌اش تناسب دارند و زیبایی‌های او را به شکل چشمگیرتری جلوه می‌دهند. هاتاوی به استفاده از رنگ‌های متالیک و ساتنی، پارچه‌های درخشان، جواهرات درشت و مدل‌های جسورانه علاقه دارد. او در اغلب مواقع با آرایش مینیمال و مدل موی ساده در رویدادها حاضر می‌شود و این پیام را به شما منتقل می‌کند که برای جذاب بودن نیازی نیست بیش از اندازه زحمت بکشید.

آیتم‌های ضروری استایل آن هاتاوی

آیتم‌های ضروری استایل آن هاتاوی
عکس از: Rodin-Eckenroth

• کلاه

کلاه

آن هاتاوی به استفاده از انواع کلاه‌ها علاقه زیادی دارد و بسته به نوع لباس و موقعیت زمانی و مکانی یکی از کلاه‌های بی‌شمارش را بر سر می‌گذارد. کلاه فدورا، کلاه برت، کلاه نیوزبوی، کلاه پاناما و کلاه زنانه آفتابی از پرتکرارترین اکسسوری‌های مورد استفاده این هنرپیشه محبوب به حساب می‌آیند.


حتما بخوانید: کلاه برت چیست؟ ایده‌هایی جذاب و شیک برای ست کردن

• پالتوهای رنگ و وارنگ

پالتوهای رنگ و وارنگ

هاتاوی متخصص پوشیدن پالتوهای رنگ و وارنگی است که حس زندگی و شادی را به بیننده القا می‌کنند. با سرد شدن هوا، این بازیگر خوش‌ذوق و شیک‌پوش را می‌توان دید که انواع پالتو در رنگ‌های جسورانه نارنجی، سبز، بنفش، زرد و غیره را به‌تن کرده و هر یک از آن‌ها را با کیف، کفش و کلاه مناسب ست می‌کند.

• دامن میدی

دامن میدی

دامن میدی هم یکی دیگر از آیتم‌های مورد علاقه آن هاتاوی است. برخورداری از اندام مناسب و قد کشیده از جمله عواملی است که این آیتم را بر قامت او خوشایندتر جلوه می‌دهد. هاتاوی دامن‌های میدی طرح‌دار یا ساده‌اش را معمولا با تاپ مناسب و کفش لوفر ست می‌کند.

چند مدل دامن زنانه زیبا ببینید

• کاردیگان

کاردیگان

درست مانند هر فرد خوش‌پوش دیگری، آن هاتاوی هم عاشق کاردیگان‌های مختلف در انواع مدل‌ها و رنگ‌هاست. او غالبا این آیتم ساده و محبوب را با دستمال گردن یا شال گردن مناسب ست می‌کند.


حتما بخوانید: کاردیگان چیست؟ چطور آن را به درستی ست کنیم؟

• آیتم‌های چرمی

آیتم‌های چرمی

هاتاوی یکی از هواداران جدی کت، بارانی و دیگر آیتم‌های چرمی است. او انواع لباس‌های چرمی را در رنگ‌بندی متنوع خریداری کرده و در مواقع گوناگون سال از آن‌ها استفاده می‌کند. در این تصویر، آن هاتاوی را می‌بینید که یک بارانی بلند و سبز رنگ چرمی با طرح پوست ماری را با کفش‌های پاشنه‌دار قرمز و مشکی ست کرده است. این ترکیب رنگی است که کم‌تر کسی آن را انتخاب می‌کند.

• شلوار جین

شلوار جین

شلوار جین هم یکی از آیتم‌های ضروری کمد آن هاتاوی به حساب می‌آید. او انواع مدل‌های این آیتم را به‌تن می‌کند و با همه آن‌ها کاملا خوب به‌نظر می‌رسد. برای مثال، در تصویر بالا این هنرپیشه دوست‌داشتنی شلوار جین راسته و ساده‌ای را با اسنیکر سفید، کت اسپورت، شال گردن و کیف کلاچ ست کرده و استایلی شیک و در عین حال راحت و بی‌ادعا را به تصویر کشیده است.

