همه‌چیز درباره برند کیکو میلانو؛ باکیفیت، مقرون‌به‌صرفه و بدون تست حیوانی

وقتی صحبت از برندها و تولیدکنندگان معتبر و محبوب فعال در حوزه آرایشی و بهداشتی به میان می‌آید، تنوع به‌اندازه‌ای زیاد است که حتی مشتاق‌ترین مصرف‌کنندگان هم ممکن است برخی از آن‌ها را از قلم بیندازند. در این مطلب، قصد داریم درباره برند کیکو میلانو، تاریخچه آن و معرفی برخی از معتبرترین محصولاتش برایتان بگوییم. با ما در «منومد» همراه باشید.

تاریخچه برند کیکو میلانو چیست؟

تاریخچه برند کیکو میلانو چیست؟
کیکو میلانو یک برند ایتالیایی است که در عین لوکس و باکیفیت بودن بسیار مقرون به صرفه است./ عکس از: Robert-vt-Hoenderdaal

کیکو میلانو یک برند ایتالیایی است که در سال ۱۹۹۷ با هدف عمده‌فروشی محصولات آرایشی و مراقبت از پوست راه‌اندازی شد. این برند به صورت تخصصی در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین، ارائه ابزارهای مورد نیاز آرایش فعالیت کرده و از آن زمان تاکنون با ارائه محصولات باکیفیت نظر بسیاری از مصرف‌کنندگان جهانی را به خودش جلب کرده است. این محصولات ایتالیایی علاوه بر کیفیت از رنگ‌بندی، طراحی، بسته‌بندی، بافت و فرمولاسیون پیشرفته و قابل توجهی برخوردارند. به همین دلیل است که خریداران لوازم آرایشی و مراقبت از پوست برند کیکو میلانو در هنگام استفاده از این محصولات هم از نظر بصری و هم از نظر حسی رضایت کافی کسب می‌کنند.

توجه به جزئیات، ارائه محصولی عالی با بهترین تاثیرگذاری و همچنین، عرضه تولیدات خوب با قیمتی مقرون به‌صرفه و استایلی لوکس و چشم‌نواز از مهم‌ترین اهدافی است که این نام تجاری را از رقیبان‌اش متمایز می‌کند. بنابراین، دوست‌داران مد و فشن و علاقه‌مندان به استفاده از محصولات آرایشی معتبر و تخصصی با خرید از کیکو میلانو دیگر لازم نیست نگران پرداخت مبالغ گزاف باشند. انتخاب کلیه مواد اولیه، ترکیبات، فرمولاسیون و مراحل ساخت این محصولات تحت نظارت و طبق قوانین و مقررات اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا انجام می‌گیرد. برند کیکو به مصرف‌کنندگان‌اش کمک می‌کند تا زیبایی را به ساده‌ترین و سالم‌ترین شکل ممکن تجربه کرده و برای دستیابی به این هدف تنها و تنها از معیارهای شخصی خودشان پیروی کنند.

برند Kiko Milano را از هر نظر می‌توان مشابه نام‌های تجاری پر طرفداری از قبیل Nyx و MAC برشمرد. از نظر قیمت‌گذاری هم نرخ محصولات کیکو در حدفاصل برندهای یاد شده قرار دارد. کیکو میلانو با ارائه بیش از ۱۲۰۰محصول شامل لوازم آرایشی، مراقبت از پوست و ناخن و ابزارهای مورد نیاز در این زمینه و همچنین با در نظر گرفتن رنگ‌بندی متنوع و ترندی یکی از نام‌های تجاری پر طرفدار به حساب می‌آید. تقریبا همه محصولات این برند در خود ایتالیا تولید می‌شوند. اولین فروشگاه اختصاصی این برند در سال ۲۰۰۵ در ایتالیا افتتاح شد و ظرف مدتی نه چندان طولانی مراحل رشد و ترقی را با سرعت بسیار زیادی طی کرد. در فاصله سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵، شعبه‌های این شرکت در تمام نواحی داخلی ایتالیا گسترده شده و پس از آن به بازارهای پرتغال، فرانسه، بریتانیا، روسیه، سوئیس و استرالیا راه پیدا کردند.

