اصول ست کردن شلوار سفید زنانه؛ از استایل برای مهمانی تا یک تیپ کاملا کژوال

اگر می‌خواهید یک فرد خوش‌پوش باشید، داشتن یک شلوار سفید در کمد لباس‌تان ضروری است. بیشتر ما نمی‌دانیم شلوار سفید با چه چیزی ست می‌شود و به همین دلیل تمایل کمتری به خرید شلوار جین یا پارچه‌ای سفید داریم. ما اینجاییم تا اصول ست کردن شلوار سفید زنانه را بررسی کنیم و پیشنهادهایی برای استایل با شلوار سفید زنانه به شما بدهیم.

استایل-با-شلوار-سفید-زنانه

موارد زیادی وجود دارد که شلوار سفید را به یک آیتم دوست‌داشتنی تبدیل می‌کنند؛ آنها شیک و خوش‌پوش هستند و می‌توانند جایگزین خوبی برای شلوار مشکی‌ باشند. باور ندارید؟ رنگ سفید مانند رنگ مشکی یک رنگ خنثی است اما به اندازه مشکی ساده و تکراری نیست. شلوار سفید در یک استایل زنانه می‌تواند به اندازه شلوار مشکی هوشمندانه و کاربردی باشد،‌ با این تفاوت که استایل را هیجان‌انگیزتر خواهد کرد.

شلوار‌های سفید را می‌توانید در طرح‌ها و جنس‌های مختلف پیدا کنید. آنها برای همه فصول سال مناسبند، فقط باید بدانید چطور استایلشان کنید. در ادامه ایده‌هایی برای ست کردن شلوار سفید زنانه را با شما در میان خواهیم گذاشت.

شلوار-سفید-کژوال

استایل کژوال و اسپرت با شلوار سفید

شلوار سفید می‌تواند برای موقعیت‌های مختلف، از جمله پیاده‌روی، خرید یا قراری غیررسمی مناسب باشد. برای داشتن یک استایل کژوال با شلوار سفید، مدلی راحت با پارچه‌ای ساده انتخاب کنید. برای مثال انتخاب یک شلوار سفید ابریشمی و براق برای چنین منظوری مناسب نیست. به جای آن سراغ یک شلوار جین سفید یا شلوار ورزشی نخی و راحت بروید.

شلوار-سفید-اسپرت

اگر می‌خواهید استایلی شیک و اسپرت با شلوار سفید بسازید، پیشنهاد ما ست کردن یک جاگر سفید با کفش ورزشی و تی‌شرت ساده یا هودی است. می‌توانید استایل‌تان را با یک پافر یا سویشرت کامل کنید.

شلوار سفید مهمانی

استایل شیک برای مهمانی

یک مهمانی عصرانه، قرار عاشقانه یا بیرون رفتن با دوستانتان فرصت خوبی است برای اینکه به خودتان برسید و استایل‌های شیک‌تر را امتحان کنید. شلوار سفید شما را آراسته‌تر نشان می‌دهد و به عبارتی از شلوار مشکی همیشگی بیشتر به چشم می‌آید. حالا که قرار است شیک و گرانقیمت به نظر برسید،‌ پیشنهاد ما شلوار واید است. طوری که کمر آن اندازه باشد و از بالا تا پایین تنخور آزادی داشته باشد. دمپای شلوار باید روی کفش را کمی بپوشاند،‌ پس در انتخاب اندازه پاشنه دقت کنید.
شلوار واید سفید رنگ را می‌توانید با شومیزهای رنگی بپوشید اما بهترین ترکیب برای یک استایل بی‌نقص و شیک، سفید و مشکی هستند. می‌توانید سراپا سفید بپوشید (مونوکروم) یا کمی مشکی نیز در استایلتان به کار ببرید. در آخر اکسسوری طلایی یا نقره‌ای و رژ لب قرمز را فراموش نکنید.

شلوار-سفید-تابستانی

استایل تابستانی با شلوار سفید

حقیقتا تابستان بهترین فصل برای پوشیدن رنگ سفید است، زیرا بیشتر از هر رنگی نور خورشید را برمی‌گرداند و شما را خنک نگه‌می‌دارد. از طرفی ظاهر باطراوت و شادابی به شما می‌بخشد، انگار همیشه در تعطیلات تابستانی هستید. برای روزهای آفتابی که از شدت گرما بی‌حال می‌شوید، شلوار جین سفید می‌تواند آزاردهنده باشد. در عوض بهتر است سراغ شلوارهای نخی و خنکی بروید که پاچه‌ای گشاد دارند و کمک می‌کنند هوا در اطراف پاهایتان جریان پیدا کند. کراپ تاپ یا تونیک رنگی و صندل‌های تابستانی می‌توانند این استایل را به بهترین نحو کامل کنند. عینک آفتابی و ضد آفتاب فراموشتان نشود.

شلوار سفید و پلیور قرمز

استایل روزهای سرد و زمستانی

معمولا پاییز و زمستان به سراغ رنگ‌های تیره مانند مشکی و قهوه‌ای می‌رویم. اما استفاده از رنگ سفید در استایل گرم کاری است که باید حتما امتحانش کنید. به شلوار جین و شلوارهای گرم سفید دیگر فرصت بدهید تا میان آنهمه شلوار تیره رنگ بدرخشند. برای ایجاد یک کنتراست جذاب، شلوار جین سفید را با یک پلیور قرمز یا کاپشن تارنجی بپوشید.

استایل سفید و کرم

این هم مثالی از ست کردن شلوار سفید با تنالیته رنگ‌های کرم و نود که می‌تواند ترکیبی کلاسیک و بسیار شیک خلق کند.

