بررسی استایل هستی مهدوی‌فر؛ معصوم، دوست‌داشتنی و بااعتماد‌به‌نفس

هستی مهدوی‌فر بازیگر جوان ایرانی است که چهره‌‌ای معصوم و دوست‌داشتنی دارد. او سلیقه خوبی در انتخاب لباس دارد و نگاهی به استایل او ایده‌های زیادی برای خوش‌پوشی به ما می‌دهد. با منومد همراه باشید تا اصول لباس پوشیدن و استایل هستی مهدوی‌فر را بررسی کنیم.هستی مهدوی‌فر آذرماه سال ۱۳۷۱، در تهران به دنیا آمد. او کارش را از سال ۱۳۸۹ با حضور در فیلم سینمایی «سوت‌ پایان» ساخته نیکی کریمی آغاز کرد. این بازیگر با نقش‌آفرینی در ۱۴ اثر سینمایی، ۵ سریال و یک نمایش خانگی در این سال‌ها، نسبتا پرکار بوده است. او یکبار موفق به بردن جایزه بهترین بازیگر زن، برای فیلم «نیم»، در چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس شده است.

هستی مهدوی‌ چه می‌پوشد

تصاویر او پس از حضور در هر مراسم و جشنواره وایرال می‌شوند. خوش‌پوش بودن این بازیگر جوان باعث شده استایلش همیشه مورد توجه و تحسین قرار بگیرند. او به خوبی کدهای پوششی را رعایت می‌کند و متناسب با مراسمی که در آن شرکت می‌کند لباس می‌پوشد. از طرفی لباس‌های او با سنش همخوانی دارند و در عین شیک بودن می‌توانید حسی از شادابی و دخترانگی را در انتخاب‌هایش ببینید. در ادامه آیتم‌های پرتکرار و اصلی استایل هستی مهدوی را مرور می‌کنیم.

رنگ‌های خنثی در استایل هستی مهدوی

یک اصل ساده برای خوش‌استایل بودن، استفاده درست از رنگ‌های خنثی است. رنگ‌هایی که می‌توانند به راحتی با رنگ‌های دیگر ترکیب شوند مانند، سفید، خاکستری، کرم، بژ. خوبی دیگر این رنگ‌ها آنست که می‌توانید بارها و بارها بپوشیدشان بدون آنکه تکراری به نظر برسند. هستی مهدوی‌فر این اصل را به‌درستی در استایلش به کار می‌برد و با نگاه کردن به لباس‌های او در موقعیت‌های مختلف می‌بینید که رنگ‌های سفید، مشکی، کرم و خاکستری همیشه در رنگ‌بندی آنها حضور دارند.

کت و اورکت

این استایل هستی مهدوی‌فر یکی از تحسین‌شده‌ترین استایل‌های جشنواره فجر است. نمونه‌ای بی‌نقص از استایل مونوکروم طوسی‌رنگ که از اورکت، جلیقه، شومیز و شلوار تشکیل شده است. مدل یقه بلیزری، ایستایی بالای پارچه و دوخت تمیز اورکت آن را بسیار شیک‌ نشان می‌دهند. از طرفی رعایت نکات ظریف مانند استفاده از پوشت و ساعت جیبی، استایل را به کلاسیک‌ترین حالت ممکن تبدیل کرده‌اند. انتخاب کیف کلاچ چرم با طرح کروکو، با آن بند خاص که روی دست می‌افتد،‌ جزئیات زیبای این استایل را تکمیل کرده است.

اینجا یک تصویر دیگر از هستی با کت و شلواری زیبا می‌بینید. تا زدن آستین کت و مدل خمره‌ای شلوار، استایل را کمی کژوال‌تر کرده است. اکسسوری‌های غیر رسمی او هم این اثر را تشدید کرده‌اند.

علاقه هستی مهدوی‌فر به چرم

پوشیدن لباس چرم استایل شما را شیک و گرانقیمت نشان می‌دهد. از طرفی اگر اصول نگهداری از لباس‌های چرم را بدانید، آنها برای مدتی طولانی در کمد لباستان ماندگار خواهند بود. اگر نمی‌خواهید برای خوش‌استایل بودن به محیط زیست آسیب بزنید، می‌توانید از چرم مصنوعی استفاده کنید. به نظر می‌رسد هستی مهدوی فر هم یکی از طرفداران آیتم‌های چرم است. در تصویر بالا او یک مانتوی چرم بر تن دارد که آن را به خوبی با لگینگ و شال مشکی ست کرده است.


