بررسی استایل اما چمبرلین؛ یوتوبر جوان و محبوبِ این روزها چه می‌پوشد؟

بررسی پوشش سلبریتی‌ها علاوه بر کشف استایل مورد علاقه‌تان به شما کمک می‌کند سبک‌های تازه‌ای را ابداع کنید و همیشه منحصر به‌فرد باشید. در این مقاله، قصد داریم با بررسی استایل اما چمبرلین شخصیت او را در دنیای مد بیش‌تر بشناسیم و با آیتم‌های محبوبش آشنا شویم. با ما همراه باشید.

اما چمبرلین کیست؟

اما چمبرلین کیست؟
اما چمبرلین یک ستاره نسبتا نوظهور و از مشهورترین یوتیوبرهایی است که به‌ویژه در بین جوانان هواداران بی‌شماری دارد./ عکس از: Stefania-DAlessandro

پیش از بررسی استایل اما چمبرلین خوب است او را بهتر بشناسید. اما فرانسیس چمبرلین، سلبریتی جوانی است که از طریق اینترنت و رسانه‌های اجتماعی به‌ویژه یوتیوب شناخته شد و طی چند سال به شهرتی جهانی رسید. «اما» حرفه خود را با بیان روزمرگی‌های‌اش و ساخت ویدیوهای یوتیوب در این زمینه و درست در زمانی آغاز کرد که فقط ۱۶ سال داشت. به گفته خودش، هیچ‌گاه فکرش را هم نمی‌کرد که با پست کردن ویدیوهای کوتاهی درباره زندگی روزمره‌ و نه چندان هیجان‌انگیزش چنین شهرتی را تجربه کند.

اما چمبرلین متولد سال ۲۰۰۱ میلادی است و در حال حاضر، تنها ۲۱ سال دارد. او با همین سن کم، طی مدت زمانی کم‌تر از ۵ سال موفق شده میلیون‌ها دلار درآمد کسب کند. او در طول سال‌های اول و دوم آغاز به کارش مقیم سان‌فرانسیسکو بود و با مادرش زندگی می‌کرد. با این حال، پس از مدتی به‌تدریج اسم و رسمی به‌هم زد و به لس‌آنجلس نقل مکان کرد تا کسب‌وکارش را به شکل حرفه‌ای‌تری گسترش دهد.

از ویژگی‌های خاص و جالب «اما» که در موفقیت او تاثیری شگرف داشته‌اند می‌توان به شخصیت منحصر به‌فرد و بی‌ریای او اشاره کرد. بسیاری از مخاطبان، اما چمبرلین را به‌خاطر صداقت و خاکی بودن‌اش دوست دارند. درست شنیدید؛ شاید ساده به نظر برسد؛ ولی این حجم از واقعی بودن او به هزاران هزار بیننده شهامت بخشید تا خودشان باشند و در نهایت، آن‌ها را دلبسته او کرد.

مطالب و موضوعاتی که «اما» در ابتدای کار خود بیش از هر چیز به آن‌ها می‌پرداخت، کم‌کم نظر طیف گسترده‌ای از مخاطبان را به خود جلب کردند و به نقاط قوت حرفه او تبدیل شدند. بنابراین، او بخش بزرگی از موفقیت و درآمد خود را مدیون صداقت‌اش و موضوعات در ظاهر پیش پا افتاده‌ای است که معمولا با بی‌تفاوتی از کنارشان عبور می‌کنیم.

«اما» همیشه عاشق قهوه بود و این علاقه‌مندی را با مخاطبان‌اش به‌اشتراک می‌گذاشت. پس از مدت زمان کوتاهی، این عشق و علاقه به راه‌اندازی برند قهوه Chamberlain منجر شد که اکنون در سراسر جهان هواداران پر و پا قرص خودش را دارد. خوب است بدانید، «اما» به‌جز قهوه به مد و فشن هم علاقه‌مند بوده است. ترکیب عشق به مد، سلیقه و پشتکار در یادگیری ترفندهای موثر در خوش‌پوش بودن، استایل اما چمبرلین را به یکی از موضوعات بحث برانگیز درباره این ستاره جوان تبدیل کرد. تا جایی که این روزها بسیاری از هواداران‌اش تلاش می‌کنند تا حد امکان از پوشش او الهام بگیرند و در استایل روزمره‌شان از او پیروی کنند.