شلوار جین سفید ۱

ست کردن شلوار جین سفید

جین سفید واقعا یک شلوار همه‌کاره است که می‌تواند در استایل‌های متفاوتی به کار برود. کافیست بدانید کدام مدل جین برای چه استایلی مناسب‌تر است. برای مثال شلوار جین زاپ‌دار حالتی غیر رسمی دارد و شلوار جین اسلیم ظاهری کلاسیک به شما می‌بخشد. بعد از تصمیم‌گیری برای حال و هوای استایل و انتخاب شلوار جین متناسب با آن، نوبت به دیگر اجزای استایل می‌رسد. برای مثال در تصویر بالا، شلوار جین با کت جین آبی، تی‌شرت ساده و اسنیکرز ست شده و حالتی کژوال و جذاب به استایل داده است.

جین-سفید-۳

در این یکی تصویر مدل شلوار جین تقریبا همان است، اما با یک بلوز ظریف‌تر، صندل هرمس و کیف رسمی همراه شده تا یک استایل شیک بسازد.

سفید-با-پاستلی

ست کردن شلوار جین سفید با رنگ‌های پاستلی نیز، ایده خوبی برای ساختن یک استایل ملیح و دوست‌داشتنی است.

شلوار لینن سفید

شلوار لینن سفید

داشتن شلوار لینن یکی از واجبات برای سپری کردن تابستان است. پارچه‌ای سبک و خنک با قابلیت بالا در رد و بدل کردن هوا، که در عین راحتی، ایستایی خوب آن باعث می‌‌شود بسیار شیک باشد. برای داشتن یک استایل بی‌نقص با شلوار لینن سفید، آن را با یک تاپ یا نیم‌تنه بپوشید. می‌توانید یک شومیز نخی روی آن بپوشید تا از آفتاب‌سوختگی در امان بمانید. اضافه کردن صندل تابستانی به این استایل آن را زیباتر می‌کند.

شلوار واید سفید رنگ


حتما بخوانید: همه چیز درباره پارچه لینن؛ این خنکِ محبوبِ تابستان

شلوار واید سفید

برای اینکه با شلوار سفیدتان یک ظاهر به یادماندنی و خاص بسازید،‌ سیلوئت گشاد و آزاد را امتحان کنید. اگر قد بلندی دارید، یک شلوار واید بلند بپوشید. اگر قدتان کوتاه است یک شلوار واید کوتاه به همراه کفش پاشنه‌بلند برایتان مناسب‌تر است.

شلوار واید برای افراد با قد کوتاهتر

با توجه به موقعیت، باقی بخش‌های استایل را انتخاب کنید. برای ظاهری کژوال و غیر رسمی می‌توانید برای بالاتنه نیز لباسی آزاد در نظر بگیرید. اما اگر به دنبال ظاهری ظریفتر هستید، یک تاپ یا بالاتنه چسبان بپوشید.

شلوار-یوگا-سفید

استایل با شلوار یوگای سفید

دلتان جنب‌و‌جوش می‌خواهد؟ شلوارهای گشاد و دست‌ و پاگیر را فراموش کنید و سراغ شلوار یوگا سفیدتان بروید. معمولا در کلاس‌های یوگا توصیه می‌شود لباس سفید بپوشید، زیرا این رنگ آرامش‌بخش است. اما لگینگ یوگای سفیدتان علاوه بر آرامش‌بخش بودن، کاربردی و خوش‌پوش است. تاپی همرنگ و بلوز یا ژاکتی طوسی ـ نقره‌ای روی آن بپوشید تا علاوه بر سالن یوگا، در راه نیز خوش‌استایل به نظر برسید.

مونوکروم-سفید

استایل مونوکروم سفید

چه کسی گفته برای خوش‌استایل بودن نیازمند رنگ‌های مختلف هستید؟ شما می‌توانید تمام اجزای استایل‌تان را از یک رنگ انتخاب کنید و همچنان شیک و برازنده باشید. می‌توانید با اضافه کردن سایه‌های مختلف یک رنگ، در پوشش خود تمایز ایجاد کنید.
در مونوکروم سفید می‌توانید برخی جزئیات مانند یقه، دکمه‌ها یا لب آستین‌ها را مشکی درنظر بگیرید. فقط حواستان باشد این استایل زیبا و سفیدرنگ را با ریختن چای و قهوه خراب نکنید.

کت-شلوار-سفید-زنانه

کت و شلوار سفید

باورتان نمی‌شود یک دست کت و شلوار سفید چقدر می‌تواند کاربردی باشد. چنین استایلی در موقعیت‌های متفاوت به کارتان خواهد آمد، به شرطی که یک مدل مناسب را انتخاب کنید. برای شرکت در مراسم‌های مهم یک کت و شلوار خوش‌دوخت و مناسب سایزتان بپوشید. بهتر است جنس پارچه آن براق باشد. می‌توانید کت را بدون لباسی زیر آن بپوشید و دکمه‌هایش را ببندید تا ظاهری جسورانه به شما بدهد. برای مناسبت‌های روزمره بهتر است یک لباس راحت و آزاد زیر کت بپوشید تا نتیجه‌ای کژوال‌تر داشته باشید.

شما بگویید

حالا که اصول ست کردن شلوار سفید زنانه را خواندید، برای ما بگویید شما شلوار سفیدتان را چگونه استایل می‌کنید؟ اصلا در کمد لباستان شلوار سفید دارید؟ آن را برای چه مناسبتی و چطور می‌پوشید؟


در ادامه بخوانید: استایل مونوکروم چیست؟ اصول ست کردن لباس با این استایل جذاب
منبع https://www.thetrendspotter.net/white-pants-outfit-ideas/
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.