• کت بلیزر

کت بلیزر

کم‌تر فرد شیک‌پوشی وجود دارد که به پوشیدن کت بلیزر علاقه‌ای نداشته باشد. طبیعتا، آن هاتاوی هم از این قاعده مستثنا نیست. کافی است به آرشیو عکس‌های این هنرمند شاد و با اعتماد به‌نفس سری بزنید تا مجموعه کت‌های بلیزر او را ببینید که به سبک‌های مختلف با آیتم‌های گوناگون استایل شده‌اند.

چند مدل کت رسمی زنانه ببینید

• ترنچ کت

آن هاتاوی با ترنچ کت
آن هاتاوی با ترنچ کت

 

 

ترنچ کت هم یکی دیگر از آیتم‌های کلاسیک و جذابی است که در کمد آن هاتاوی پیدا می‌شود. او که از اندام مناسب و استایل قابل توجهی برخوردار است این آیتم را با انواع لباس‌های رسمی، نیمه رسمی و اسپورت ست می‌کند. در تصویر بالا، هاتاوی را می‌بینید که یک شلوار جین اسکینی مشکی، یک تی‌شرت راه‌راه و یک جفت کفش بالرینا را با ترنچ کتی به رنگ بژ ست کرده و کاملا شیک و جذاب به‌نظر می‌رسد.

• کت‌وشلوار رنگی

کت‌وشلوار رنگی

کت‌وشلوار زنانه از جمله لباس‌هایی است که علاوه بر به‌نمایش گذاشتن ظرافت‌های آشکار خانم‌ها می‌تواند جلوه‌های مردانه وجود آن‌ها را نیز به تصویر بکشد. آن هاتاوی با اعتماد به‌نفس ذاتی خود از آن دسته بانوانی است که به پوشیدن این لباس علاقه دارد و برای تاکید بر بخش زنانه وجودش این آیتم را با کفش پاشنه‌دار، گوشواره‌های بزرگ و اکسسوری‌های متنوع ست می‌کند.

• شلوار واید

شلوار واید

آن هاتاوی بارها و بارها در حالی دیده شده که شلوار واید زیبایی به‌تن کرده است. این آیتم با استایل و اندام کشیده او تناسب قابل توجهی دارد. او بسته به موقعیت این آیتم شیک را با شومیزهای حریر یا ابریشم، انواع کت، تاپ یا تی‌شرت‌های مختلف ست می‌کند.

بررسی استایل آن هاتاوی در برخی از مهم‌ترین رویدادهای اجتماعی

بررسی استایل آن هاتاوی در برخی از مهم‌ترین رویدادهای اجتماعی
عکس از: Theo-Wargo

• فستیوال فیلم برلین، سال 2023

فستیوال فیلم برلین، سال 2023
عکس از: alliance

هاتاوی برای حضور در جشنواره فیلم برلین، یک لباس کلاه‌دار مشکی را انتخاب کرد که درست در وسط دامن یک چاک بلند داشت و در قسمت میانی با یک کمربند چرمی دراپه مشکی تزئین شده بود. این لباس با آرایش مینیمال و بسیار ساده، صندل کلاسیک پاشنه‌دار و جوراب شلواری مشکی تکمیل شده بود.

• هفته مد پاریس، سال 2023

هفته مد پاریس، سال 2023
عکس از: Cardinale-Corbis

آن هاتاوی در هفته مد پاریس و برای شرکت در نمایش مجموعه لباس‌های بهار و تابستان برند ولنتینو یک پیراهن مینی رکابی با طرح پلنگی را به‌تن کرده بود. جالب این‌جاست که این هنرپیشه محبوب برای تکمیل استایل‌اش به‌طور کامل از آیتم‌های پلنگی استفاده کرده بود. به‌طوری که علاوه بر کیف کلاچ و کفش‌های پاشنه‌دارش حتی جوراب شلواری او هم همین نقش را داشت.