استایل اما چمبرلین در گذر سال‌ها

استایل اما چمبرلین در گذر سال‌ها
استایل اما چمبرلین هم درست مانند هر فرد دیگری از دوران نوجوانی تا امروز دستخوش تحولات زیادی شده است./ عکس از: Rich-Fury

«اما» به اقتضای شغل خود بخش مهمی از زندگی خود را پشت دوربین و جلوی چشم مخاطبین‌اش گذرانده است. او که از سنین نوجوانی زندگی روزمره خود را در معرض دید عموم قرار داده، ناگزیر تحولات اصلی استایل و سبک پوشش‌اش را نیز با مخاطبان‌اش به‌اشتراک گذاشته است. استایل اما چمبرلین در ابتدا بسیار ساده و اصطلاحا تینیجری بود. با وجود این، او همیشه به دنیای مد و فشن علاقه داشت و ویدیوهای متعددی را در این حوزه در کانال یوتوب خودش پست می‌کرد.

به‌تدریج و با افزایش سن و فراگیرتر شدن شهرت، او استایل‌های متفاوتی را امتحان کرد و از حاشیه امن خود فاصله گرفت. بنابراین، در دوره‌های مختلف از سبک‌های گوناگونی پیروی کرد و از یک نوجوان ساده با استایل آمریکایی به یک طرفدار استایل پانک و جوان‌پسند تبدیل شد و نهایتا سبک پوششی شیک، زنانه، مینیمال و کلاسیک را برگزید. در حال حاضر، این سبک‌وسیاق بسیار الگانت با عناصر منحصر به‌فرد و مختص خود او تلفیق شده و استایل دوست‌داشتنی، چشمگیر و خاصی را  پدید آورده است.


حتما بخوانید: استایل الگانت چیست؟ چطور به‌درستی آن را بپوشیم؟

آیتم‌های ضروری استایل اما چمبرلین چیست؟

آیتم‌های ضروری استایل اما چمبرلین چیست؟
اما چمبرلین در خلال ویدیوهای گوناگونی که در یوتیوب به‌اشتراک گذاشته برای مخاطبان از آیتم‌های محبوب‌اش می‌گوید./ عکس از: Vivien-Killilea

درست مانند هر فرد خوش‌پوش دیگری، استایل اما چمبرلین نیز از برخی آیتم‌های ضروری تشکیل شده که هیچ‌وقت کمد او را ترک نمی‌کنند. این موارد عبارتند از:

• بالاتنه سفید

بالاتنه سفید
عکس از: Jacopo-Raule

«اما» عاشق یک تاپ یا تی‌شرت ساده سفید است. این بالاتنه‌ها که عموما کوتاه و فیت بدن هستند با هر شلوار یا دامنی قابل استفاده‌اند. به گفته «اما» او تعداد بی‌شماری از این تاپ‌ها و تی‌شرت‌ها سفید دارد و هیچ‌گاه از خرید آن‌ها سیر نمی‌شود. بسته به نوع اکسسوری‌ها و دیگر آیتم‌های استایل، یک بالاتنه سفید را می‌توان با انواع لباس‌ها ست کرده و در مواقع مختلف روز به‌تن کرد.

• شلوار جین راسته

شلوار جین راسته

«اما» در بسیاری از مواقع یک شلوار جین کلاسیک و راسته به‌تن دارد. این نوع شلوار جین هرگز از مد نمی‌افتد و با انواع‌واقسام بلوزها، تاپ‌ها، تی‌شرت‌ها و کت‌های گوناگون ست می‌شود. به گفته خود «اما» شلوار جین محبوب‌اش levis 501 است که از معروف‌ترین و خوش‌کوپ‌ترین مدل‌های شلوار جین به حساب می‌آید. او عموما این شلوارها را از فروشگاه‌های ارائه دهنده پوشاک وینتیج و قدیمی پیدا می‌کند. فرم کمر و فاق بلند این شلوارها برای این سلبریتی جوان از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که او هرگز شلوار فاق کوتاه به‌تن نکرده است. در واقع، بلندی فاق از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که اما چمبرلین در هنگام خرید شلوار جین در نظر می‌گیرد.

