راهنمای ست کردن رنگ قرمز برای خانم‌ها؛ این کلاسیک دلفریب را دریابید

ست کردن رنگ قرمز برای خانم‌ها خیلی هیجان‌انگیز است. این رنگ انرژی خوبی دارد و برای مناسبت‌های مختلف به‌کار می‌رود. من‌ومد در این مطلب رازهای ست کردن رنگ قرمز برای خانم‌ها را نوشته است.

ست کردن رنگ قرمز برای خانم‌ها جذاب و تماشایی می‌شود. کافی‌ست به نکته‌های ریزی توجه کنید. بعد خواهید دید این رنگ هم به‌درد روزمره می‌خورد و هم مناسبت‌های رسمی.

قرمز رنگ خاصی‌ است. انرژی زیادی دارد. خطر، خشم، عشق، اشتیاق و خیلی حس‌های دیگر را با قرمز نشان می‌دهند. چرا شما استایل قرمز برای خودتان نسازید؟

قرمز در کنار مشکی یا سفید؛ ترکیب کلاسیک برنده

ترکیب قرمز و سفید در استایل زنانه

زمانی‌که قرمز را کنار مشکی یا سفید به تن می‌کنیم، تضاد عمیقی ایجاد می‌شود. این ترکیب برای محیط‌های رسمی مناسب است. ممکن است رنگ قرمز را به‌شکل اکسسوری، راه‌های پارچه یا بارانی به استایل مشکی یا سفید اضافه کنیم. انتخاب هر سه رنگ کنار هم، ترکیب موفقی‌ است.

قرارهای کاری، مناسبت‌ها و مهمانی‌ها مناسب چنین ترکیبی هستند. البته برای محیط‌های کاری نباید زیاده‌روی کنیم. کمربند یا ساعت قرمز را با لباس‌های رنگ خنثا هماهنگ می‌کنیم. البته در بعضی از فضاهای کاری می‌توان از رنگ‌های شاد بهره برد. این انتخاب به فرهنگ سازمانی محل کار شما بستگی دارد.


حتما بخوانید: در دورهمی‌های دوستانه چه بپوشیم؟ برای خانم‌ها

 قرمز را با شلوار جین بپوشیدست کردن رنگ قرمز

بیایید و در استایل همیشگی‌تان تغییر چشمگیری ایجاد کنید. تاپ، تی‌شرت و شومیزهای مشکی، سفید، طوسی و خاکی را کنار بگذارید. سراغ قرمز بروید. قرمز طیف وسیعی دارد. از روشن تا تیره هر کدام را که با پوست‌تان سازگار است، انتخاب کنید.

ممکن است سراغ بلوزی بروید که راه‌های قرمز دارد. یا چهارخانه قرمز است. به‌هرحال شک نکنید با شلوار جین خیلی جذاب می‌شود. شومیز قرمز، جین سرمه‌ای و کتانی قرمز را امتحان کنید. می‌خواهید رسمی‌تر باشید؟ تاپ مشکی، کت بلیزر قرمز، شلوار جین و کفش مشکی پاشنه‌دار توجه‌ همه را جلب می‌کند. هوا سرد است؟ پولیور قرمز، شلوار جین، بارانی طوسی و شال طوسی خیلی جذاب از آب درمی‌آید.

بارانی یا پالتوی قرمز، تاثیرگذار و شیک استست کردن رنگ قرمز

ست کردن رنگ قرمز برای خانم‌ها، زمستان‌ها ساده‌تر هم می‌شود. هوا که سرد می‌شود، بهترین گزینه برای اضافه کردن قرمز به استایل‌تان، انتخاب پالتو، بارانی، کاپشن یا کت قرمز است. بهتر است بقیه‌ تکه‌های لباس را مینیمال و خنثا انتخاب کنید. شلوار مشکی، بلوز یقه اسکی ساده و بوت پاشنه‌دار به رنگ خنثا کاری می‌کند که حسابی بدرخشید.

استایل مونوکروم را با قرمز امتحان کنید

استایل مونوکروم قرمز

مونوکروم همیشه طرفدار دارد. در این استایل همه‌ لباس‌ها و اکسسوری‌ها از یک طیف رنگ انتخاب می‌شود. شما هم می‌توانید هر چه قرمز در کمدتان پیدا می‌شود، رو کنید. از قرمز تیره تا روشن. شاید استایل مونوکروم قرمز همان چیزی نباشید که هر روز انتخابش کنید. اما روزی که انرژی‌تان کم است، سرحال نیستید و به تنوع نیاز دارید، خوب جواب می‌دهد.

لباس‌های قرمز طرح‌دار را فراموش نکنیدست کردن رنگ قرمز

اگر سلیقه ماکسیمال داشته باشید، لازم است لباس‌های طرح‌دار قرمز را وارد استایل‌تان کنید. قرمزهای چهارخانه، راه‌راه، گل‌دار، آبرنگی، و طرح‌های شلوغ به کارتان می‌آیند. اما اگر تحمل استایل ماکسیمالیست را ندارید، باز هم می‌توانید لباس‌های طرح‌دار را امتحان کنید.