• بیست‌ونهمین جشن سالانه ELLE Women، سال 2022

بیست‌ونهمین جشن سالانه ELLE Women، سال 2022
عکس از: Jon-Kopaloff.

برای شرکت در این رویداد، آن هاتاوی یک پیراهن ماکسی پشت باز از برند رالف لورن را به‌تن کرد که پارچه آن تماما سنگ‌دوزی شده بود. او این لباس زیبا را با یک گردنبند الماس از برند بولگاری ست کرده بود.

• فستیوال فیلم نیویورک، سال 2022

فستیوال فیلم نیویورک، سال 2022
عکس از: Patricia-Schlein

در این رویداد هنری مهم، آن هاتاوی با ظاهری باشکوه و در حالی حاضر شد که پیراهن مجللی از مجموعه کوتور ولنتینو را به‌تن داشت. این لباس زیبا به‌طور کامل با کریستال‌ها و مرواریدهای سفید و نقره‌ای تزئین شده و با بوت‌های همسان ست شده بود. گوشواره‌های الماس کلاسیک هاتاوی هم جلوه چشمگیرتری در این ترکیب ایجاد کرده بود.

• حضور در Bravo Studios نیویورک، سال ۲۰۲۲

حضور در Bravo Studios نیویورک، سال 2022

آن هاتاوی برای حضور در استودیوی Bravo یک پیراهن آف شولدر زرد رنگ را انتخاب کرده بود که طول آن به قوزک پاهای‌اش می‌رسید. سمت چپ دامن این لباس دارای چاک بلندی بود که جلوه آن را دو چندان می‌کرد و پاهای خوش‌تراش و زیبای هاتاوی را به‌نمایش می‌گذاشت. او این پیراهن جذاب را با کفش‌های نقره‌ای شیکی از برند ولنتینو ست کرده بود.

• نمایش مجموعه لباس‌های پاییز و زمستان Michael Kors، سال ۲۰۲۲

نمایش مجموعه لباس‌های پاییز و زمستان Michael Kors، سال 2022
عکس از: Rebecca-Smeyne

در این مراسم مهم و در حضور برخی از برترین چهره‌های دنیای مد و فشن، آن هاتاوی با الهام از نقش‌اش در فیلم The Devil Wears Prada یکی از به‌یاد ماندنی‌ترین استایل‌های خود را به‌نمایش گذاشت. ژاکت چرمی و قهوه‌ای رنگ او با طرح کروکودیل از جلوه چشمگیری برخوردار بود و در عین سادگی همه نگاه‌ها را به خودش خیره کرد. او این کت بلند را با بلوز یقه اسکی کشباف و دامن مینی با جنس و طرح مشابه کت‌اش ست کرده بود. مطابق معمول، او آرایش مینیمال را انتخاب کرده و چتری‌های‌اش را روی صورت ریخته بود. در طول این نمایش، آن هاتاوی در ردیف جلو و درست در کنار آنا وینتور نشسته بود.

• مراسم Bulgari Eden The Garden of Wonders، سال ۲۰۲۲

مراسم Bulgari Eden The Garden of Wonders، سال 2022
عکس از: Daniele-Venturelli

این مراسم که زیر نظر برند بولگاری در پاریس ترتیب داده شده بود در اصل، جشنی برای به‌نمایش گذاشتن مجموعه بی‌نظیری از جواهرات این برند معتبر به حساب می‌آمد. در این رویداد، آن هاتاوی که سرتاپا زرد پوشیده بود همه نگاه‌ها را به خودش خیره کرد. او یک کت بلند دنباله‌دار و یک شلوار کوتاه همسان از برند ولنتینو را به‌تن داشت و این استایل را با جواهرات الماس‌نشان بولگاری تکمیل کرده بود.