• کت چرم

کت چرم
عکس از: Christian-Vierig

انواع‌واقسام آیتم‌های وینتیج و قدیمی در استایل اما چمبرلین دیده می‌شوند. او که در بسیاری از مواقع از سبک‌وسیاق لباس پوشیدن در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ میلادی الهام می‌گیرد، بی‌تردید چندین کت چرمی زیبا را در کمد لباس‌های خود جمع‌آوری کرده است. اما چمبرلین معمولا کت‌های چرمی اورسایز را ترجیح می‌دهد. بنابراین، این آیتم دوست‌اشتنی و شیک را عموما طوری انتخاب می‌کند که چند سایز برای‌اش بزرگ باشد. «اما» کت‌های چرمی محبوب‌اش را به‌راحتی روی هر لباسی می‌پوشد. به‌نظر این سلبرینی جوان کت چرم را می‌توان با هر چیزی اعم از یک شلوار جین ساده و شومیز سفید، یا یک لباس کوکتل ست کرد.

محبوب‌ترین شومیزهای سفید زنانه را ببینید

• عینک آفتابی

عینک افتابی
عکس از: emma-8-Gotham

عینک‌های آفتابی در استایل اما چمبرلین جایگاه ویژه‌ای دارند. او از همان نخستین سال‌های نوجوانی به این آیتم علاقه زیادی داشت. «اما» که اهمیت اکسسوری و تاثیر آن را در بهبود بخشیدن استایل می‌داند همیشه سعی می‌کند ساده‌ترین لباس‌ها را هم با اکسسوری مناسب ست کند و جلوه چشمگیری به‌وجود آورد. این ستاره جوان که به‌تدریج به یکی از الگوهای تمام‌وکمال مد تبدیل شده است عینک‌های آفتابی‌اش را هم معمولا از فروشگاه‌های وینتیج تهیه می‌کند. به‌ویژه عینک‌های قدیمی بسیار زیبایی را می‌توان در کمد او مشاهده کرد که توسط معروف‌ترین دیزاینرهای دنیای مد طراحی شده‌اند. از این جمله، می‌توان به ‌عینک‌های وینتیج لویی ویتون اشاره کرد. به گفته خود «اما»، او همیشه ترکیب فریم‌های مشکی و شیشه‌های رنگی را ترجیح می‌دهد.

عینک‌های آفتابی لویی ویتون اینجاست

•بوت بلند مشکی

چکمه مشکی
عکس از: Edward-Berthelot

بوت بلند مشکی یکی دیگر از آیتم‌های ضروری استایل اما چمبرلین است. او نه تنها در روزهای سرد سال، بلکه در همه فصول از این بوت‌ها استفاده کرده و اعتقاد دارد کفش‌های مشکی و به‌خصوص بوت‌های کلاسیک برند Dr. Martens با دوخت زرد رنگ به استایل او کاراکتر خاصی می‌دهند. او همچنین معتقد است که این بوت‌ها هیچ‌وقت از مد نمی‌افتند و در هر موقعیتی قابل استفاده‌اند.

انواع مدل‌های بوت زنانه بلند اینجاست

• کیف‌های جسورانه

کیف‌های جسورانه

«اما» بر این باور است که هر استایلی، هر چقدر ساده و روزمره، می‌تواند با انتخاب و به‌همراه داشتن یک کیف جسورانه متحول شود. او که بارها با کیف‌های عجیب و رنگی دیده شده در صورت استفاده از این آیتم، سعی می‌کند بقیه استایل خود را ساده نگه دارد. او ترجیح می‌دهد بیش‌تر از مینی بگ یا کیف‌های کوچک استفاده کند. «اما» معتقد است که کیف‌های سبک به دلیل قابلیت حمل ساده‌تر موجب می‌شوند استایلی راحت‌تر داشته باشد؛ واقعیت این است که برای او هیچ‌چیز مهم‌تر از آسودگی نیست.