حتما بخوانید: روش‌های اصولی شست‌وشوی لباس چرم؛ مراقبت‌هایی که باید بدانید

این هم یک استایل دیگر از هستی مهدوی که چرم در آن به کار رفته است. طراحی و مدل خلاقانه یقه کت، اولین چیزی است که در این استایل توجه ما را جلب می‌کند و پس از آن دامن چرمی که یک زیب بزرگ جلوی آن دوخته شده است. هستی روسری‌اش را طوری بسته که نمای یقه لباس به خوبی مشخص باشد. نکته‌ای که می‌توانست این استایل را بهتر کند،‌ انتخاب یک ساعت کلاسیک با بند چرم یا فلزی است.

حضور پر رنگ مشکی در استایل هستی مهدوی

این بازیگر جوان به رنگ مشکی علاقه ویژه‌ای دارد و باید بگوییم آن را خوب در استایلش به کار می‌برد. برای مثال در تصویر بالا او یک استایل ساده و تمام مشکی دارد اما به هیچ‌وجه خسته‌کننده به نظر نمی‌رسد. پیراهنی با دامن فون به همراه جوراب شلواری مشکی ضخیم. استایلی پوشیده اما شیک. چنین استایلی می‌تواند برای همه خانم‌ها کاربردی باشد.

راستی به این نکته دقت کرده‌اید که موهای فر او مانند یک اکسسوری زیبا هستند؟ اگر موی فر دارید این می‌تواند الهام‌بخش شما باشد که اتوی مو را کنار بگذارید و از فر زیبا و طبیعی موهایتان لذت ببرید.

این هم یک استایل مونوکروم مشکی از هستی مهدوی که با یک کیف رنگارنگ تکمیل شده است. در استایل مونوکروم تمام اجزا از یک طیف رنگی، یا تنها به یک رنگ انتخاب می‌شوند. اگر می‌خواهید به این سبک لباس بپوشید اما نگران هستید بی‌روح و ساده باشد، می‌تواند یک اکسسوری با رنگ‌های زنده انتخاب کنید. این روش برای زمانی که می‌خواهید توجه را به اکسسوری یا آیتم خاصی جلب کنید نیز کاربردی است. مثلا یک استایل تمام سفید با کفش پاشنه‌دار صورتی باعث می‌شود نگاه‌ها به سمت کفش کشیده شوند.

استایل با وست

در تصویر بالا هستی را با یک وست زیبا می‌بینید. برش جلوی این وست بسیار زیباست و ترکیب رنگ و دوخت روی آن زیباترش کرده است. وست‌ها بسیار کاربردی هستند و می‌توانید آنها را با شلوار یا دامن بپوشید. همچنین گزینه‌ای انعطاف‌پذیر است از این نظر که هم با استایل کژوال همخوانی دارند و هم با استایل رسمی.

برای مثال اینجا هستی را با استایلی کژوال شامل وست، شومیز و شلوار می‌بینید. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که ترکیب رنگ سفید و مشکی هر استایلی را رسمی‌تر نشان می‌دهد.

کفش پاشنه‌بلند

بیشتر مواقع این بازیگر را با کفش‌ یا بوت پاشنه‌ بلند می‌بینیم. گرچه همه ما می‌دانیم زیاد پوشیدن کفش پاشنه بلند چه عوارضی برای سلامت پا و ستون فقرات دارند، اما نمی‌توان منکر زیبایی و ظرافت آنها شد. هستی مهدوی ظریف‌اندام است و استایل‌های او ویژگی زنانه‌بودن را القا می‌کنند، بنابراین علاقه‌اش به کفش پاشنه دار عجیب نیست.

سبک آرایش هستی مهدوی

بیشتر اوقات هستی مهدوی را با آرایش ملایم و ملیح می‌بینیم. او برای چشم‌هایش آرایش سبکی را ترجیح می‌دهد که تنها زیبایی آنها را کمی بیشتر کند و کم پیش می‌آيد از سایه‌های دودی یا رنگی استفاده کند. اما برای رژ سراغ تنالیته قرمز و زرشکی می‌رود که رنگ و رویی به آرایش او می‌بخشند.

مدل مو تاثیر زیادی بر چهره و استایل کلی ما می‌گذارد. هستی مهدوی را معمولا با موهای فر یا حالت‌دار می‌بینیم اما او از جمله آدم‌های خوشبختی است که چتری هم به صورتش می‌آید. در تصویر بالا می‌بینید که موهای چتری و سبک آرایش او را کم‌سن و سال‌تر از آنچه هست، نشان می‌دهد.

نوبت شماست

خوشحالیم که تا پایان این مطلب با ما همراه بودید. حالا نوبت شماست نظرتان را درباره استایل هستی مهدوی‌فر برایمان بنویسد. کدام لباس او را بیشتر دوست داشتید؟

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.