برند کیکو میلانو برای نخستین‌بار در سال ۲۰۱۴ وارد ایالات متحده شد و با افتتاح فروشگاه‌های متعدد در نیوجرسی، استاتن آیلند، میامی، لاس وگاس، آناپولیس، پراویدنس، تورنس، لس‌آنجلس، تگزاس و پورتوریکو به‌تدریج به یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین ارائه‌کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی آمریکا تبدیل شد.

ویژگی‌های محصولات برند کیکو میلانو چیست؟

ویژگی‌های محصولات برند کیکو میلانو چیست؟
برند کیکو میلانو در مدت زمان کوتاه حیات خود نظر بسیاری از دوستداران مد و فشن را جلب کرده است.

• از رنگ‌بندی متنوعی برخوردارند

محصولات آرایشی این برند در رنگ‌های بسیار متنوع و در تنالیته‌های گوناگون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارند. این تنوع رنگ یکی از چشمگیرترین ویژگی‌هایی است که نظر طیف گسترده‌ای از مخاطبان را در گروه‌های سنی مختلف به تولیدات این برند جلب می‌کند.

• کیفیت بسیار مطلوبی دارند

فرمولاسیون محصولات برند کیکو میلانو با تولیدات برترین نام‌های تجاری فعال در این حوزه رقابت می‌کند. کافی است برای یک‌بار هم که شده لوازم آرایشی کیکو را به سبد خریدتان اضافه کنید تا متوجه شوید که اثرگذاری و ماندگاری آن درست مانند شناخته‌شده‌ترین محصولات از برترین برندهای اروپایی است.

• قیمت رقابتی و مقرون به‌صرفه‌ای دارند

ارائه محصولات باکیفیت با قیمتی رقابتی از مهم‌ترین وجوه تمایزی است که طیف قابل توجهی از مصرف‌کنندگان را به خرید و استفاده از محصولات این برند ترغیب می‌کند. این در حالی است که کیفیت و طراحی محصولات این برند کاملا لوکس و درجه یک بوده و حس منحصر به‌فرد بودن را در مصرف‌کننده ایجاد می‌کند.

• روی حیوانات آزمایش نمی‌شوند

بسیاری از فعالان حقوق حیوانات سال‌هاست برای روشن‌سازی افکار عمومی تلاش کرده و مضرات تست‌های حیوانی را از هر جهت برشمرده‌اند. برند کیکو با تکیه بر اصول اخلاقی ساختارمند و با پیروی از قوانین و مقررات اتحادیه اروپا از آزمایش کردن فرمولاسیون و مواد اولیه بر روی حیوانات اجتناب می‌کند.

• از بسته‌بندی مینیمال و با کیفیت برخوردارند

بسته‌بندی محصولات این برند به‌گونه‌ای طراحی شده که علاوه بر مینیمال بودن حس استفاده از کالاهای لوکس و منحصر به‌فرد را به مصرف‌کننده منتقل کرده و رضایت بصری و ذهنی او را هم تامین می‌کند.

معرفی برخی از محبوب‌ترین محصولات آرایشی برند کیکو میلانو

معرفی برخی از محبوب‌ترین محصولات آرایشی برند کیکو میلانو
اگر دوست دارید محصولات آرایشی با کیفیت، لوکس در عین حال، مقرون به صرفه را امتحان کنید پیشنهاد می‌کنیم برند کیکو میلانو را فراموش نکنید.

• رژلب استیکی Gossamer Emotion

• رژلب استیکی Gossamer Emotion

این گروه از رژلب‌های برند کیکو میلانو با ۳۱ رنگ متنوع از بهترین محصولات‌اش به حساب می‌آیند. بافت نرم و لطیف، درخشندگی بالا، پوشش‌دهی قابل توجه، قابلیت رطوبت‌رسانی، ماندگاری زیاد و رایحه خوش از ویژگی‌های مهمی هستند که موفقیت این محصول را تضمین می‌کنند.