• جلیقه

جلیقه

استایل اما چمبرلین با جلیقه‌های بافتنی و رنگارنگ‌اش تکمیل می‌شود. در واقع، به‌سختی می‌توان او را دنبال کرد و این جلیقه‌ها را نادیده گرفت. «اما» ایده ست کردن آن‌ها را از استایل‌های دهه ۷۰، ۸۰ و ۹۰ میلادی می‌گیرد و به‌هیچ عنوان حاضر نیست این آیتم را از کمد لباس‌اش حذف کند. جلیقه‌های بافتنی که به قول او کمی حال‌وهوای «بابابزرگی» دارند حس‌وحال وینتیج پوشش او را به حداکثر می‌رسانند. او این آیتم‌های بافتنی و عموما رنگارنگ را زیر کت، با دامن، شلوار و حتی به تنهایی می‌پوشد.

• کفش‌های لژدار

کفش‌های لژدار
عکس از: Gotham

کفش‌های لژدار بارها در استایل اما چمبرلین دیده شده‌اند. او معتقد است این کفش‌ها حس‌وحالی تند و تیز و جسارت‌آمیز را به سبک پوشش‌اش اضافه می‌کنند. البته، منتقدان دنیای مد و فشن درباره این نوع کفش نظرات متناقضی دارند. با این حال، «اما» به نظرات مخالف توجه چندانی نکرده و همچنان با پوشیدن کفش‌های لژدارش نحوه لباس پوشیدن خود را منحصر به‌فرد می‌کند.

نمادین‌ترین نمونه‌های استایل اما چمبرلین

نمادین‌ترین نمونه‌های استایل اما چمبرلین
اما چمبرلین یکی از خوش‌استایل‌ترین سلبریتی‌های جوانی است که تعداد بسیار زیادی از طرفداران‌اش از او پیروی می‌کنند./ عکس از: Mike-Coppola

استایل اما چمبرلین در طول سال‌های نه چندان طولانی شهرت‌اش بارها جلوه‌ای نمادین پیدا کرده و توجه عموم را به خود جلب کرده‌اند. این ستاره جوان و بااستعداد مدت‌ها نماینده برند مشهور لویی ویتون بود. خواه‌ناخواه عموم خبرنگاران و دوست‌داران مد سبک پوشش بی‌نظیر او را در انواع رویدادها و فرش قرمزها تحت نظر داشتند. برخی از نمادین‌ترین نمونه‌های استایل او عبارتند از:

• هفته مد پاریس، ۲۰۱۹

هفته مد پاریس، ۲۰۱۹
عکس از: Bertrand-Rindoff-Petroff

در سال ۲۰۱۹ میلادی، اما چمبرلین در اولین نمایش فشن (Fashion Show) دوران حرفه‌ای خود در هفته مد پاریس به‌عنوان سفیر برند لویی ویتون حضور پیدا کرد. به این ترتیب، او شروعی پر زرق و برق را برای زندگی حرفه‌ای‌اش رقم زد. «اما» نخستین حضور رسمی خود را در دنیای مد با پیراهنی رنگی از برند لویی ویتون به رخ تماشاگران کشید. این پیراهن با دیزاین گرافیکی و فانکی آراسته شده بود.

• ایونت لویی ویتون، ۲۰۱۹

ایونت لویی ویتون، ۲۰۱۹
عکس از: Matt-Winkelmeyer

در سال ۲۰۱۹، اما چمبرلین در مراسمی که برند لویی ویتون برگزارکننده آن بود شرکت کرده و همه حواس‌ها را به استایل بی‌نظیر خود جلب کرد. «اما» که از سر تا پا آیتم‌های لویی ویتون را به تن داشت ترکیب پیراهنی کلاسیک، جلیقه‌ای بلند و گشاد و همچنین، کیف و کفش ورنی را انتخاب کرده بود.