پیراهن چهارخانه سفید و قرمز، می‌تواند یک بعد از ظهر تابستانی را درخشان‌تر کند. شومیز چهارخانه پاییزی، ظاهر اسپورت و دوست‌داشتنی به شما می‌دهد. حتا یک شال شلوغ و طرح‌دار شما را از سادگی نجات می‌دهد.

با قرمز و شتری استایل جذابی بسازیدست کردن رنگ قرمز

همیشه راهی هست که در استفاده از قرمز زیاده‌روی نکنید. اگر ترکیب مشکی و قرمز تکراری به‌نظرتان می‌رسد، شتری را انتخاب کنید. ست کردن رنگ قرمز با شتری ترکیب جذابی خواهد شد. این رنگ خنثا، انرژی قرمز را کنترل می‌کند و شما را به استایل شیکی می‌رساند.

ست کردن رنگ قرمز برای خانم‌ها با خاکستری

ست کردن قرمز و خاکستری

ست کردن رنگ قرمز برای خانم‌های ساده‌پسند هم امکان‌پذیر است. رنگ‌های خنثا همیشه به کارتان می‌آیند، حتا در استایل قرمز. خاکستری کاری می‌کند قرمز بیشتر خودش را نشان دهد. اما چشم‌‌تان را نزند. این ترکیب موفق را برای لباس خانه و بیرون، رسمی و غیررسمی امتحان کنید.

بلوز قرمز و شلوار راحتی خاکستری خانه، حس خوبی به شما خواهند داد. شال قرمز و خاکستری را با مانتوی طوسی، تی‌شرت قرمز و کفش قرمز امتحان کنید. شومیز قرمز و دامن خاکستری همیشه ترکیبی برنده است. همچنین می‌توانید انواع استایل با کیف کمری قرمز رنگ را نیز امتحان کنید.

جدیدترین مدل‌های کیف قرمز زنانه را ببینید

اگر پوشیدن لباس قرمز سخت به‌نظر می‌رسد

اکسسوری قرمز در استایل

سلیقه هر کسی ویژه‌ی خودش است. بعضی‌ها لباس قرمز را دوست ندارند، اما دلبسته‌ این رنگ شاد و جذاب هستند. شما هم در این دسته قرار می‌گیرید؟ اکسسوری‌ها را دریابید. کیف و کفش قرمز، رژ لب و لاک قرمز، کمربند، کلاه، دستکش، روسری و شال، زیورآلات یا بند ساعت قرمز می‌تواند به استایل شما جان ببخشد.

اگر لاک قرمز دوست ندارید، می‌توانید تنها انگشت حلقه را قرمز کنید. شاید هم استیکر یا طراحی قرمز روی ناخن را بپسندید. زمستان زمان مناسبی‌ست که شال و کلاه بافت قرمز را امتحان کنید. دستمال گردن قرمز طرح‌دار در کنار پیراهن مجلسی، سلیقه‌ خاص شما را نشان می‌دهد. زیورآلاتی که تزیین یا سنگ قرمز دارند، خیلی به‌چشم می‌آیند. عینکی که فریم قرمز دارد، شخصیت شما را ماجراجو نشان می‌دهد. ضمن این که توجه را به صورت‌تان جلب می‌کند. یادتان باشد این اکسسوری‌ها را با رنگ‌های خنثا هماهنگ کنید.


حتما بخوانید: همه چیز درباره آرایش با رژ قرمز

نکته‌های کلی درمورد ست کردن رنگ قرمز برای خانم‌ها

ست کردن رنگ قرمز

  • اگر برای خودتان استایل شخصی تعریف کرده باشید، حتما می‌دانید که می‌خواهید چقدر رنگ و طرح در لباس و لوازم جانبی داشته باشید. پس انتخاب‌های‌تان براساس استایل شخصی‌تان باشد.
  • استایل مینیمال ترجیح می‌دهد قرمز را در کنار رنگ‌های خنثا مثل خاکستری، خاکی و مشکی استفاده کند. اگر طرفدار این سبک باشید، سراغ پارچه‌های شلوغ و طرح‌دار نمی‌روید.
  • درصورتی‌که می‌خواهید به استایل‌تان جان تازه‌ای ببخشید و به رنگ‌های تر و تازه نیاز دارید، قرمز را در کنار سبز نعنایی، زرد، صورتی و طلایی قرار دهید.
  • ترکیب قرمز گیلاسی با سرمه‌ای، قرمز روشن با طلایی و قرمز تیره با مشکی را امتحان کنید.
  • قرمز در کنار لباس چرمی مشکی یا قهوه‌ای عسلی حسابی خودش را نشان می‌دهد. این ترکیب پاییزه را به‌خاطر بسپارید.

شما طرفدار قرمز هستید؟ برایمان بنویسید که نسبت به پوشیدن زنگ قرمز چه احساسی دارید؟


در ادامه بخوانید: اصول ترکیب رنگ‌ها در لباس؛ جذاب و حرفه‌ای ست کنید
منبع thetrendspotter.net glamour.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.