• رژلب مایع و براق Unlimited Double Touch

رژلب مایع و براق Unlimited Double Touch

 

این دسته از رژلب‌های کیکو میلانو در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ عنوان بهترین تولیدات این برند را به خودشان اختصاص دادند. این رژلب‌های مایع و در عین حال مات با محصولات مشابه برندهای لورآل و نیکس رقابت می‌کنند و از نظر تنوع رنگ، کیفیت، ماندگاری و قیمت و در همان گروه رده‌بندی می‌شوند.


حتما بخوانید: تاریخ انقضای انواع لوازم آرایشی چند ماه است؟ از رژلب تا لاک و انواع کرم

• رژلب مایع و کاملا مات Instant Colour

رژلب مایع و کاملا مات Instant Colour

این گروه از رژلب‌های مایع و فوق مات برند کیکو هم از بهترین تولیدات سال ۲۰۲۲هستند که در ۱۳رنگ گوناگون و با قیمتی مقرون به‌صرفه به بازار عرضه شده‌اند. ماندگاری بالا، پوشانندگی یکدست و برخورداری از رنگدانه‌های غنی از مهم‌ترین مزایای این گروه محصولات به حساب می‌آیند. اگر به رژلب قرمز، بنفش یا حتی به رنگ‌های خاکستری و آبی مات علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما این دسته از محصولات کیکو میلانو را امتحان کنید.

• مداد لب Smart Fusion

مداد لب Smart Fusion

خط لب‌های شگفت‌انگیز برند کیکو میلانو را می‌توان از کارآمدترین محصولات این شرکت به حساب آورد. این محصولات ساده و کلاسیک در ۲۰ طیف رنگی متنوع به بازار عرضه شده و با برخورداری از رنگدانه‌های غنی و بافتی نرم و روان شما را مجذوب خود می‌کنند.

• ریمل ضد آب Maxi Mod

ریمل ضد آب Maxi Mod

کیکو میلانو در طول فعالیت تخصصی‌اش ریمل‌های متفاوتی را تولید کرده است. با این حال، هیچ‌کدام از آن‌ها به پای Maxi Mod نمی‌رسند. این ریمل ضد آب با برخورداری از فرمولاسیون قدرتمند و یک برس تخصصی با طراحی عالی به سادگی می‌تواند مژگان شما را حجیم‌تر، بلندتر و پرپشت‌تر از آن‌چه هست نشان دهد.

• پالت سایه چشم High Pigment

پالت سایه چشم High Pigment

واقعیت این است که سری قبلی سایه‌های کیکو میلانو تعریف چندانی نداشتند. با این حال، این شرکت اخیرا فرمولاسیون این دسته از محصولات را اصلاح کرده و سایه‌های چشم پرطرفدارش را با رنگدانه‌های غنی و طیف رنگ خیره‌کننده روانه بازار کرده است. در حال حاضر، این محصول در ۲۶ رنگ متنوع از زرد مات، مرجانی، صورتی، قرمز گرفته تا مرواریدی و طلایی متالیک در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. بافت این محصول کاملا نرم و لطیف است و به سادگی روی پوست می‌نشیند و پوششی یکدست و جذاب ایجاد می‌کند.

• خط چشم اتوماتیک Lasting Precision

خط چشم اتوماتیک Lasting Precision

این نوع خط چشم اتوماتیک یکی از پر فروش‌ترین محصولات برند کیکو میلانو است که در ۱۴رنگ مختلف از آبی کم‌رنگ متالیک گرفته تا سیاه در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به برخورداری از رنگدانه‌های غنی، بافت نرم و مقاومت در برابر آب اشاره کرد.

• مداد چشم با دوام Intense Colour

مداد چشم با دوام Intense Colour

مداد‌های چشم برند کیکو میلانو در ۱۶رنگ شگفت‌انگیز و با قابلیت مقاومت در برابر آب از محصولات پرفروش و پرطرفدار این شرکت به حساب می‌آیند. در انتهای این مدادها برس نرم و مخصوصی نصب شده که به پخش کردن رنگدانه‌های این محصول و ایجاد سایه-روشن‌های دقیق کمک می‌کند.