• مراسم مجله تین وگ (Teen Vogue)، ۲۰۱۹

مراسم مجله تین وگ (Teen Vogue)، ۲۰۱۹
عکس از: Ilya-S.-Savenok

سال ۲۰۱۹ میلادی و مراسم متعدد آن در زندگی حرفه‌ای اما چمبرلین نقشی حیاتی داشت. او که در این سال در رویدادهای مهم و متنوعی شرکت کرد نه تنها در قالب سفیر برند لویی ویتون خوش درخشید؛ بلکه، خودش را نیز بیش از پیش در جهان فشن معرفی کرد. «اما» در مراسمی که مجله تین ووگ برگزار کرده بود یک کت‌ودامن مشکی با الگوی کلاسیک لویی ویتون را به‌تن کرد و با استفاده از چکمه‌هایی سفید رنگ به این استایل حال‌وهوایی جسورانه بخشید.

• مراسم مجله تایم (Time Magazine)، ۲۰۱۹

مراسم مجله تایم (Time Magazine)، ۲۰۱۹
عکس از: Dimitrios-Kambouris

مراسم مجله تایم در سال ۲۰۱۹، یکی دیگر از رویدادهایی بود که نظر بسیاری از علاقه‌مندان به فشن را به استایل اما چمبرلین جلب کرد. او در این مراسم با پیراهنی آستین کوتاه و مشکی با جزییاتی زیبا و قابل توجه در مقابل مردم و رسانه‌ها ظاهر شد. چکمه‌های متفاوت او در این مراسم به استایل‌اش حال‌وهوایی منحصر به‌فرد و تازه بخشید. در این رویداد هم «اما» نمایندگی لویی ویتون را برعهده داشت و به همین دلیل از سر تا پا آیتم‌های این برند را به‌تن کرده بود.

• هفته مد پاریس، ۲۰۲۰

هفته مد پاریس، ۲۰۲۰
عکس از: Jacopo-Raule

استایل اما چبرلین در هفته مد پاریس ۲۰۲۰ یکی از بهترین انتخاب‌های او به حساب می‌آید. او در فشن شوی لویی ویتون حاضر شد و قطعاتی از کلکسیون پاییزه این برند را به‌تن کرد. استایل او از یک لباس سرهمی کوتاه به رنگ سبز زمردی تشکیل شده بود که یک ژاکت متفاوت آن را تکمیل می‌کرد. در این مراسم، «اما» کفش‌های پاشنه کوتاه خود را با جوراب‌های بلند و مشکی ست کرده و با استفاده از یک کیف کلاسیک با طرح مشهور لویی ویتون ظاهر دلفریب خود را به‌شیوه چشمگیرتری به نمایش گذاشت.

جذاب‌ترین کفش‌های پاشنه بلند را ببینید

• مراسم مت گالا (Met Gala)، ۲۰۲۱

مراسم مت گالا (Met Gala)، ۲۰۲۱
عکس از: Noam-Galai

مت گالا به‌عنوان مهم‌ترین رویداد دنیای مد و فشن به‌صورت سالیانه برگزار می‌شود. برای هر فردی شرکت در این مراسم گامی بزرگ در زندگی حرفه‌ای‌اش به حساب می‌آید. اما چمبرلین در سال ۲۰۲۱ برای نخستین بار در مراسم مت گالا شرکت کرد و به زیبایی تمام بر روی فرش قرمز درخشید. او یک پیراهن طلایی و براق از برند لویی ویتون را به‌تن داشت و زیبایی استایل پر زرق و برق‌اش را با آرایشی خاص به‌حداکثر رساند. پیراهن «اما» در این رویداد به‌اندازه کافی چشمگیر و با شکوه بود. به همین دلیل، برای تکمیل آن به پوشیدن کفش‌های ساده طلایی رنگ اکتفا کرده بود.