• برنامه تلویزیونی The Late Show with Stephen Colbert، سال ۲۰۲۲

برنامه تلویزیونی The Late Show with Stephen Colbert، سال 2022
عکس از: James-Devaney

آن هاتاوی با سلیقه و استایلی استثنایی در هنگام حضور در این برنامه تلویزیونی باز هم همه دوست‌داران مد و فشن را میخکوب کرد. او که کت‌وشلوار و تاپ رنگین‌کمانی زیبایی از برند کریستوفر جان راجر را به‌تن کرده بود باز هم با آرایش مینیمال و موهای دم اسبی ثابت کرد برای چشمگیر بودن نیازی به انجام کارهای خارق‌العاده ندارد. کت بلیزر زیبای او با شلوار واید و تاپ رکابی هماهنگی بی‌نظیری داشت و لبخند گرم‌اش زینت‌بخش این استایل شده بود.

 

تور مطبوعاتی دوران قرنطینه، سال 2021

در تصویر دیگری از این مجموعه، آن هاتاوی با پیراهن خیره‌کننده‌ای از برند آزارو در مقابل دوربین حاضر شده است. این پیراهن ماکسی از جنس حریر-ابریشم با رنگ طلایی متالیک جاذبه‌ای اساطیری را ایجاد کرده و درست مانند یک رویای دلپذیر به‌نظر می‌رسد.

• بیست‌وپنجمین دوره اهدای جوایز منتقدان، سال ۲۰۲۰

بیست‌وپنجمین دوره اهدای جوایز منتقدان، سال 2020

در این دوره از مراسم اهدای جوایز منتقدان، آن هاتاوی بار دیگر با انتخاب پیراهن چشمگیری از برند ورساچه خوش درخشید. پارچه این لباس ماکسی و دنباله‌دار تماما با پولک‌های طلایی پوشیده شده بود و آستین‌های گشاد و یقه باز آن زیبایی این استایل را دو چندان می‌کرد. هاتاوی این ترکیب را با صندل‌هایی به رنگ پیراهن و یک کیف کلاچ تکمیل کرده بود.

• فرش قرمز فیلم Modern Love، سال ۲۰۱۹

فرش قرمز فیلم Modern Love، سال 2019
عکس از: ANGELA-WEISS

در این مراسم، آن هاتاوی در حالی که باردار بود کت‌وشلوار منحصربه‌فردی از برند اسکار دلا رنتا را به‌تن داشت. بالاتنه و چین‌های نامتقارن این کت شیک به‌گونه‌ای طراحی شده بود که اندام این هنرپیشه محبوب را کشیده‌تر نمایش داده و برجستگی قابل توجه شکم‌اش را تا اندازه‌ای تعدیل می‌کرد. این استایل با صندل‌های طلایی رنگ زیبایی تکمیل شده بود.

• فرش قرمز فیلم Interstellar، سال ۲۰۱۴

فرش قرمز فیلم Interstellar، سال 2014
عکس از: VCG

در مراسم فرش قرمز فیلم Interstellar که در شانگهای برگزار می‌شد، آن هاتاوی با پوشیدن پیراهن درخشانی از برند شنل (Chanel) بار دیگر نظر دوست‌داران مد و فشن را به خود جلب کرد. پارچه این لباس آستین حلقه‌ای زیبا به‌طور کامل پوشیده از پولک‌های طلایی بود و بلندی آن تا قوزک پای هاتاوی می‌رسید.

محبوب‌ترین لباس‌های شب زنانه در دیجی‌استایل

سخن آخر

در این مطلب، ضمن بررسی استایل آن هاتاوی و ویژگی‌های آن برایتان از آیتم‌های ضروری کمد او و برخی از زیباترین لباس‌هایی گفتیم که در رویدادهای مهم اجتماعی به‌تن کرده است. نظر شما چیست؟ آیا سبک پوشش این هنرمند جذاب را می‌پسندید؟ کدام‌یک از لباس‌های او را بیش‌تر دوست داشتید؟ اگر می‌توانستید چه چیزی را در استایل او تغییر می‌دادید؟ لطفا دیدگاه‌ها و نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

منبع www.britannica.com www.elle.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.