• سایه چشم استیکی و ضد آب Kiko Milano

سایه چشم استیکی و ضد آب Kiko Milano

سایه چشم استیکی برند کیکو میلانو از خوش آب و رنگ‌ترین محصولات این شرکت است که از رنگدانه‌های غنی و متالیک و همچنین، بافتی نرم و یکدست برخوردار است. هم اکنون، این محصول در ۳۱ طیف رنگی گوناگون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

• سایه چشم مرطوب Kiko Milano

سایه چشم مرطوب Kiko Milano

سایه چشم مرطوب کیکو میلانو با بسته‌بندی تک‌رنگ یکی از بهترین محصولات این برند است که هم به صورت خشک و هم به شکل مرطوب می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. برای آن دسته از افرادی که با اصطلاح سایه چشم مرطوب آشنایی ندارند باید گفت، فرمولاسیون و بافت این محصول به‌گونه‌ای طراحی شده که در صورت تمایل می‌توان آن را با برس یا اپلیکاتور مرطوب پشت چشم مالید. در این صورت، رنگ سایه به صورت جسورانه‌تر و چشمگیرتری به نظر می‌رسد. به‌علاوه، به دلخواه خود می‌توانید آن را با اپلیکاتور خشک هم روی پوست قرار دهید. در این صورت، نتیجه کار با دیگر سایه‌های پودری تفاوتی نخواهد داشت.

• لاک ناخن ژلی Kiko Milano

لاک ناخن ژلی Kiko Milano

این لاک ناخن یکی از پرفروش‌ترین محصولات برند کیکو میلانو بوده و درست مانند دیگر لاک‌های ژلی از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است. با این تفاوت که برای خشک شدن نیازی به نور UV ندارد. بنابراین، در صورت تمایل می‌توانید یکی از رنگ‌های بسیار متنوع این محصول را خریداری کرده و بدون نگرانی از خراب شدن لاک‌تان با خیال راحت بخش قابل توجهی از زمان خود را به انجام کارهای دستی اختصاص دهید یا به استخر، سونا، جکوزی و هر محیط مرطوب دیگری بروید.

• لاک ناخن ماندگار و تخصصی Power Pro

لاک ناخن ماندگار و تخصصی Power Pro

لاک ناخن Power Pro از برند کیکو میلانو با بیش از ۴۲ رنگ متنوع یکی از با دوام‌ترین و مقرون به‌صرفه‌ترین تولیدات این شرکت است. با به‌کار بردن این محصول دیگر نیازی نیست نگران از بین رفتن لاک ناخن و استفاده پیاپی از آن باشید.

آیا محصولات برند کیکو میلانو ضد حساسیت هستند؟

آیا محصولات برند کیکو میلانو ضد حساسیت هستند؟
عکس از: Mizina

محصولات کیکو میلانو تحت آزمایش‌های بالینی دقیق قرار می‌گیرند تا اطمینان حاصل شود که از فرمولاسیون ایمن و قابل اعتمادی برخوردارند. به این ترتیب، می‌توانید مطمئن باشید که کلیه این تولیدات به دقت تست شده و ضد حساسیت و غیر کومدوژنیک هستند. اصطلاح غیر کومدوژنیک یا غیر کومدون‌زا به محصولاتی اطلاق می‌شود که از بسته شدن منافذ پوست و مسدود شدن آن‌ها توسط چربی و آلودگی جلوگیری می‌کنند. با کمک این محصولات، احتمال به‌وجود آمدن جوش‌های سرسیاه و سرسفید بر روی پوست‌تان به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

محصولات باکیفیت کیکو میلانو در دیجی‌کالا

سخن آخر

در این مطلب، ضمن معرفی برند کیکو میلانو برایتان از تاریخچه آن و همچنین، از بهترین محصولاتی گفتیم که توسط این شرکت تولید شده‌اند. نظر شما چیست؟ آیا تا به‌حال از این برند استفاده کرده‌اید؟ کدام محصولات‌اش را بیش‌تر می‌پسندید؟ ترجیح می‌دهید از چه برندهایی استفاده کنید؟ خوشحال می‌شویم دیدگاه‌ها و تجربیات‌تان را در بخش «نظرات کاربران» با ما و دیگر خوانندگان در میان بگذارید.


در ادامه بخوانید: همه‌چیز درباره برند میکاپ فکتوری؛ محبوبِ جوانان و دوستدار حیوانات
منبع www.amazon.com www.ouiinfrance.com www.racked.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.