کیف کمری را چطور ست کنیم؟ ایده‌هایی شیک و جذاب

کیف کمری یکی از اکسسوری‌های جذابی‌ است که بعضی‌ها حسابی دوستش دارند. شاید ست کردن کیف کمری سخت به‌نظر برسد، چراکه مدت‌ها به کیف‌های بزرگ عادت کرده بودیم. اما امروز برایتان از ست کردن کیف کمری می‌گوییم تا بتوانید با خیال راحت یکی از خوشگل‌هایش را بخرید.تا حالا دل‌تان خواسته زمان را به عقب برگردانید؟ به دهه‌ ۷۰ یا ۹۰ میلادی؟ باید بگوییم که این اتفاق دست‌کم در دنیای مد افتاده! دو سالی‌ است که بار دیگر کیف کمری مد شده و خیلی‌ها را شیفته‌ خودش کرده. ست کردن کیف کمری کمی چالش‌برانگیز به‌نظر می‌رسد.

سال‌ها کیف‌های بزرگ و بنددار روی مد بود. گاهی هم کیف‌های کلاچ و خوش‌دست. حالا مانده‌ایم که چطور کیف کمری را ست کنیم و خوش‌تیپ‌تر به‌نظر برسیم. کیف کمری در مجموعه‌های مد دیده می‌شود و آن را با لباس‌های مختلف ست می‌کنند. ما هم پیشنهادهایی برای شما داریم. کافی‌ است کمی دیگر به خواندن ادامه دهید.

چرا کیف کمری بخریم؟

حتا آنهایی که کیف‌های بزرگ را با هزار تا زیپ و جیب می‌پسندند، بدشان نمی‌آید گاهی دست‌هاشان آزاد باشد. گاهی کوچک و مینیمال از هر چه لازم دارند، بردارند. این دنیای کیف کمری است! هنوز از خوبی‌های دیگرش نگفته‌ایم. این‌که دست‌تان برای خرید کردن باز است! می‌توانید چندین کیف خرید و کیسه و بسته بردارید. می‌توانید بیشتر خرید کنید و همه‌ خرید‌های‌تان را در یک روز انجام دهید.

نکته دیگر این‌که پول و وسایل شخصی شما امنیت دارند و به خودتان چسبیده‌اند. در کل، کیف کمری خیال‌تان را از خیلی چیزها آسوده می‌کند. اما این کیف کوچک و بامزه را با چه استایلی ست کنیم که جذاب و شیک به‌نظر برسیم؟

ست کردن کیف کمری با استایل زمستانیست کردن کیف کمری

اگر تا امروز تصور می‌کردید کیف کمری فقط به درد جین و سوار شدن روی موتور سیکلت می‌خورد، زمانش رسیده که دوباره به آن فکر کنید. پیشنهاد ما بافت ظریف یقه اسکی، پالتوی ساده و کیف کمری نسبتا بزرگ چرمی مستطیل شکل است. می‌توانید بافت مشکی، پالتوی طوسی و کیف قهوه‌ای یا مشکی انتخاب کنید.

برای دورهمی عصرانه چطور کیف کمری را ست کنیم؟ست کردن کیف کمری

پیشنهاد ما استایل مونوکروم مشکی و کژوال است. شومیز مشکی و دامن ساده که با کیف کمری جمع‌وجور چرمی مشکی ست می‌شود. می‌توانید کیف را پشت کمرتان بیندازید و با این استایل خاص حسابی به‌چشم بیایید.

لباس پاییزی روزمره در کنار کیف کمریست کردن کیف کمری

بعضی‌ها از رنگ‌های ساده و تکراری خسته می‌شوند. دل‌شان طرح و رنگ می‌خواهد. مثل پالتوی مشکی که با یقه پلنگی از سادگی درمی‌آید. بلوز راه‌راه سفید و مشکی که به‌خوبی کنار آن می‌نشیند. شلوار پارچه‌ای ضخیمی که مناسب فصل سرد سال است. می‌توانید با یقه اسکی آن را گرم‌تر هم بکنید. حالا چه چیزی کم است؟ کیف کمری چهارگوش کوچکی که کاملا مناسب این استایل است.

ست کردن کیف کمری با شلوار جینست کردن کیف کمری

جین یکی از جذاب‌ترین لباس‌ها برای استایل کژوال و روزمره به‌حساب می‌آید. با جین هم می‌توانید شیک و تماشایی به‌نظر برسید. کافی‌ است جین جذب و قشنگ را از کمد بیرون بیاورید. بلوز مشکی آستین سه‌ربع کنارش بگذارید و آن را با کیف طرح پلنگی جمع‌وجور ست کنید. یک جفت کفش پاشنه‌بلند که می‌تواند مشکی یا نقره‌ای باشد، به پا کنید و کاپشن مشکی را از قلم نیندازید.

پانج در کنار کیف کمری چگونه است؟ست کردن کیف کمری

اگر کیف کمری با بند چرم و فلزی دارید، می‌توانید حسابی بدرخشید. پیشنهاد ما پانچ به‌رنگ بژ است. کاملا مناسب پاییز و درخور فردی خوش‌پوش. زیر پانچ، شومیز سفید به‌تن کنید. شلوار مشکی جذب و کفش ظریف پاشنه‌دار بردارید. حالا می‌ماندکیف کمری دلبر و شیکی که قرار است شما را از بقیه متمایز کند.

کیف کمری با استایل آخر هفته بهاریست کردن کیف کمری

چشم بر هم بزنیم سرما په پایان رسیده و بهار آمده. پیشنهاد بهاری با کیف کمری با بلوز آبی آسمانی گشاد آغاز می‌شود. شلوار کرم جذب کنار می‌نشیند و صندل کلاسیک پاشنه‌دار آن را کامل می‌کند. اما تمایز این استایل در اکسسوری جذاب آن است. عینک آفتابی کلاسیک و کیف کمری قهوه‌ای که با دستبند چرم قهوه‌ای ست شده. از اثر پررنگ اکسسوری نباید غافل شد.

ست کردن کیف کمری با بلوز و دامنست کردن کیف کمری

درست است که کیف کمری با شلوار جین خیلی شیک و قشنگ ست می‌شود. اما با دامن هم هماهنگ است. در این تصویر که با بارانی سبز ارتشی کامل می‌شود، می‌بینید که کیف کمری جذابی با بلوز و دامن ست شده و چقدر برازنده و زیبا دیده می‌شود.

کیف کمری را با کت بلیزر، پیراهن راسته، بلوز و دامن و بلوز و شلوار ست کنید. می‌توانید در کنار پالتو، مانتو، بارانی یا کاپشن، این مدل کیف را انتخاب کنید. دست‌تان برای انتخاب رنگ، سایز و جنس آن باز است. اغلب مشکی و قهوه‌ای می‌پسندند، ولی می‌توانید از رنگ‌های روشن، جنس جیر، پارچه‌ای یا چرم بهره ببرید. همیشه به استایل‌تان نگاه کنید، پالت رنگ را انتخاب کنید و از امتحان کردن مدل‌های تازه نترسید.

اگر در فکر خرید کیف کمری هستید، سری به مدل‌های دیجی‌کالا بزنید. شاید کیف موردنظرتان را به‌آسانی پیدا کنید و آنلاین بخرید. اگر کیف کمری دارید، برای‌مان تعریف کنید چطور آن را ست می‌کنید و با چه استایلی هماهنگ می‌کنید.


در ادامه بخوانید: همه نکات برای انتخاب کیف کمری زنانه؛ ترندی شیک و کاربردی
منبع fashiongum.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.