حتما بخوانید: مراسم مت گالا چیست؟ چه کسانی به این مراسم دعوت می‌شوند؟

• هفته مد پاریس، ۲۰۲۱

هفته مد پاریس، ۲۰۲۱
عکس از: Jacopo-Raule

استایل اما چمبرلین در نمایش لویی ویتون در هفته مد پاریس ۲۰۲۱ سرتا پا جین بود. او کت‌وشلواری از جنس پارچه جین را با کیف‌وکفش چرمی ست کرد و استایلی کلاسیک با جزییات مدرن پدید آورد.

• هفته مد پاریس، ۲۰۲۲

هفته مد پاریس، ۲۰۲۲
عکس از: Pascal-Le-Segretain

اما چمبرلین در سال ۲۰۲۲ نیز در هفته مد پاریس شرکت کرد و در فشن شوی لویی ویتون حاضر شد. او این‌بار لباسی کژوال‌تر به‌تن کرد. در این فشن شو، استایل اما چمبرلین مونوکروم مشکی بوده و از یک شلوار چرم بوت کات و تاپ کوتاهی تشکیل شده بود. یک کیف دوشی با دیزاین کلاسیک لویی ویتون این سبک پوشش را تکمیل می‌کرد.

• مراسم اسکار ونیتی فیر (Vanity Fair)، ۲۰۲۲

مراسم اسکار ونیتی فیر (Vanity Fair)، ۲۰۲۲
عکس از: Arturo-Holmes

مجله ونیتی فیر، هر ساله مراسم اسکار مجزایی را برگزار می‌کند. حضور در این رویداد و درخشیدن در آن برای سلبریتی‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. «اما» در این مراسم یک پیراهن بلند مشکی از جنس ابریشم به‌تن کرده بود. این لباس کلاسیک و به‌یاد ماندنی به‌طور اختصاصی برای او طراحی شده بود.

• فستیوال فیلم ونیز، ۲۰۲۲

فستیوال فیلم ونیز، ۲۰۲۲
عکس از: Pascal-Le-Segretain

فستیوال فیلم ونیز از دیگر مراسم بسیار مهم در دنیای هالیوود است. اما چمبرلین در سال ۲۰۲۲ در این فستیوال حاضر شد و پیراهن ماکسی و بی‌نظیری را به‌تن کرد. او اکسسوری‌های طلایی رنگی را با این پیراهن بلند قرمز ترکیب کرد و بی‌تردید بر روی این فرش قرمز درخشید.

• اکران فیلم Bones and All سال ۲۰۲۲

اکران فیلم Bones and All سال ۲۰۲۲
عکس از: Pascal-Le-Segretain

استایل اما چمبرلین در مراسم فرش قرمز فیلم Bones and All از زیبایی و شکوه قابل توجهی برخوردار بود. او که پیراهن سفید و چشمگیری از برند لوکس روبرتو کاوالی را به‌تن داشت در طول این رویداد مانند ستاره‌ای می‌درخشید. این پیراهن زیبا با همکاری برند کارتیه تکمیل شده بود. در واقع، برند کارتیه وظیفه افزودن جزییات لباس و تامین زیورآلات «اما» را بر عهده گرفته بود.

سخن آخر

استایل اما چمبرلین طی سال‌ها دچار تحولی انکار ناپذیر شده است. او که از سنین نوجوانی زندگی خود را در مقابل دوربین موبایل‌اش با مخاطبان به‌اشتراک گذاشت، در مدتی نه چندان طولانی به شهرتی جهانی رسید. استایل منحصر به‌فرد این ستاره جوان و موفق طرفداران بسیار زیادی دارد. نظر شما چیست؟ آیا شما هم سبک لباس پوشیدن او را می‌پسندید؟ آیا از کمد «اما» الهام گرفته‌اید؟ شما چه استایلی را بیش‌تر دوست دارید؟ لطفا نظرات و دیدگاه‌هایتان را با ما به اشتراک بگذارید.


در ادامه بخوانید: بررسی استایل آنا وینتور؛ سردبیر خوش‌پوش و قدرتمند دنیای مد
منبع www.wmagazine.com youtu.be
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.